abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 30 september 2014 @ 20:54:13 #91
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_145068519
Jammer dat R het niks vindt, mij klinken die lessen wel leuk in de oren :)

Ik ben ook op zoek naar "iets" voor S en nu heb ik een beetje mij zinnen gezet op peuterjudo. Lijkt me zo heerlijk voor hem om gewoon lekker te kunnen rennen en stoeien O+ Nu alleen nog een plek in de buurt waar ze dat aanbieden op een moment dat ik kan :X
Oude (on)bekende.
pi_145068760
Mijn kind vindt sporten geweldig. Ze vraagt steeds wanneer we het gaan doen maar zodra we er zijn doet ze alleen met het rennen mee en daarna wil ze steeds in de ringen hangen en met de ballen spelen of springen van de steps. Eigenlijk voor ons zou een peutergym zoals TJ het hier verteld beter zijn :')

Peuter judo klinkt leuk! Musje, hier zijn de meeste dingen op woensdag en vrijdag..dagen die ik niet kan -O- ik moet echt een stuk rijden voor peuter dingen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:14:57 #93
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145069698
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:46 schreef bitterend het volgende:
TJ nee hier is het een echte les met een gym docent. We doen warming up samen (rondjes rennen door de zaal, snel op de grond zitten en fietsen met de beentjes dan weer op staan en rennen) daarna spelletje met ballen, op de step lopen, door een tunneltje, mama proberen te vangen (rond rennen weer) een spelletje met een reus/boskabouter noemen ze het...
Het is best leuk en super actief. Alleen....mijn R doet niet aan lessen :') niet met peuter gym en niet met peuter zwemmen. Ze wil NIET in een kring, ze wil NIET doen wat wordt verteld...ze wil dr eigen gang gaan...dus we doen niet meer mee. We doen onze eigen gym hier en vrij zwemmen :D
Ah kijk dat klinkt me beter in mijn oren.
Toevallig was de gymjuf nu een invaller, maar aan de 2 moeders die er ook waren te merken, ging het er altijd zo aan toe.
Nou dan kan ik mijn geld wel beter besteden.

Met Rayen heb ik ook peuterzwemmen gedaan, ik had een kaart van 10 strippen gekocht. Maar na de 6de keer wilde hij ook niks meer met de les te maken hebben.
Naar het grote zwembad wilde hij, en naar het bubbelbad, en naar het peuterzwembad met het glijbaantje. Dus toen zijn we maar met peuterzwemmen gestopt :{ :+
Dus misschien zou het met de gymlessen ook wel zo gaan.

Afijn ik ga nog maar eens naar het bos :+ of speeltuin :+ hij moet nog 3 worden dus nog tijd genoeg voor allerlei "lesjes" :+
Rayen 2½ jaar!
pi_145070038
:D :D
Ze doet hier koprol op bed. En ik dien als klimpaal/muur :')
Ja hier wou ze ook naar de glijbaan! "kom mama naar ander zwembad" "niet bij de les" "is niet leuk!!" "stomme juf" "kom mama gaan naar ander zwembad!!"
:') O+
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:31:27 #95
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_145070797
Peuters O+ :D
Oude (on)bekende.
  dinsdag 30 september 2014 @ 21:36:10 #96
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145071055
Hier ging die ene keer peutergym ook zo TJ. Precies zoals je omschrijft :D Dat vind ik het geld dus ook niet waard.
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_145071310
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:31 schreef Mevr_Mus het volgende:
Peuters O+ :D
Hoe gaat het met jullie?? :*
pi_145072420
Mijn peuter heeft zich vandaag cerwonderd in de efteling. Het was dr allereerste keer. De paddestoelen, festival carnaval en het sprookjesbos O+
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:15:10 #99
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_145073469
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:36 schreef Susie het volgende:
Hier ging die ene keer peutergym ook zo TJ. Precies zoals je omschrijft :D Dat vind ik het geld dus ook niet waard.
Ah bij jullie dus ook zo.
Ja dat vind ik het die 19 euro niet waard. En ik heb nog steeds geen baan, dus ik draai de euro nog eens om ;)

quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 21:58 schreef olivia_321 het volgende:
Mijn peuter heeft zich vandaag cerwonderd in de efteling. Het was dr allereerste keer. De paddestoelen, festival carnaval en het sprookjesbos O+
Ah wat leuk O+ Wij zijn ook van plan om binnenkort eens te gaan.

Oh en hier zitten we in de "vraag-fase " een hele dag door ;) Mama wat is dat, of als we in de stad lopen...mama wat gaan we doen? Mama waarom lopen we in de winkel? haha echt hilarisch vind ik het dat gevraag :+
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 30 september 2014 @ 22:55:14 #100
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145075896
Ouder en kind gym is hier wel zoals TJ omschrijft.
Ik vind juist dat gezamenlijk openen en afsluiten een goede oefening en verder doen wat hij wil. Gymattributen zijn hartstikke leuk om op te spelen en er is contact met de andere kindjes.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_145076060
Hier was het ook op die manier. Maar dat is inderdaad ook de essentie van Ouder & kind gym: dat je het samen met je kind doet. Je hebt volgens mij ook wel peutergym en dat is dan een klasje waar je kind voor de les aflevert en daarna weer ophaalt.

Voor ons werkte het trouwens ook niet. M vond maar bepaalde dingen leuk en dat waren nou niet de dingen die het geld waard waren (op de mat liggen, met een bal gooien en schommelen).
pi_145076079
En mijn peuter heeft vandaag zijn allereerste kus gehad. En zoals hij zelf al uitriep "op de mond!". O+ *; O+
pi_145077246
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 19:04 schreef ferrari_rood het volgende:
Danic ben je al bij de HA geweest met Eva?

*O* ik ben alleen met de kinderen en ze liggen beide al in bed *O* ean gaf zelf aan dat ze moe was dus die ging makkelijk naar bed.
Lief dat je het vraagt. Maar: nee.
En wel omdat alle (!) Symptomen als sneeuw voor de zon verdwenen toen we haar zaterdag vertelden dat we nog 1 dagje bleven en dan maandag weer naar huis gingen.
Misschien toch een uiting van heimwee? In juni heeft ze daar erg last van gehad en heeft toen echt iedere dag meerdere keren gevraagd wanneer we naar huis gingen. Ze had heg echt niet naar haar zin.
Nu is het andersom. Ze wil terug en niet thuis zijn....
Dacht dus ook dat ze er nu geen last van had. Maar wellicht dus toch.

Ik had alle symptomen opgeschreven en dat briefje bewaar ik voorlopig wel en hou het goed in de gaten.

Morgen even meten en wegen, maar vooral uit nieuwsgierigheid naar dr zus. En Eva mag dan ook gelijk even :+
Ff kijken of ze nog een lijntje volgt. Welke dan ook...
pi_145082461
Er was toch een topic over amandelen knippen en/of trommelvliesbuisjes? Lukt op de telefoon niet om het te zoeken kan iemand ie voor mij uppen? 27 oktober word dit gedaan bij lisa aangezien ze nu al meteen een dubbele oorontsteking heeft en het seizoen pas net begonnen is.
2 liefdes 1 leven(L), 2 levens 1 liefde(L)
pi_145082834
Danic, dan heeft ze de heimwee wel er goed te pakken. Die klachten kun je wel krijgen bij stress, maar als een kleine vakantie al zoveel impact heeft.. Misschien omdat ze al wat achterop loopt?

Sam: OUD / Buisjes plaatsen, neus amandel en/of keel amandelen knippen. Ervaring?
Balen van die oorontsteking, vroeg inderdaad.
Hoe gaat het verder met jou?
pi_145090885
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 20:58 schreef bitterend het volgende:
Mijn kind vindt sporten geweldig. Ze vraagt steeds wanneer we het gaan doen maar zodra we er zijn doet ze alleen met het rennen mee en daarna wil ze steeds in de ringen hangen en met de ballen spelen of springen van de steps. Eigenlijk voor ons zou een peutergym zoals TJ het hier verteld beter zijn :')

Peuter judo klinkt leuk! Musje, hier zijn de meeste dingen op woensdag en vrijdag..dagen die ik niet kan -O- ik moet echt een stuk rijden voor peuter dingen
http://www.muziekschoolno(...)ekinstrumenten-c155/

Dit misschien iets voor R ?
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_145091138
Hier is ze juist erg dol op het krijgen van "les" :D
Is wel afhankelijk van wie het geeft en wat ze aanbieden merk ik. Samen in een kring handen vasthouden, niet dus ! Wel echte pasjes oefenen en dansoefeningen.

We moeten helaas op zoek naar een andere balletles. Bij die waar we naar toe gingen mogen de ouders er niet meer bij zijn. Dat trekt ze dus echt niet. Ze vindt het dansen zo ontzettend leuk dat ik nu een proefles ga doen ergens anders. Kijken wat het verschil is en hoe het daar gaat.

Door het uitproberen merk ik wel echt wat ze leuk vindt en wat niet.
Maar als we zo doorgaan kan ze met Koningsdag in haar roze tutu onze oude dag sponsoren ;) :@ :)
  woensdag 1 oktober 2014 @ 16:54:25 #108
318546 Mevr_Mus
Met Mini_Musjes
pi_145096152
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:24 schreef kleinzusje het volgende:
Maar als we zo doorgaan kan ze met Koningsdag in haar roze tutu onze oude dag sponsoren ;) :@ :)
Ik denk dat wij een jaartje extra moeten werken tzt :+ Ik baar harken :7

En hier gaat het goed! Ben zelf weer aan het werk en S gaat nu samen met z'n broertje naar het kvd. Tegen mijn verwachtingen in gaat dat super! S is hartstikke trots dat T "zijn" baby is :D Van de jaloezie die thuis nog wel eens de kop op steekt heeft hij daar geen last. Fijn :)

En hij is gewoon leuk, mijn grote peuter O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oude (on)bekende.
pi_145100358
Die laatste foto O+ wat een mooierds !
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:02:09 #110
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_145103078
Jouw peuter is ontzettend leuk! O+
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_145103794
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 09:44 schreef Deepfreeze het volgende:
Danic, dan heeft ze de heimwee wel er goed te pakken. Die klachten kun je wel krijgen bij stress, maar als een kleine vakantie al zoveel impact heeft.. Misschien omdat ze al wat achterop loopt?
Hoe bedoel je 'achter loopt'? Met haar gewicht bedoel je?

Ze kan inderdaad weinig hebben wat dit betreft.
Toch is ze afgelopen week geen gram afgevallen: 98 cm en 13,3 kg.
heel netjes dus voor haar.
En ze eet weer goed, alle andere symptomen zijn ook weg....denk dus toch heimwee. Of een lange nasleep vanwege eendagsvlieg ziekzijn vorige week dinsdag.
pi_145109990
Wij kregen vandaag post van school, dat we konden bellen om te wennen. Maar ze gaat pas in feb. Is dit niet bizar vroeg?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145110285
Huh? Ja!

Eva is in de meivakantie jarig. Dus afgesproken dat ze in april komt wennen en in mei start.

Hoe vaak mag ze gaan wennen dan?
Wat die we periode kan toch geen half jaar duren? En nu wat wendagen en dan weer maanden niks, schiet ook niet op.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 1 oktober 2014 @ 22:42:03 #114
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145110653
quote:
1s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:31 schreef Vanyel het volgende:
Wij kregen vandaag post van school, dat we konden bellen om te wennen. Maar ze gaat pas in feb. Is dit niet bizar vroeg?
ik kreeg dat ook ruim van te voren te horen. Ze willen de nieuwe kindjes graag gespreid laten wennen, zodat ze niet op één dag met alle kindjes tegelijk komen wennen.

Geert gaat overigens waarschijnlijk drie maanden langer naar de psz, en pas na de zomervakantie doorstromen naar groep 1. Hij is in groepen nog ontzettend verlegen en onverstaanbaar voor vreemden, terwijl hij 1 op 1 prima te verstaan is, en op alle gebieden qua taalontwikkeling, met uitzondering van de articulatie, een kleine voorsprong heeft op leeftijdsgenootjes. Echter omdat hij zich niet laat horen op de psz, komt dat dus ook niet in de overdracht etc te staan. We hopen dat door die drie maanden verlengen, hij toch wat losser komt zeg maar, omdat hij dan de oudste van de groep gaat zijn.
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_145116335
quote:
0s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 22:35 schreef danic het volgende:
Huh? Ja!

Eva is in de meivakantie jarig. Dus afgesproken dat ze in april komt wennen en in mei start.

Hoe vaak mag ze gaan wennen dan?
Wat die we periode kan toch geen half jaar duren? En nu wat wendagen en dan weer maanden niks, schiet ook niet op.
Oh maar jullie hebben dus ook de afspraak al heel ruim van tevoren gemaakt. Ik wil best nu wat afspreken voor januari, geen punt.

DJMO was het veel gedoe om die 3 maanden te wachten? Lijkt mij ook niet slecht om het heel even uit te stellen. Aan de andere kant heb ik plek op de BSO en dat is hier niet zo makkelijk.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_145116360
Hier zagen ze het vroeger bij het kdv niet zo graag, dat een kind langer bleef in plaats van door te stromen naar school. Nu dat het zo leeg loopt, is het volgens mij minder problematisch. Plek op de BSO zou ik ook niet zo snel opgeven, die was ook schaars. Ik heb wel het idee dat het ook daar op ons kdv leeg loopt.
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 2 oktober 2014 @ 07:24:00 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_145116390
quote:
1s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 05:53 schreef Vanyel het volgende:
DJMO was het veel gedoe om die 3 maanden te wachten? Lijkt mij ook niet slecht om het heel even uit te stellen. Aan de andere kant heb ik plek op de BSO en dat is hier niet zo makkelijk.
eigenlijk een kwestie van één opmerking richting zijn vaste leidster, en ze is er meteen achteraan gaan bellen. Tenzij Geert nu een enorme sprong gaat maken in z'n gedrag (dus minder teruggetrokken, meer praten etc) dan gaat de verlenging niet doorl maar gaat hij alsnog gewoon met z'n verjaardag. (hoewel ik daar zelf nog steeds geen voorstander van ben; ik heb liever dat hij sowieso na de zomervakantie gaat, zodat hij eerst rustig de tijd heeft om aan de baby te wennen, voor hij ook aan school moet wennen) .
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  donderdag 2 oktober 2014 @ 07:28:53 #118
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_145116414
Hier ook een mail van de juf welke dagen wij de voorkeur aan geven voor het wennen na de kerstvakantie.
2x per week, 5 weken lang komt precies uit tot zijn verjaardag.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_145116464
Hier ishet 5 fdagdelen wennen, zo dicht mogelijk op de start van school.
Dinsdag gaat ze starten.
pi_145116467
Wij zullen ook wel binnenkort een kaartje krijgen voor E. Ben benieuwd, A. Is gewoon direct gestart zonder wennen. Voor E. Denk ik dat het wel goed is. Het plan is om in januari te laten wennen, na alle feestdrukte en dan kan ze vanaf dr verjaardag meedraaien. Ze is er wel enorm aan toe, veel meer dan haar zus destijds.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')