SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Fopje op 23-09-2014 18:39:18 ]
iksdeequote:Op maandag 22 september 2014 19:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
hehehe heb je het tegen jezelf XD
gewoon ff blowenquote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Snowbells het volgende:
Moet nog filosofie vragen invullen maar ik kan het mentaal niet aan
Is just leukquote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Snowbells het volgende:
Moet nog filosofie vragen invullen maar ik kan het mentaal niet aan
Jawel maar heb ook nog wat leerwerk van andere vakken liggenquote:
gievquote:
Hoe gaat het met je opleidingquote:
Ik doe sinds een paar weken zorg & welzijnquote:Op maandag 22 september 2014 19:48 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je opleiding
Je deed toch een andere opleiding
Topquote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik doe sinds een paar weken zorg & welzijnJa gaat wel goed
Beter tochquote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
Ik hoef zo weinig te doen nu ik al die vrijstellingen van vorig jaar nog heb![]()
Mja, maar soms verveel ik me dan een beetje en ga ik lekker Destiny zitten doenquote:
Zegt de man die ging kotsen in de ochtendquote:Op maandag 22 september 2014 20:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
snow en blowen hehe
laatste keer ging dat niet heel erg goed
quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zegt de vrouw die ging kotsen op de bank.
Hehehe, is te ver om alleen te kotsenquote:Op maandag 22 september 2014 20:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer komen jij en Ro eens over onze bank in Grunn kotsen na een jointje dan?
Extra veel kracht bijzettenquote:Op maandag 22 september 2014 20:47 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hehehe, is te ver om alleen te kotsen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een sterke drang opeensquote:Op maandag 22 september 2014 20:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
Extra veel kracht bijzetten![]()
Nee maar we moeten een keertje meeten. In the middle, dan.
Mijn eierstokken begonnen ineens te trillen bij het lezen van je usernamequote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Wat een sterke drang opeenswat zit er achter Mo-mo????
Omg :$ nat gewordenquote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eierstokken begonnen ineens te trillen bij het lezen van je usernameIk wil met je paren
Dat kan nietquote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mijn eierstokken begonnen ineens te trillen bij het lezen van je usernameIk wil met je paren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sowieso, mijn school is ook veel te drukquote:Op maandag 22 september 2014 20:50 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Omg :$ nat geworden
Maar ik ben echt koala druk met school enzodus dan wordt het een vakantie
gewoon geen kindersquote:Op maandag 22 september 2014 20:52 schreef Moira. het volgende:
[..]
Tuuk wel. Gewoon gemuteerde kinders krijgen.
Rtquote:Op maandag 22 september 2014 20:54 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
gewoon geen kinders
kosten alleen maar geld
svquote:
Moah, last van griepquote:Op maandag 22 september 2014 20:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Alles goed?
Ik bel je Zondag even![]()
Herkenbaar, heb ook last van loopneus, hoesten enz. Waar in de aanbieding?quote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Moira. het volgende:
Moah, last van griepnare shit.
Maar Ben&Jerry's was in de aanbieding dus daar ga ik me even over ontfermen nu
Is goed!
ik zal het proberen, maar moet baantje zoeken anders heb ik binnenkort geen internet meer ripquote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef JanCees het volgende:
[..]
je moet vaker online komen want ik mis je
C1000quote:Op maandag 22 september 2014 20:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Herkenbaar, heb ook last van loopneus, hoesten enz. Waar in de aanbieding?
Godsamme, die hebben hier niet meer in de buurtquote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
C1000
Nare shit he, het heerst ook echt weer..
Ik ga weer ff Return to Amish kijken![]()
Omg ripquote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zal het proberen, maar moet baantje zoeken anders heb ik binnenkort geen internet meer rip
waarom vraag je gewoon niet een uitkering aan?quote:Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik zal het proberen, maar moet baantje zoeken anders heb ik binnenkort geen internet meer rip
omdat ik kan werken.quote:Op maandag 22 september 2014 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
waarom vraag je gewoon niet een uitkering aan?
Van alle mensen moet jij weten dat dit niet zomaar kan...quote:Op maandag 22 september 2014 21:09 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
waarom vraag je gewoon niet een uitkering aan?
Er bestaan andere uitkeringen dan wajonguitkering.quote:Op maandag 22 september 2014 21:15 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Van alle mensen moet jij weten dat dit niet zomaar kan...
omg omgquote:Op maandag 22 september 2014 20:56 schreef Moira. het volgende:
[..]
sv
[..]
Moah, last van griepnare shit.
Maar Ben&Jerry's was in de aanbieding dus daar ga ik me even over ontfermen nu
Is goed!
Ja en voor die uitkeringen moet je minimaal 6 maanden hebben gewerkt en als je thuiswonend bent heb je al helemaal nergens recht op.quote:Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er bestaan andere uitkeringen dan wajonguitkering.
bijstand tochquote:Op maandag 22 september 2014 21:16 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Er bestaan andere uitkeringen dan wajonguitkering.
Maar jij hebt een wajong waar ik volgens mij geen recht op heb.quote:Op maandag 22 september 2014 21:18 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Mijn uitkering is nu ingekort omdat ik werk.
Ik moet ook werken, je bent pas bij zoveel procent arbeidsongeschikt. Ze gaan ook bij wajongeren kijken of ze wel echt die uitkering nodig hebben.quote:Op maandag 22 september 2014 21:23 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Maar jij hebt een wajong waar ik volgens mij geen recht op heb.
ik ben verder niet arbeidsongeschikt dus ik moet gewoon werken.
achjaquote:Op maandag 22 september 2014 21:25 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik moet ook werken, je bent pas bij zoveel procent arbeidsongeschikt. Ze gaan ook bij wajongeren kijken of ze wel echt die uitkering nodig hebben.
waar wil je werken?quote:Op maandag 22 september 2014 21:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
achja
ik moet gewoon werk hebben
Ja dat heb ik ook meestalquote:Op maandag 22 september 2014 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
vind wietgeur echt niet te harden als ik nuchter ben
quote:Op maandag 22 september 2014 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over 2 dagen weer stufi #whoopwhoop
Allemaal aan bier uitgeven.quote:Op maandag 22 september 2014 21:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Over 2 dagen weer stufi #whoopwhoop
Gewoon niet betalen.quote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Helaas gaat het voornamelijk op aan schoolgeld en kamerhuur
Ben maar blij dat je nog geld krijgt van de overheid.quote:Op maandag 22 september 2014 21:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Helaas gaat het voornamelijk op aan schoolgeld en kamerhuur
Ja volgend jaar wordt het lenenquote:Op maandag 22 september 2014 21:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben maar blij dat je nog geld krijgt van de overheid.
ja met alle risico's van dienquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja met alle risico's van dien![]()
en hier ook goeie afzetmarkt, want boeren verkiezen wiet over bier uiteraardtopidee fl
Die zingen zijn altijd 4 euro als er een aanbieding isquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 21:51 schreef Amarantha het volgende:
Hork wanneer ga ik je nou eens meeten?![]()
Ja karigquote:
Users in het topicquote:
Ik vind het niet kunnen hoorquote:Op maandag 22 september 2014 21:52 schreef LompeHork het volgende:
dat dat nog steeds niet is gebeurd is serieus een godswonder
Morgen met een kater naar school?quote:Op maandag 22 september 2014 21:53 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek een Grolsch pilsener open.
Morgen vrij gquote:Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Morgen met een kater naar school?
quote:Op maandag 22 september 2014 21:53 schreef wietparkiet het volgende:
horkje weet jij een manier om miljoenen te verdienen zonder er veel voor te doen?
Kak.quote:
Is eigenlijk wel compleet bizarquote:
Sowieso! Moet weer eens een knappe meet komen ook. Gewoon bij iemand thuis ofzo (zo'n regenmeet ben ik niet meer het persoon voor, was 10 jaar terug leukquote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet echt snel een keer gebeuren hoor![]()
oh goeie. moet ik yvonne daarvoor een dienst bewijzen ofzo? of moet ik gewoon een mailtje sturen met waar ik wil modden en wanneer ik tijd heb?quote:Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Kak.
Word moderator op het FOK!forum!
[..]
Is eigenlijk wel compleet bizar
Ik ga deze herfstvakantie naar Moira en Mono (als het goed is), kom ook langs?quote:Op maandag 22 september 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso! Moet weer eens een knappe meet komen ook. Gewoon bij iemand thuis ofzo (zo'n regenmeet ben ik niet meer het persoon voor, was 10 jaar terug leuk)
Ja ik wil ook wel weer een keer een biertje drinken met jou.quote:Op maandag 22 september 2014 21:56 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Sowieso! Moet weer eens een knappe meet komen ook. Gewoon bij iemand thuis ofzo (zo'n regenmeet ben ik niet meer het persoon voor, was 10 jaar terug leuk)
sollicitatie bij yvonne is in natura.quote:Op maandag 22 september 2014 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh goeie. moet ik yvonne daarvoor een dienst bewijzen ofzo? of moet ik gewoon een mailtje sturen met waar ik wil modden en wanneer ik tijd heb?
Wel weer een keer. Ik heb dat nog nooit gedaan met Hork, dat is best apartquote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel weer een keer een biertje drinken met jou.
Ja, dat laatste gewoon #YOLO toch?quote:Op maandag 22 september 2014 21:56 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh goeie. moet ik yvonne daarvoor een dienst bewijzen ofzo? of moet ik gewoon een mailtje sturen met waar ik wil modden en wanneer ik tijd heb?
quote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ga deze herfstvakantie naar Moira en Mono (als het goed is), kom ook langs?*haha ik nodig je gewoon uit namens hun hahaha*
Siquote:Op maandag 22 september 2014 21:57 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik wil ook wel weer een keer een biertje drinken met jou.
Ik bel Moira Zondag op, zal het voorleggenquote:Op maandag 22 september 2014 21:58 schreef LompeHork het volgende:
vraag ze maar even, als het in het weekend is heb ik vaak wel tijd!
Ook niet slechtquote:Op maandag 22 september 2014 21:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik ben woensdag vrij en dondermiddag weekend.
Ik wel?quote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja en fl is niet welkom want hij is dronken
Ok.quote:Op maandag 22 september 2014 22:01 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
als je dat moet vragen betwijfel ik het![]()
![]()
Ja meetingquote:Op maandag 22 september 2014 22:01 schreef Spaghettivreter het volgende:
Maar er moet sowieso weer een meet plaatsvinden idd
En in zijn tuin kotsen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
Doe bij fl meeten want daar kunnen we buiten in de regen roken
nee, ik hou alleen straight edge feestjesquote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Alleen als je genoeg wiet meeneemt.
gelukkig, al een zachte g minderquote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ZO hoort hetquote:Op maandag 22 september 2014 22:02 schreef wietparkiet het volgende:
Doe bij fl meeten want daar kunnen we buiten in de regen roken
oquote:Op maandag 22 september 2014 22:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies hoe ik dat ga doen.quote:Op maandag 22 september 2014 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Roald gaat je kat over een paar weken ook naar buiten?
nee is strontirritantquote:
Ik zou er zeker wel 2 weken tot een maand mee wachtenquote:Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja ik weet niet precies hoe ik dat ga doen.
Ze kan makkelijk naar buiten maar ik weet niet dan of ze nu al weg terug weet.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee is strontirritant
als je lekker biertje aan het drinken bent en goed gesprek aan het voeren bent en je krijgt oppeens zin in een peuk wat doe je dan
NAAR BUITEN LOPEN WANT FL HEEFT STANDAARDEN
Was trouwens niet mijn regel.quote:Op maandag 22 september 2014 22:04 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
nee is strontirritant
als je lekker biertje aan het drinken bent en goed gesprek aan het voeren bent en je krijgt oppeens zin in een peuk wat doe je dan
Ja, vandaag was ze een alleen thuis van 09:00 tot 17:00.quote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik zou er zeker wel 2 weken tot een maand mee wachten
Leeft hij nog?quote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken!
weet ik. ik loop ook maar te kuttenquote:Op maandag 22 september 2014 22:05 schreef FL_Freak het volgende:
Was trouwens niet mijn regel.
P_zquote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Coke is voor de zwakken, pep is voor de strakken!
Ooohquote:Op maandag 22 september 2014 22:06 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja, vandaag was ze een alleen thuis van 09:00 tot 17:00.
Niets gesloopt gelukkig.
jij ook grgrquote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
die darude sandstorm shit![]()
shit is getting old
schijt irritant jaquote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
shit is getting old
omg wordt dat nog steeds gepostquote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
shit is getting old
in twitch chat welquote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
omg wordt dat nog steeds gepost
moet jij zegge oude taartquote:
woohoohoooooo shit is aanquote:Op maandag 22 september 2014 22:08 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
in twitch chat wel
[..]
moet jij zegge oude taart
huehue
dacht dat dat gecanceld wasquote:Op maandag 22 september 2014 22:13 schreef Ro-ald het volgende:
Bijna nieuwe afleveringen van South Park.
quote:Op maandag 22 september 2014 22:07 schreef wietparkiet het volgende:
shit is getting old
Leg dat lijntje poedersuiker maar vast klaar want ik ga los vandaag.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef wietparkiet het volgende:
nog steeds fissa![]()
wp fissa best fissa
pz is it you?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leg dat lijntje poedersuiker maar vast klaar want ik ga los vandaag.
oh wil je wel mij meeten?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he. Al ga je mij nooit op een grote FOK!-meet zien.
Jou wel, altijd. Wij hoeven niet tegen elkaar op te boksen met geforceerde stoerheid. Laat staan dat wij ons anders hoeven voor te doen. Gelijken onder elkaar #Niettebrekenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh wil je wel mij meeten?![]()
en ik luister rammstein
Huhquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:10 schreef wietparkiet het volgende:
nog steeds fissa![]()
wp fissa best fissa
Oh?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ieder zijn ding he. Al ga je mij nooit op een grote FOK!-meet zien.
Nou enquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ama heeft geen thigh gap en back dimples en bikini bridge hoor
Oh lama danquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ama heeft geen thigh gap en back dimples en bikini bridge hoor
Ik moet over 2 uurtjes naar de tandarts.. dan krijg ik te horen wat de schade is. Ik ben bang voor het ergstequote:
Dat was een sjoelkampioenschap en de opkomst viel wel mee. Nee oké, maar dat was toch andersquote:
sterktequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik moet over 2 uurtjes naar de tandarts.. dan krijg ik te horen wat de schade is. Ik ben bang voor het ergste
Thanks. Zie er enorm tegen op maar het moet. Heb ook al weer paar dagen last van mijn kies dus ik moet en ga gewoon heen. Nu hopen dat ik het kan vinden en er op tijd benquote:
Ik leef met je meequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Thanks. Zie er enorm tegen op maar het moet. Heb ook al weer paar dagen last van mijn kies dus ik moet en ga gewoon heen. Nu hopen dat ik het kan vinden en er op tijd ben
Liesje vindt dit niet leuk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een sjoelkampioenschap en de opkomst viel wel mee. Nee oké, maar dat was toch anders(En ik was het echt alweer vergeten
)
ja, absoluutquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Hoe denken jullie over elektrische tandenborstels? Zijn ze werkelijk beter dan gewone?
Zit er aan te denken om er weer één te kopen. Vooral als straks mijn gebit weer goed is.. dan wil ik dat graag zo houdenquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat was een sjoelkampioenschap en de opkomst viel wel mee. Nee oké, maar dat was toch anders(En ik was het echt alweer vergeten
)
ik ben niet anders meer gewend.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om er weer één te kopen. Vooral als straks mijn gebit weer goed is.. dan wil ik dat graag zo houden
We hadden vroeger wel altijd thuis één, toen weer over gegaan op gewone. Maar ik heb wel altijd het idee gehad dat je met een elektrische je kiezen enz beter schoon krijgtquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ben niet anders meer gewend.
als ik een weekendje weg ben ofzo neem ik de elektrisch niet mee, maar een gewone tandenborstel, dan heb ik ook het idee dat het niet goed isquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
We hadden vroeger wel altijd thuis één, toen weer over gegaan op gewone. Maar ik heb wel altijd het idee gehad dat je met een elektrische je kiezen enz beter schoon krijgt
Hmm ik zal eens kijken binnenkort bij de MediaMarktquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als ik een weekendje weg ben ofzo neem ik de elektrisch niet mee, maar een gewone tandenborstel, dan heb ik ook het idee dat het niet goed is
of bij de blokker. bijna het hele jaar door in de aanbiedingquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm ik zal eens kijken binnenkort bij de MediaMarkt
Mijn behandeling toestraks heeft richting de 800 gekost. Wortelkanaalbehandelingquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:18 schreef Amarantha het volgende:
Beter ben ik met 300 euro klaar maar zal wel 800 euro zijn ofzo. Tandarts is duur
Ah dat is ook fucked zeg..quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn behandeling toestraks heeft richting de 800 gekost. Wortelkanaalbehandeling
Ff 'doorbijten' maar als alles gefixed is, is dat zo fijn.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ah dat is ook fucked zeg..Bij mij zijn het allemaal dingetjes bij elkaar.. meerdere gaatjes, verrotte kies, moet nog een kroon volgens mij
Ja ik ga ook de komende 2 maand alles laten doen. Eerst het ergste aanpakken en dan steeds iets meer. Aangezien ik waarschijnlijk niet het geld heb om het in 1x te doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:40 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ff 'doorbijten' maar als alles gefixed is, is dat zo fijn.
Ik moet weer beter mijn tanden verzorgen iig. Meer consequent poetsen en soft picks gebruiken. Eigenlijk zou ik ook moeten stoppen met energy drink mja als dat het enige isquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ga ook de komende 2 maand alles laten doen. Eerst het ergste aanpakken en dan steeds iets meer. Aangezien ik waarschijnlijk niet het geld heb om het in 1x te doen
Toestraks.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Mijn behandeling toestraks heeft richting de 800 gekost. Wortelkanaalbehandeling
Een week later, kon ik dit nu nog maar zeggen.quote:Op maandag 15 september 2014 23:22 schreef BBQSausage het volgende:
Wat, een Nexus die kut doet? Onmogelijk.
Heb hem net weer laten vallen.![]()
Maar gewoon nog steeds helemaal geen schade.
Zelfs de beste telefoons gaan soms kutquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een week later, kon ik dit nu nog maar zeggen.
Sorry ik zit soms maar 2/3 minuten op FOK!quote:
Schade? Ik zei gisteren ook de woorden dat mijn telefoon nog altijd heel is. Ik ben een beetje bang voor karma.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Een week later, kon ik dit nu nog maar zeggen.
okequote:Op dinsdag 23 september 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Sorry ik zit soms maar 2/3 minuten op FOK!
[..]
Schade? Ik zei gisteren ook de woorden dat mijn telefoon nog altijd heel is. Ik ben een beetje bang voor karma.
nog maar een uur gelukkigquote:
ook lekker. elke dag?quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:33 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Lekker man. Ik begin om 17.00 uur tot 02.00 uur fml
Draai wel veel laat. Meestal tussen 14.30 en 17.00 beginnen tot 0.00 of 2.00. Wel chill, ik ben geen ochtendmens dus het komt zo wel goed uitquote:
ik ben ook geen ochtendmens, maar ja, het went op zich welquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:42 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Draai wel veel laat. Meestal tussen 14.30 en 17.00 beginnen tot 0.00 of 2.00. Wel chill, ik ben geen ochtendmens dus het komt zo wel goed uit
nee dankjequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wil je een wortel anaalbehandeling toe straks?
Pittigquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:46 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Net thuis, wekkertje ging vanmorgen om 4.00 uur!![]()
Nu ff eckte koffie zetten, Senseo!!!
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zelfs de beste telefoons gaan soms kut
Toch te vaak laten vallen blijkbaar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:56 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Schade? Ik zei gisteren ook de woorden dat mijn telefoon nog altijd heel is. Ik ben een beetje bang voor karma.
daarvoor drink ik het ook eigenlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:03 schreef Littlerabbit het volgende:
Senseo. Het enige wat het bij mij voor elkaar krijgt is geheid moeten schijten binnen het uur.
Geen dank voor dit spannende stukje inkijk in mijn leven.
Welke mob?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[..]
Toch te vaak laten vallen blijkbaar.
Interne schade denk ik.Hij doet het nog maar half.. Notificaties verschijnen niet, berichten komen een half uur later pas binnen, apps lopen vast, wifi is kut / valt weg.
Rip
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:12 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
geen iphone want die kunnen niet stuk
zullen we samen? :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oef. Hier moet ik heen.
[ afbeelding ]
Hehe, is goed. Al zal jij enkel Wardruna kennen (Zit met een aantal nummers in de serie Vikings)quote:
De eerste vrouw van ragnarquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hehe, is goed. Al zal jij enkel Wardruna kennen (Zit met een aantal nummers in de serie Vikings)
Am, kan je zelf ook denken of laat je dat in het dagelijkse leven ook door anderen doen?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef Amarantha het volgende:
Hoe denken jullie over elektrische tandenborstels? Zijn ze werkelijk beter dan gewone?
Enkel als jij Fopje afleidt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:23 schreef wietparkiet het volgende:
lr kun je even tandenborsteltopic van de tt maken zodat we snow even op haar plek kunnen zetten
Post tetten, dan is Fopje wel zoet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:24 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als jij Fopje afleidt.
Doe eens normaal tegen amaquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Am, kan je zelf ook denken of laat je dat in het dagelijkse leven ook door anderen doen?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Am, kan je zelf ook denken of laat je dat in het dagelijkse leven ook door anderen doen?
hoezo alsof?quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
volgende keer als snow wat vraagt gaan we ook reageren alsof ze dom is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoezo alsof?heheheSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent een goed mens WP. Niet alleen denk je aan Ama haar gevoelens maar ook aan Snow haar voorkomen. Beide gevallen kunnen wel wat meer verzorging gebruiken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:28 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Doe eens normaal tegen ama
staat niet voor niks tandenborstel in de TT
altijd dat gehaat nergens goed voor. krijg je alleen maar rimpels van
God heeft mij op deze wereld gezet om lief te hebben niet om te hatenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je bent een goed mens WP. Niet alleen denk je aan Ama haar gevoelens maar ook aan Snow haar voorkomen. Beide gevallen kunnen wel wat meer verzorging gebruiken.
Ga weg joh schijnheilige bowlingbalquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:36 schreef wietparkiet het volgende:
volgende keer als snow wat vraagt gaan we ook reageren alsof ze dom is
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga weg joh schijnheilige bowlingbal
hoezo bowlingbal? ik ben niet kaal ik ben niet rond en ik heb meer dan 3 gatenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:46 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ga weg joh schijnheilige bowlingbal
Maar je kegelt wel Snow haar zelfvertrouwen omver.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:49 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoezo bowlingbal? ik ben niet kaal ik ben niet rond en ik heb meer dan 3 gaten
Dat is karmaquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Maar je kegelt wel Snow haar zelfvertrouwen omver.
Was alleen benieuwd naar meningenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Het antwoord van Snow: kijk reviews over elektrische tandenborstelen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was alleen benieuwd naar meningen
Kijk reviews over elektrische tandenborstelsquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:17 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Was alleen benieuwd naar meningen
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:27 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kijk reviews over elektrische tandenborstels
Dit keer is het bij een nieuw seizoen van ''Uit de kast''quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:30 schreef wietparkiet het volgende:
oh dan weet jij meer dan ik
zal wel weer een grap zijn
afvallers xl of down met johnny ofzo leuk hoor roro erg grappig ben je
oh hihaho ja lagguh joh xD enzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:31 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Dit keer is het bij een nieuw seizoen van ''Uit de kast''
al werk gevonden?quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:32 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
oh hihaho ja lagguh joh xD enzo
FL zeg jij maar niets over uit de kast komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
roald kijkt naar uit de kast zodat hij zich later kan aanmelden
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:33 schreef FL_Freak het volgende:
roald kijkt naar uit de kast zodat hij zich later kan aanmelden
quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
FL zeg jij maar niets over uit de kast komen.
Roald is on a rollquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
goeie cumback xDquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:34 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Nice.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:39 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
misschien. vanavond even bellen
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat is tandpasta. Zie de TT
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |