Daar kan ik antwoord op geven, maar liever niet via internet. Maar ik kan heel goed begrijpen dat mensen tot zo'n keuze komen. Al moet ik toegeven dat nu ik er doorheen heb gebeten dat het leven toch best leuk blijkt. Al zijn er nog steeds periodes dat ik wel eens denk "had het maar gelukt".quote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoe vertwijfeld je moet zijn om rationeel tot een dergelijke beslissing te komen...
Die moet je me uitleggen.quote:
Achternaam Granger. Hermione uit Harry Potter heet ook Granger met haar achternaamquote:
Veel plezier met dieNikonman!quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:51 schreef Ener-G het volgende:
Oh zo.
Nee, ik had het over deze meneer: https://www.youtube.com/user/thatnikonguy
Volgens mij niet related
Bij sommige heb ik zoiets van 'waarom?'. Ik zag pas nog een aantal varianten van Herb Ritts' 'Fred with tires', waaronder wel een aantal grappige.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:04 schreef Ener-G het volgende:
Haha wat een fotoproject
http://edelmangallery.com(...)graphic-masters.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:37 schreef Merlijn het volgende:
Ik heb zojuist mijn oude auto teruggekocht
Verassend!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik dacht dat die onderhandelingen op een dood spoor zaten!
![]()
![]()
Dood spoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:42 schreef DonJames het volgende:
[..]
Verassend!Ik dacht dat die onderhandelingen op een dood spoor zaten!
![]()
Ah, op die fietsquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:48 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dood spoorNee, we zaten qua prijs nog teveel uit elkaar. ( is overigens niet de dealer van mijn huidige bak ellende waar ik het gisteren over had).
Nee, autoquote:
Hoe was het?quote:Op maandag 22 september 2014 15:34 schreef Ener-G het volgende:
Morgenavond photowalk met Matt Granger
Thnx mop... Ik word oudquote:Op woensdag 24 september 2014 09:22 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen![]()
Merlijn, gefeliciteerd popje
Drukquote:
Prachtigquote:Op woensdag 24 september 2014 12:07 schreef Merlijn het volgende:
Maak ik net de deur open, staat de pakketbezorger aan de deur. Hij kijkt me indringend aan, en zegt dan bloedserieus: "Je begint kaal te worden".
* Merlijn stond even met zijn bek vol tanden...
Ik wor' oud
Dit vat natuurlijk de post van Ynske samenquote:
Brustwarzen sind verbotenquote:Op woensdag 24 september 2014 13:18 schreef Flipmoehoe het volgende:
dan moet ik er ook ff een plaatje aan toevoegen
[ afbeelding ]
Is ISIS al opgerukt tot aan Emmen?quote:Op donderdag 25 september 2014 09:55 schreef Koelkastje het volgende:
Hoe kan je nou rustig op een hunebed chillen met het constante geluid van geweerschoten op de achtergrond?
Voorbij Emmen, ondertussen al in Havelte.quote:Op donderdag 25 september 2014 10:16 schreef DonJames het volgende:
[..]
Is ISIS al opgerukt tot aan Emmen?
Cool! Dat maak je niet elke dag mee! Alles een beetje gelukt, zoals je het in je hoofd had? (Ik neem aan dat je dat had).quote:Op donderdag 25 september 2014 09:40 schreef Uncle het volgende:
Ik had dinsdag gewoon twee olympische (schaats) kampioenen tegelijk in de 'studio'
Ja staat er wel goed op. 15 schaatsers + nog 7 man begeleiding voor portretjes en groepsfotos dus weinig ruimte voor spannende dingenquote:Op donderdag 25 september 2014 23:59 schreef xepera9 het volgende:
[..]
Cool! Dat maak je niet elke dag mee! Alles een beetje gelukt, zoals je het in je hoofd had?
Ja, de crisis hakt er goed inquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:59 schreef DonJames het volgende:
Zo'n rij voor de Apple Store (Den Haag)
Ik bespaar 40 euro per maandquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef Puala het volgende:
Ik ben goedkoper uit met mijn abo en heb een nieuw toestel. De gadget freak in mij is weer tevreden
I'm with stupid. Je kan zo'n formaat als de 6 Plus toch niet meer fatsoenlijk in je broekzak doen. De 5s is een prima formaat, en voor overige dingen zoals ebooks, YouTube heb ik een tablet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:25 schreef Uncle het volgende:
Hopelijk krijgt de 7 dan weer gewoon een 'klein' scherm zoals nu op de 5s. Voor mij ideale formaatje. Dunner en groter is totaal onzinnig (en schijnbaar ook kwetsbaar(der)).
Als je films op groot formaat wilt kijken dan koop je er maar een tablet bij, ik hoef geen bioscoop in mijn broekzak!
Groot gelijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:34 schreef Merlijn het volgende:
Ik weiger... Het brengt niets nieuws,is te groot, de 32gb versie is er niet en meer vind ik onzinnig, het is peperduur...
Laat maar. Ik draai nog een jaartje sim-only op mijn 5 door...
quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:02 schreef Koelkastje het volgende:
Stoer doen op de kermis!
[ afbeelding ]
Ik 0quote:Op maandag 29 september 2014 07:32 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen
Ik heb 2 foto's gemaakt dit weekendjij Uncle?
Ook belangrijkquote:Op maandag 29 september 2014 08:04 schreef Uncle het volgende:
[..]
Ik 0
Nig wel een berg nabewerkt en afgeleverd
Lol, druit ermeequote:Op maandag 29 september 2014 10:49 schreef Merlijn het volgende:
0... en het regent hier
* Merlijn ruzie met buitenlands toetsenbord heeft...
Ramen kunnen niet open...quote:
Als pakketje naar Wilders sturen?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Hallo Koelkast!quote:
Zeg ik niet... anders maakt U het na...quote:
quote:Op maandag 29 september 2014 14:51 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg ik niet... anders maakt U het na...
Pagina ligt er bij mij zo ongeveer uit...quote:Features 4K30, 2.7K50 and 1080p120 video, 12MP photos up to 30 frames per second, built-in Wi-Fi and Bluetooth®, and Protune™ for photos and video. Waterproof to 131’ (40m).
¤479.99
Mwah, is wel 2x de prijs van de SJ4000 hè.quote:Op maandag 29 september 2014 16:34 schreef Flipmoehoe het volgende:
Als ik dat eerder had geweten van die Hero, had ik misschien nog getwijfeld
de SJ4000 filmt 1080p 30fps en 720p 30fps (volgens de papieren 60 fps, maar hij copieerd er zelf een frame tussen)
Alleen zitten bij die SJ4000, zo'n berg aan mounts dat het mede daardoor ook weer erg aantrekkelijk was om die aan te schaffen..
Achja.. wie weet als het echt bevalt er ooit zoiets komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |