SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige mooie die daar tussen staatquote:Op maandag 22 september 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ene met zwarte/grijze/witte jurk.
Hij heeft smaak.quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
De enige mooie die daar tussen staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT SOORT FOTO'S"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wow 10/10quote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
OHMIGADO OKE IK WIL NAAR DEZE CLUB.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ze in hokjes blijven denken zullen ze nooit samen kunnen zijn. Zo zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT SOORT FOTO'S
Ze komt sowieso uit het midden oosten ❤️quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
De enige mooie die daar tussen staat
Dat zwarte haar. Mi gado. Zo romig achtig iets, zo mooi glanzend. Dit soort haar wil ik aanraken en in woelen. Echt srs. Mijn enigste rare fetish.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb geen facebook, onthou me aub van zulke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT SOORT FOTO'S![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Best knap gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik had mooie foto's. Dit is wel lelijk eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste."Whatever I was looking for was always you."Rumi
schaam me gewoon.quote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had mooie foto's. Dit is wel lelijk eigenlijk...
quote:Op maandag 22 september 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste.Oh my God........
quote:Op maandag 22 september 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
HUAHAUHAUAHUAHAUHAUAHUAHAUHAUHAUAHUAHAUAH HAUHAUHAUASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste.
Ze denkt : "Yeah well, big fucking deal, dickhead."quote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die vrouw en haar gezichtsuitdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wat als het geen Engelstalige mensen zijn?quote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze denkt : "Yeah well, big fucking deal, dickhead."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wel knap,jeetje.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
Dit was de mijne.Trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
Dit was de mijne.Voorbereiden voor het huwelijksnacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
OH NO YOU DID NOT.quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voorbereiden voor het huwelijksnacht?
Was grapje booquote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doelde echt op het eten..... MrStylo blijkbaar niet.
Was ook enige waar ik aan dacht, tbh. maar stylo dus niet.quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doelde echt op het eten..... MrStylo blijkbaar niet.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
IK HUIL STOP AUB OMG
Dit moet ik mijn vriendin laten zien. Wij gaan al heel lang stuk om deze foto.
Echt srs mensen die dit soort foto's maken..En dat ze daar nog voor betalen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Now I can die as a happy manquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, erger dan dit kan niet.JIJ WINT. FUUUUUUUUCK. Ze zijn gewoon uit het bos van Hogwarts ontsnapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:
Nu wel goed?quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voorbereiden voor het huwelijksnacht?
Oke, erger dan dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, erger dan dit kan niet.Lijkt gephotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ze zal wel aan krachttraining doen, anders zou ze niet kunnen staan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Geliefde gelin.
Bij ons is het ook altijd zoveelquote:Op maandag 22 september 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Geliefde gelin.
Hahahahaquote:Op maandag 22 september 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze zal wel aan krachttraining doen, anders zou ze niet kunnen staan.
Hahahahahahahahaha wtfquote:Op maandag 22 september 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
Vrouwen die de voeten van hun man wassen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet.. Koerdenquote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons is het ook altijd zoveel
Ik ga voor de tweede keer dat ik trouw ook zo doen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gatver Stim, echt gatver gewoon. jij spant de kroon.
Wat wel awkward is dat de vrouwen het om moeten doen.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat wel awkward is dat de vrouwen het om moeten doen.
Zou jij ooit voeten van je man/vriend wassen?quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga voor de tweede keer dat ik trouw ook zo doen.
Uit betuiging van liefde? Ja.quote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zou jij ooit voeten van je man/vriend wassen?
Nu snap ik waarom we veel gehaat worden. We zijn de joden van de midden oostenquote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er geen problemen mee hebben.
Nou daar kun je trots op zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom we veel gehaat worden. We zijn de joden van de midden oosten
Was een geintje. Maar check dit:quote:Op maandag 22 september 2014 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou daar kun je trots op zijn.
De Joden zitten toch in het Midden-Oosten?quote:Op maandag 22 september 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom we veel gehaat worden. We zijn de joden van de midden oosten
Wie is dit en waarom doen ze dit...quote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een geintje. Maar check dit:
[ afbeelding ]
Hoe slecht moet je zijn wil je dit doen?
Vluchtelingen op de grens van Turkije en Syrië. Ze mogen niet meer naar binnen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is dit en waarom doen ze dit...
Buiten Israël om danquote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
De Joden zitten toch in het Midden-Oosten?
En nu? Vermoord worden door die hoerezonen?quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vluchtelingen op de grens van Turkije en Syrië. Ze mogen niet meer naar binnen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En nu? Vermoord worden door die hoerezonen?
1equote:Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze mogen de grens naar TR niet over toch?
Of is dit een Koerdische vrouw die naar Syrie wil?
Doen ze niet. Ze blijven daar tot de grens weer open moet.quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Terugkeren naar dorpen en dus naar IS it is?
Gratis douche en water.quote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een geintje. Maar check dit:
[ afbeelding ]
Hoe slecht moet je zijn wil je dit doen?
Nee. Ik ken alleen het verhaal niet achter het plaatje. Mensen uit oorlogsgebied moet je onderdak bieden ongeacht nationaliteit, dus ook koerden.quote:
Hoe is wat georganiseerd.?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Hallo! Mag ik zomaar een topic beginnen met "Turken op FOK! #1118 - ....." of zo? Hoe is het georganiseerd?
Bitch is rich, hij kan het.quote:Op maandag 22 september 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Gulen scoort punten![]()
![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)rant-is-beland.dhtml
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Hallo! Mag ik zomaar een topic beginnen met "Turken op FOK! #1118 - ....." of zo?
Hoe is wat georganiseerd?quote:Hoe is het georganiseerd?
Ask.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:57 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Ik wil iets vragen dat weinig mensen betreft maar wel binnen de Turkse gemeenschap.
Alsof er in dit topic één specifiek onderwerp wordt besproken...quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:29 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Maar het heeft niks met het onderwerp te doen!
Dit is een sc. Er is geen onderwerp.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:29 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Wat dat betreft heb je gelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:29 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Waarvoor?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:01 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Ik ben op zoek naar Turken uit Trabzon. Liefst Rumca / Romeyka sprekers maar niet per se.
Ik ben bang van niet. Ik zie allerlei berichtjes ertussenquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:23 schreef zarGon het volgende:
Als je nou meteen post wat je weet (o.a. de namen van de dorpen zoals ze destijds werden genoemd) kan iemand er meteen op reageren..
Dr. Julis leeft nog!quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:29 schreef Julis het volgende:
[..]
De huidige naam van Agursa is in ieder geval Bakımlı [Bronnen: Wikipedia, Hamsikoy]. Die van Kitharena kan ik zo niet vinden.
De huidige naam van Agursa is in ieder geval Bakımlı [Bronnen: Wikipedia, Hamsikoy]. De nieuwe naam van Kitharena kan ik zo niet vindenquote:Op dinsdag 23 september 2014 20:01 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
[..]
Ik ben bang van niet. Ik zie allerlei berichtjes ertussen
De dorpjes zijn Kitharena en Agursa
Moeder van Jan Smith?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jullie raden nooit welke Bekende Volendammer ook aanwezig was deze yogales?![]()
Selfie gemaakt? Geloof hier dus precies niets van.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, Nick van Nick en Simon.
Waarom geloof je het niet? Yogales in volendam gevolgd.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Selfie gemaakt? Geloof hier dus precies niets van.
Wat een viezerik. Expres achter hem gesport?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee, Nick van Nick en Simon.
Hij zat braaf in een uithoek van de zaal.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat een viezerik. Expres achter hem gesport?
en tooooooeeeeeenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
En toen ging iedereen zijn ding doen. Niemand deed alsof het bijzonder was. In volendam is dit gewoon normaal; iedereen moet normaal doen, want dan doe je al gek genoeg.
Tot 300 reacties.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:34 schreef Milly88 het volgende:
Ben ik weer
Ik zie dat dit weer een nieuwe is blijft een topic tot een bepaalde tijd of pagina's hier?
Topicreeks: Turken op FOK!.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:34 schreef Milly88 het volgende:
Ben ik weer
Ik zie dat dit weer een nieuwe is blijft een topic tot een bepaalde tijd of pagina's hier?
Oke thanks ja ik zie dat er daarna nog 5 zijn gesloten zelfs, gaat wel snelquote:
Haha ja joh..quote:Op woensdag 24 september 2014 13:04 schreef Che_ het volgende:
[..]
Waar was jij!? Iedereen heeft je gemist..
Stel je even voor
Wij zijn levensloos.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:38 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Oke thanks ja ik zie dat er daarna nog 5 zijn gesloten zelfs, gaat wel snel
Kom je naar de meet? Is bij mij thuis.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:45 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha ja joh..
Nee ben alweer een buitenbeentje na 6 delen verder denk
Heb het best wel druk gehad nu weer een aantal rustige dagen dus even weer aandringen bij mijn nieuwe fok matties
Mi gado jij bent wel wanhopig.quote:Op woensdag 24 september 2014 13:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom je naar de meet? Is bij mij thuis.
Haha nee denk het niet maar hou je een meet bij jou thuis dan?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:50 schreef Che_ het volgende:
[..]
Kom je naar de meet? Is bij mij thuis.
Geef eens een voorbeeld van een 'bimbo'antwoord...quote:Op woensdag 24 september 2014 14:06 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha nee denk het niet maar hou je een meet bij jou thuis dan?
Of zeg je dat omdat ik 'nieuw' ben en misschien een bimbo antwoord ga geven? Im just saying..
Hehehe...quote:Op woensdag 24 september 2014 14:06 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha nee denk het niet maar hou je een meet bij jou thuis dan?
Of zeg je dat omdat ik 'nieuw' ben en misschien een bimbo antwoord ga geven? Im just saying..
Haha daarmee geef ik eigenlijk een naïeve antwoord aan en ook daadwerkelijk er op ingaan en afspreken. Ik ben dan immers makkelijk voor de gek te houden tochquote:Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een 'bimbo'antwoord...
*hoge vrouwenstem*quote:Op woensdag 24 september 2014 14:13 schreef zarGon het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld van een 'bimbo'antwoord...
Niet zo srs poesje.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:27 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha daarmee geef ik eigenlijk een naïeve antwoord aan en ook daadwerkelijk er op ingaan en afspreken. Ik ben dan immers makkelijk voor de gek te houden toch
Oke thanks voor de tip. Ik heb wel aantal keer gehad vorige x dat ik me afvroeg of ik niet op onzin serieus aan het reageren was hahaquote:
Ga langs bij che and you will see..quote:Op woensdag 24 september 2014 14:46 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Oke thanks voor de tip. Ik heb wel aantal keer gehad vorige x dat ik me afvroeg of ik niet op onzin serieus aan het reageren was haha
Wat voor een?quote:Op woensdag 24 september 2014 14:54 schreef Stimorol- het volgende:
Heb een bed gewonnen bij een veiling. Oeps
Hahah ow dat was al teveel van het goede dusquote:Op woensdag 24 september 2014 14:49 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga langs bij che and you will see..
Context.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:04 schreef Milly88 het volgende:
Hey maar ik las bij een andere topic dat als een vrouw een man slaat dat de man dus net zo hard mag terugslaan en o.a. zelfs ko
Hoe is jullie mening daarover?
Alles is context he.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:04 schreef Milly88 het volgende:
Hey maar ik las bij een andere topic dat als een vrouw een man slaat dat de man dus net zo hard mag terugslaan en o.a. zelfs ko
Foto uploaden eerst.quote:
Jij en Santello moeten samen eens op poesjes jachtquote:Op woensdag 24 september 2014 15:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Foto uploaden eerst.
Aan de rechterkant van mijn naam zie je kleine icoontjes. Een daarvan is dm. Klik daarop en dan je foto
Nooit meer. Heb er eentje gehad die het hele huis onder scheet .quote:Op woensdag 24 september 2014 16:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jij en Santello moeten samen eens op poesjes jacht
Ik zou je wel keihard vloeren als je vervelend zou doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 15:04 schreef Milly88 het volgende:
Ja, maar kan je ook koken?quote:Op woensdag 24 september 2014 16:04 schreef Milly88 het volgende:
Ja klopt. Er was niet echt een bepaalde situatie aangegeven meer in het algemeen maarja duidelijk..
@foto
Haha laat maar want wou toch voorspelbaar doen met een enge foto van iemand
quote:Op woensdag 24 september 2014 16:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zou je wel keihard vloeren als je vervelend zou doen.
awhhh, het zit je niet mee he.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:22 schreef Peunage het volgende:
Tanarts
Gaten
Rechtergezicht helemaal verdoofd.
Ik heb nog een melkkies.
Haha ben ik soms genomineerd voor jouw next wife to be?quote:
Che is al bezet. Bij mij is er nog ruimtequote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Haha ben ik soms genomineerd voor jouw next wife to be?
Nee.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Dat ben ik al.quote:Op woensdag 24 september 2014 16:48 schreef Milly88 het volgende:
[..]
Jij viel in de voorrondes al af. En dan bedoel ik niet in kilo's.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:19 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat ben ik al.
Hij probeert nu niet op te vallen.
Deze ga je nog laaaaanngggggg horen....quote:Op woensdag 24 september 2014 17:27 schreef Che_ het volgende:
[..]
Jij viel in de voorrondes al af. En dan bedoel ik niet in kilo's.
Oh pls.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:31 schreef mrstylo het volgende:
Stop met vechten!!!!'
[ afbeelding ]
We can share bby. You I mean.quote:Op woensdag 24 september 2014 18:02 schreef Milly88 het volgende:
Hahah jullie zijn leuk
Nee don't worry girl che is all yours
Hahaha che is a lucky manquote:Op woensdag 24 september 2014 18:16 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
We can share bby. You I mean.
Nou, je hield het in ieder geval 1 post uit. Afferim la.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:19 schreef xaban06 het volgende:
Die krijg je sowieso al, dagelijks, zowat van iedereen.
Ik had je serieus willen helpen.
Sanada aferin.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou, je hield het in ieder geval 1 post uit. Afferim la.
Goed gedaan/bravo/etc? Tenminste, in Iran was dat wel zo.quote:
Je zit goed. Niet zo onzeker zijn over je taalkennisquote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed gedaan/bravo/etc? Tenminste, in Iran was dat wel zo.
Google leert mij dat dat inderdaad zo is.
Maar dan aferin..quote:Op woensdag 24 september 2014 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Goed gedaan/bravo/etc? Tenminste, in Iran was dat wel zo.
Google leert mij dat dat inderdaad zo is.
Ik begon te twijfelen, die gekke Turken met hun gekke Taaltje.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je zit goed. Niet zo onzeker zijn over je taalkennis
Ach, iedereen weet wat je bedoelt als je het zegt.quote:Op woensdag 24 september 2014 21:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Maar dan aferin..afferim is volgens mij onjuist..
Maar idd.
Ze hebben net nog niet -sik ofzo erachter geplaktquote:Op woensdag 24 september 2014 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik begon te twijfelen, die gekke Turken met hun gekke Taaltje.
[..]
Ach, iedereen weet wat je bedoelt als je het zegt.
Ja precies, valt me nog mee.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben net nog niet -sik ofzo erachter geplakt
Sik is lul.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze hebben net nog niet -sik ofzo erachter geplakt
Daarom hebben veel Turken eens sik. Ze zijn allemaal lullenquote:
Is wel leuk om tijd mee te doden.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:03 schreef Che_ het volgende:
Dat programma dat ze op de bank tv kijken
Hahaha, ik hoorde die Turkse vader praten. Wel vermakelijke programma jaquote:Op woensdag 24 september 2014 22:06 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is wel leuk om tijd mee te doden.
Ik zou die twee chicks wel doenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:07 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahaha, ik hoorde die Turkse vader praten. Wel vermakelijke programma ja
Ja. Doe dat ook. Dude get laid.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou die twee chicks wel doen
Die twee donkere dames?quote:Op woensdag 24 september 2014 22:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zou die twee chicks wel doen
RTL4.quote:
Oke die sla ik dan over. De andere is sowieso legaalquote:Op woensdag 24 september 2014 22:12 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoooh cowboy, hold your horses. Die blonde is 15 ofzo.
Het is een turk dus zal wel illegaal zijn HAHAH!!!quote:Op woensdag 24 september 2014 22:13 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Oke die sla ik dan over. De andere is sowieso legaal
HISDKHAGKSDHGJSDHGHSIDHGSDHFGSDHGKSHDGIKSHGquote:Op woensdag 24 september 2014 22:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is een turk dus zal wel illegaal zijn HAHAH!!!
I am living on the edgequote:Op woensdag 24 september 2014 22:18 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het is een turk dus zal wel illegaal zijn HAHAH!!!
Ik dacht al dat ik iemand zag staan aan de andere kant van de rand. Maar goed, als jij dat niet bent mag je dat zeggen hoor.quote:
Jij wilt gewoon 300 op me doen he. Echt duivels ben jijquote:Op woensdag 24 september 2014 22:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik iemand zag staan aan de andere kant van de rand. Maar goed, als jij dat niet bent mag je dat zeggen hoor.
Jammer dat jij zo slecht over mij denkt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij wilt gewoon 300 op me doen he. Echt duivels ben jij
ik neem mezelf in bescherming. Je hebt me vaker pijn gedaanquote:Op woensdag 24 september 2014 22:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jammer dat jij zo slecht over mij denkt.
Maar je zei dat je het lekker vond.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
ik neem mezelf in bescherming. Je hebt me vaker pijn gedaan
Klappen oke, maar knijpen niet. Helemaal die hele kleine. Doen gewoon zeerquote:Op woensdag 24 september 2014 22:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar je zei dat je het lekker vond.
quote:Op woensdag 24 september 2014 22:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Klappen oke, maar knijpen niet. Helemaal die hele kleine. Doen gewoon zeer
Altijdquote:Op woensdag 24 september 2014 22:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Maar die zijn het leukst juist. Serieus, heb jij dat nooit? Bijt- of knijpdrang?
Ik laat jou nooit meer alleen bij ons kindquote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vooral kleine dikke baby's bijten in hun armpjes. OMNOMNOM.
Die smijt ik meteen tegen de muur. Rotdingen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:49 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vooral kleine dikke baby's bijten in hun armpjes. OMNOMNOM.
Wowowow. Probeer bijten en knijpen, is leuker. En als ze beginnen te huilen druk je ze weer terug in hun wieg. Beter dan smijten.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die smijt ik meteen tegen de muur. Rotdingen.
Vandaag na werk was mijn askim bij ons. HIj lag te slapen dus ik ging stiekem even checken, jwt.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Die smijt ik meteen tegen de muur. Rotdingen.
Dan zijn ze nog lief. Wanneer ze 8+ worden dan worden ze allemaal kleine duiveltjes.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:51 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Vandaag na werk was mijn askim bij ons. HIj lag te slapen dus ik ging stiekem even checken, jwt.
Doet hij ineens zijn ogen open en begint te glimlachen en staat dan helemaal vrolijk op. En dan wil ik mezelf tegen de muur smijten, door zijn schattigheid. Essek dat ie is.
Mattie. Ik ben tante. Wel de lusten, niet de lasten toch...quote:Op woensdag 24 september 2014 22:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog lief. Wanneer ze 8+ worden dan worden ze allemaal kleine duiveltjes.
Grootste jihad die je mee zal maken
Dan is het wel goed jaquote:Op woensdag 24 september 2014 22:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mattie. Ik ben tante. Wel de lusten, niet de lasten toch...
Als ze (kunnen) huilen smijt je niet hard genoeg.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wowowow. Probeer bijten en knijpen, is leuker. En als ze beginnen te huilen druk je ze weer terug in hun wieg. Beter dan smijten.
Wel gemeen, zo'n kleine weerloze baby aan het huilen maken.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als ze (kunnen) huilen smijt je niet hard genoeg.
Ik vind het overigens leuk om baby's te laten huilen.. Door inderdaad even klein beetje pijn te doen.
. En dan natuurlijk weer stil krijgen. Kijk me niet zo aan ja, ik doe het niet vaak.
Doe ik ook, hoor.. Als dat pruillipje tevoorschijn komt en hij begint te huilen smelt ik van alle liefde en troost ik hem.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik vind het overigens leuk om baby's te laten huilen.. Door inderdaad even klein beetje pijn te doen.
. En dan natuurlijk weer stil krijgen. Kijk me niet zo aan ja, ik doe het niet vaak.
Wtf dudequote:Op woensdag 24 september 2014 22:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt huilen en huilen. Huilen met tranen door vieze luier of honger is echt kut. Huilen zonder tranen omdat je ze boos maakt, of ergert of zo is te lief.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wtf dude![]()
Huilende baby's zijn juist fucking zielig. Helemaal wanneer ze geen tranen meer over hebben en toch door huilen
Lief oke(al vind ik dat niet maar ik geef je dat), maar hun laten huilen is gemeenquote:Op woensdag 24 september 2014 22:58 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Je hebt huilen en huilen. Huilen met tranen door vieze luier of honger is echt kut. Huilen zonder tranen omdat je ze boos maakt, of ergert of zo is te lief.
Je snapt het niet, but thats oke..quote:Op woensdag 24 september 2014 23:00 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Lief oke(al vind ik dat niet maar ik geef je dat), maar hun laten huilen is gemeen
Vrouw of man?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef Santello het volgende:
hey abis en ablas vraagje? iemand wil vakantie boeken naar turkije. wat raden jullie aan. mooi strand, lekker eten en waar je leuk kan shoppen
Ik zou naar Amed gaanquote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef Santello het volgende:
hey abis en ablas vraagje? iemand wil vakantie boeken naar turkije. wat raden jullie aan. mooi strand, lekker eten en waar je leuk kan shoppen
Is een beetje zoals vrouwen die huilen.quote:Op woensdag 24 september 2014 22:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wtf dude![]()
Huilende baby's zijn juist fucking zielig. Helemaal wanneer ze geen tranen meer over hebben en toch door blijven huilen
en bodrum?quote:Op woensdag 24 september 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Oke, dan zou ik gaan voor gebieden in de buurt van Izmir ivm minder mongolen.
Daar moet ik je wel gelijk in gevenquote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is een beetje zoals vrouwen die huilen.. Krijg je een harde van soms als je ze troost.
. Niet dat ik een harde krijg van een baby hoor.
https://www.facebook.com/video.php?v=853878551298534
CHECK DIE FILM, CHECK CHECK.
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Is een beetje zoals vrouwen die huilen.. Krijg je een harde van soms als je ze troost.
Ik vind dit zo mooi. Srs. Dat mensen dit walgelijk vinden snap ik niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Astaghfirullahquote:Op woensdag 24 september 2014 23:11 schreef Crip het volgende:
[..]
Jij moet al helemaal niet beginnen over Nederlands spreken?!!?!?
Kom vechten danquote:
Waarom heb je zo'n beeld over mij gevormd, liefje? Ik ben gentleman in gezelschap, een held in de keuken en een beest in bed.quote:
Trouw met me lan.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n beeld over mij gevormd, liefje? Ik ben gentleman in gezelschap, een held in de keuken en een beest in bed.
Serieus bedoeld: de tijd begint wel te tikken voor jou, toch? Zover ik het begrijp sta je wel open voor een kind/kinderen...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:14 schreef Stimorol- het volgende:
Al dat gepraat over kinderen.
Ik ga me laten uithuwelijken zodat ik kindjes kan krijgen.
Ik drie.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef Crip het volgende:
[..]
Kom dan ik heb ook 2 broers asahbi.
When i snap my fingers, you will wake upquote:Op woensdag 24 september 2014 23:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom heb je zo'n beeld over mij gevormd, liefje? Ik ben gentleman in gezelschap, een held in de keuken en een beest in bed.
Tijd tikken is nog 10 jaar kans op kinderen, waarvan 5 jaar moeiteloos.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:16 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus bedoeld: de tijd begint wel te tikken voor jou, toch? Zover ik het begrijp sta je wel open voor een kind/kinderen...
Ga naar de Bijlmer. Single mom for surequote:Op woensdag 24 september 2014 23:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Tijd tikken is nog 10 jaar kans op kinderen, waarvan 5 jaar moeiteloos.
Ja, ik wil kinderen. Maar de man die serieus wil zijn en mij zaad wil geven is onvindbaar. Olmicak gibi.
Ik wil kinderen uit liefde. En anders niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ga naar de Bijlmer. Single mom for sure
Ik zou voor de westkust (Egeïsche Zee) gaan i.p.v. het zuiden (Antalya e.o.). Ik ben zelf alleen in Bodrum geweest. Was wel mooi en leuk. Maar Dalyan en Alaçatı schijnen ook mooi te zijn. Zoek maar op afbeeldingen. Zelf niet geweest tho.quote:Op woensdag 24 september 2014 23:03 schreef Santello het volgende:
quote:Op woensdag 24 september 2014 23:20 schreef Crip het volgende:
[..]
Nee, want ik tel voor 3 mannen broeder.
Alweer?quote:
Die film was wel een topicmeet toch? Naar mijn idee...quote:Op woensdag 24 september 2014 23:26 schreef zarGon het volgende:
[..]
Alweer?. Dit wordt de eerste meet in Amsterdam. Meet numero één was in Rotterdam (was jij bij), meet numero twee was óók in Rotterdam.
Al hebben mensen elkaar nog gezien tijdens een FOK!film, maar dat was geen topicmeet..
Ha ha.quote:
Ik zal niet komen. Thanks voor de uitnodigingquote:Op woensdag 24 september 2014 23:31 schreef TheMagnificent het volgende:
Slechts 3 mensen hebben nog hun beschikbaarheid opgegeven. Stelletje uitstellers de rest!
Het is in Amsterdam, sukkelquote:Op woensdag 24 september 2014 23:34 schreef AMAR420 het volgende:
- november is koud
- rotterdam is crap
geniet van jullie meet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |