Ah kijk dat klinkt me beter in mijn oren.quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:46 schreef bitterend het volgende:
TJ nee hier is het een echte les met een gym docent. We doen warming up samen (rondjes rennen door de zaal, snel op de grond zitten en fietsen met de beentjes dan weer op staan en rennen) daarna spelletje met ballen, op de step lopen, door een tunneltje, mama proberen te vangen (rond rennen weer) een spelletje met een reus/boskabouter noemen ze het...
Het is best leuk en super actief. Alleen....mijn R doet niet aan lessenniet met peuter gym en niet met peuter zwemmen. Ze wil NIET in een kring, ze wil NIET doen wat wordt verteld...ze wil dr eigen gang gaan...dus we doen niet meer mee. We doen onze eigen gym hier en vrij zwemmen
![]()
Hoe gaat het met jullie??quote:
Ah bij jullie dus ook zo.quote:Op dinsdag 30 september 2014 21:36 schreef Susie het volgende:
Hier ging die ene keer peutergym ook zo TJ. Precies zoals je omschrijftDat vind ik het geld dus ook niet waard.
Ah wat leukquote:Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef olivia_321 het volgende:
Mijn peuter heeft zich vandaag cerwonderd in de efteling. Het was dr allereerste keer. De paddestoelen, festival carnaval en het sprookjesbos
Lief dat je het vraagt. Maar: nee.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Danic ben je al bij de HA geweest met Eva?ik ben alleen met de kinderen en ze liggen beide al in bed
ean gaf zelf aan dat ze moe was dus die ging makkelijk naar bed.
http://www.muziekschoolno(...)ekinstrumenten-c155/quote:Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef bitterend het volgende:
Mijn kind vindt sporten geweldig. Ze vraagt steeds wanneer we het gaan doen maar zodra we er zijn doet ze alleen met het rennen mee en daarna wil ze steeds in de ringen hangen en met de ballen spelen of springen van de steps. Eigenlijk voor ons zou een peutergym zoals TJ het hier verteld beter zijn![]()
Peuter judo klinkt leuk! Musje, hier zijn de meeste dingen op woensdag en vrijdag..dagen die ik niet kanik moet echt een stuk rijden voor peuter dingen
Ik denk dat wij een jaartje extra moeten werken tztquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als we zo doorgaan kan ze met Koningsdag in haar roze tutu onze oude dag sponsoren![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oude (on)bekende.
Hoe bedoel je 'achter loopt'? Met haar gewicht bedoel je?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Danic, dan heeft ze de heimwee wel er goed te pakken. Die klachten kun je wel krijgen bij stress, maar als een kleine vakantie al zoveel impact heeft.. Misschien omdat ze al wat achterop loopt?
ik kreeg dat ook ruim van te voren te horen. Ze willen de nieuwe kindjes graag gespreid laten wennen, zodat ze niet op één dag met alle kindjes tegelijk komen wennen.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Wij kregen vandaag post van school, dat we konden bellen om te wennen. Maar ze gaat pas in feb. Is dit niet bizar vroeg?
Oh maar jullie hebben dus ook de afspraak al heel ruim van tevoren gemaakt. Ik wil best nu wat afspreken voor januari, geen punt.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef danic het volgende:
Huh? Ja!
Eva is in de meivakantie jarig. Dus afgesproken dat ze in april komt wennen en in mei start.
Hoe vaak mag ze gaan wennen dan?
Wat die we periode kan toch geen half jaar duren? En nu wat wendagen en dan weer maanden niks, schiet ook niet op.
eigenlijk een kwestie van één opmerking richting zijn vaste leidster, en ze is er meteen achteraan gaan bellen. Tenzij Geert nu een enorme sprong gaat maken in z'n gedrag (dus minder teruggetrokken, meer praten etc) dan gaat de verlenging niet doorl maar gaat hij alsnog gewoon met z'n verjaardag. (hoewel ik daar zelf nog steeds geen voorstander van ben; ik heb liever dat hij sowieso na de zomervakantie gaat, zodat hij eerst rustig de tijd heeft om aan de baby te wennen, voor hij ook aan school moet wennen) .quote:Op donderdag 2 oktober 2014 05:53 schreef Vanyel het volgende:
DJMO was het veel gedoe om die 3 maanden te wachten? Lijkt mij ook niet slecht om het heel even uit te stellen. Aan de andere kant heb ik plek op de BSO en dat is hier niet zo makkelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |