Alleen een nadeel van die doventolk en het kleinere beeld (ik zapte er net ook langs en bleef meteen hangen)quote:Op donderdag 25 september 2014 03:37 schreef svann het volgende:
Weer eens per ongeluk op de BBC blijven hangen.
Wat een geweldige serie!
Doet me sterk denken aan de Hitchhiker's Guide.
Ik wil een dvd, want deze tijden zijn niet te doen.
Zaterdags wel op een fatsoenlijke tijd? Dat ga ik opzoeken.quote:Op donderdag 25 september 2014 03:43 schreef SiGNe het volgende:
Alleen een nadeel van die doventolk en het kleinere beeld (ik zapte er net ook langs en bleef meten hangen)
En DVD's kan natuurlijk maar Torrents zijn sneller verkrijgbaar, paar uur na de uitzending al.
Of "live" op zaterdag kijken natuurlijk.
20:30 meestal, BBC 1quote:Op donderdag 25 september 2014 03:54 schreef svann het volgende:
[..]
Zaterdags wel op een fatsoenlijke tijd? Dat ga ik opzoeken.
In torrents heb ik me nooit zo verdiept, misschien toch eens doen.
Florentius is ook een nieuwe kijker, zit zo te zien inmiddels in seizoen 7 dus die haalt het redelijk snel in.quote:Op donderdag 25 september 2014 04:06 schreef svann het volgende:
Bedankt!
Zeker een nieuwe kijker.
Vroeger was ik er eerst te jong en daarna te oud voor.
Welke zijn dat? Had het idee dat ik niets heb gemist (kijk via US Netflix)quote:Op donderdag 25 september 2014 09:34 schreef Knut het volgende:
Let bij netflix wel op. De laatste specials van tennant (voor smit) staan er niet op!
Hmzz. US netflix weet ik het niet van. Maar de NL netflix heeft niet de regen van tennant naar smit.quote:Op donderdag 25 september 2014 09:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Welke zijn dat? Had het idee dat ik niets heb gemist (kijk via US Netflix)
o die heb ik wel gehad iig, net als alle christmas specials enzoquote:Op donderdag 25 september 2014 09:37 schreef Knut het volgende:
[..]
Hmzz. US netflix weet ik het niet van. Maar de NL netflix heeft niet de regen van tennant naar smit.
Eccleston was ook best een donkere Doctor, erg boos, zit nog vol haat omdat ie z'n thuiswereld heeft moeten vernietigen...quote:Op donderdag 25 september 2014 09:32 schreef Captain_Fabulous het volgende:
M'n dochter van 7 is trouwens helemaal Whovian, maar grappig genoeg vindt ze de Eclestone serie te eng, daar haalt ze het einde niet. Alles daarna wel. Aangezien haar engels nog niet denderend is, moet het aan de sfeer liggen, Capaldi vindt ze geen probleem, ondanks de wenkbrauwen
Precies, daarom vind ik hem de perfecte doctor voor de reboot. Gelijk David T. had heel anders gevoeld denk ik.quote:Op donderdag 25 september 2014 15:56 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Eccleston was ook best een donkere Doctor, erg boos, zit nog vol haat omdat ie z'n thuiswereld heeft moeten vernietigen...
Daarom is ie bij mij juist m'n favoriet, hij had een geschiedenis die Tennant ontkende en Smit vergeten leek te zijn.
wellus!quote:Op zaterdag 27 september 2014 19:05 schreef Syntos het volgende:
Nou Danny komt de TARDIS dus zeker niet in.![]()
Ja zeker vanaf 2005 beginnen!quote:Op donderdag 25 september 2014 04:13 schreef SiGNe het volgende:
Florentius is ook een nieuwe kijker, zit zo te zien inmiddels in seizoen 7 dus die haalt het redelijk snel in.
Het leuke van inhalen is dat je in korte tijd een groot deel van de geschiedenis van de Doctor meekrijgt, 5 Doctors in 9 jaar (8 seizoenen) en er zitten zeer goede verhalen bij.
Dank je.quote:Op zondag 28 september 2014 02:05 schreef Florentius het volgende:
Ja zeker vanaf 2005 beginnen!
Details gestuurd hoe te downloaden, SiGNe kan je ook zo verder helpen
Ik heb geen TV dus soms mis ik dingen,
maar je bent als torrent consument nog steeds veilig in Nederland toch?
Rose Tyler, wie anders...quote:Op donderdag 25 september 2014 18:35 schreef Anoonumos het volgende:
Captain Jack
Wie had dat toernooi gewonnen, @Karstman?
Hij zei al dat ie ervaring met dat soort types heeft en hij constateerde dat Clara inderdaad "bevelen" opvolgt zonder erover na te denken.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 15:47 schreef schijffie het volgende:
Vond het een beetje raar dat Pink na 5 minuten al precies wist wat voor persoon the Doctor is, en dat hij er direct van uitgaat dat Clara ook PTSD gaat krijgen van haar avonturen oid.
Als je naar companions kijkt van de Classic serie kan je er volgens mij toch nog wat aardig opnoemen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:27 schreef SiGNe het volgende:
wie van hun is er ooit gelukkig geëindigd?
maar dat is hoe ze achtergelaten worden, daarna hoor je er niks meer van.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:38 schreef Syntos het volgende:
[..]
Als je naar companions kijkt van de Classic serie kan je er volgens mij toch nog wat aardig opnoemen.
Susan die haar eigen leven met een vriend heeft gekregen. (Oke, de Doctor liet haar niet meer in de TARDIS maar dat was voor haar eigen bestwil)
Ian en Barbara die na hun reizen samen door zijn gegaan.
Steven die op een planeet achterbleef om de leider van de lokale bevolking te worden.
Jo die de liefde van haar leven vond en de Doctor en UNIT verliet.
Om maar even wat op te noemen.
Ja.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
s1 vond ik wel kijkbaar, ben nu halverwege s2 en vind dit seizoen maar saai-ig... is het voor mij de moeite om door te kijken?
Doorkijken sowieso.. al ben ik ook even halverwege seizoen gestopt, op he tmoment dat Mickey instapt.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
s1 vond ik wel kijkbaar, ben nu halverwege s2 en vind dit seizoen maar saai-ig... is het voor mij de moeite om door te kijken?
Nu denk je moet ik het woord van deze ware Who zeloot SiGNe als een betrouwbaar waarde oordeel aannemen of niet.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:48 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Daar heb ik mezelf nog steeds niet aan gewaagd... jah. heel vroeger toen videorecorders nog niet eens bestonden en dan oook slechts af en toe een aflevering.quote:
Amy en Rory eindigden in het verleden, wel samen. Rose kwam juist in een Alternate Universe terecht (maar kwam daar weer uit). Donna vond ik wel zielig, die alles moest vergeten. Martha daarentegen, die eindigde wel gelukkig met Mickey.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:27 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Hij zei al dat ie ervaring met dat soort types heeft en hij constateerde dat Clara inderdaad "bevelen" opvolgt zonder erover na te denken.
Pink heeft duidelijk zelf zo'n situatie meegemaakt waarbij hij een opdracht blindelings op heeft gevolgd en daar zijn doden bij gevallen.. burgerdoden.
Ik ben zelf de serie nu opnieuw aan het kijken en Rose kwam ook al zoeits tegen.
Op een gegeven moment komt Sarah Jane Smith weer in beeld, Sarah is zwaar teleurgesteld dat de Doctor haar opeens in de steek heeft gelaten en Rose beseft dat dat ook ooit met haar zal gebeuren.
Dat de geweldige reizen ten einde zijn enje kan er ook met bijna niemand over praten ook, je wordt voor gek verklaard.
En kijk naar al die companions.. wie van hun is er ooit gelukkig geëindigd?
Amy en Rory in een alternate universe, Rose die Bad Wolf is, River die in een computer zit, etc.
Sarah Jane Smith werd nog een beetje gerustgesteld maar toen ging de Doctor weer...
En jezelf een fan noemen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 05:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Daar heb ik mezelf nog steeds niet aan gewaagd... jah. heel vroeger toen videorecorders nog niet eens bestonden en dan oook slechts af en toe een aflevering.
De film en de serie sinds 2005 heb ik echt gevolgd.
Misschien dat ook maar eens doen, de echte klassiekers kijken
Toffe sjaal!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag tegen kwam(en had toevallig mijn sjaal om)
[ afbeelding ]
Zelfgemaakt, door schoonmoederquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 09:20 schreef Astasha het volgende:
[..]
Toffe sjaal!Gekocht of zelfgemaakt?
Toffe schoonmoeder heb je.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 10:06 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Zelfgemaakt, door schoonmoeder
4,5 meter lang
Die plastic tas has eigelijk een typo moeten hebben om het af te makenquote:Op vrijdag 3 oktober 2014 19:56 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Kijk eens wat ik vandaag tegen kwam(en had toevallig mijn sjaal om)
[ afbeelding ]
Moet je Fright Night eens kijken. Daar loopt hij vloekend met eyeliner en nagellak opquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:48 schreef Erasmo het volgende:
Ok dat ziet er raar uit met stoppelbaard
De remake van Broadchurch, waarin hij dezelfde rol speelde. Die serie is overigens ontwikkeld door Chris Chibnall, schrijver voor Doctor Who en showrunner voor Torchwood in seizoen 2.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:33 schreef jogy het volgende:
Voor mensen die Tennant missen, hij speelt nu een chagrijnige detective in Gracepoint.
Cool! Alleen begrijp ik dan niet helemaal waarom er een VS remake van gemaakt is. Ah welquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:08 schreef Breuls het volgende:
[..]
De remake van Broadchurch, waarin hij dezelfde rol speelde. Die serie is overigens ontwikkeld door Chris Chibnall, schrijver voor Doctor Who en showrunner voor Torchwood in seizoen 2.
Xenofobie van Amerikanen; een serie slaat vaak beter aan in een Amerikaanse setting met minder Britten dan in de originele versie.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Cool! Alleen begrijp ik dan niet helemaal waarom er een VS remake van gemaakt is. Ah wel.
ik heb net op niet zo legale wijze de serie deadwood gekregen , zie ik op imdb dat zij daar ook in meespeelt , sinds breaking bad moet ik die vrouw niet meerquote:
Waarschijnlijk voedt het met pure energie/straling?quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:13 schreef whocares86 het volgende:
Wie dit geschreven heeft moet toch echt terug naar school en de les over de Wet van behoud van massa nog eens doornemen. De maan kan niet zomaar zwaarder worden aagezien het wezen alleen dingen kan "eten" die er al zijn.
Als het genre Science Facts zou heten een leuk argument. Sowieso zeuren over zo'n basisprincipe over een serie die draait om tijdreizen etc.quote:Op zondag 5 oktober 2014 16:13 schreef whocares86 het volgende:
Wie dit geschreven heeft moet toch echt terug naar school en de les over de Wet van behoud van massa nog eens doornemen. De maan kan niet zomaar zwaarder worden aagezien het wezen alleen dingen kan "eten" die er al zijn.
Nee, dat was een Star Whale.quote:Op maandag 6 oktober 2014 11:02 schreef aspi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voedt het met pure energie/straling?
Als ik me niet vergis is dit wezen al eens eerder in dr. who geweest. 2e of 3e aflevering met de vorige doctor?
Deadwood.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:44 schreef cva het volgende:
[..]
ik heb net op niet zo legale wijze de serie deadwood gekregen , zie ik op imdb dat zij daar ook in meespeelt , sinds breaking bad moet ik die vrouw niet meer
Binnen Science Fiction en Fantasy kan je bijna alles doen maar dan moet er wel een logische uitleg voor zijn die past binnen de interne logica van het werk. Er bestaat ook binnen deze genres geen enkele vrijbrief om zonder enige reden of uitleg volstrekte onzin en feitelijke onjuistheden te verkopen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 12:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Als het genre Science Facts zou heten een leuk argument. Sowieso zeuren over zo'n basisprincipe over een serie die draait om tijdreizen etc..
Voor Tennant is het wel een mooie kans om zijn gezicht wat vaker in de VS te laten zien.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 20:32 schreef jogy het volgende:
[..]
Cool! Alleen begrijp ik dan niet helemaal waarom er een VS remake van gemaakt is. Ah wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |