De kans is groot dat bij Rienk zijn keel amandelen geknipt zullen worden.
Er is altijd al iets niet goed geweest aan Rienk, hij had vanaf minibaby al herrie als een grote als hij sliep, hij lag binnen no time in zijn eigen kamer. Hij hijgt altijd, we kunnen hem door de babyfoon heel duidelijk horen. Hij praat door zijn neus, praat ook nog niet heel veel (al papegaait hij nu heel veel

) hij eet ook heeeeeel slecht
Extreem vaak ziek is hij niet, maar wel altijd gerelateerd aan keelontsteking en of oorpijn.
Nu zijn we gister eindelijk eens naar de huisarts gegaan en die zag gelijk dat zijn amandelen elkaar bijna raakten, Rienk werkte verder niet goed mee en kon hij niet goed naar de neusamandel kijken. (Mocht die ook te groot zijn kun je die vaak wel zien zitten als de mond ver genoeg open is)
De dokter zei ook nog dat Rienk zijn gedrag er ook aan gerelateerd kan worden. Omdat hij snurkt, slaapt hij niet diep genoeg en rust hij dus niet genoeg uit. Rienk heeft misschien altijd slaap te kort en is daarom zo'n stuiterbal. Dit betwijfel ik. Hij lijkt gewoon op mij

De 27e van maart kunnen we in Leeuwarden terecht. De week erna is dan al evetueel de operatie. Wij wonen in Drachten, daar konden we pas 16 april terecht en zou hij op een 4 tot 8 weken durende wachtlijst komen tot de operatie. Dat duurt me veel te lang. Nu we eindelijk de oorzaak hebben wil ik er ook zo gauw mogelijk vanaf.
Nu heb ik dit topic aangemaakt voor ervaringen, is jou kindje ook geopereerd? Vertel! Klachten? waarderingen? Opvallende dingen? Zet graag neer.
Ik heb twee filmpjes gevonden die wel interessant zijn.
Voor zover het nu lijkt gaat het alleen om de amandelen, maar opnieuw, de KNO arts moeten we dus nog spreken. Maar omdat onze huisarts wel heel duidelijk was, lijkt me wel dat Rienk 5 april geopereerd zal worden.
Groetjes