SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Fopje op 23-09-2014 18:39:18 ]
iksdeequote:Op maandag 22 september 2014 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hehehe heb je het tegen jezelf XD
gewoon ff blowenquote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Snowbells het volgende:
Moet nog filosofie vragen invullen maar ik kan het mentaal niet aan
Is just leukquote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Snowbells het volgende:
Moet nog filosofie vragen invullen maar ik kan het mentaal niet aan
Jawel maar heb ook nog wat leerwerk van andere vakken liggenquote:
gievquote:
Hoe gaat het met je opleidingquote:
Ik doe sinds een paar weken zorg & welzijnquote:Op maandag 22 september 2014 19:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je opleiding
Je deed toch een andere opleiding
Topquote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe sinds een paar weken zorg & welzijnJa gaat wel goed
Beter tochquote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoef zo weinig te doen nu ik al die vrijstellingen van vorig jaar nog heb![]()
Mja, maar soms verveel ik me dan een beetje en ga ik lekker Destiny zitten doenquote:
Zegt de man die ging kotsen in de ochtendquote:Op maandag 22 september 2014 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow en blowen hehe
laatste keer ging dat niet heel erg goed
quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die ging kotsen op de bank.
Hehehe, is te ver om alleen te kotsenquote:Op maandag 22 september 2014 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer komen jij en Ro eens over onze bank in Grunn kotsen na een jointje dan?
Extra veel kracht bijzettenquote:Op maandag 22 september 2014 20:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehehe, is te ver om alleen te kotsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een sterke drang opeensquote:Op maandag 22 september 2014 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Extra veel kracht bijzetten![]()
Nee maar we moeten een keertje meeten. In the middle, dan.
Mijn eierstokken begonnen ineens te trillen bij het lezen van je usernamequote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een sterke drang opeenswat zit er achter Mo-mo????
Omg :$ nat gewordenquote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eierstokken begonnen ineens te trillen bij het lezen van je usernameIk wil met je paren
Dat kan nietquote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eierstokken begonnen ineens te trillen bij het lezen van je usernameIk wil met je paren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sowieso, mijn school is ook veel te drukquote:Op maandag 22 september 2014 20:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omg :$ nat geworden
Maar ik ben echt koala druk met school enzodus dan wordt het een vakantie
gewoon geen kindersquote:Op maandag 22 september 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuuk wel. Gewoon gemuteerde kinders krijgen.
Rtquote:Op maandag 22 september 2014 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon geen kinders
kosten alleen maar geld
svquote:
Moah, last van griepquote:Op maandag 22 september 2014 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik bel je Zondag even![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |