Dit was natuurlijk een Obama-quotequote:
remake waarvan dan?quote:Op maandag 22 september 2014 19:19 schreef Kroelo het volgende:
origineel dit weer, een remake van een slechte amerikaanse film
Als het een echte Nederlandse film is moet dat wel.quote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
zitten er ook naaktscenes in met deze griet?
jaquote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Jaaaa tettenquote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Nederlandse film. Dus je vraagt naar de bekende weg.quote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ja!quote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:21 schreef OProg het volgende:
[..]
Als het een echte Nederlandse film is moet dat wel.
Dan kijk ik wel, desnoods zonder geluidquote:
Haha, die heb ik wel eens gezien, ben benieuwd wie van de 2 de rol van Eddie Marsan gaat spelenquote:Op maandag 22 september 2014 19:21 schreef Kroelo het volgende:
[..]
The Disappearance of Alice Creed (2009) - IMDb
Wat denk je, Nederlandse film. ALTIJD naaktscenes.quote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef Ahmad1nejad het volgende:
oh, die ken ik heul niet. Is die het kijken waard?quote:Op maandag 22 september 2014 19:21 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Beter dan de Amerikaanse remake van Spoorloos van Sluizer hoop ik.quote:Op maandag 22 september 2014 19:19 schreef Kroelo het volgende:
Gemma Arterton, ook niks mis mee.quote:Op maandag 22 september 2014 19:21 schreef Kroelo het volgende:
[..]
Of Loft met ie dikke van de Plusquote:Op maandag 22 september 2014 19:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Beter dan de Amerikaanse remake van Spoorloos van Sluizer hoop ik.
quote:
Allemaal van die bijdehante grachtengordelellendelingen.quote:
Ja zoiets.quote:Op maandag 22 september 2014 19:29 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Allemaal van die bijdehante grachtengordelellendelingen.
Yepquote:Op maandag 22 september 2014 19:31 schreef Pandaplint het volgende:
Zat hij ook niet eens in de Rijdende rechter?
JAA!quote:
*Vindtquote:Op maandag 22 september 2014 19:35 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Vind hij lucky tv ook toevallig leuk?
Ik ben heel trots op mezelf. Pluimpje en alles.quote:Op maandag 22 september 2014 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ga je er net tussen zittenHoop dat je trots bent op jezelf.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:37 schreef Karina het volgende:
[..]
Goeie timing Johannes. Allemaal kutkoters.
Pak de roestige heggenschaar johannes.quote:Op maandag 22 september 2014 19:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik neig naar wegzappen.
Lekker uitzetten in de Oostvaardersplassen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:37 schreef Ronaldsen het volgende:
Gadverdamme het zijn echt van die vrijeschool bakfiets kinderen
En Mees en Vlinderquote:Op maandag 22 september 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
SemZo heten al die jongetjes tegenwoordig he?
Kinderen uitschelden op een internetforum, echt stoer.quote:Op maandag 22 september 2014 19:38 schreef Pandaplint het volgende:
Godsamme. Het is wel enorm zuur hier vanavond
Voel je je aangesproken?quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kinderen uitschelden op een internetforum, echt stoer.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:40 schreef waxmask het volgende:
Ja lekker met Freek leren dierenmishandelen en over de stress helpen....
Ja, dat dusquote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Kinderen uitschelden op een internetforum, echt stoer.
quote:
Die zaten bij Bureau Halt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef Ronaldsen het volgende:
Wat weinig allochtoontjes in dit gezelschap, hebben die geen interesse in biologie ?
LP van Danny Vera. Maar dat is geen disco.quote:Op maandag 22 september 2014 19:40 schreef tong80 het volgende:
[..]
Je disco collectie nog aangevuld ?
Ik zal Eva zo benaderen als ze liggen paren. Die man heeft respect voor dieren en hun habitat.quote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Badr_Harry het volgende:
Freekje is one bad ass motherfucker
KLB.quote:Op maandag 22 september 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dusVooral overal en op alles kritiek hebben.
Ben je nu serieusquote:
Jij geniet van kinderen?quote:Op maandag 22 september 2014 19:42 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ben je nu serieus![]()
Ik geniet hier van.
Wat vind jij van die kinderen?quote:Op maandag 22 september 2014 19:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, dat dusVooral overal en op alles kritiek hebben.
Ah een gezellige erotische avond alleen dus...quote:Op maandag 22 september 2014 19:43 schreef Karina het volgende:
Doet me denken aan een film die ik dit weekend zag, Sandsharks. Topshow was dat, met Brooke Hogan.
Zoiets jaquote:Op maandag 22 september 2014 19:44 schreef waxmask het volgende:
[..]
Ah een gezellige erotische avond alleen dus...![]()
Als iedereen zo als ene mongool door de jungle trekt was er al 100 geleden niks meer over geweest. Wat een droplul. Dat hij maar snel zijn Pijlstaartrog mag tegen komen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:43 schreef Pandaplint het volgende:
Fokkers worden als zure pubers geboren
Hij heeft nog steeds niet gereageerd. Vast een pittige vraag voor hem.quote:Op maandag 22 september 2014 19:43 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Wat vind jij van die kinderen?
Nog meer te zeiken ?quote:Op maandag 22 september 2014 19:38 schreef Karina het volgende:
SemZo heten al die jongetjes tegenwoordig he?
Ik weet wel zeker dat hij nuttiger werk doet dan jijquote:Op maandag 22 september 2014 19:45 schreef waxmask het volgende:
[..]
Als iedereen zo als ene mongool door de jungle trekt was er al 100 geleden niks meer over geweest. Wat een droplul. Dat hij maar snel zijn Pijlstaartrog mag tegen komen.
Zoals gewoonlijk idd.quote:Op maandag 22 september 2014 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hij heeft nog steeds niet gereageerd. Vast een pittige vraag voor hem.
Wat vind jij van Freek?quote:Op maandag 22 september 2014 19:46 schreef Karina het volgende:
Nou die slang was wel tof. Dat is geen kritiek.
De VERA in Groningen ken je vast niet.quote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Karina het volgende:
[..]
LP van Danny Vera. Maar dat is geen disco.
ja! xd :dquote:Op maandag 22 september 2014 19:48 schreef GGMM het volgende:
Hahaha wat een angsthaas is Mathijs toch.
Ja. Ben een suikeroom.quote:
En papier verslaat steen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Elektriciteit verslaat water. Had ik van Pokemon geleerd.
Gooi anders eens een tosti ijzer in bad.quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef KingRoland het volgende:
Elektriciteit verslaat water. Had ik van Pokemon geleerd.
hij is gewoon nederlands hoorquote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef waxmask het volgende:
You ain't even trying anymore, are you? Lucky man?
Ik denk niet dat hij hier meeleest.quote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef waxmask het volgende:
You ain't even trying anymore, are you? Lucky man?
Amster-Hipsters spreken Engels.quote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
hij is gewoon nederlands hoor
Wees trots. Hier worden alleen kinderen afgezeken door de azijnpissers.quote:
Trouwens je onderschrift is wel actueel qua Tim Krabbé. George Sluizer de regisseur vandaag overleden. Verfilmde het Gouden Ei.quote:
Ik zeik alleen dierbeulen af die een reservaat als een speeltuin zien.quote:Op maandag 22 september 2014 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wees trots. Hier worden alleen kinderen afgezeken door de azijnpissers.
Tong, hadden ze trouwens een type Freek Vonk in jouw tijd?quote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Trouwens je onderschrift is wel actueel qua Tim Krabbé. George Sluizer de regisseur vandaag overleden. Verfilmde het Gouden Ei.
Ooit afgewezen voor Stuif es In of Klassewerk ? Of veel gepest vroeger ?quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef Karina het volgende:
Ik ga dat programma kijken, hopelijk zitten er dan geen kinderen in.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ooit afgewezen voor Stuif es In of Klassewerk ? Of veel gepest vroeger ?
Albert Einsteinquote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tong, hadden ze trouwens een type Freek Vonk in jouw tijd?
Dit is nog steeds mijn tijd.quote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Tong, hadden ze trouwens een type Freek Vonk in jouw tijd?
De poepie kon niet ?quote:
Leg eens uitquote:
Adriaanquote:Film 'Brozer'
Op 28 september is de Nederlandse première van de film ‘Brozer’ op het Nederlands Film Festival in Utrecht. In deze opvolger van ’Broos’ uit 1997, waarbij de hoofdrolspelers gezamenlijk een Gouden Kalf wonnen, zien we opnieuw de vier zussen. Eén van hen ‘Muis’, actrice Leonoor Pauw, krijgt te horen dat ze ongeneeslijk ziek is. In deze film, over vergankelijkheid en het omgaan met verdriet, krijgen makers en acteurs te maken met de grenzen van werkelijkheid en fictie. Aan tafel: regisseur Mijke de Jong, actrices Marnie Blok, Lieneke Le Roux en Adelheid Roosen.
Muziek: Paceshifters
De broers Paul en Seb Dokman vormen met Jesper Albers de band Paceshifters. De noiserockband maakte in 2008 een muzikale droomstart, toen ze samen met de bekende Amerikaanse band 'Supersuckers' een cd konden opnemen. Het rocktrio uit Wijhe speelde daarna samen met Deep Purple, 3 Doors Down en Triggerfinger. In de zomer van 2014 waren ze op een aantal festivals te horen waaronder Pinkpop. Onlangs verscheen hun derde album 'Breach'. De eerste single van dat album is ‘Drone’, met deze single werden zij een aantal maanden geleden uitgeroepen tot 3FM Serious Talent.
Tafelheer: Adriaan van Dis
quote:VS vallen IS in Syrië aan
Vannacht voerden de VS uitgebreide aanvallen uit op IS in Syrië. Voor het eerst werd de extremistische organisatie ook buiten Irak aangevallen. Drones, straaljagers, bommenwerpers en kruisraketten vielen doelen aan in onder meer Raqqa en het Noord-Oosten van Syrië. De VS werden gesteund door vijf Arabische landen, Jordanië, Saudi-Arabië, Qatar, de Verenigde Arabische Emiraten en Bahrein. Waarom besloot Obama vannacht in te grijpen? En mag dat zomaar?
Man bijt hond: Excursie door Nederland
TV-programma Man bijt hond, gaat op excursie in eigen land langs de mooiste doch onbekende trekpleisters.Bij ons aan tafel vier eigenaren van verborgen pareltjes van de Vaderlandse toeristische industrie!
Boeiend wat die kutHumberto tan met zijn kutprogramma doet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:49 schreef erik013 het volgende:
DWDD een of ander pauperbandje uit Wijhe, Humberto een van de grootste popsterren ter wereld te gast: Pharrell.
Maakt de verhoudingen tussen het weg gezakte DWDD en het knallende RTLLN wel pijnlijk duidelijk weer.
Kutprogrammaquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend wat die kutHumberto tan met zijn kutprogramma doet.
Vanavond D66'er Sjoerdsmaquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kutprogramma![]()
Op alle vlakken troeft hij DWDD af.
Met elke week hun huiskneusjes DijkshoornJan Mulder en Frenk v.d. Linde + die andere kut-PvdA'ers.
Die doet tenminste interessante dingen ipv "oh, de Schotten stemmen over onafhankelijkheid, we hebben hier twee Schotland-experts aan tafel die... oh nee, ik hoor net van de regie dat er nog muziek ontbrak in dit programma, dus we hebben vier muzikanten die een Schots liedje komen zingen. Hier zijn ze, geef ze een hartelijk welkom!"quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Boeiend wat die kutHumberto tan met zijn kutprogramma doet.
Iedere keer een of andere aids BN'er nodig hebben om een item te hebbenquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:31 schreef erik013 het volgende:
[..]
Kutprogramma![]()
Op alle vlakken troeft hij DWDD af.
Met elke week hun huiskneusjes DijkshoornJan Mulder en Frenk v.d. Linde + die andere kut-PvdA'ers.
Maakt niet uit want Sarah Chronis.quote:Op maandag 22 september 2014 19:19 schreef Kroelo het volgende:
Dan kijk je niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Die doet tenminste interessante dingen ipv "oh, de Schotten stemmen over onafhankelijkheid, we hebben hier twee Schotland-experts aan tafel die... oh nee, ik hoor net van de regie dat er nog muziek ontbrak in dit programma, dus we hebben vier muzikanten die een Schots liedje komen zingen. Hier zijn ze, geef ze een hartelijk welkom!"
(Klap, klap, klap, vervolgens vier niet ter zake doende nummertjes waar ze bovendien maar één strofe van mogen zingen want we hebben te weinig zendtijd.)
Hadden ze ook in Libië moeten doen. "Kaddafi is van de macht verdreven, daarom hebben we vanavond speciaal voor deze uitzending.... twee móóie akoestische nummertjes uit Libië... oh nee, ik hoor net van de regie dat we een opera hebben! Een opera?? Oh ja, daar zijn ze!" (3 minuten onverstaanbaar operagekweel --> "Dank jullie wel jongens voor deze prachtige bijdrage!")
Er zal straks ook vast nog wel een Afrikaanse interpretatie van een opera van Mozart aan bod komen door een gezelschap uit Sierra Leone, omdat daar op dit moment een verschrikkelijke ebola-epidemie woedt.
Ander tijdstip en ander format.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:34 schreef DarkAccountant het volgende:
[..]
Die doet tenminste interessante dingen ipv "oh, de Schotten stemmen over onafhankelijkheid, we hebben hier twee Schotland-experts aan tafel die... oh nee, ik hoor net van de regie dat er nog muziek ontbrak in dit programma, dus we hebben vier muzikanten die een Schots liedje komen zingen. Hier zijn ze, geef ze een hartelijk welkom!"
(Klap, klap, klap, vervolgens vier niet ter zake doende nummertjes waar ze bovendien maar één strofe van mogen zingen want we hebben te weinig zendtijd.)
Hadden ze ook in Libië moeten doen. "Kaddafi is van de macht verdreven, daarom hebben we vanavond speciaal voor deze uitzending.... twee móóie akoestische nummertjes uit Libië... oh nee, ik hoor net van de regie dat we een opera hebben! Een opera?? Oh ja, daar zijn ze!" (3 minuten onverstaanbaar operagekweel --> "Dank jullie wel jongens voor deze prachtige bijdrage!")
Er zal straks ook vast nog wel een Afrikaanse interpretatie van een opera van Mozart aan bod komen door een gezelschap uit Sierra Leone, omdat daar op dit moment een verschrikkelijke ebola-epidemie woedt.
Ik zat niet zo goed op te letten en dacht dat het die serie was met die onderzeeer daar speelt die gozer ook in.quote:
Luier aan en gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:05 schreef Grunge. het volgende:
Ongelofelijk hoe slecht Matthijs na al die jaren met de autocue is. Misschien kan het 'm ook wel niets schelen en doet hij niet eens zijn best meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |