abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145076060
Hier was het ook op die manier. Maar dat is inderdaad ook de essentie van Ouder & kind gym: dat je het samen met je kind doet. Je hebt volgens mij ook wel peutergym en dat is dan een klasje waar je kind voor de les aflevert en daarna weer ophaalt.

Voor ons werkte het trouwens ook niet. M vond maar bepaalde dingen leuk en dat waren nou niet de dingen die het geld waard waren (op de mat liggen, met een bal gooien en schommelen).
pi_145076079
En mijn peuter heeft vandaag zijn allereerste kus gehad. En zoals hij zelf al uitriep "op de mond!". O+ *; O+
pi_145077246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Danic ben je al bij de HA geweest met Eva?

*O* ik ben alleen met de kinderen en ze liggen beide al in bed *O* ean gaf zelf aan dat ze moe was dus die ging makkelijk naar bed.
Lief dat je het vraagt. Maar: nee.
En wel omdat alle (!) Symptomen als sneeuw voor de zon verdwenen toen we haar zaterdag vertelden dat we nog 1 dagje bleven en dan maandag weer naar huis gingen.
Misschien toch een uiting van heimwee? In juni heeft ze daar erg last van gehad en heeft toen echt iedere dag meerdere keren gevraagd wanneer we naar huis gingen. Ze had heg echt niet naar haar zin.
Nu is het andersom. Ze wil terug en niet thuis zijn....
Dacht dus ook dat ze er nu geen last van had. Maar wellicht dus toch.

Ik had alle symptomen opgeschreven en dat briefje bewaar ik voorlopig wel en hou het goed in de gaten.

Morgen even meten en wegen, maar vooral uit nieuwsgierigheid naar dr zus. En Eva mag dan ook gelijk even :+
Ff kijken of ze nog een lijntje volgt. Welke dan ook...
pi_145082461
Er was toch een topic over amandelen knippen en/of trommelvliesbuisjes? Lukt op de telefoon niet om het te zoeken kan iemand ie voor mij uppen? 27 oktober word dit gedaan bij lisa aangezien ze nu al meteen een dubbele oorontsteking heeft en het seizoen pas net begonnen is.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_145082834
Danic, dan heeft ze de heimwee wel er goed te pakken. Die klachten kun je wel krijgen bij stress, maar als een kleine vakantie al zoveel impact heeft.. Misschien omdat ze al wat achterop loopt?

Sam: OUD / Buisjes plaatsen, neus amandel en/of keel amandelen knippen. Ervaring?
Balen van die oorontsteking, vroeg inderdaad.
Hoe gaat het verder met jou?
pi_145090885
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef bitterend het volgende:
Mijn kind vindt sporten geweldig. Ze vraagt steeds wanneer we het gaan doen maar zodra we er zijn doet ze alleen met het rennen mee en daarna wil ze steeds in de ringen hangen en met de ballen spelen of springen van de steps. Eigenlijk voor ons zou een peutergym zoals TJ het hier verteld beter zijn :')

Peuter judo klinkt leuk! Musje, hier zijn de meeste dingen op woensdag en vrijdag..dagen die ik niet kan -O- ik moet echt een stuk rijden voor peuter dingen
http://www.muziekschoolno(...)ekinstrumenten-c155/

Dit misschien iets voor R ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_145091138
Hier is ze juist erg dol op het krijgen van "les" :D
Is wel afhankelijk van wie het geeft en wat ze aanbieden merk ik. Samen in een kring handen vasthouden, niet dus ! Wel echte pasjes oefenen en dansoefeningen.

We moeten helaas op zoek naar een andere balletles. Bij die waar we naar toe gingen mogen de ouders er niet meer bij zijn. Dat trekt ze dus echt niet. Ze vindt het dansen zo ontzettend leuk dat ik nu een proefles ga doen ergens anders. Kijken wat het verschil is en hoe het daar gaat.

Door het uitproberen merk ik wel echt wat ze leuk vindt en wat niet.
Maar als we zo doorgaan kan ze met Koningsdag in haar roze tutu onze oude dag sponsoren ;) :@ :)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:54:25 #108
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_145096152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als we zo doorgaan kan ze met Koningsdag in haar roze tutu onze oude dag sponsoren ;) :@ :)
Ik denk dat wij een jaartje extra moeten werken tzt :+ Ik baar harken :7

En hier gaat het goed! Ben zelf weer aan het werk en S gaat nu samen met z'n broertje naar het kvd. Tegen mijn verwachtingen in gaat dat super! S is hartstikke trots dat T "zijn" baby is :D Van de jaloezie die thuis nog wel eens de kop op steekt heeft hij daar geen last. Fijn :)

En hij is gewoon leuk, mijn grote peuter O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude (on)bekende.
pi_145100358
Die laatste foto O+ wat een mooierds !
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:02:09 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145103078
Jouw peuter is ontzettend leuk! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_145103794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Danic, dan heeft ze de heimwee wel er goed te pakken. Die klachten kun je wel krijgen bij stress, maar als een kleine vakantie al zoveel impact heeft.. Misschien omdat ze al wat achterop loopt?
Hoe bedoel je 'achter loopt'? Met haar gewicht bedoel je?

Ze kan inderdaad weinig hebben wat dit betreft.
Toch is ze afgelopen week geen gram afgevallen: 98 cm en 13,3 kg.
heel netjes dus voor haar.
En ze eet weer goed, alle andere symptomen zijn ook weg....denk dus toch heimwee. Of een lange nasleep vanwege eendagsvlieg ziekzijn vorige week dinsdag.
pi_145109990
Wij kregen vandaag post van school, dat we konden bellen om te wennen. Maar ze gaat pas in feb. Is dit niet bizar vroeg?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145110285
Huh? Ja!

Eva is in de meivakantie jarig. Dus afgesproken dat ze in april komt wennen en in mei start.

Hoe vaak mag ze gaan wennen dan?
Wat die we periode kan toch geen half jaar duren? En nu wat wendagen en dan weer maanden niks, schiet ook niet op.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 oktober 2014 @ 22:42:03 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145110653
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Wij kregen vandaag post van school, dat we konden bellen om te wennen. Maar ze gaat pas in feb. Is dit niet bizar vroeg?
ik kreeg dat ook ruim van te voren te horen. Ze willen de nieuwe kindjes graag gespreid laten wennen, zodat ze niet op één dag met alle kindjes tegelijk komen wennen.

Geert gaat overigens waarschijnlijk drie maanden langer naar de psz, en pas na de zomervakantie doorstromen naar groep 1. Hij is in groepen nog ontzettend verlegen en onverstaanbaar voor vreemden, terwijl hij 1 op 1 prima te verstaan is, en op alle gebieden qua taalontwikkeling, met uitzondering van de articulatie, een kleine voorsprong heeft op leeftijdsgenootjes. Echter omdat hij zich niet laat horen op de psz, komt dat dus ook niet in de overdracht etc te staan. We hopen dat door die drie maanden verlengen, hij toch wat losser komt zeg maar, omdat hij dan de oudste van de groep gaat zijn.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145116335
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef danic het volgende:
Huh? Ja!

Eva is in de meivakantie jarig. Dus afgesproken dat ze in april komt wennen en in mei start.

Hoe vaak mag ze gaan wennen dan?
Wat die we periode kan toch geen half jaar duren? En nu wat wendagen en dan weer maanden niks, schiet ook niet op.
Oh maar jullie hebben dus ook de afspraak al heel ruim van tevoren gemaakt. Ik wil best nu wat afspreken voor januari, geen punt.

DJMO was het veel gedoe om die 3 maanden te wachten? Lijkt mij ook niet slecht om het heel even uit te stellen. Aan de andere kant heb ik plek op de BSO en dat is hier niet zo makkelijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145116360
Hier zagen ze het vroeger bij het kdv niet zo graag, dat een kind langer bleef in plaats van door te stromen naar school. Nu dat het zo leeg loopt, is het volgens mij minder problematisch. Plek op de BSO zou ik ook niet zo snel opgeven, die was ook schaars. Ik heb wel het idee dat het ook daar op ons kdv leeg loopt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 oktober 2014 @ 07:24:00 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145116390
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 05:53 schreef Vanyel het volgende:
DJMO was het veel gedoe om die 3 maanden te wachten? Lijkt mij ook niet slecht om het heel even uit te stellen. Aan de andere kant heb ik plek op de BSO en dat is hier niet zo makkelijk.
eigenlijk een kwestie van één opmerking richting zijn vaste leidster, en ze is er meteen achteraan gaan bellen. Tenzij Geert nu een enorme sprong gaat maken in z'n gedrag (dus minder teruggetrokken, meer praten etc) dan gaat de verlenging niet doorl maar gaat hij alsnog gewoon met z'n verjaardag. (hoewel ik daar zelf nog steeds geen voorstander van ben; ik heb liever dat hij sowieso na de zomervakantie gaat, zodat hij eerst rustig de tijd heeft om aan de baby te wennen, voor hij ook aan school moet wennen) .
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 2 oktober 2014 @ 07:28:53 #118
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145116414
Hier ook een mail van de juf welke dagen wij de voorkeur aan geven voor het wennen na de kerstvakantie.
2x per week, 5 weken lang komt precies uit tot zijn verjaardag.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_145116464
Hier ishet 5 fdagdelen wennen, zo dicht mogelijk op de start van school.
Dinsdag gaat ze starten.
pi_145116467
Wij zullen ook wel binnenkort een kaartje krijgen voor E. Ben benieuwd, A. Is gewoon direct gestart zonder wennen. Voor E. Denk ik dat het wel goed is. Het plan is om in januari te laten wennen, na alle feestdrukte en dan kan ze vanaf dr verjaardag meedraaien. Ze is er wel enorm aan toe, veel meer dan haar zus destijds.
:)
pi_145116502
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 20:19 schreef danic het volgende:

[..]

Hoe bedoel je 'achter loopt'? Met haar gewicht bedoel je?

Ze kan inderdaad weinig hebben wat dit betreft.
Toch is ze afgelopen week geen gram afgevallen: 98 cm en 13,3 kg.
heel netjes dus voor haar.
En ze eet weer goed, alle andere symptomen zijn ook weg....denk dus toch heimwee. Of een lange nasleep vanwege eendagsvlieg ziekzijn vorige week dinsdag.
Dat bedoel ik inderdaad :P
Daan is nu iets van 92 cm en bijna 15 kg. Ik maakte me vorige week niet zoveel zorgen toe hij niet wilde eten door een nieuwe kies. Een beetje reserve is wel fijn.

Ik vraag me af of Daan wel gaat wennen. Hij is net voor de kerstvakantie jarig en dat zijn al hectische weken. Dus misschien start hij gewoon vol na de kerstvakantie. De oudste is op 1 ochtend na voor de zomervakantie ook verder niet wezen wennen. En hij draaide ook zo mee. Maar dat zien we over een dik jaar wel eens ;)
pi_145116620
10x wennen lazi, das niet weinig.

quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 06:59 schreef Tinuviel het volgende:
Hier zagen ze het vroeger bij het kdv niet zo graag, dat een kind langer bleef in plaats van door te stromen naar school. Nu dat het zo leeg loopt, is het volgens mij minder problematisch. Plek op de BSO zou ik ook niet zo snel opgeven, die was ook schaars. Ik heb wel het idee dat het ook daar op ons kdv leeg loopt.
Ons kdv heeft het nog meer dan ddruk zat, dus ik weet niet of ze erom staan te springen, maar de voorjaarsvakantie is vlak na de startdatum en t lijkt mij loos om na een dikke week school al een week vakantie te hebben. Liever daarna starten dan.
Bovendien is Dot er echt nog niet aan toe. Ze zit nu wel enorm in de lift, maar heeft nog steeds veel moeite met sociaal communiceren (in bed gaat t prima, maar daar heb je zo weinig aan). Volgende week starten met logopedie, hopelijk helpt dat haar weer verder.
pi_145127150
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 05:53 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Oh maar jullie hebben dus ook de afspraak al heel ruim van tevoren gemaakt. Ik wil best nu wat afspreken voor januari, geen punt.

Niks concreet. Alleen de maand. De dagen moeten we nog regelen.
pi_145156712
Wie was het ook alweer die de leuke vakantie autoreis dingen gepost heeft, die zij zelf had gemaakt (naar voorbeeld van Pinterest deels)? Ik herinner me nog iets van voorbeelden om duplo dingen te bouwen, maar kan het topic niet terugvinden. Zou je het svp nog eens kunnen posten?
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_145156748
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Ons kdv heeft het nog meer dan ddruk zat, dus ik weet niet of ze erom staan te springen, maar de voorjaarsvakantie is vlak na de startdatum en t lijkt mij loos om na een dikke week school al een week vakantie te hebben. Liever daarna starten dan.
Bovendien is Dot er echt nog niet aan toe. Ze zit nu wel enorm in de lift, maar heeft nog steeds veel moeite met sociaal communiceren (in bed gaat t prima, maar daar heb je zo weinig aan). Volgende week starten met logopedie, hopelijk helpt dat haar weer verder.
Voor een paar weken langer zullen ze denk ik niet moeilijk doen. Zeker niet als het eigenlijk maar 1 week school is direct voor de voorjaarsvakantie.
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_145157294
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:09 schreef Tinuviel het volgende:
Wie was het ook alweer die de leuke vakantie autoreis dingen gepost heeft, die zij zelf had gemaakt (naar voorbeeld van Pinterest deels)? Ik herinner me nog iets van voorbeelden om duplo dingen te bouwen, maar kan het topic niet terugvinden. Zou je het svp nog eens kunnen posten?
Laziness was dat oa.
pi_145159533
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 08:04 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Mijn oudste is tot na de zomervakantie naar het kdv gegaan. Hij werd een week voor de vakantie 4 en kwam mij beter uit voor die 7 weken het kdv aan te houden. Was hier geen probleem (maar gigantische terugloop)
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:27:19 #128
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145160171
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 15:09 schreef Tinuviel het volgende:
Ja moi. Ik heb je getagd bij het juiste album op facebook!
Ik heb je lief mijn hele leven
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 3 oktober 2014 @ 17:58:17 #129
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145161030
Ah vanmorgen de officiële reden gekregen dat geert langer op de psz mag blijven. Hij is sociaal nog niet weerbaar genoeg. We hopen dat die drie maanden extra, waarin hij de oudste zal zijn, hem net dat zetje extra geven om zich staande te kunnen houden op de basisschool. Doordat hij na de vakantie pas start komt hij ook in een relatief kleine groep terecht ipv in een groep waarvan de helft na de vakantie doorstroomt naar de volgende groepen.

vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:37:06 #130
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145162053
Slaan,bijten,gillen,krijsen ;( :{

peuterpuberteit to the max :')
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 18:37:31 #131
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145162067
Slaan,bijten,gillen,krijsen ;( :{

peuterpuberteit to the max :') voor de 2de ronde :+
  vrijdag 3 oktober 2014 @ 19:58:12 #132
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145165289
Dat klinkt inderdaad als peuterpubertijd Bar :* Hier af en toe ook echt zo'n bui...
pi_145178964
Trouwens nog bedankt laziness voor de boodschap vorige maand dat Thomas in de kleuterbios was. Was tof.
Morgen Maja de bij (of heet die Maya?). Kijken of die net zo leuk is.
  zaterdag 4 oktober 2014 @ 18:27:54 #134
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145191990
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 oktober 2014 19:58 schreef Susie het volgende:
Dat klinkt inderdaad als peuterpubertijd Bar :* Hier af en toe ook echt zo'n bui...
wij elke dag ;(
gisteren was het zelfs zo erg dat het epilepsie uitlokte.
pi_145192190
Das wel heel nasty zeg, dat je dat ook nog er bovenop krijgt.
Alsof zzo'n bui niet belastend genoeg is..
pi_145199504
Bar, wat erg voor Roy en jullie. Hopelijk zakt het gauw weer af met die buien.

Dankje Lazi!
Carpe Diem- Pluk de Dag
pi_145221655
Oei Bar, dat klinkt niet best. Sterkte.

Ik heb al de hele dag een zielig vogeltje. Rond de middag klaagde ze over buikpijn en dat is alleen maar erger geworden. Ze zit sindsdien op de bank en komt er niet meer vanaf. Ze kan niet op dr voeten staan, want dan klapt ze dubbel van de pijn, grijpt naar haar buik en begint te huilen. Ook heeft ze lichte verhoging en haar hele buik is hard. Het zit ook in het midden, rondom haar navel, maar alles is gevoelig en ik mag er eigenlijk niet aanzitten.

Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon een keer goed moet poepen, maar ik vind het wel vreemd. Zo heftig.
Maar wil niet gelijk hypochonderen dus toch maar even afwachten tot morgen.

Niet leuk dit.

Pcm van vanmiddag leek niks te helpen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 oktober 2014 @ 17:24:42 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145221983
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef danic het volgende:

Ik heb al de hele dag een zielig vogeltje. Rond de middag klaagde ze over buikpijn en dat is alleen maar erger geworden. Ze zit sindsdien op de bank en komt er niet meer vanaf. Ze kan niet op dr voeten staan, want dan klapt ze dubbel van de pijn, grijpt naar haar buik en begint te huilen. Ook heeft ze lichte verhoging en haar hele buik is hard. Het zit ook in het midden, rondom haar navel, maar alles is gevoelig en ik mag er eigenlijk niet aanzitten.

Ik hoop eigenlijk dat ze gewoon een keer goed moet poepen, maar ik vind het wel vreemd. Zo heftig.

Niet leuk dit.

zou voor mij toch reden zijn om even de HAP te bellen, al was het maar om zeker te weten dat er niks ergs aan de hand is.. sterkte ermee :*

zondag 5 oktober 2014 @ 17:43:32 #139
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145222849
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:17 schreef danic het volgende:

Niet leuk dit.

ik zou ook de hap bellen Danic
pi_145223232
Ja heb ik toch maar gedaan. Tis Potver iedere keer in het weekend }:|
18.30 even langskomen.
  zondag 5 oktober 2014 @ 17:55:07 #141
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145223362
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 17:52 schreef danic het volgende:
Ja heb ik toch maar gedaan. Tis Potver iedere keer in het weekend }:|
18.30 even langskomen.
kleine troost... Hebben wij ook of na 17 uur door de weeks.
pi_145223552
Stom hè. Moet ook wat urine meenemen. Dus net plast ze op het potje en piept ze dat het zo zeer doet. Wijst ook de plek aan waar haar blaas ongeveer zit. Zal mij niks verbazen als het een blaasontsteking blijkt te zijn -O-
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:07:35 #143
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145226976
Ben benieuwd Danic. Hoop dat het meevalt :*
pi_145227875
Danic, wat sneu, hopelijk valt het mee..
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:32:51 #145
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145228109
Hopelijk valt het mee Danic.
pi_145228906
Nou ja en nee. Ze heeft een flinke buikgriep. Als dit pas dag 1 is.....Ze heeft namelijk nauwelijks diarree en spuugt ook niet. Dacht dat dat erbij hoorde. Maar ik werd gewaarschuwd dat dat waarschijnlijk nog wel ging komen. We wachten het maar af.
Ze ligt nu met pcm op bed. Teiltje, handdoeken en schone pyjama liggen klaar. Dan hoeven we daar midden in de nacht niet naar te zoeken ;)
  zondag 5 oktober 2014 @ 19:51:36 #147
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145229058
Arme meid, dat het dan maar snel los mag komen, denk ik dan maar. Dan is de buikpijn waarschijnlijk ook stukken minder.

Beterschap
pi_145229070
Beterschap danic, wat ontzettend sneu ;( fijn dat je weet wat er is vertroetel haar maar lekker O+
pi_145229403
Dank jullie wel.
Ik voel me toch wel een muts dat ik met zoiets bij de hap kom :@ Maar het schaap kan niet meer lopen van de pijn.
Het is een enorme stuiterbal, maar ze heeft heel de dag op de bank gezet.
pi_145231427
Beterschap voor Eva. Dan kun je liever looglopen volgens mij dan zo'n buikpijn te hebben dat je niet meer kunt lopen. Hopelijk knapt ze snel weer op. Heb je iets van aquarius in huis mocht de buikgriep echt doorzetten en ze weigert te eten.

Wij waren vanmiddag bij mijn ouders en Ean zei tegen mijn moeder dat ze zelf naar huis wilde en later zei ze tegen mij ik wil even in bed liggen. half uur later sliep ze en ze was met geen mogelijkheid wakker te krijgen. Ze voelde ook wat warm en zweterig aan. Uiteindelijk slapend naar beneden getild en toen werd ze wakker. Ze is al de hele week een beetje pieperig en hangerig ik gok dat haar ook iets dwars zit.

Alleen slaapt ze nu nog niet.
  zondag 5 oktober 2014 @ 20:54:57 #151
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145232696
Waarom zou je een muts zijn?? Voor hetzelfde geld heeft ze blinde darmontsteking of iets? Als ze amper kan lopen van de pijn, gelijk heb je hoor. (Anouk had geen pijn toen met die bult bij haar buik en toch ben ik naar de ha gegaan, dat klinkt dan toch veel suffer of niet?)
  zondag 5 oktober 2014 @ 21:03:17 #152
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145233277
Beterschap voor E Danic. Wat jij beschrijft zou voor mij ook echt wel reden zijn om de hap te bellen En let wel, op basis van wat jij beschreef zagen zij ook aanleiding om haar even te zien he. Dus niet schuldig om voelen.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 5 oktober 2014 @ 21:11:26 #153
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145233727
quote:
2s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:03 schreef Kyara het volgende:
Beterschap voor E Danic. Wat jij beschrijft zou voor mij ook echt wel reden zijn om de hap te bellen En let wel, op basis van wat jij beschreef zagen zij ook aanleiding om haar even te zien he. Dus niet schuldig om voelen.
Een HAP / HA , en zelfs de SEH, hebben liever dat je tien keer voor niets voor belt, dan dat je één keer niet belt en het dan fataal afloopt. Als je je zorgen maakt, of het bloed er nou uitspuit of niet, gewoon bellen.

zondag 5 oktober 2014 @ 21:12:10 #154
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_145233770
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 21:11 schreef DJMO het volgende:

[..]

Een HAP / HA , en zelfs de SEH, hebben liever dat je tien keer voor niets voor belt, dan dat je één keer niet belt en het dan fataal afloopt. Als je je zorgen maakt, of het bloed er nou uitspuit of niet, gewoon bellen.
:Y
pi_145235279
Ja dat is ook wel zo. Ik heb ooit op de hap de tip gekeken om de website www.thuisarts.nl te raadplegen. Dat is een betrouwbare site met goede informatie.
En daar stond ook dat ik moest bellen als buikpijn gecombineerd werd met koorts, niet meer kunnen lopen of harde buik. En dat had ze alledrie.

Ik hoop dat ze heter snel uit werkt.

Klinkt inderdaad Alsof er bij Ean wat aan het rommelen is ferrari_rood. Zeker als ze zelf wil slapen. Dat is voor mij wel een duidelijk teken bij Eva.
  zondag 5 oktober 2014 @ 22:12:08 #156
51684 The_Tankgirl
Kate Bush is the best
pi_145236989
Danic, ik had precies hetzelfde gedaan! En als je belt naar de HAP krijg je toch vanzelf te horen of ze willen dat je langs komt of niet. Beterschap voor de kleine dame
Alle benodigdheden voor cupcakes, taarten en andere lekkere dingen :-9 www.bakgoed.nl
pi_145239731
Hoe weten ze dat het een buikgriep is? Vind het heel logisch dat je naar de HAP gegaan bent hoor!

Bar, ik vraag me steeds af of het wel met peuterpuberteit te maken heeft...is het geen gedrag wat andere kinderen met een achterstand ook hebben? Heeft hij een vaste dokter bijv. die hier meer vanaf weet en jullie hier bij kan helpen?
pi_145240067
Geen idee troeta. Afgaande op mijn verhaal in combinatie met luisteren naar de darmen (waar veel gerommel te horen was) en dat kloppen op de vingers op de buik.
Ik hou het ook goed in de gaten.
Ik hoop dat het door ontlasting over gaat. Dat de spanning dan uit haar buik is.
pi_145240252
Ook gecheckt op wormen? Dat kan ook ontzettend pijnlijk zijn! Beterschap voor je meisje iig!
  zondag 5 oktober 2014 @ 23:23:41 #160
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145240268
Heeft ze dan geen drankje gekregen of iets?
Jordy heeft ook wel eens erge buikpijn gehad, en die kreeg toen een soort van vloeibaar medicijn van de HA. (kan t zo gauw niet vinden in de kast....Maar hij moest dat pakken, en dan ook nog paracetamol of ibrufen vloeibaar)

Beterschap iig!
pi_145244548
Ik heb haar ontlasting nagekeken en niks qua wormpjes kunnen ontdekken.

Wat voor drankje PE? Wat zou dat moeten doen?

De nacht is goed gegaan en er lijkt nu helemaal niks meer aan de hand. Ze rent zelfs weer door de kamer. Onderbouwt wel mijn gevoel dat het geen buikgriep is/was.
Maar misschien zat er iets klem in haar darmen wat vannacht lis is gekomen en moet ze straks ontzettend poepen. Ik hoop het. Anders wordt het weer een vraagteken....
pi_145244641
Kan het ook stress zijn danic ?
pi_145244670
Ja dat heb ik ook als optie in mijn achterhoofd. Maar waarvan dan?
We hebben wel veel gedaan deze vakantie, maar niks wat een kind niet aan zou kunnen. Rosalie hoor ik er bijvoorbeeld niet over. En het waren allemaal leuke dingen. En gedoseerd met rust momenten.

Tuurlijk hebben we het over poepen op de wc met haar en straks naar school gaan. Maar dat pushen we niet.
Maar het is een ongelooflijke binnenvetter dus wie weet.

Wel een heftige reactie dan hoor!
pi_145244722
Goed dat je het ook meeneemt in je overwegingen. Misschien is het geen oorzaak, maar verergert het de boel wel.
pi_145244742
Maar dan ook zo heftig dat je er niet meer van kon lopen?

En hoe groot was dan de stressfactor?

Ik kan me bij Eva nam goed indenken dat dit het is. Ze blijkt erg gevoelig te zijn, maar is niet echt een prater. Zoals ik van de week tegen familie al zei: eva is een denker, Rosalie een doener.

Maar misschien kan ik met jouw toelichting hier nog wat aanpassen in de manier van leven waardoor het voor haar prettiger is

(Mèn waar is die gebruiksaanwijzing als je hem zo hard nodig hebt :P )
pi_145245005
Misschien kun je met behulp van tekenen en poppetjes "praten" over wat haar dwars zit. Dat je "school" of "zindelijkheid" naspeelt. Misschien dat je er zo achter komt wat haar dwars zit ? Ik roep maar wat , ben geen dokter.

massage kan ook heel goed helpen
  maandag 6 oktober 2014 @ 11:53:46 #167
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145248910
quote:
0s.gif Op zondag 5 oktober 2014 23:09 schreef Troeta het volgende:
Hoe weten ze dat het een buikgriep is? Vind het heel logisch dat je naar de HAP gegaan bent hoor!

Bar, ik vraag me steeds af of het wel met peuterpuberteit te maken heeft...is het geen gedrag wat andere kinderen met een achterstand ook hebben? Heeft hij een vaste dokter bijv. die hier meer vanaf weet en jullie hier bij kan helpen?
Roy heeft een vaste dokter ;) hij zit op een orthopedagogisch dagverblijf waar hij kan blijven tot zijn 16de.
De leidsters daar en de orthopedagoog weten het ook momenteel niet.
We gaan wel een aanvraag doen voor weekendopvang, dan als het goed gekeurd word en er plek is, dan gaat hij om de 14 dagen een zaterdag ook naar de opvang.
  maandag 6 oktober 2014 @ 12:09:52 #168
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_145249430

ze was tv aan t kijken :')

En net hebben we samen een cake gebakken, dat vroeg ze O+
  maandag 6 oktober 2014 @ 13:59:28 #169
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145252570
leuke foto PE O+
pi_145253228
Bar, heb het misschien ooit gemist, maar wat is er met Roy ?
PE: wat wordt ze groot O+
pi_145256712
Ze ziet er lekker eigenwijs uit Pe!

Bar, hij krijgt ook wel de volle laag, geestelijk de peuterpuberteit, maar met een lichaam dat al meer kan. Normaal kunnen is die fase al moeilijk, maar helemaal als het zo a-synchroon gaat.. Succes!

Danic, ik was ook gegaan hoor. Liever een keer teveel dan een keer te weinig.
Chris had ook vaak last van onrust. Zelfs 2 kdv dagen achter elkaar waren moeilijk. En een weekend bij mijn ouders, wat we zo'n 10 keer per jaar deden, was standaard tot dinsdag pet. En dan heb je het over bekende dingen.. Hier bleek het een kwestie van voorbereiden, praten, uitleggen en gelukkig kon hij al jong zijn gevoelens benoemen. Dan kun je erop inspelen. Maar tot hij het uit kon leggen was hij vooral qua gedrag van de leg. Dus tot een jaar of 3,5/4. En vaak misselijk(zonder spugen). Dat laatste heeft hij nog bij spanning. Het hoort er gewoon bij. Het was als baby al zo, en nu nog. We hebben er niet veel om gelaten, maar wel altijd goed opgelet dat we echt rustdagen hadden.
  maandag 6 oktober 2014 @ 16:12:45 #172
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145257392
quote:
0s.gif Op maandag 6 oktober 2014 14:19 schreef kleinzusje het volgende:
Bar, heb het misschien ooit gemist, maar wat is er met Roy ?
PE: wat wordt ze groot O+
Roy heeft rond de 1,5jr een herpes bacterie in zijn hersenen gekregen. Waardoor hij epilepsie ontwikkelde en een ontwikkelingsachterstand ontwikkelde. En daardoor nu verstandelijk gehandicapt is.
Hij kan nog niet praten buiten papa en mama.
Hij is al 5 jaar maar verstandelijk 2jr.
pi_145296430
Daar ging ze dan vanmorgen. Rugzakje om met daarin een trommeltje met druiven en wat tomaatjes. Want daar had ze zin in. In dr peppa big beker limonade.
Toen we gingen zwaaide ze nog even. Daaag mama.
Toen we dr op haalden rende ze naar ons toe. Boos, want het was zo leuk. Ze wilde de middag weer. En dr juf had gezegd dat ze morgen weer kwam.
Nu zit ze met rode wangetjes op de bank.

Mijn meisje wordt groot <3
  dinsdag 7 oktober 2014 @ 16:55:10 #174
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145299219
Lief olivia!!

:@ wij vonden Roy zo lief en naar Roy's maatstaven rustig. Hij komt bij me zitten en denk jongen wat ben je warm... Ga ik eens meten 39, 7 koorts ;(

Danic hoe gaat het met jou dochter?

[ Bericht 6% gewijzigd door _Bar_ op 07-10-2014 17:31:36 ]
pi_145303268
Ach wat lief Olivia. En fijn dat ze het naar haar zin heeft ^O^

Beterschap voor Roy.

Ik snap er niks van bij Eva. Het gaat goed met haar. Bijna te goed. Zoals jullie weten is het een matige eter en de laatste tijd helemaal.
Vanochtend at ze 2 boterhammen :o
een koek en een kleine krentenbol tussendoor en als lunch een boterham. Daarna naar de psz.
om 15.30 een fruitsmoothie en 2 droge bruine boterhammen :o (ze wilde geen beleg). Net een goed bord eten en een schaaltje vla (wat we zelden eten omdat ze nooit wil). En dan tussen de boterhammen en avondeten ook nog vragen om eten.

Zou ze zo'n buikpijn hebben gehad van een groeispurt? Dat zit toch meestal in de benen?
Lijkt bijna alsof ze een probleem had met haar darmen waardoor ze slecht at en dat dat met grof geweld zondag is 'opengebroken'

Ze is lief, druk en stuitert alsof ze wat heeft in te halen :D
pi_145304975
Danic, misschien heeft ze wel groeipijn inderdaad, kinderen zeggen vaak dat ze hoofd/buikpijn hebben, terwijl het ergens anders zit. Mijn oudste had het ook weleens in zijn rug, maar meestal wel benen inderdaad.
Misschien was de pijn tot zondag ook al zeurend en daardoor geen honger, en nu toch weer bijeten?

Bar, jammer dat het rustig zijn zo'n reden heeft ;)
Beterschap!

Fijn Olivia, goed begin van haar schooltijd.
pi_145317534
Conclusie danic: meisje is sterk en regelt het zelf ^O^
Olivia wat beschrijf je dat O+
Heftig van Roy ! En voor jullie wooowh :{ ^O^
pi_145320474
Ik hoop het kz. Ergens hebben we nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt... :X
  woensdag 8 oktober 2014 @ 07:44:23 #179
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145320617
quote:
0s.gif Op woensdag 8 oktober 2014 07:04 schreef danic het volgende:
Ik hoop het kz. Ergens hebben we nog steeds het gevoel dat er iets niet klopt... :X
als jullie het gevoel hebben er klopt iets niet,zou ik zeggen maak een afspraak bij de huisarts. Misschien komt er dan meer duidelijkheid.

ik duik samen met Roy terug in bed, na een nacht van 1,5 uur slaap,zijn we er aan toe. :O :z
pi_145322461
Nou denk dat het toch een groeispurt was.
Ik heb vrijdag voor haar een onesie gekocht die ze in de winkel heeft gepast. En is nu dus te klein :o

Straks maar maat 104 kopen 8)7
Andere bewaar ik wel voor zusje
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:21:03 #181
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_145323979
OMG Danic :o
In 5 dagen van passend naar te klein? :o
En je hebt m niet te heet gewassen/gedroogd? ;)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_145324130
Ik had hem nog niet gewassen :')
en volgens mijn vriend is hij echt hoogwater.
Ik heb haar in de winkel zelfs nog laten rennen om zeker te weten dat hij niet omhoog kroop.
pi_145324351
Wow danic! :o Ik kan me voorstellen dat zo'n groeispurt wel pijnlijk is :X.

Olivia, wat fijn dat ze het zo naar haar zin heeft gehad!

Bar, wat gaan jullie toch door een heftige periode. Roy leert ook heel veel, dat heeft vast ook een weerslag op zijn gedrag. Maar ik hoop dat jullie snel wat meer rust vinden :*.

Hier gaat alles goed! Peuter is wel in een aanhankelijke periode en plots bang voor van alles. Dat is wel even wennen :D. Gister waren we samen in de supermarkt en ik had al gezegd dat we naar de kassa gingen omdat we klaar waren. Sta ik nog even te treuzelen voor het vak met de chocolade O-), zegt hij: "Nee mama, hebben we niet nodig, gaan naar huis!" _O- Hij had natuurlijk wel een punt :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  woensdag 8 oktober 2014 @ 11:39:01 #184
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145324426
phaidra _O- hahaha

Wow Danic :o Het kan maar snel gaan ineens 8-)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 08:42:39 #185
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145354676
Er hangt toch geen maximum aan de hoeveelheid fruit dat je eet?

Roy wilt al even smorgens maar slecht tot niet eten. Brood of pap wilt hij niet.
sinds gisteren ben ik fruit gaan geven. Maar dat is bovenop het fruit wat hij al over de dag verspreid krijgt.
Maar hij eet dit wel.
(Roy moet door zijn medicijnen even er wat bij eten)

Roy houd niet van snoep en koek. Als je rozijnen niet meetelt. In plaats daarvan geef ik fruit dat vind hij heerlijk ;)
pi_145354823
Fruit bevat veel suiker. Dat kan je tegenhouden, maar als het alternatief is niks eten, zou ik t wel weten.
Bovendien zit in spul als brood en pasta ook veel koolhydraten, ook suiker.

Ik moest gister wel even grinniken. Mijn weinigprater trok opeens aan mijn oren en zei tring tring. Kijkt ze me daarna verwachtingsvol aan en roept oorbel!
pi_145355080
hahaha Vanyel :D grapjas O+

Bar als dat het enige is wat Roy op zo'n moment eet en hij moet iets eten bij zijn medicijnen dan zou ik ook voor fruit kiezen als hij dat wel eet. Wat Vanyel zegt, in fruit zit veel suiker dus je kunt er wel teveel van geven maar volgens mij heb je het dan wel echt over heel veel. En bovendien als hij in plaats van een boterham een appel eet dan lijkt me dat het wel meevalt allemaal.

Danic :* wat fijn dat het goed gaat. Mijn oudste at meestal zo veel vlak voor een groeispurt, alsof het een soort opladen vooraf was :D Kinderen schijnen vaker aan te geven dat ze buikpijn hebben omdat ze de pijn nog niet goed kunnen localiseren. Wie weet was het idd groeipijn die ze als buikpijn aangeduid heeft? Ik denk wel dat je er goed aan gedaan hebt langs de HAP te gaan.

Hier gaat t goed met de jongste. Ze kletst de oren van mn hoofd, is overduidelijk toe aan school en ze knutselt zo graag O+ en dat doet ze best goed! Oh en ze is echt heel hardnekkig linkshandig, zo grappig om te zien :D mijn kleine eigenwijs, nu al tegen de geldende normen in ;)
  donderdag 9 oktober 2014 @ 10:09:44 #188
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_145356249
Ik heb het al eens bij de apotheek gevraagd maar die kwamen niet met een passende oplossing.

extra vitaminen het word weer herfst en winter. Alleen die op olie basis staat niet bij dat als je kind ouder is dan 5 hoeveel je dan kan geven...

de zogenaamde "snoep" varianten vind Roy niks aan die eet hij ook echt niet.

nu moeten we half oktober naar de ka wil het daar ook nog eens vragen.
want het kan toch niet zo zijn dat er geen druppels meer gegeven kunnen worden ivm de leeftijd... Ik wil alleen weten hoeveel je dan moet geven.

met de zieke gaat het goed,hij staat te springen op de bank :')
vanmiddag komen ze langs voor het bed, kan Roy mooi een demonstratie geven hoe klim je uit je bed ;) :7
pi_145358993
Misschien kun je kijken hoe de verhoudingen zijn van die vitamines, in de druppels en zo'n pilletje. En anders zou ik voor nu die 3/4 jaars dosis geven. Zoveel verschil zit er denk ik niet in op deze leeftijd.

Fruit geeft veel suiker inderdaad. Maar in ieder geval met nog vezels en vitamines erbij. Dan vult net ook langer.
En iets als yoghurt als ontbijt, met evt fruit erin?

Daan zat net achterin de auto. "Ikke wil geen smurfenmuziek, ik wil hekje muziek"
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:P
pi_145359182
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 09:15 schreef mignonne het volgende:
Hier gaat t goed met de jongste. Ze kletst de oren van mn hoofd, is overduidelijk toe aan school en ze knutselt zo graag O+ en dat doet ze best goed! Oh en ze is echt heel hardnekkig linkshandig, zo grappig om te zien :D mijn kleine eigenwijs, nu al tegen de geldende normen in ;)
Ik heb gister nog maar eens geprobeerd om te playmaisen. Wij bieden normaal niks knutseligs aan en dat vond ik een beetje zielig.
Tig stukjes werden samen een dikke samengeperste berg, zodat ze het schaap dat ik maakte in die 'hooiberg' kon pletten. Daar bleef het bij tot ze smeekte of ze weer mocht spelen.
Ze mist t geloof ik niet echt.

Hekje muziek? Wat probeert ie met hekje te zeggen, ik kan er niks van maken?
pi_145359359
Herriemuziek, de favo cd van papa en Chris met allerlei muziekbank de offspring, Nirvana, greenday etc
:P
pi_145359785
Dat verklaart :D
De mijne houdt van Pink. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
pi_145359897
Dit liedje wat gisteren favoriet

Doe mij maar herrie dan;)
pi_145360165
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:05 schreef Vanyel het volgende:
Dat verklaart :D
De mijne houdt van Pink. Kost wat moeite, maar dan heb je ook wat.
:D zingt ze ook mee?

Mijn jongste zingt dus mee met frozen :') vreselijk hahahaha
en de japanse meuk van papa ;( oor-aids. Maar goed.

Momenteel zijn ze helemaal wild van deze :')
met dank aan wreck it ralph ook.
pi_145360294
Ik ben thuis overigens vooral van het tekenen en schilderen. De gastouder is echt van het fröbelen. Een schaap knutselen met wattenbolletjes, een trui maken met reepjes wol op een uitgeknipte trui op karton en nu heeft ze weer een boom geknutseld van een geverfd wc rolletje en een groen rondje erin gestoken met daarop geplakt zelf geknipte "blaadjes". Haske leuk, je moet er maar opkomen :D

Ik heb laatst halloween aankleding met ze geknutseld dat vond ze erg leuk. Wel serieuze bizz though.
SPOILER
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:23:01 #196
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145360336
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 08:42 schreef _Bar_ het volgende:
Er hangt toch geen maximum aan de hoeveelheid fruit dat je eet?
Roy wilt al even smorgens maar slecht tot niet eten. Brood of pap wilt hij niet.
sinds gisteren ben ik fruit gaan geven. Maar dat is bovenop het fruit wat hij al over de dag verspreid krijgt.
Maar hij eet dit wel.
(Roy moet door zijn medicijnen even er wat bij eten)
Roy houd niet van snoep en koek. Als je rozijnen niet meetelt. In plaats daarvan geef ik fruit dat vind hij heerlijk ;)
Rayen (bijna 3) zit nu ook in die "periode". Wil 's ochtends geen brood want getverderrie ;)
Rolletje worst gaat er nog wel in, maar verder ook veel fruit, peer, druiven, appel.
Tsja ik denk dan maar beter iets dan niets.

Trouwens wat een lastige periode is dat zeg, als hij geen middagslaapje meer wil doen.
Aangezien ik mijn vriend elke dag moet ophalen, moet Rayen mee in de auto en valt dan natuurlijk geheid in een diepe slaap zonder middagslaapje.
Komt het avondeten ook niet ten goede. :N En zijn humeur ook niet :+ Soms laat ik hem nog even slapen in de auto maar soms maak ik hem gelijk wakker als we weer thuis zijn.
Het eindresultaat is hetzelfde, dus geen succes.
Rayen 2½ jaar!
pi_145360675
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:21 schreef mignonne het volgende:
Ik ben thuis overigens vooral van het tekenen en schilderen. De gastouder is echt van het fröbelen. Een schaap knutselen met wattenbolletjes, een trui maken met reepjes wol op een uitgeknipte trui op karton en nu heeft ze weer een boom geknutseld van een geverfd wc rolletje en een groen rondje erin gestoken met daarop geplakt zelf geknipte "blaadjes". Haske leuk, je moet er maar opkomen :D
Ik heb laatst halloween aankleding met ze geknutseld dat vond ze erg leuk. Wel serieuze bizz though.
SPOILER
O+
Die van mij vind ik nog veel meer baby, maar das misschien omdat daar een spekje meer op zit.
pi_145360875
quote:
0s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:23 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Rayen (bijna 3) zit nu ook in die "periode". Wil 's ochtends geen brood want getverderrie ;)
Rolletje worst gaat er nog wel in, maar verder ook veel fruit, peer, druiven, appel.
Tsja ik denk dan maar beter iets dan niets.

Trouwens wat een lastige periode is dat zeg, als hij geen middagslaapje meer wil doen.
Aangezien ik mijn vriend elke dag moet ophalen, moet Rayen mee in de auto en valt dan natuurlijk geheid in een diepe slaap zonder middagslaapje.
Komt het avondeten ook niet ten goede. :N En zijn humeur ook niet :+ Soms laat ik hem nog even slapen in de auto maar soms maak ik hem gelijk wakker als we weer thuis zijn.
Het eindresultaat is hetzelfde, dus geen succes.
TJ, hoe laat is dat dan?
Daan slaapt al een poos niet meer in de middag. Maar soms stort hij toch nog rond half 6/6 uur in op de bank(als ik sta te koken). Meestal krijgen we hem dan toch niet fatsoenlijk wakker. Dan tillen we hem naar boven en horen hem niet tot 7 uur de volgende ochtend.. Dan slaat hij wel zijn avondeten over, maar dat haalt hij wel in de dag erna..
  donderdag 9 oktober 2014 @ 12:51:03 #199
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145361132
quote:
1s.gif Op donderdag 9 oktober 2014 12:41 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
TJ, hoe laat is dat dan?
Daan slaapt al een poos niet meer in de middag. Maar soms stort hij toch nog rond half 6/6 uur in op de bank(als ik sta te koken). Meestal krijgen we hem dan toch niet fatsoenlijk wakker. Dan tillen we hem naar boven en horen hem niet tot 7 uur de volgende ochtend.. Dan slaat hij wel zijn avondeten over, maar dat haalt hij wel in de dag erna..
Ja rond half vijf, kwart voor 5. Lastige tijd ook om iemand op te halen.
We moeten dan in totaal, heen en terug, een dik half uur rijden.
Soms om vier uur zegt hij "ik ben moe" maar ja dan is het dus te laat om hem nog naar bed te doen.
Ik dacht dat kinderen hun middagslaapje langzamerhand lieten vallen, dus nog af en toe 's middags wel slapen.
Maar het lijkt hier dat hij ineens niet meer wil. Soms leg ik hem 's middags wel op bed maar dit is dan onder groot protest en een half uur roepen.
Dan slaapt hij zo'n drie kwartier of 1 uur max. Dus soms vraag ik me af of ik hem niet beter op kan houden.
Mocht hij slaap tekort komen dat hij dat dan wel gaat inhalen of zo :? :+
Rayen 2½ jaar!
pi_145362266
Zo tegen vijfen is ook echt te vroeg voor de nacht inderdaad.
Misschien iets zoets voor het weggaan, dat hij wat energie heeft en niet zo weg dut? Of harde muziek aan(al slaapt Daan daar juist goed bij)?

Mijn oudste had ook een dwarse periode, maar hij had het echt nodig. Die heb ik wel laten brullen. Of hij nou om half 2 een half uur brult, of van 16:00 tot 19:00jengelig en huilerig. Hij is na een week of 3 ook weer gewoon gaan slapen. Of hij lag lekker chill een uurtje te babbelen.
Daan kan prima zonder. Heeft hij ook zelf geregeld. De ene dag viel hij Adam in slaap, de andere dag lag hij een uurtje te babbelen. En dat babbelen gebeurde steeds vaker.
Alleen in de middag na peuterspeelzaal gaat het het vaakst mis. Maar dat is hier net de dag dat we om half 5 al warm eten voor het zwemmen van de oudste. Dus dan is het minder erg als hij om 6 uur al slaapt..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')