abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145157294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:09 schreef Tinuviel het volgende:
Wie was het ook alweer die de leuke vakantie autoreis dingen gepost heeft, die zij zelf had gemaakt (naar voorbeeld van Pinterest deels)? Ik herinner me nog iets van voorbeelden om duplo dingen te bouwen, maar kan het topic niet terugvinden. Zou je het svp nog eens kunnen posten?
Laziness was dat oa.
pi_145159533
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:04 schreef Vanyel het volgende:
10x wennen lazi, das niet weinig.

[..]

Ons kdv heeft het nog meer dan ddruk zat, dus ik weet niet of ze erom staan te springen, maar de voorjaarsvakantie is vlak na de startdatum en t lijkt mij loos om na een dikke week school al een week vakantie te hebben. Liever daarna starten dan.
Bovendien is Dot er echt nog niet aan toe. Ze zit nu wel enorm in de lift, maar heeft nog steeds veel moeite met sociaal communiceren (in bed gaat t prima, maar daar heb je zo weinig aan). Volgende week starten met logopedie, hopelijk helpt dat haar weer verder.
Mijn oudste is tot na de zomervakantie naar het kdv gegaan. Hij werd een week voor de vakantie 4 en kwam mij beter uit voor die 7 weken het kdv aan te houden. Was hier geen probleem (maar gigantische terugloop)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:27:19 #128
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145160171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:09 schreef Tinuviel het volgende:
Wie was het ook alweer die de leuke vakantie autoreis dingen gepost heeft, die zij zelf had gemaakt (naar voorbeeld van Pinterest deels)? Ik herinner me nog iets van voorbeelden om duplo dingen te bouwen, maar kan het topic niet terugvinden. Zou je het svp nog eens kunnen posten?
Ja moi. Ik heb je getagd bij het juiste album op facebook!
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:58:17 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145161030
Ah vanmorgen de officiële reden gekregen dat geert langer op de psz mag blijven. Hij is sociaal nog niet weerbaar genoeg. We hopen dat die drie maanden extra, waarin hij de oudste zal zijn, hem net dat zetje extra geven om zich staande te kunnen houden op de basisschool. Doordat hij na de vakantie pas start komt hij ook in een relatief kleine groep terecht ipv in een groep waarvan de helft na de vakantie doorstroomt naar de volgende groepen.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:37:06 #130
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145162053
Slaan,bijten,gillen,krijsen ;( :{

peuterpuberteit to the max :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:37:31 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145162067
Slaan,bijten,gillen,krijsen ;( :{

peuterpuberteit to the max :') voor de 2de ronde :+
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:58:12 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145165289
Dat klinkt inderdaad als peuterpubertijd Bar :* Hier af en toe ook echt zo'n bui...
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_145178964
Trouwens nog bedankt laziness voor de boodschap vorige maand dat Thomas in de kleuterbios was. Was tof.
Morgen Maja de bij (of heet die Maya?). Kijken of die net zo leuk is.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:27:54 #134
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145191990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef Susie het volgende:
Dat klinkt inderdaad als peuterpubertijd Bar :* Hier af en toe ook echt zo'n bui...
wij elke dag ;(
gisteren was het zelfs zo erg dat het epilepsie uitlokte.
pi_145192190
Das wel heel nasty zeg, dat je dat ook nog er bovenop krijgt.
Alsof zzo'n bui niet belastend genoeg is..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145199504
Bar, wat erg voor Roy en jullie. Hopelijk zakt het gauw weer af met die buien.

Dankje Lazi!
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_145221655
Oei Bar, dat klinkt niet best. Sterkte.

Ik heb al de hele dag een zielig vogeltje. Rond de middag klaagde ze over buikpijn en dat is alleen maar erger geworden. Ze zit sindsdien op de bank en komt er niet meer vanaf. Ze kan niet op dr voeten staan, want dan klapt ze dubbel van de pijn, grijpt naar haar buik en begint te huilen. Ook heeft ze lichte verhoging en haar hele buik is hard. Het zit ook in het midden, rondom haar navel, maar alles is gevoelig en ik mag er eigenlijk niet aanzitten.

Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon een keer goed moet poepen, maar ik vind het wel vreemd. Zo heftig.
Maar wil niet gelijk hypochonderen dus toch maar even afwachten tot morgen.

Niet leuk dit.

Pcm van vanmiddag leek niks te helpen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 oktober 2014 @ 17:24:42 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145221983
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef danic het volgende:

Ik heb al de hele dag een zielig vogeltje. Rond de middag klaagde ze over buikpijn en dat is alleen maar erger geworden. Ze zit sindsdien op de bank en komt er niet meer vanaf. Ze kan niet op dr voeten staan, want dan klapt ze dubbel van de pijn, grijpt naar haar buik en begint te huilen. Ook heeft ze lichte verhoging en haar hele buik is hard. Het zit ook in het midden, rondom haar navel, maar alles is gevoelig en ik mag er eigenlijk niet aanzitten.

Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon een keer goed moet poepen, maar ik vind het wel vreemd. Zo heftig.

Niet leuk dit.

zou voor mij toch reden zijn om even de HAP te bellen, al was het maar om zeker te weten dat er niks ergs aan de hand is.. sterkte ermee :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:43:32 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145222849
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef danic het volgende:

Niet leuk dit.

ik zou ook de hap bellen Danic
pi_145223232
Ja heb ik toch maar gedaan. Tis Potver iedere keer in het weekend }:|
18.30 even langskomen.
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:55:07 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145223362
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:52 schreef danic het volgende:
Ja heb ik toch maar gedaan. Tis Potver iedere keer in het weekend }:|
18.30 even langskomen.
kleine troost... Hebben wij ook of na 17 uur door de weeks.
pi_145223552
Stom hè. Moet ook wat urine meenemen. Dus net plast ze op het potje en piept ze dat het zo zeer doet. Wijst ook de plek aan waar haar blaas ongeveer zit. Zal mij niks verbazen als het een blaasontsteking blijkt te zijn -O-
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:07:35 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145226976
Ben benieuwd Danic. Hoop dat het meevalt :*
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_145227875
Danic, wat sneu, hopelijk valt het mee..
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:32:51 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145228109
Hopelijk valt het mee Danic.
pi_145228906
Nou ja en nee. Ze heeft een flinke buikgriep. Als dit pas dag 1 is.....Ze heeft namelijk nauwelijks diarree en spuugt ook niet. Dacht dat dat erbij hoorde. Maar ik werd gewaarschuwd dat dat waarschijnlijk nog wel ging komen. We wachten het maar af.
Ze ligt nu met pcm op bed. Teiltje, handdoeken en schone pyjama liggen klaar. Dan hoeven we daar midden in de nacht niet naar te zoeken ;)
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:51:36 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145229058
Arme meid, dat het dan maar snel los mag komen, denk ik dan maar. Dan is de buikpijn waarschijnlijk ook stukken minder.

Beterschap
pi_145229070
Beterschap danic, wat ontzettend sneu ;( fijn dat je weet wat er is vertroetel haar maar lekker O+
:)
pi_145229403
Dank jullie wel.
Ik voel me toch wel een muts dat ik met zoiets bij de hap kom :@ Maar het schaap kan niet meer lopen van de pijn.
Het is een enorme stuiterbal, maar ze heeft heel de dag op de bank gezet.
pi_145231427
Beterschap voor Eva. Dan kun je liever looglopen volgens mij dan zo'n buikpijn te hebben dat je niet meer kunt lopen. Hopelijk knapt ze snel weer op. Heb je iets van aquarius in huis mocht de buikgriep echt doorzetten en ze weigert te eten.

Wij waren vanmiddag bij mijn ouders en Ean zei tegen mijn moeder dat ze zelf naar huis wilde en later zei ze tegen mij ik wil even in bed liggen. half uur later sliep ze en ze was met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Ze voelde ook wat warm en zweterig aan. Uiteindelijk slapend naar beneden getild en toen werd ze wakker. Ze is al de hele week een beetje pieperig en hangerig ik gok dat haar ook iets dwars zit.

Alleen slaapt ze nu nog niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')