SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De enige mooie die daar tussen staatquote:Op maandag 22 september 2014 19:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ene met zwarte/grijze/witte jurk.
Hij heeft smaak.quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
De enige mooie die daar tussen staat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT SOORT FOTO'S"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wow 10/10quote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Stimorol- het volgende:
OHMIGADO OKE IK WIL NAAR DEZE CLUB.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Als ze in hokjes blijven denken zullen ze nooit samen kunnen zijn. Zo zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT SOORT FOTO'S
Ze komt sowieso uit het midden oosten ❤️quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
De enige mooie die daar tussen staat
Dat zwarte haar. Mi gado. Zo romig achtig iets, zo mooi glanzend. Dit soort haar wil ik aanraken en in woelen. Echt srs. Mijn enigste rare fetish.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Ik heb geen facebook, onthou me aub van zulke dingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DIT SOORT FOTO'S![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Best knap gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ik had mooie foto's. Dit is wel lelijk eigenlijk...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste."Whatever I was looking for was always you."Rumi
schaam me gewoon.quote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik had mooie foto's. Dit is wel lelijk eigenlijk...
quote:Op maandag 22 september 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste.Oh my God........
quote:Op maandag 22 september 2014 19:53 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
HUAHAUHAUAHUAHAUHAUAHUAHAUHAUHAUAHUAHAUAH HAUHAUHAUASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.laatste.
Ze denkt : "Yeah well, big fucking deal, dickhead."quote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Die vrouw en haar gezichtsuitdrukking.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Apart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Wat als het geen Engelstalige mensen zijn?quote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ze denkt : "Yeah well, big fucking deal, dickhead."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij is wel knap,jeetje.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
Dit was de mijne.Trouwen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef Stimorol- het volgende:
Dit was de mijne.Voorbereiden voor het huwelijksnacht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
OH NO YOU DID NOT.quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voorbereiden voor het huwelijksnacht?
Was grapje booquote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doelde echt op het eten..... MrStylo blijkbaar niet.
Was ook enige waar ik aan dacht, tbh. maar stylo dus niet.quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik doelde echt op het eten..... MrStylo blijkbaar niet.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Crip het volgende:
IK HUIL STOP AUB OMG
Dit moet ik mijn vriendin laten zien. Wij gaan al heel lang stuk om deze foto.
Echt srs mensen die dit soort foto's maken..En dat ze daar nog voor betalen ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Now I can die as a happy manquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:03 schreef Stimorol- het volgende:
Oke, erger dan dit kan niet.JIJ WINT. FUUUUUUUUCK. Ze zijn gewoon uit het bos van Hogwarts ontsnapt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Whatever I was looking for was always you."Rumi
quote:
Nu wel goed?quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Voorbereiden voor het huwelijksnacht?
Oke, erger dan dit kan niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oke, erger dan dit kan niet.Lijkt gephotoshoptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
Ze zal wel aan krachttraining doen, anders zou ze niet kunnen staan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Geliefde gelin.
Bij ons is het ook altijd zoveelquote:Op maandag 22 september 2014 20:05 schreef Stimorol- het volgende:
[ afbeelding ]
Wow. Geliefde gelin.
Hahahahaquote:Op maandag 22 september 2014 20:06 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Ze zal wel aan krachttraining doen, anders zou ze niet kunnen staan.
Hahahahahahahahaha wtfquote:Op maandag 22 september 2014 20:06 schreef Stimorol- het volgende:
Vrouwen die de voeten van hun man wassen.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik weet.. Koerdenquote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Bij ons is het ook altijd zoveel
Ik ga voor de tweede keer dat ik trouw ook zo doen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Gatver Stim, echt gatver gewoon. jij spant de kroon.
Wat wel awkward is dat de vrouwen het om moeten doen.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat wel awkward is dat de vrouwen het om moeten doen.
Zou jij ooit voeten van je man/vriend wassen?quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik ga voor de tweede keer dat ik trouw ook zo doen.
Uit betuiging van liefde? Ja.quote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zou jij ooit voeten van je man/vriend wassen?
Nu snap ik waarom we veel gehaat worden. We zijn de joden van de midden oostenquote:Op maandag 22 september 2014 20:10 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik zou er geen problemen mee hebben.
Nou daar kun je trots op zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom we veel gehaat worden. We zijn de joden van de midden oosten
Was een geintje. Maar check dit:quote:Op maandag 22 september 2014 20:13 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nou daar kun je trots op zijn.
De Joden zitten toch in het Midden-Oosten?quote:Op maandag 22 september 2014 20:11 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nu snap ik waarom we veel gehaat worden. We zijn de joden van de midden oosten
Wie is dit en waarom doen ze dit...quote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een geintje. Maar check dit:
[ afbeelding ]
Hoe slecht moet je zijn wil je dit doen?
Vluchtelingen op de grens van Turkije en Syrië. Ze mogen niet meer naar binnen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wie is dit en waarom doen ze dit...
Buiten Israël om danquote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef Che_ het volgende:
[..]
De Joden zitten toch in het Midden-Oosten?
En nu? Vermoord worden door die hoerezonen?quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Vluchtelingen op de grens van Turkije en Syrië. Ze mogen niet meer naar binnen.
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2014 20:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
En nu? Vermoord worden door die hoerezonen?
1equote:Op maandag 22 september 2014 20:23 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ze mogen de grens naar TR niet over toch?
Of is dit een Koerdische vrouw die naar Syrie wil?
Doen ze niet. Ze blijven daar tot de grens weer open moet.quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Terugkeren naar dorpen en dus naar IS it is?
Gratis douche en water.quote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Was een geintje. Maar check dit:
[ afbeelding ]
Hoe slecht moet je zijn wil je dit doen?
Nee. Ik ken alleen het verhaal niet achter het plaatje. Mensen uit oorlogsgebied moet je onderdak bieden ongeacht nationaliteit, dus ook koerden.quote:
Hoe is wat georganiseerd.?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Hallo! Mag ik zomaar een topic beginnen met "Turken op FOK! #1118 - ....." of zo? Hoe is het georganiseerd?
Bitch is rich, hij kan het.quote:Op maandag 22 september 2014 23:05 schreef Stimorol- het volgende:
Gulen scoort punten![]()
![]()
http://www.volkskrant.nl/(...)rant-is-beland.dhtml
Waarom zou je dat willen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:58 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Hallo! Mag ik zomaar een topic beginnen met "Turken op FOK! #1118 - ....." of zo?
Hoe is wat georganiseerd?quote:Hoe is het georganiseerd?
Ask.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:57 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Ik wil iets vragen dat weinig mensen betreft maar wel binnen de Turkse gemeenschap.
Alsof er in dit topic één specifiek onderwerp wordt besproken...quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:29 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Maar het heeft niks met het onderwerp te doen!
Dit is een sc. Er is geen onderwerp.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:29 schreef Kitharenetes-Agursa het volgende:
Maar het heeft niks met het onderwerp te doen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |