Laziness was dat oa.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:09 schreef Tinuviel het volgende:
Wie was het ook alweer die de leuke vakantie autoreis dingen gepost heeft, die zij zelf had gemaakt (naar voorbeeld van Pinterest deels)? Ik herinner me nog iets van voorbeelden om duplo dingen te bouwen, maar kan het topic niet terugvinden. Zou je het svp nog eens kunnen posten?
Mijn oudste is tot na de zomervakantie naar het kdv gegaan. Hij werd een week voor de vakantie 4 en kwam mij beter uit voor die 7 weken het kdv aan te houden. Was hier geen probleem (maar gigantische terugloop)quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:04 schreef Vanyel het volgende:
10x wennen lazi, das niet weinig.
[..]
Ons kdv heeft het nog meer dan ddruk zat, dus ik weet niet of ze erom staan te springen, maar de voorjaarsvakantie is vlak na de startdatum en t lijkt mij loos om na een dikke week school al een week vakantie te hebben. Liever daarna starten dan.
Bovendien is Dot er echt nog niet aan toe. Ze zit nu wel enorm in de lift, maar heeft nog steeds veel moeite met sociaal communiceren (in bed gaat t prima, maar daar heb je zo weinig aan). Volgende week starten met logopedie, hopelijk helpt dat haar weer verder.
Ja moi. Ik heb je getagd bij het juiste album op facebook!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 15:09 schreef Tinuviel het volgende:
Wie was het ook alweer die de leuke vakantie autoreis dingen gepost heeft, die zij zelf had gemaakt (naar voorbeeld van Pinterest deels)? Ik herinner me nog iets van voorbeelden om duplo dingen te bouwen, maar kan het topic niet terugvinden. Zou je het svp nog eens kunnen posten?
wij elke dagquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef Susie het volgende:
Dat klinkt inderdaad als peuterpubertijd BarHier af en toe ook echt zo'n bui...
zou voor mij toch reden zijn om even de HAP te bellen, al was het maar om zeker te weten dat er niks ergs aan de hand is.. sterkte ermeequote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef danic het volgende:
Oei Bar, dat klinkt niet best. Sterkte.
Ik heb al de hele dag een zielig vogeltje. Rond de middag klaagde ze over buikpijn en dat is alleen maar erger geworden. Ze zit sindsdien op de bank en komt er niet meer vanaf. Ze kan niet op dr voeten staan, want dan klapt ze dubbel van de pijn, grijpt naar haar buik en begint te huilen. Ook heeft ze lichte verhoging en haar hele buik is hard. Het zit ook in het midden, rondom haar navel, maar alles is gevoelig en ik mag er eigenlijk niet aanzitten.
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon een keer goed moet poepen, maar ik vind het wel vreemd. Zo heftig.
Maar wil niet gelijk hypochonderen dus toch maar even afwachten tot morgen.
Niet leuk dit.
Pcm van vanmiddag leek niks te helpen.
ik zou ook de hap bellen Danicquote:Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef danic het volgende:
Oei Bar, dat klinkt niet best. Sterkte.
Ik heb al de hele dag een zielig vogeltje. Rond de middag klaagde ze over buikpijn en dat is alleen maar erger geworden. Ze zit sindsdien op de bank en komt er niet meer vanaf. Ze kan niet op dr voeten staan, want dan klapt ze dubbel van de pijn, grijpt naar haar buik en begint te huilen. Ook heeft ze lichte verhoging en haar hele buik is hard. Het zit ook in het midden, rondom haar navel, maar alles is gevoelig en ik mag er eigenlijk niet aanzitten.
Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon een keer goed moet poepen, maar ik vind het wel vreemd. Zo heftig.
Maar wil niet gelijk hypochonderen dus toch maar even afwachten tot morgen.
Niet leuk dit.
Pcm van vanmiddag leek niks te helpen.
kleine troost... Hebben wij ook of na 17 uur door de weeks.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:52 schreef danic het volgende:
Ja heb ik toch maar gedaan. Tis Potver iedere keer in het weekend![]()
18.30 even langskomen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |