abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144798128
Hoooi,

ik ben in bijna al mijn relaties bedonderd en ondanks dat ik zelf kan bedenken dat ik verkeerde mannen uitkoos, ben ik af en toe ook erg onzeker van vertrouwen naar mijn huidige hele lieve vriend.

Vanmorgen werd ik wakker en had ik een levendige droom gehad over dat hij aan onze relatie ging twijfelen omdat een andere vrouw hem benaderd had. Dit luchtig verteld aan hem toen ik wakker was en hij gaf aan mij echt niet "zomaar" kwijt te willen. Hij geeft dit vaker in deze woorden aan. Praten alle mannen zo..? Hij heeft zelf ook een rugzak en heeft ooit aangegeven moeilijk emoties te uiten. Terwijl ik bovenstaande teruglees voel ik me al een zeikerd maar ik moet het van een ander horen denk ik: is het normaal dat ik val over het woord "zomaar". Ik wil horen dat hij me niet kwijt wil. Punt. Moet ik m'n rug rechten en niet zo zeuren..?

[ Bericht 1% gewijzigd door moi.Gracia op 24-09-2014 00:30:09 ]
  maandag 22 september 2014 @ 19:24:23 #2
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_144798365
Wtf.

Je wilt dat hij in je droom zegt dat hij van je houdt?
pi_144798377
Je moet niet hengelen naar dat soort zaken, dat is onaantrekkelijk.
pi_144798397
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:18 schreef moi.Gracia het volgende:
is het normaal dat ik val over het woord "zomaar"
Nee, dat is niet normaal.
pi_144798420
quote:
Ik wil horen dat hij me niet kwijt wil. Punt. Moet ik m'n rug rechten en niet zo zeuren..?
Ja.
pi_144798473
okay thanks Cherry on top
pi_144798509
quote:
Hoooi,

ik ben in bijna al mijn relaties bedonderd en ondanks dat ik zelf kan bedenken dat ik verkeerde mannen uitkoos, ben ik af en toe ook erg onzeker van vertrouwen naar mijn huidige hele lieve vriend.

Vanmorgen werd ik wakker en had ik een levendige droom gehad over dat hij aan onze relatie ging twijfelen omdat een andere vrouw hem benaderd had. Dit luchtig verteld en hij gaf aan mij echt niet "zomaar" kwijt te willen. Hij geeft dit vaker in deze woorden aan. Praten alle mannen zo..? Hij heeft zelf ook een rugzak en heeft ooit aangegeven moeilijk emoties te uiten. Terwijl ik bovenstaande teruglees voel ik me al een zeikerd maar ik moet het van een ander horen denk ik: is het normaal dat ik val over het woord "zomaar". Ik wil horen dat hij me niet kwijt wil. Punt. Moet ik m'n rug rechten en niet zo zeuren..?
Gewoon één zo'n koffer met wieltjes kopen lijkt me, rugzakken de deur uit.
Je suis Charlie Sheen
pi_144798625
en nee hij hoeft niet in zijn droom te zeggen dat hij van me houdt.

@ Tja..1986: ja soms ben ik dat
pi_144798726
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:29 schreef moi.Gracia het volgende:
en nee hij hoeft niet in zijn droom te zeggen dat hij van me houdt.

@ Tja..1986: ja soms ben ik dat
Maar hij moet dus wel over jou dromen, van je?
Je suis Charlie Sheen
pi_144798753
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:24 schreef Tja..1986 het volgende:
Je moet niet hengelen naar dat soort zaken, dat is onaantrekkelijk.
Dit. Een van de grootste afknappers.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_144798905
nee. Al zou ik dat niet erg vinden :D

Ik geloof dat ik gewoon weer aan het mieren neuken ben. Thanks voor de reality- check
pi_144799647
quote:
99s.gif Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Dit. Een van de grootste afknappers.
als je dan de moeite neemt om te reageren kun je dan in het vervolg iets sturen waar ik iets mee kan?
pi_144799720
Al zou ie zwart op wit bevestigen dat hij je nooit meer kwijt wil, dan nog kan ie er in de toekomst vandoor gaan met een ander natuurlijk.

Dus waar maak je je nou eigenlijk écht druk om? :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_144800640
ja kay :)
pi_144800745
Ik gok dat het woord "zomaar" niet oprecht bedoeld is om te zeggen dat een specifieke gebeurtenis nodig is om je te laten vallen. Het zal eerder voortkomen uit zelfbescherming, als een vinger geven maar niet de hele hand.

Laat je heden niet lijden onder je verleden; neem je vriend niet kwalijk wat je exen gedaan hebben.
  maandag 22 september 2014 @ 20:31:47 #16
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144801198
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 19:18 schreef moi.Gracia het volgende: Hij heeft zelf ook een rugzak en heeft ooit aangegeven moeilijk emoties te uiten.
Hij heeft het je al gezegd: hij is niet zo scheutig met z'n emoties. Waarschijnlijk was het 'niet zomaar kwijtwillen' al héél wat voor hem! :D
pi_144801916
quote:
Ik wil horen dat hij me niet kwijt wil. Punt. Moet ik m'n rug rechten en niet zo zeuren..?
Dus je vriend is jou bezit? Jij bezit een ander mens?

Voor zover ik geleerd heb bestaat een gezonde relatie uit 2 mensen die elkaar begrijpen. Niet die elkaar bezitten. Dus ik denk dat je eens keer goed met hem moet praten over hoe jullie beter met elkaar kunnen communiceren. Ben je daar niet tevreden mee?

Dan ga je uit elkaar.

Edit: ter aanvulling - mannen die zeggen dat ze niet hun emoties kunnen uiten , die liegen. Het is een simpel excuus om een confrontatie met de realiteit uit de weg te gaan.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_144802285
oef das wel heel streng hoor Bredemug. En nogmaals: ik zat te muggenziften en had een reality check nodig. Die heb ik nu gekregen.En nee: ik zie hem niet als mijn bezit. Hij kan gaan en staan waar hij wil en dat geldt ook voor mij. Ik had gewoon last van extreem veel onzekerheid, want ik ben dol op hem en mijn , nouja al mijn eerdere ervaringen daarbij bleek mijn vertrouwen onterecht. Daar heb ik een knauw van gekregen en of mij dat nou onaantrekkelijk maakt of niet Bijdehand ik uitte dat hier. Het gaat eigenlijk erg goed tussen ons :)

iig: @ Gray en Boca_Raton: ik denk het ook, dankjewel! :)

[ Bericht 0% gewijzigd door moi.Gracia op 22-09-2014 21:18:45 ]
  maandag 22 september 2014 @ 20:58:19 #19
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144802478
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:47 schreef Bredemug het volgende:

Edit: ter aanvulling - mannen die zeggen dat ze niet hun emoties kunnen uiten , die liegen. Het is een simpel excuus om een confrontatie met de realiteit uit de weg te gaan.
Hij zei dat het moeilijk voor hem was. Niet onmogelijk.
pi_144802733
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 20:58 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Hij zei dat het moeilijk voor hem was. Niet onmogelijk.
Elk man die je dat wijs maakt, liegt. Period. Dat mannen vaak hun emoties niet tonen is om dat ze dat zelf als ''zwak'' ervaren. Dat soort gedachte is namelijk geïndoctrineerd door de samenleving.

Dus wat mannen doen is simpel weg zeggen dat ze hun emoties niet kunnen uiten(of dat het ''moeilijk'' is), dat is namelijk simpeler en effectiever dan ''zwak'' overkomen.

Tenzij er een 3de factor bij speelt waarbij de man in kwestie aan een mentale handicap lijdt.
''Without self knowledge, without understanding the working and functions of his machine, man cannot be free, he cannot govern himself and he will always remain a slave.''
pi_144802825
Mensen ( dus ook mannen) kunnen wel degelijk moeite hebben met het uiten van emoties omdat het je kwetsbaar maakt.
Wat je zegt is onzin en wat mij betreft hoef je verder niet meer te reageren.
pi_144802970
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:05 schreef moi.Gracia het volgende:
Mensen ( dus ook mannen) kunnen wel degelijk moeite hebben met het uiten van emoties omdat het je kwetsbaar maakt.
Wat je zegt is onzin en wat mij betreft hoef je verder niet meer te reageren.
Je zegt net wat ik ook heb gezegd. Volgens mij ben je of te jong, of nog naïef(ik denk beide). Maar goed. Sommige mensen leren door ervaring en anderen via het vergaren van kennis. Niks mis mee.

Sayonara :W
  maandag 22 september 2014 @ 21:09:19 #23
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144802986
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:03 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Elk man die je dat wijs maakt, liegt. Period. Dat mannen vaak hun emoties niet tonen is om dat ze dat zelf als ''zwak'' ervaren. Dat soort gedachte is namelijk geïndoctrineerd door de samenleving.

Dus wat mannen doen is simpel weg zeggen dat ze hun emoties niet kunnen uiten(of dat het ''moeilijk'' is), dat is namelijk simpeler en effectiever dan ''zwak'' overkomen.

Tenzij er een 3de factor bij speelt waarbij de man in kwestie aan een mentale handicap lijdt.
Waarom 'lieg' je als je zegt dat je er grote moeite mee hebt? Ik snap het probleem niet.
pi_144803038
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:09 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]

Waarom 'lieg' je als je zegt dat je er grote moeite mee hebt? Ik snap het probleem niet.
Om empathie en begrip te krijgen van je tegenpartij. Ook wel onbewust emotioneel manipuleren noemen we dat.
  maandag 22 september 2014 @ 21:11:58 #25
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_144803087
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 21:10 schreef Bredemug het volgende:

[..]

Om empathie en begrip te krijgen van je tegenpartij. Ook wel onbewust emotioneel manipuleren noemen we dat.
Dus voor iedereen is het makkelijk om z'n emoties te uiten. Daar komt jouw bewering op neer. Want als je zegt dat je het moeilijk vindt, dan lieg je. :?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')