Mja, daar zit ik toch wel een beetje mee. Want waarom is t erger als je de dame in kwestie kent ipv niet kent? Oke, ik snap dat t erger voor jezelf is als t een goede bekende is, maar..... Neem mijn voorbeeld: Ik dacht ook "Ken r niet, dus niks mee te maken". En toen werd ze voorgesteld, en nog steeds had ik er geen band mee maar er wel ene gezicht bij, en toen voelde het toch ineens andersquote:Op maandag 22 september 2014 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind het laag en egoïstisch om te doen en zou het dus zelf nooit doen
Maar ik ben dan ook heel erg van het 'wat gij niet wilt dat u geschied, doe dat ook een ander niet'
Ik zou er gewoon echt niet van kunnen slapen als ik zoiets zou doen...
Er zijn ook zo veel mensen op aarde. Waarom dan juist die ene moeten hebben?
Ik wilde een stuk uit 'Jolene' quoten maar ik dacht dat doet Angel vast alquote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
We halen hetzelfde gezegde aan Rhu'tje!
Misschien. Maar ik ben t met je eens dat t erg egoistisch is. Of hedonistisch. Of asociaal.quote:Op maandag 22 september 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik wilde een stuk uit 'Jolene' quoten maar ik dacht dat doet Angel vast al![]()
Misschien is het heel Brabants?
Idd, het is ook een beetje aso, maar goed, alsof ik verder nooit aso dingen doe.quote:Op maandag 22 september 2014 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien. Maar ik ben t met je eens dat t erg egoistisch is. Of hedonistisch. Of asociaal.
Maar ik doe het zelf ook wel eens. Of heb gedaan. Alleen heb inmiddels de andere kant van de medaille meegemaakt en ik ben van mening veranderd.
jullie beide doen tquote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef stbabylon het volgende:
Allemaal leuk, maar ik doe het de andere niet aan, dat is zijn/haar partner.
Nouja indirect wel natuurlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef stbabylon het volgende:
Ach joh, het is toch ook niet iets dat elke week voorkomt ofzo, het is me wel eens overkomen en ik had zoiets van, lekker balangrijk. Maar ik zoek ze niet uit ofzo.quote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef stbabylon het volgende:
ik kan genoeg snusnu (Autocorrect maakt er anus van. Ook prima) krijgen zonder er iemand mee te kwetsen. Bekend of onbekend.quote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, het is ook een beetje aso, maar goed, alsof ik verder nooit aso dingen doe.
Doesn't matter, had Snu Snu.
Ja, jij wel ja.quote:Op maandag 22 september 2014 17:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
ik kan genoeg snusnu (Autocorrect maakt er anus van. Ook prima) krijgen zonder er iemand mee te kwetsen. Bekend of onbekend.
natuurlijk wel. Jij bent er toch ook bij betrokken?quote:Op maandag 22 september 2014 17:22 schreef stbabylon het volgende:
zo lastig is het nou ook weer allemaal niet...quote:Op maandag 22 september 2014 17:26 schreef Cue_ het volgende:
Eens met HW. Maar dan de niet al te aantrekkelijk single hetero vrouw variant
Blijkbaar wel. Treingast ging na heel veel lieve lachjes toch voor z'n treinquote:Op maandag 22 september 2014 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo lastig is het nou ook weer allemaal niet...
Nee, maar ik heb geen zin in "mwah het is te doen"ik wil gewoon "die vind ik echt fantastisch"quote:Op maandag 22 september 2014 17:34 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo lastig is het nou ook weer allemaal niet...
die zijn er ook zatquote:Op maandag 22 september 2014 18:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb geen zin in "mwah het is te doen"ik wil gewoon "die vind ik echt fantastisch"
Wat bedoel je?quote:Op maandag 22 september 2014 18:41 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die zijn er ook zat
En hoe kan iemand die dit een geschikte optie vind fantastisch zijn?
nou ik kan iemand die denkt dat vreemdgaan een acceptabele manier van omgaan met mensen is niet meer super aantrekkelijk/fantastisch vindenquote:
Oh zo, nou ja, dat vind ik geen wet ofzo, ik snap je punt wel,maar soms lopen dingen zo.quote:Op maandag 22 september 2014 18:53 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou ik kan iemand die denkt dat vreemdgaan een acceptabele manier van omgaan met mensen is niet meer super aantrekkelijk/fantastisch vinden
Uhmquote:Op maandag 22 september 2014 18:33 schreef MNR het volgende:
Pretty please meisje, zo-veel mannen, zo-veel keus, overvloed aan mannen. Met heel weinig moeite kom je zo iemand anders tegen die hej-hej Vrijgezel is.
O jee, jij denkt dat dat niet zo is? Mmmm.... Tja, toch ist zo.quote:
Vandaar dat ik er in 7 jaar tijd maar 2 of 3 potentieeltjes ben tegen gekomenquote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
O jee, jij denkt dat dat niet zo is? Mmmm.... Tja, toch ist zo.
Ja, dat merkt ze idd al jaren en jaren sinds ze in de "singles" reeks post, het is een onophoudelijke stroom minnaars, maar ze klaagt gewoon graag.quote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef MNR het volgende:
[..]
O jee, jij denkt dat dat niet zo is? Mmmm.... Tja, toch ist zo.
Misschien ligt het dan aan jou!quote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vandaar dat ik er in 7 jaar tijd maar 2 of 3 potentieeltjes ben tegen gekomen
Is idd erg veel en makkelijk![]()
Wederomquote:
Oh f.ck off, nog 1quote:Op maandag 22 september 2014 19:01 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, dat merkt ze idd al jaren en jaren sinds ze in de "singles" reeks post, het is een onophoudelijke stroom minnaars, maar ze klaagt gewoon graag..
Ja, en met ons nog 1000 als je wil hoor, met je belerende toontje. Alsof jij de wijsheid in pacht hebt en even kan oordelen over andermans leven, zeker omdat ze 1 keer met een bezette man heeft gezoend.quote:
Wie probeert er nou weer op mijn stoel te gaan zitten?quote:
Geen idee oh almachtigequote:Op maandag 22 september 2014 19:09 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wie probeert er nou weer op mijn stoel te gaan zitten?
You're way offquote:Op maandag 22 september 2014 19:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, en met ons nog 1000 als je wil hoor, met je belerende toontje. Alsof jij de wijsheid in pacht hebt en even kan oordelen over andermans leven, zeker omdat ze 1 keer met een bezette man heeft gezoend.
God complex much?
Irritante mensheid ook. Jullie zijn de spreekwoordelijke schaamluis in mijn balzakhaar. Ik krijg er jeuk en rode plekken van.quote:
Gezien de reacties van degene in kwestie denk ik dat jij degene bent die way off zit. Hoe goed ken je cue_ precies?quote:
Dus eigenlijk is de aarde 1 van je ballen? Dat zullen veel christenen tof vinden.quote:Op maandag 22 september 2014 19:12 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Irritante mensheid ook. Jullie zijn de spreekwoordelijke schaamluis in mijn balzakhaar. Ik krijg er jeuk en rode plekken van.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:14 schreef Anthraxx het volgende:
Dus eigenlijk is de aarde 1 van je ballen? Dat zullen veel christenen tof vinden.
quote:Op maandag 22 september 2014 19:12 schreef AirwiN het volgende:
Irritante mensheid ook. Jullie zijn de spreekwoordelijke schaamluis in mijn balzakhaar. Ik krijg er jeuk en rode plekken van.
Je zit way off als het gaat om jouw beeld van mij. En ik generaliseer en vergroot uit. Het gaat niet om Cue, het had net zo goed heel iemand anders kunnen zijn met dezelfde uitspraak.quote:Op maandag 22 september 2014 19:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gezien de reacties van degene in kwestie denk ik dat jij degene bent die way off zit. Hoe goed ken je cue_ precies?
quote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien ben ik gewoon een veel te makkelijke sloerie maar ik kom vaak zat iemand tegen waarvan ik denk 'ja dat is een catch'
Ja, toevallig ben ik een groot wiskundefanaat. Dat jullie proleten direct weer de link leggen met neuken, typerend. Eén van de vele redenen dat ik jeuk van jullie krijg.quote:Op maandag 22 september 2014 19:19 schreef Anthraxx het volgende:
Ja, net zoals het spreekwoordelijke 'gaat heen en vermenigvuldig u' zeker?
En je geeft je wijze raad en als iemand over wie het gaat het er niet mee eens is heb je toch gewoon gelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 19:17 schreef MNR het volgende:
[..]
Je zit way off als het gaat om jouw beeld van mij. En ik generaliseer en vergroot uit. Het gaat niet om Cue, het had net zo goed heel iemand anders kunnen zijn met dezelfde uitspraak.
Neuh, jij bent niet makkelijk.quote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien ben ik gewoon een veel te makkelijke sloerie maar ik kom vaak zat iemand tegen waarvan ik denk 'ja dat is een catch'
quote:
Oh, ik kom ook wel regelmatig mensen tegen die ik gewoon erg ok vind hoor, maar dat wil niet zeggen dat je voor iedereen maar even kan zeggen dat er voor iedereen wel genoeg te neuken valt, als je maar even je best doet.quote:Op maandag 22 september 2014 19:20 schreef rhubarbje het volgende:
Ik heb haar vijf minuten van een afstandje mogen bekijken terwijl zij enkel aandacht had voor CL.quote:Op maandag 22 september 2014 19:23 schreef Anthraxx het volgende:
In die 10 jaar dat ze hier rondslet heb ik haar niet eens eenmalig mogen zien
nou dat denk ik serieus wel. Als het mij lukt zou het in principe iedereen moeten lukkenquote:Op maandag 22 september 2014 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, ik kom ook wel regelmatig mensen tegen die ik gewoon erg ok vind hoor, maar dat wil niet zeggen dat je voor iedereen maar even kan zeggen dat er voor iedereen wel genoeg te neuken valt, als je maar even je best doet.
sorry CL heeft betere borsten dan jij hebtquote:Op maandag 22 september 2014 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar vijf minuten van een afstandje mogen bekijken terwijl zij enkel aandacht had voor CL.Al is dat laatste weer volledig terecht.
En vervolgens eindigde je zo?quote:Op maandag 22 september 2014 19:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb haar vijf minuten van een afstandje mogen bekijken terwijl zij enkel aandacht had voor CL.Al is dat laatste weer volledig terecht.
Wanneer je 7 jaar vrijgezel bent, 2.555 dagen (schrikkeljaar uitgezonderd) en je bent niemand tegengekomen dan ben ik inderdaad van mening dat het niet alleen (!) aan de "grote boze, schaarse buitenwereld ligt", nee.quote:Op maandag 22 september 2014 19:22 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En je geeft je wijze raad en als iemand over wie het gaat het er niet mee eens is heb je toch gewoon gelijk.
Uhuh.
Dat geloof ik direct. Mijn moobs zijn goddelijk, maar die van haar zijn hemels.quote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
sorry CL heeft betere borsten dan jij hebt
In gedachten wel ja.quote:Op maandag 22 september 2014 19:27 schreef Anthraxx het volgende:
En vervolgens eindigde je zo?
[ afbeelding ]
ik ookquote:
Die heeft gewoon de geneugten van scharen nooit mogen ervaren en weet dus eigenlijk niet wat ze mist.quote:Op maandag 22 september 2014 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook
Nee grapje en zo. CL is te hetero
Denk niet dat je jezelf als uitgangspunt kan nemen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:26 schreef rhubarbje het volgende:
nou dat denk ik serieus wel. Als het mij lukt zou het in principe iedereen moeten lukken
Mwnsen met ernstige afwijkingen daar gelaten
Ik zei idd ook dat alles alleen aan de grote boze buitenwereld ligtquote:Op maandag 22 september 2014 19:27 schreef MNR het volgende:
Wanneer je 7 jaar vrijgezel bent, 2.555 dagen (schrikkeljaar uitgezonderd) en je bent niemand tegengekomen dan ben ik inderdaad van mening dat het niet alleen (!) aan de "grote boze, schaarse buitenwereld ligt", nee.
Ik geloof niet dat de maatschappij een pact heeft gesloten om meisje X of mannetje Y uit te sluiten.
waarom niet?quote:Op maandag 22 september 2014 19:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Denk niet dat je jezelf als uitgangspunt kan nemen.
[..]
Ik zei idd ook dat alles alleen aan de grote boze buitenwereld ligt
Mental Image...quote:Op maandag 22 september 2014 19:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die heeft gewoon de geneugten van scharen nooit mogen ervaren en weet dus eigenlijk niet wat ze mist.
En het feit dat het half acht is helpt ook meequote:Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
Blijft na al die jaren nog steeds briljant en waarheidsgetrouw...
[ afbeelding ]
Verbazingwekkend dat jij niet ergens aan een bar hangt op dit tijdstip. Het is immers al weer maandag.quote:Op maandag 22 september 2014 19:33 schreef HeatWave het volgende:
En het feit dat het half acht is helpt ook mee.
Omdat ik niet het gevoel heb dat jij gemiddeld bentquote:
Je hoort het van MNR.. Morgen kom je haar vast tegenquote:Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef HeatWave het volgende:
En ik zit gewoon even niet meer te wachten op meaningless seks, nee ik ga het niet afslaan ofzo, maar ik ga er niet meer doelbewust naar opzoek. Ik heb na mijn samenwoon-ex wel weer genoeg geslet, ik wil nu weer iemand vinden waarmee ik evt wel weer zo willen samenwonen.
Ik ben even aan het inbinden, week ziek geweest met een maagontsteking en vrijdag moet ik weer los op Kretaquote:Op maandag 22 september 2014 19:34 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verbazingwekkend dat jij niet ergens aan een bar hangt op dit tijdstip. Het is immers al weer maandag.
nee ik ben onder gemiddeldquote:Op maandag 22 september 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Omdat ik niet het gevoel heb dat jij gemiddeld bent
[..]
Je hoort het van MNR.. Morgen kom je haar vast tegenen anders wel binnen afzienbare tijd. en anders moet je maar jezelf veranderen
Absoluutquote:Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef AirwiN het volgende:
Blijft na al die jaren nog steeds briljant en waarheidsgetrouw...
[ afbeelding ]
Oh, nofi, maar ik heb ook niet zo'n moeite met tegenkomen, wel met de juiste op het juiste moment even. maar ik heb nu weer even een sprankje hoopquote:Op maandag 22 september 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Je hoort het van MNR.. Morgen kom je haar vast tegenen anders wel binnen afzienbare tijd. en anders moet je maar jezelf veranderen
ik dacht dat je afwezig was omdat je die reis naar NY had gewonnenquote:Op maandag 22 september 2014 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik ben even aan het inbinden, week ziek geweest met een maagontsteking en vrijdag moet ik weer los op Kreta.
Verstandig. Hoe lang ga je naar Kreta?quote:Op maandag 22 september 2014 19:35 schreef HeatWave het volgende:
Ik ben even aan het inbinden, week ziek geweest met een maagontsteking en vrijdag moet ik weer los op Kreta.
Lets hopequote:Op maandag 22 september 2014 19:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nofi, maar ik heb ook niet zo'n moeite met tegenkomen, wel met de juiste op het juiste moment even. maar ik heb nu weer even een sprankje hoop.
8 dagen, kan evengoed flink verkeerd gaanquote:Op maandag 22 september 2014 19:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verstandig. Hoe lang ga je naar Kreta?
Nou ja idd iig leuk, leuk-leuk zien we wel weer als we ook daadwerkelijk afspreken, maar ze zei ja, alleen ben ik de dweil die 8 dagen op vakantie gaat nuquote:Op maandag 22 september 2014 19:36 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lets hope
Scheelt dat je weet dat zij je leuk vindt![]()
Leuk leuk zie je idd vanzelf wel. Bij het begin beginnen hequote:Op maandag 22 september 2014 19:38 schreef HeatWave het volgende:
Nou ja idd iig leuk, leuk-leuk zien we wel weer als we ook daadwerkelijk afspreken, maar ze zij ja, alleen ben ik de dweil die 8 dagen op vakantie gaat nu.
Dat zie je dan wel weer.quote:Op maandag 22 september 2014 19:37 schreef HeatWave het volgende:
8 dagen, kan evengoed flink verkeerd gaan.
nou blijkbaar hebben mijn woorden bij jou een gevoelige snaar geraakt. Het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Ik bedoel het positief. Ik gun je een ontzettend leuke vent want je bent een hele lieve meid en je hebt een mooi snoetje en de reden waarom ik je onbewust uit de tent lok, is omdat ik echt waar ervan overtuigd ben dat er meer dan genoeg aanbod is, mannen in overvloed en ik zou het heel tof vinden als je dat kon zien. En geloof het of niet, zelfs HeatWave vind ik z'n charme hebben. Je komt heel leuk over HW.quote:Op maandag 22 september 2014 19:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
[..]
Truequote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Leuk leuk zie je idd vanzelf wel. Bij het begin beginnen he![]()
Ja dat is stom
Deze week dus gewoon elkaar nog zien, dan komt het vast helemaal goedquote:Op maandag 22 september 2014 19:40 schreef HeatWave het volgende:
[..]
TrueMaar ik sprak dr toevallig gisteren pas weer een keer (nadat ik gezien had dat ze single was toen ze een post van me likede)
.
Dat lukt dus niet meerquote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Deze week dus gewoon elkaar nog zien, dan komt het vast helemaal goed
Niet een gevoelige snaar persoonlijk, maar ik vind het zo onzinnig om in algemeenheden te gaan praten.quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef MNR het volgende:
nou blijkbaar hebben mijn woorden bij jou een gevoelige snaar geraakt. Het is niet mijn bedoeling om je te kwetsen. Ik bedoel het positief. Ik gun je een ontzettend leuke vent want je bent een hele lieve meid en je hebt een mooi snoetje en de reden waarom ik je onbewust uit de tent lok, is omdat ik echt waar ervan overtuigd ben dat er meer dan genoeg aanbod is, mannen in overvloed en ik zou het heel tof vinden als je dat kon zien. En geloof het of niet, zelfs HeatWave vind ik z'n charme hebben. Je komt heel leuk over HW.
Deze post?quote:Op maandag 22 september 2014 19:40 schreef HeatWave het volgende:
TrueMaar ik sprak dr toevallig gisteren pas weer een keer (nadat ik gezien had dat ze single was toen ze een post van me likede)
.
Tja.quote:Op maandag 22 september 2014 19:43 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Niet een gevoelige snaar persoonlijk, maar ik vind het zo onzinnig om in algemeenheden te gaan praten.
Daarbij zijn al die algemeenheden echt niets nieuws voor me.
Sinds wanneer heb ik jou op FB?quote:Op maandag 22 september 2014 19:45 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Deze post?
Heatwavefeeling horny
Zin in 8 dagen zuipen, feesten en neuken op Kreta vanaf vrijdag!
Nadat ik klaar was met de iCloud account van JLaw, had ik zin in een ander verzetje dus toen heb ik ff jouw Facebookaccount gehackt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:46 schreef HeatWave het volgende:
Sinds wanneer heb ik jou op FB?.
* HeatWave checkt privacyinstellingen
Wel een logische volgende stap, dat moet ik toegeven.quote:Op maandag 22 september 2014 19:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nadat ik laar was met de iCloud account van JLaw, had ik zin in een ander verzetje dus toen heb ik ff jouw Facebookaccount gehackt.
Ik kon ff geen lekker wijf meer zien, dus ik moest al snel aan jou denken.quote:Op maandag 22 september 2014 19:48 schreef HeatWave het volgende:
Wel een logische volgende stap, dat moet ik toegeven.
Dan moet je natuurlijk juist niet op mijn FB kijkenquote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik kon ff geen lekker wijf meer zien, dus ik moest al snel aan jou denken.
Inderdaad, dan kom je mij misschien wel tegenquote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je natuurlijk juist niet op mijn FB kijken.
Niet in je vriendenlijst natuurlijk, en ook die inbox met al die nude selfies van al die callcentervrouwen heb ik vermeden.quote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef HeatWave het volgende:
Dan moet je natuurlijk juist niet op mijn FB kijken.
Dat is toch normaal?quote:Op maandag 22 september 2014 19:52 schreef HeatWave het volgende:
R&P / Te onzeker..?
IK DROOMDE DAT JE VREEMDGING!!!! TERINGLEIER BIED JE EXCUSES AAN!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |