Silently.quote:
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
T ging ook helemaal niet over seks met n ex!
En ik heb dat wel vaker dan eens gedaan. Als ik er nog niet klaar mee was.
quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.
Does not compute.quote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef artelligence het volgende:
Ik hoef geen sex met een ex. No thanks!
Zegt hij nu hij al voorzien is.quote:
Nee hoor, ik hou van seks, maar ik zou met geen enkele van mijn ex' en nu nog het bed willen delen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Ja maar voor jullie vrouwen is dat makkelijker. De mannen staan altijd open voor seks.
nu nog?quote:Op maandag 22 september 2014 15:59 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou van seks, maar ik zou met geen enkele van mijn ex' en nu nog het bed willen delen.
Zoiets verschilt per persoon denk ik. En ook de manier waarop het uit ging is best een belangrijke factor denk ik.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu nog?
Nee, nu moet ik er ook niet meer aan denken, maar toen dus wel
Dat bedoelde ik dus ook. Niet nu maanden/jaren later. Maar net na de break-up.quote:Op maandag 22 september 2014 16:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nu nog?
Nee, nu moet ik er ook niet meer aan denken, maar toen dus wel
quote:
Netjesquote:
Kan ik me voorstellen. Heb het zelf ook, maar spaar mijn dagen lekker op.quote:
Ook nooit intrappen: "Laten we nog 1x naar bed gaan!"quote:Op maandag 22 september 2014 16:21 schreef Solique het volgende:
Hier geen sex met exen, die kunnen dat vergeten.
[..]
Netjes
Nou ja, ik werk al 10 maand achtereen zonder vakantiequote:Op maandag 22 september 2014 16:27 schreef aeque het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen. Heb het zelf ook, maar spaar mijn dagen lekker op.
Nopequote:Op maandag 22 september 2014 16:29 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ook nooit intrappen: "Laten we nog 1x naar bed gaan!"
Jij workaholicquote:Op maandag 22 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou ja, ik werk al 10 maand achtereen zonder vakantie.
Klinkt bekendquote:Op maandag 22 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
10 maanden pas? Ik al 1,5 jaar. Neem hier een daar wat lange weekenden of dagjes vrij, maar echt vakantie is het niet...quote:Op maandag 22 september 2014 16:30 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien maanden zonder lange weekenden en dagjes vrijquote:Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef aeque het volgende:
[..]
10 maanden pas? Ik al 1,5 jaar. Neem hier een daar wat lange weekenden of dagjes vrij, maar echt vakantie is het niet...
Ik zou ook eigenlijk echt niet weten wat ik in mijn vakantie zou moeten doen. Ik heb al moeite met het weekend.
Ik maak me hier ook wel schuldig aan. Al houd ik dan wel vrije dagen over voor de kerstdagen bijvoorbeeldquote:Op maandag 22 september 2014 16:40 schreef aeque het volgende:
[..]
10 maanden pas? Ik al 1,5 jaar. Neem hier een daar wat lange weekenden of dagjes vrij, maar echt vakantie is het niet...
Ik zou ook eigenlijk echt niet weten wat ik in mijn vakantie zou moeten doen. Ik heb al moeite met het weekend.
De lange weekenden zijn ook niet meer dan 3 dagen bij mij. En als ik ze had was ik aan het klussen bij mijn ouders.quote:Op maandag 22 september 2014 16:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Tien maanden zonder lange weekenden en dagjes vrij. Ik lieg, een lang weekend en in totaal drie dagen vrij.
Dat ken ik, ook al maanden aan het rondkijkenquote:Op maandag 22 september 2014 16:59 schreef aeque het volgende:
En het is opzich niet erg, maar een 'rust' vakantie zou niet vervelend zijn, alleen zou ik geen idee hebben wat ik ermee aan zou moeten.
Rode kool met stooflapquote:
Halen wat je lekker vindt!quote:Op maandag 22 september 2014 17:08 schreef yats het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Nog tips?
Ik had gisteren hamburgers, op een pitabroodje met zoetzure komkommer. Was echt heerlijk.quote:Op maandag 22 september 2014 17:08 schreef yats het volgende:
Ik moet nog boodschappen doen. Nog tips?
Oh dat klinkt goed!quote:Op maandag 22 september 2014 17:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik had gisteren hamburgers, op een pitabroodje met zoetzure komkommer. Was echt heerlijk.
Zorgen dat je veel lekker vindtquote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
Alles elke keer zou halen wat ik lekker zou vinden dan zou ik echt elke week het zelfde zo'n beetje eten.
Kom je toch nooit achter als je altijd hetzelfde eet.quote:Op maandag 22 september 2014 17:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zorgen dat je veel lekker vindt
Spinaziequote:Op maandag 22 september 2014 17:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh dat klinkt goed!
Ik had gisteren krielaardappeltjes, een hamburger en spinazie. The simple life. Wat zal ik vanavond eens eten...
Dat is lastig jaquote:Op maandag 22 september 2014 17:21 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kom je toch nooit achter als je altijd hetzelfde eet.
Myra, ik heb daarnet zelf voor het eerst hutspot gemaakt.quote:Op maandag 22 september 2014 17:15 schreef Myraela het volgende:
Alles elke keer zou halen wat ik lekker zou vinden dan zou ik echt elke week het zelfde zo'n beetje eten.
Spinaziequote:Op maandag 22 september 2014 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spinazie![]()
![]()
![]()
Ik ben echt ineens dol op groenten.
Goed gedaan. Heb ik nog nooit gemaakt. Aangezien ik het onwijs nasty vind.quote:Op maandag 22 september 2014 17:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Myra, ik heb daarnet zelf voor het eerst hutspot gemaakt.
Het is goed gelukt, ik ben trots op mezelf.
Krijg je Popeye spierballen vanquote:Op maandag 22 september 2014 17:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Spinazie![]()
![]()
![]()
Ik ben echt ineens dol op groenten.
Dit is een mythe. Er zit niet zo gek veel ijzer in spinazie, dat was een typefout.quote:Op maandag 22 september 2014 17:27 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Krijg je Popeye spierballen van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |