Silently.quote:
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
T ging ook helemaal niet over seks met n ex!
En ik heb dat wel vaker dan eens gedaan. Als ik er nog niet klaar mee was.
quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.
Does not compute.quote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef artelligence het volgende:
Ik hoef geen sex met een ex. No thanks!
Zegt hij nu hij al voorzien is.quote:
Nee hoor, ik hou van seks, maar ik zou met geen enkele van mijn ex' en nu nog het bed willen delen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.
nu nog?quote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van seks, maar ik zou met geen enkele van mijn ex' en nu nog het bed willen delen.
Zoiets verschilt per persoon denk ik. En ook de manier waarop het uit ging is best een belangrijke factor denk ik.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu nog?
Nee, nu moet ik er ook niet meer aan denken, maar toen dus wel
Dat bedoelde ik dus ook. Niet nu maanden/jaren later. Maar net na de break-up.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu nog?
Nee, nu moet ik er ook niet meer aan denken, maar toen dus wel
quote:
Netjesquote:
Kan ik me voorstellen. Heb het zelf ook, maar spaar mijn dagen lekker op.quote:
Ook nooit intrappen: "Laten we nog 1x naar bed gaan!"quote:Op maandag 22 september 2014 16:21 schreef Solique het volgende:
Hier geen sex met exen, die kunnen dat vergeten.
[..]
Netjes
Nou ja, ik werk al 10 maand achtereen zonder vakantiequote:Op maandag 22 september 2014 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Heb het zelf ook, maar spaar mijn dagen lekker op.
Nopequote:Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook nooit intrappen: "Laten we nog 1x naar bed gaan!"
Jij workaholicquote:Op maandag 22 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik werk al 10 maand achtereen zonder vakantie.
Klinkt bekendquote:Op maandag 22 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
10 maanden pas? Ik al 1,5 jaar. Neem hier een daar wat lange weekenden of dagjes vrij, maar echt vakantie is het niet...quote:Op maandag 22 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien maanden zonder lange weekenden en dagjes vrijquote:Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef aeque het volgende:
[..]
10 maanden pas? Ik al 1,5 jaar. Neem hier een daar wat lange weekenden of dagjes vrij, maar echt vakantie is het niet...
Ik zou ook eigenlijk echt niet weten wat ik in mijn vakantie zou moeten doen. Ik heb al moeite met het weekend.
Ik maak me hier ook wel schuldig aan. Al houd ik dan wel vrije dagen over voor de kerstdagen bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef aeque het volgende:
[..]
10 maanden pas? Ik al 1,5 jaar. Neem hier een daar wat lange weekenden of dagjes vrij, maar echt vakantie is het niet...
Ik zou ook eigenlijk echt niet weten wat ik in mijn vakantie zou moeten doen. Ik heb al moeite met het weekend.
De lange weekenden zijn ook niet meer dan 3 dagen bij mij. En als ik ze had was ik aan het klussen bij mijn ouders.quote:Op maandag 22 september 2014 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien maanden zonder lange weekenden en dagjes vrij. Ik lieg, een lang weekend en in totaal drie dagen vrij.
Dat ken ik, ook al maanden aan het rondkijkenquote:Op maandag 22 september 2014 16:59 schreef aeque het volgende:
En het is opzich niet erg, maar een 'rust' vakantie zou niet vervelend zijn, alleen zou ik geen idee hebben wat ik ermee aan zou moeten.
Rode kool met stooflapquote:
Halen wat je lekker vindt!quote:Op maandag 22 september 2014 17:08 schreef yats het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Nog tips?
Ik had gisteren hamburgers, op een pitabroodje met zoetzure komkommer. Was echt heerlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 17:08 schreef yats het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Nog tips?
Oh dat klinkt goed!quote:Op maandag 22 september 2014 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had gisteren hamburgers, op een pitabroodje met zoetzure komkommer. Was echt heerlijk.
Zorgen dat je veel lekker vindtquote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
Alles elke keer zou halen wat ik lekker zou vinden dan zou ik echt elke week het zelfde zo'n beetje eten.
Kom je toch nooit achter als je altijd hetzelfde eet.quote:Op maandag 22 september 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zorgen dat je veel lekker vindt
Spinaziequote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed!
Ik had gisteren krielaardappeltjes, een hamburger en spinazie. The simple life. Wat zal ik vanavond eens eten...
Dat is lastig jaquote:Op maandag 22 september 2014 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom je toch nooit achter als je altijd hetzelfde eet.
Myra, ik heb daarnet zelf voor het eerst hutspot gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
Alles elke keer zou halen wat ik lekker zou vinden dan zou ik echt elke week het zelfde zo'n beetje eten.
Spinaziequote:Op maandag 22 september 2014 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spinazie![]()
![]()
![]()
Ik ben echt ineens dol op groenten.
Goed gedaan. Heb ik nog nooit gemaakt. Aangezien ik het onwijs nasty vind.quote:Op maandag 22 september 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra, ik heb daarnet zelf voor het eerst hutspot gemaakt.
Het is goed gelukt, ik ben trots op mezelf.
Krijg je Popeye spierballen vanquote:Op maandag 22 september 2014 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spinazie![]()
![]()
![]()
Dit is een mythe. Er zit niet zo gek veel ijzer in spinazie, dat was een typefout.quote:Op maandag 22 september 2014 17:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg je Popeye spierballen van
quote:Op maandag 22 september 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra, ik heb daarnet zelf voor het eerst hutspot gemaakt.
Het is goed gelukt, ik ben trots op mezelf.
quote:Op maandag 22 september 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een mythe. Er zit niet zo gek veel ijzer in spinazie, dat was een typefout.
En ijzer zorgt ook niet voor spierballen. gr gr
Hmm, kan ik wel begrijpen. Het is ook niet mijn favoriet, maar ik had nog wortelen en uien.quote:Op maandag 22 september 2014 17:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Goed gedaan. Heb ik nog nooit gemaakt. Aangezien ik het onwijs nasty vind.
Hoe dat zo? Ik haal overigens meteen voor een paar dagen eten in huis, vandaar dat ik inspiratie zocht.quote:Op maandag 22 september 2014 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spinazie![]()
![]()
![]()
Dat klopt niet, dat doet het ijzer in de sportschool wel.quote:Op maandag 22 september 2014 17:30 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is een mythe. Er zit niet zo gek veel ijzer in spinazie, dat was een typefout.
En ijzer zorgt ook niet voor spierballen. gr gr
Nice, kick some assquote:Op maandag 22 september 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
BAM, donderdag op sollicitatiegesprek
Wij aten het altijd met 3 oktobeeerrrrrr.quote:Op maandag 22 september 2014 17:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In de winter is dat zo lekker.
?quote:
Daar kom ik nooit. Is dat echt gemaakt van ijzer?quote:Op maandag 22 september 2014 17:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dat klopt niet, dat doet het ijzer in de sportschool wel.
Lekker Roy.quote:Op maandag 22 september 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
Volgens mij hebben ze juist liever dat ik problemen zo veel mogelijk zonder geweld ga oplossen.quote:
meldkamer bij een beveiligingsbedrijf.quote:Op maandag 22 september 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wij aten het altijd met 3 oktobeeerrrrrr.
[..]
?
[..]
Daar kom ik nooit. Is dat echt gemaakt van ijzer?
[..]
Lekker Roy.
Wat voor functie?
Leidens ontzetquote:Op maandag 22 september 2014 17:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Wij aten het altijd met 3 oktobeeerrrrrr.
Veel succesquote:Op maandag 22 september 2014 17:33 schreef Royco1 het volgende:
Als ik nou op je potje stamp heb je ook een stamppot.quote:Op maandag 22 september 2014 17:40 schreef artelligence het volgende:
Ik heb zin in stamppot. Ga zuurkool maken deze week denk ik. Of nasi goreng, mag ook wel weer eens.
Chubbie4lifequote:Op maandag 22 september 2014 17:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Bergen spinazie op in de hoop meer spieren te kweken.
Tof. Succes.quote:Op maandag 22 september 2014 17:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
meldkamer bij een beveiligingsbedrijf.
Zo leuk is het niet. Redelijk overhypet hier in de regio.quote:
Maar jij hebt al spierballenquote:Op maandag 22 september 2014 17:43 schreef xFriendx het volgende:
Toch maar aan de spinazie, misschien groeit er dan wel een ankertje op mn arm
Welk potje?quote:Op maandag 22 september 2014 17:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Als ik nou op je potje stamp heb je ook een stamppot.
Met vet?quote:
Omdat het gezond is denk ik en ik me dan nooit schuldig voel als ik er veel van eet.quote:Op maandag 22 september 2014 17:32 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe dat zo? Ik haal overigens meteen voor een paar dagen eten in huis, vandaar dat ik inspiratie zocht.
hier ookquote:
Gezelligquote:Op maandag 22 september 2014 17:59 schreef Royco1 het volgende:
[..]
HoiDe mijne ook.
Nu zo even douchen en dan een biertje drinken en darten met de mannen.
Kareltje Kwast?quote:Op maandag 22 september 2014 18:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gezellig. Ik heb morgen les met Kareltje Kwast, het zal mij benieuwen...
Hij heet eigenlijk Xairell, de lusitano hengst van oma E.. Maar ik noem 'm altijd Kareltjequote:
Daar heb je een punt. Ik ga overigens zondigen vandaag, maar dat is alleen omdat ik met de kat straks nog naar de dierenarts moet.quote:Op maandag 22 september 2014 17:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Omdat het gezond is denk ik en ik me dan nooit schuldig voel als ik er veel van eet.
Progressie, jij hebt hetquote:Op maandag 22 september 2014 17:55 schreef zeefje het volgende:
[..]
hier ooktil nu met de dumbells 2*10kg. En ik begon met 4kg
![]()
Ik zouook cardio moeten doen. Vetpercentage moet naar beneden naar ik haat cardioquote:
Doet het nietquote:Op maandag 22 september 2014 18:14 schreef Barbusse het volgende:
Good speech, Miss Watson. Good speech.
Her Voice Might Tremble, But Emma Watson's Message Is Strong And Clear
Werkt prima voor mij hoor? Maar hier de youtube direct link:quote:
Dory gespotquote:
Hmmm, dat niet zozeer... Het is een goede speech, don't get me wrong, maar ruim tien minuten kletsen... Mwa, beetje te lang. Hoewel ik het wel enorm tof vind dat ze beide kanten belicht, niet enkel vanuit het oogpunt van de vrouw, maar ook vanuit de manquote:
Het zou eens tijd worden dat die kant belicht werd eerlijk gezegd.....quote:Op maandag 22 september 2014 18:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hmmm, dat niet zozeer... Het is een goede speech, don't get me wrong, maar ruim tien minuten kletsen... Mwa, beetje te lang. Hoewel ik het wel enorm tof vind dat ze beide kanten belicht, niet enkel vanuit het oogpunt van de vrouw, maar ook vanuit de man.
It's truequote:Op maandag 22 september 2014 18:38 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het zou eens tijd worden dat die kant belicht werd eerlijk gezegd.....
Je nieuwste?quote:Op maandag 22 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Dus, nu heb ik zaterdag avond een feest. En ik kan niet kiezen welke jurk ik aan moet trekken.
Rood. Altijd rood.quote:Op maandag 22 september 2014 18:49 schreef Samzz het volgende:
Dus, nu heb ik zaterdag avond een feest. En ik kan niet kiezen welke jurk ik aan moet trekken.
Meh, die is te casual... Ik denk eigenlijk dat ik voor de blauwe swingdress gaquote:
Ik heb geen rode jurkenquote:
Ik refereerde naar het liedjequote:Op maandag 22 september 2014 18:55 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die kunnen ook paars zijn of zwart, afhankelijk van in welke kleur je ze stift.
Marco's nationale ode aan ongesteldheid?quote:
Ja, had ook niet gedacht dat dat in jouw assortiment zat, dus vandaar dat ik de verwijzing even gemist had.quote:
Nogal:quote:Op maandag 22 september 2014 18:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Marco's nationale ode aan ongesteldheid?
Mijn assortiment is heel breedquote:Op maandag 22 september 2014 18:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, had ook niet gedacht dat dat in jouw assortiment zat, dus vandaar dat ik de verwijzing even gemist had.
Eindelijk iemand die het snapt.quote:Op maandag 22 september 2014 19:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nogal:
"...de kleur van jouw lippen..."
De niche met ongesteldheidsfetisjisten is niet heel groot, uitgaande van jouw ervaring?quote:
Een ode aan de vruchtbaarheidquote:Op maandag 22 september 2014 19:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die het snapt.
Geen idee eigenlijk, zal ik Maurice vragen een onderzoek te houden?quote:Op maandag 22 september 2014 19:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De niche met ongesteldheidsfetisjisten is niet heel groot, uitgaande van jouw ervaring?
Ik seks niet met m'n exquote:Op maandag 22 september 2014 19:07 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Sexen met exen en ik zie dat sammz gepost heeft, ik dacht dit moet ik zien.
Waarom zou je sex met je ex willen hebben eigenlijk?quote:
Is toch zo?quote:
Omdat de sex goed was.quote:Op maandag 22 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou je sex met je ex willen hebben eigenlijk?
Omdat je diegene nog aantrekkelijk vindt, omdat de seks met diegene geweldig was, omdat diegene weet wat je lekker vindt. Ik noem maar wat.quote:Op maandag 22 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat sex denk ikquote:Op maandag 22 september 2014 19:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Succesquote:
Ga je rappen Fas?quote:Op maandag 22 september 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Start the war, 'cause we are on the floor. It's never seen before, army of hardcore.
HAARD-COOORE!!quote:Op maandag 22 september 2014 19:28 schreef Fascination het volgende:
Start the war, 'cause we are on the floor. It's never seen before, army of hardcore.
Is toch geen rap, gekkie.quote:
Das geen reden vind ik.quote:
Het zou een begin kunnen zijn he.quote:
Sorry, allemaal geen valide redenen voor me. Tis niet voor niks mijn ex.quote:Op maandag 22 september 2014 19:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omdat je diegene nog aantrekkelijk vindt, omdat de seks met diegene geweldig was, omdat diegene weet wat je lekker vindt. Ik noem maar wat.
Dat iemand je ex is wil toch niet zeggen dat gelijk alles niet goed meer is.quote:Op maandag 22 september 2014 19:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sorry, allemaal geen valide redenen voor me. Tis niet voor niks mijn ex.
Laten we het er maar op houden dat ik absoluut geen behoefte heb aan sex met een ex, hoe geweldig de sex ook was en hoe aantrekkelijk ze ook was, ok?quote:Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is DE reden. Anders zou het wel raar zijn.
't Is goed, schatjequote:Op maandag 22 september 2014 19:34 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat ik absoluut geen behoefte heb aan sex met een ex, hoe geweldig de sex ook was en hoe aantrekkelijk ze ook was, ok?
Wat is goed en wat is niet goed precies in deze? Ook al zijn we op de best bedenkbare manier uit elkaar gegaan, over is over. Als er nog steeds sprake zou zijn van seks zou ik het nooit helemaal af kunnen sluiten.quote:Op maandag 22 september 2014 19:34 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat iemand je ex is wil toch niet zeggen dat gelijk alles niet goed meer is.
wel met je eens.quote:Op maandag 22 september 2014 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is goed en wat is niet goed precies in deze? Ook al zijn we op de best bedenkbare manier uit elkaar gegaan, over is over. Als er nog steeds sprake zou zijn van seks zou ik het nooit helemaal af kunnen sluiten.
Ok, dat is dan voor jou persoonlijk zo.quote:Op maandag 22 september 2014 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is goed en wat is niet goed precies in deze? Ook al zijn we op de best bedenkbare manier uit elkaar gegaan, over is over. Als er nog steeds sprake zou zijn van seks zou ik het nooit helemaal af kunnen sluiten.
Het is ook uit om een reden. Ik zou niet zo snel sex met een ex hebben, hoe aantrekkelijk ze ook zou zijn dan. Het is uit, dan ga ik hem er niet nog een keer instoppen for old times sake.quote:Op maandag 22 september 2014 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom niet? Dat is DE reden. Anders zou het wel raar zijn.
Inwendig?quote:Op maandag 22 september 2014 19:07 schreef Barbusse het volgende:
Geen idee eigenlijk, zal ik Maurice vragen een onderzoek te houden?
Slecht, zelfs voor jouw doen man.quote:
Hij is gewoon slim, laat eerst het niveau zakken om er daarna zelf weer beter uit te komen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Slecht, zelfs voor jouw doen man.
Eeeeeen...ik ben klaar met eten.quote:
Waarom niet?quote:Op maandag 22 september 2014 19:34 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het wel valide redenen, eigenlijk. Ja, het is een ex, maar iets terug willen dat je had is niet zo heel raar, eigenlijk.
Hoewel ik echt niet aan seks met m'n exen moet denken.
I know. Vandaar ook de PI.quote:
Ja, meer dan dat is het ook niet. Slechts mijn mening en daar zult u het mee moeten doenquote:Op maandag 22 september 2014 19:37 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ok, dat is dan voor jou persoonlijk zo.
Geen behoefte aanquote:
Las het net. Te bizar eigenlijkquote:
Het Faxisme is een abominabele afgeleide van de ranzigheid en dubbelzinnigheid die ik in het verleden met regelmaat uitkraamde. Dat het bij mij af en toe nog eens opborrelt, maakt niet dat ik mij bij zo'n inferieure, kleinschalige beweging aansluit.quote:Op maandag 22 september 2014 19:41 schreef Faxie het volgende:
Heeft U het Faxisme wel eens overwogen?
Dit geeft mij een beetje "Alle Joden terug naar Israel"-gevoelquote:
Ik heb niks tegen Joden, maar van dat soort berichten gaan mijn nekharen wel overeind staan.quote:Op maandag 22 september 2014 19:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dit geeft mij een beetje "Alle Joden terug naar Israel"-gevoel
Tss zeker het Airwinisme aan het oprichten?quote:Op maandag 22 september 2014 19:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het Faxisme is een abominabele afgeleide van de ranzigheid en dubbelzinnigheid die ik in het verleden met regelmaat uitkraamde. Dat het bij mij af en toe nog eens opborrelt, maakt niet dat ik mij bij zo'n inferieure, kleinschalige beweging aansluit.
Ja, idd. Net zoals bij al die religieuze intolerantiequote:Op maandag 22 september 2014 19:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen Joden, maar van dat soort berichten gaan mijn nekharen wel overeind staan.
Dat bestaat al jaren, kerel. Geen godsdienst op school gehad zeker?quote:Op maandag 22 september 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tss zeker het Airwinisme aan het oprichten?
Dat bestond al toen jij nog in je wieg met je tenen lag te spelen.quote:Op maandag 22 september 2014 19:47 schreef Faxie het volgende:
Tss zeker het Airwinisme aan het oprichten?
Ik speelde niet met m'n teenquote:Op maandag 22 september 2014 19:48 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat bestond al toen jij nog in je wieg met je tenen lag te spelen.
Arme moeder van je, en dat steeds maar uitleggen tijdens het blokje om buiten terwijl de buren haar isoleerde.quote:Op maandag 22 september 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik speelde niet met m'n teen [ afbeelding ]
Jij bent een atwiist zeker?quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef twi het volgende:
Godsdiensten zijn al saai, maar Airwinisme zou de kroon wel spannen.
"Dat doet 'ie anders nooiiiiiiiit hoor!"quote:Op maandag 22 september 2014 19:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Arme moeder van je, en dat steeds maar uitleggen tijdens het blokje om buiten terwijl de buren haar isoleerde.
quote:
haha ja, ik zie dat helemaal voor mijquote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
"Dat doet 'ie anders nooiiiiiiiit hoor!"
Bye, fijne avond nog!quote:Op maandag 22 september 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga me maar eens met de leer van Royco bezig houden
Darten en bier drinken?quote:Op maandag 22 september 2014 19:54 schreef Royco1 het volgende:
Ik ga me maar eens met de leer van Royco bezig houden
Ik doe niet aan die opium voor plebejers-onzin.quote:
Nee helaas nietquote:Op maandag 22 september 2014 19:51 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij zit in een rieten rokje met cocktail achter je scherm?
juist.quote:
Je bent al een wij geworden? Er zijn meerdere aanhangers al?quote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
juist.
Al kan het ook een andere combinatie zijn natuurlijk.
Wij zijn een hele ruimdenkende religie.
muhahaisme klinkt best ok.quote:Op maandag 22 september 2014 19:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Muhahahaisme bekt niet lekker
Of Muhahahalam of Muahahahadom....
Ik zie mezelf niet als de enige god.quote:Op maandag 22 september 2014 19:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je bent al een wij geworden? Er zijn meerdere aanhangers al?
Yatsismequote:Op maandag 22 september 2014 19:58 schreef yats het volgende:
Buiten geloof in mezelf geloof ik nergens in. Al probeer ik wel (vrouwelijke) zielen te werven voor dat geloof
Ah, je vormt met andere goden een religie?quote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als de enige god.
Om nu geloof naar een stoornis te noemen gaat ook wel wat ver.quote:
Wat moet je nou met Thor als Royco ook heel goed is met een hamer?quote:Op maandag 22 september 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, je vormt met andere goden een religie?
Good luck with that! Mocht Thor ook komen, bel mij dan even
meerdere goden spreekt mij ook wel aanquote:Op maandag 22 september 2014 19:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah, je vormt met andere goden een religie?
Good luck with that! Mocht Thor ook komen, bel mij dan even
Het heeft geen naam, maar het is wel heel bevredigend voor de vrouwen die er in geloven.quote:
Hehe jij bent ongewild aanhangerquote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Om nu geloof naar een stoornis te noemen gaat ook wel wat ver.
Ik hoef Thor niet voor z'n hamer!quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Wat moet je nou met Thor als Royco ook heel goed is met een hamer?
Nou jongens, bereid je maar vast voor op falliet gaan aan het aantal offers dat verwacht wordt voor ieder opgeblazen ego in het pantheonquote:Op maandag 22 september 2014 19:57 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie mezelf niet als de enige god.
kan Roycoke ook regen maken?quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
quote:
Thor is niks zonder zijn hamer.quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik hoef Thor niet voor z'n hamer!
quote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
goffer yatsquote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef yats het volgende:
[..]
Het heeft geen naam, maar het is wel heel bevredigend voor de vrouwen die er in geloven.
Ja, maar dat is meer iets voor het Faxisme.quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan Roycoke ook regen maken?
Dat klinkt beter inderdaadquote:Op maandag 22 september 2014 19:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dat klinkt dan weer niet. Eerder tijndom dan
Hahaquote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Hehe jij bent ongewild aanhanger
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 19:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik doe niet aan die opium voor plebejers-onzin.
Thor heeft al een andere sterfelijke aan de haak geslagen, sorry.quote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat komt dan goed uit, dan heb jij hem niet meer nodig en neem ik hem wel van je over
Dingen nat maken is inderdaad iets Faxistischquote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer iets voor het Faxisme.
Is dat jouw versie van de hemel?quote:Op maandag 22 september 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit nu in bad, te kijken naar de badeendjes en t schuim en ik voel me gelukkig
Dat klinkt ook echt lekkerquote:Op maandag 22 september 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik zit nu in bad, te kijken naar de badeendjes en t schuim en ik voel me gelukkig
dan moet ik t daar maar mee doen, vind regen toch wel belangrijkquote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, maar dat is meer iets voor het Faxisme.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Het is wel een beetje plakkerige regen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan moet ik t daar maar mee doen, vind regen toch wel belangrijk
quote:
Badder ze in ieder geval!quote:Op maandag 22 september 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
eigenlijk ben ik over t algemeen sowieso wel gelukkig, ik denk dat de hemel misschien wat meer buiten isquote:Op maandag 22 september 2014 20:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat jouw versie van de hemel?
gatver Royco!quote:Op maandag 22 september 2014 20:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is wel een beetje plakkerige regen.
quote:
Zeg, ga elkaar in de woestijn lastig vallen.quote:
Schattig hoor.quote:Op maandag 22 september 2014 20:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
je kan wel regels opstellen voor wat het níet is evt?quote:Op maandag 22 september 2014 20:09 schreef Barbusse het volgende:
Ik word gewoon messias van de liefde. Niemand weet toch precies wat het is, dus er kunnen geen regels opgesteld en gemisinterpreteerd worden![]()
Tja daarom komen ze daar toch?quote:Op maandag 22 september 2014 20:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben n tijd geleden meegewerkt naar een voorlichtingsavond voor zo'n soort mindfulness cursus.
Daar moest je invullen op n schaal van 0 tot 10 hoe gelukkig je was met je leven, je werk, wat je bereikt had, dat soort dingen.
Man, wat lopen er n berg ongelukkige mensen rond zeg! Gaven zichzelf allemaal n twee ofzo
Ik weet dat je heet bent.quote:
Too much hassle and just love me for what I am, woman.quote:Op maandag 22 september 2014 20:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
je kan wel regels opstellen voor wat het níet is evt?
I love mequote:Op maandag 22 september 2014 20:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Too much hassle and just love me for what I am, woman.
And that goes for all of you people btw.
ik ging naar die voorlichtingsavond om te zien wat voor cursus die vriendin van me had gedaan, niet omdat ik zelf een cursus wilde.quote:
Liefde is liefde. Doel bereikt. You go for it, woman, and reach enlightment.quote:
waarom is jouw religie in t Engels? Half iig?quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Liefde is liefde. Doel bereikt. You go for it, woman, and reach enlightment.
Zo klinkt het interessanterquote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom is jouw religie in t Engels? Half iig?
En dat terwijl ze daarvoor alleen maar hoeven te accepteren dat het leven is zoals het is, en als het echt zo zwaar is ze het anders moeten gaan leven. In plaats daarvan geven ze geld uit aan een cursus die je slechts leert hoe imperfect je leven eigenlijk is. Sad fuckers.quote:Op maandag 22 september 2014 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik ging naar die voorlichtingsavond om te zien wat voor cursus die vriendin van me had gedaan, niet omdat ik zelf een cursus wilde.
Maar de meeste mensen dus duidelijk niet.
Vind t best erg dat t zoveel moeite en geld moet kosten om gelukkig te zijn/worden.
Andere keuzes maken kan al zo goed helpen!
Iedere taal is welkom.quote:Op maandag 22 september 2014 20:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
waarom is jouw religie in t Engels? Half iig?
nou ja, veel dingen hoef je helemaal niet te accepteren. En andere keuzes maken kan iedereen bedenken. Lijkt mij.quote:Op maandag 22 september 2014 20:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En dat terwijl ze daarvoor alleen maar hoeven te accepteren dat het leven is zoals het is, en als het echt zo zwaar is ze het anders moeten gaan leven. In plaats daarvan geven ze geld uit aan een cursus die je slechts leert hoe imperfect je leven eigenlijk is. Sad fuckers.
Mag hiervoor jullie allemaal een rekening sturen?
Jij gaat voor de taal der liefde gok ik?quote:
Nou goed, mag ik dan even 2000 pleuries cashen?quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou ja, veel dingen hoef je helemaal niet te accepteren. En andere keuzes maken kan iedereen bedenken. Lijkt mij.
800 euro eerste deel, 1200 tweede deel. Je kan nog verder gaan, maar dan weet ik niet hoe duur t is.
(60 man in n kaal zaaltje met karige lunch en klapstoeltjes, reken maar uit...)
Ik moet dat ook gaan doen!
Uiteraardquote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij gaat voor de taal der liefde gok ik?
Die kent iedereenquote:
Kun je op Malta zwemmen met dolfijnenquote:Op maandag 22 september 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou goed, mag ik dan even 2000 pleuries cashen?Wat een fucking bullshit joh.
Voor 800 euro kan ik hier een zeilcruise in de mediterranee regelen, kun je zwemmen met dolfijnen. Dergelijke mooie ervaringen neemt niemand je af, dat is geluk.
Je gaat in ieder geval geen geluk vinden in de wanhopige zoektocht ernaar, ondertussen geluk verwarren met perfectie.
Ik denk dat jij voor minder dan 800,- daar naartoe kanquote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je op Malta zwemmen met dolfijnen? Echte wilde doflijnen
![]()
?
Ja. Moet je wel redelijk ver uit de kust gaan, maar het kan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Kun je op Malta zwemmen met dolfijnen? Echte wilde doflijnen
![]()
?
Godverquote:Op maandag 22 september 2014 20:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja. Moet je wel redelijk ver uit de kust gaan, maar het kan.
Want voor mij gelden reguliere prijzen nietquote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik denk dat jij voor minder dan 800,- daar naartoe kan
Ik heb gisteren een zeehondje gespotquote:Op maandag 22 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
. Altijd al eens willen zwemmen met wilde dolfijnen
.
Blijft toch fijn dat iedere vrouw weet dat flink anaal genomen worden, terwijl je aan hun haren trekt, synoniem staat voor 'ik hou van je'.quote:
Ik denk dat iemand wel een prijsje kan maken voor jequote:Op maandag 22 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Want voor mij gelden reguliere prijzen niet?
Soms moet je diep gaan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Blijft toch fijn dat iedere vrouw weet dat flink anaal genomen worden, terwijl je aan hun haren trekt, synoniem staat voor 'ik hou van je'.
ik snap de prijs ook echt niet.quote:Op maandag 22 september 2014 20:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou goed, mag ik dan even 2000 pleuries cashen?Wat een fucking bullshit joh.
Voor 800 euro kan ik hier een zeilcruise in de mediterranee regelen, kun je zwemmen met dolfijnen. Dergelijke mooie ervaringen neemt niemand je af, dat is geluk.
Je gaat in ieder geval geen geluk vinden in de wanhopige zoektocht ernaar, ondertussen geluk verwarren met perfectie.
Het blijft een kwestie van geluk natuurlijk, maar voor 800 euro kun je lang genoeg op zee blijven lijkt me om te zoeken.quote:Op maandag 22 september 2014 20:32 schreef Samzz het volgende:
[..]
Godver![]()
![]()
. Altijd al eens willen zwemmen met wilde dolfijnen
.
Ahwquote:Op maandag 22 september 2014 20:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb gisteren een zeehondje gespot
Sowieso, op zee zijnquote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het blijft een kwestie van geluk natuurlijk, maar voor 800 euro kun je lang genoeg op zee blijven lijkt me om te zoeken.
Als vrienden van mij zoiets zouden gaan doen zou mijn reactie een proest zijn, en een "Let's raise a glass to the inevitability of stupidity"quote:Op maandag 22 september 2014 20:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik snap de prijs ook echt niet.
Het schijnt wel wat te helpen hoor ik van hen, maar ik vind t zó doodzonde van t geld idd. (Ze zijn nig met hun tweeën ook en hebben er n betaalreging voor)
Ik had volgens mij een volwassen mannetje op een meter van me.... dan piep je toch wel even andersquote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Ik weet nog wel dat toen ik op schoolreis was naar Vlieland, een zeehond voor m'n neus opdook en een tijdje bij me heeft liggen dobberen. Dacht waarschijnlijk dat ik een zeehond was of zo. Maar het was wel heel speciaal, het dier was nog geen meter van me af
.
Ohnoesquote:Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef yats het volgende:
Pfff, geen leuk nieuws...Ik moet of de poot van mijn kat laten amputeren, of hem in laten slapen.
quote:Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef yats het volgende:
Pfff, geen leuk nieuws...Ik moet of de poot van mijn kat laten amputeren, of hem in laten slapen.
Ik wil ook kijken of ik een volwaardig zeezeilbrevet kan halen hier komend voorjaar. Zeilenquote:Op maandag 22 september 2014 20:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Sowieso, op zee zijn. Zeilen
. Water
.
D'awwww.quote:Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef yats het volgende:
De helft van de poot is al een tijd verlamd door een bloedprop. Daar zit nu een wond op die niet dicht gaat en omdat het kniegewricht kapot is, is er weinig keus meer.quote:
Neequote:Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef yats het volgende:
Awhquote:Op maandag 22 september 2014 20:41 schreef yats het volgende:
[..]
De helft van de poot is al een tijd verlamd door een bloedprop. Daar zit nu een wond op die niet dicht gaat en omdat het kniegewricht kapot is, is er weinig keus meer.
Ja, ondanks dat hij al 10 is. Hij red t ook wel met 3 poten denk ikquote:
quote:Op maandag 22 september 2014 20:38 schreef yats het volgende:
Yats, echt klote nieuwsquote:Op maandag 22 september 2014 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ja, ondanks dat hij al 10 is. Hij red t ook wel met 3 poten denk ik
Neequote:Op maandag 22 september 2014 20:45 schreef yats het volgende:
Is het gek dat ik nu echt de neiging heb om heel stilletjes in een hoek te gaan zitten treuren?
Nee hoor, integendeel.quote:Op maandag 22 september 2014 20:45 schreef yats het volgende:
Is het gek dat ik nu echt de neiging heb om heel stilletjes in een hoek te gaan zitten treuren?
Gelukkig...Dan ga ik mijn mannelijke trots om geen emotie te tonen in het openbaar maar even opzij zetten.quote:
Nee waarom? Ook een huisdier ga je om geven, is helemaal niks mis mee.quote:Op maandag 22 september 2014 20:45 schreef yats het volgende:
Nee!quote:Op maandag 22 september 2014 20:45 schreef yats het volgende:
Ik kan nog steeds wel janken en we zijn ondertussen bijna 2 jaar verder.quote:Op maandag 22 september 2014 20:48 schreef Barbusse het volgende:
Toen mijn kat dood ging, ging ik helemaal kapot![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |