Ik zou het niet weten, nog nooit gehaald die zooi.quote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem aan van een dealer die daar bij de pisbakken staat.
Zo jaquote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zou ik ook maar voorzichtig mee zijn, zomaar pilletjes van vreemde mensen aannemen
O rlyquote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
Zou ik ook maar voorzichtig mee zijn, zomaar pilletjes van vreemde mensen aannemen
K denk t toch echt wel, ja. Op deze manier veel meer mensen die maar pure rotzooi gaan verspreiden. Hoewel het aantal doden nog mee leek te vallen hier in NL tho (las ik laatst)quote:Op maandag 22 september 2014 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nog nooit gehaald die zooi.
[..]
Zo ja
Blijf het een slechte zaak vinden dat het niet gereguleerd is. Zou zoveel doden/mensen die in het ziekenhuis komen door slechte pillen schelen.
Lolquequote:Op maandag 22 september 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
O rly![]()
Gewoon de urine test doen door over het pilletje heen te pissen. Als ie blauw wordt zit je goed.
Zo goedkoop mogelijk moet het natuurlijk, dat gaat gewoon ten koste van kwaliteit (als die er al was).quote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
K denk t toch echt wel, ja. Op deze manier veel meer mensen die maar pure rotzooi gaan verspreiden. Hoewel het aantal doden nog mee leek te vallen hier in NL tho (las ik laatst)
Maar ff de OP opleuken
Makkelijk toch, kan je hem meteen wegspoelen daarmee.quote:Op maandag 22 september 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolque
Ik denk niet dat ik m dan nog hoef, nadat er overheen is gezeken
Dus datquote:Op maandag 22 september 2014 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo goedkoop mogelijk moet het natuurlijk, dat gaat gewoon ten koste van kwaliteit (als die er al was).
En niet alleen dat natuurlijk, zoveel andere bende die op die markt opduikt.
[..]
Makkelijk toch, kan je hem meteen wegspoelen daarmee.
okayquote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Maar goed jongons. Gewoon niet je meuk bij de eerste de beste random persoon op straat inslaan.
Gr gr, mama Dqod
En nu maken we hier weer een sex-sc van i.p.v een lijp gaan sc
Hoe danquote:Op maandag 22 september 2014 15:06 schreef Fascination het volgende:
Ben eens slecht gegaan op twee aspirines. Dat nooit meer.
Vochtige grotquote:
Ik wil je even verwijzen naar sectie 1, regel 2, ik qoute ' Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak.'quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Maar goed jongons. Gewoon niet je meuk bij de eerste de beste random persoon op straat inslaan.
Gr gr, mama Dqod
Hoofdpijn ging niet weg.quote:
Nee, was ik sowieso niet van plan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Gr gr, mama Dqod
En dan zo je penis er inquote:Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe dan
[..]
Vochtige grot
Natte lade
Omnomnom
Ik wil je even verwijzen naar sectie "NOU EN, LONG HAIR DON'T CARE EN GLEUVEN ZIJN DA BOMB"quote:Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil je even verwijzen naar sectie 1, regel 2, ik qoute ' Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak.'
So
Ohjaquote:
Ik heb geen penisquote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zo je penis er in
en er weer uit
repeat until orgasm
Die bestaat helemaal nietquote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil je even verwijzen naar sectie "NOU EN, LONG HAIR DON'T CARE EN GLEUVEN ZIJN DA BOMB"
wel een vagina en daar kan een penis in.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel een vagina en daar kan een penis in.
Dat is echt vet leuk om te doen
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can do it myself, thank you very much
Ojaquote:Op maandag 22 september 2014 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels je tong toch in een schone deerne gestoken?
Ergens in de 23xx topics jaquote:
Haha ja dat was de dag daaropquote:Op maandag 22 september 2014 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ergens in de 23xx topics ja
Ik heb alleen gelezen dat je haar gekust hebt en dat je bent gaan kiten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat had ik wel begrepen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja dat was de dag daaropMaar dat was geen date hoor.
quote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat was ik ook niet van planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat we al eerder samen gekite hebben denk ik. En meer bekenden erbij. Daar zit niet het labeltje 'date' op verder. Komend weekend weer als het goed isquote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat had ik wel begrepen.
Ergens wel apart, waarom is het kiten geen date en dat andere dan wel?
Ik bedoel, in beide gevallen doe je samen iets leuks.
Dat laatste hoeft niet per sequote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zo je penis er in
en er weer uit
repeat until orgasm
Ah op die manier. Tof dat je een leuke dame hebt gevonden.quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat we al eerder samen gekite hebben denk ik. En meer bekenden erbij. Daar zit niet het labeltje 'date' op verder. Komend weekend weer als het goed is
Nouja even de andere dates nog afwachten natuurlijk. Blijft een vrouw hequote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier. Tof dat je een leuke dame hebt gevonden.
Hoe is het gevoel? Je hebt haar gezoend dus ik denk, dat gaat vanzelf verder.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja even de andere dates nog afwachten natuurlijk. Blijft een vrouw he
Op zich wel goed. Gisteren was het contact verder ook gewoon primaquote:Op maandag 22 september 2014 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is het gevoel? Je hebt haar gezoend dus ik denk, dat gaat vanzelf verder.(naar meer dates doel ik dan op)
Hoe vond ze het kiten? Dit deed ze zelf ook toch?quote:Op maandag 22 september 2014 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op zich wel goed. Gisteren was het contact verder ook gewoon prima
Wat ik hoorde klonk goed. Ik heb er wel vertrouwen in fax.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja even de andere dates nog afwachten natuurlijk. Blijft een vrouw he
Daar ken ik d'r vanquote:Op maandag 22 september 2014 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe vond ze het kiten? Dit deed ze zelf ook toch?
Leuk, een gezamelijke hobby.quote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ken ik d'r vanZe doet het al 6 jaar bijna.
En juist dat is een goede basis voor een relatie. Een gezamenlijke interesse.quote:
Date zou niet doorgaan als het waaidequote:Op maandag 22 september 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
En juist dat is een goede basis voor een relatie. Een gezamenlijke interesse.
Dan verplaatst het zich toch gewoon naar de avond na het kiten?quote:Op maandag 22 september 2014 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Date zou niet doorgaan als het waaideIk was het daar mee eens
![]()
Nouja we zijn allebei van het type die doorgaan tot het donker wordtquote:Op maandag 22 september 2014 16:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dan verplaatst het zich toch gewoon naar de avond na het kiten?
Je weet dat het tegenwoordig vroeger donker word he?quote:Op maandag 22 september 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja we zijn allebei van het type die doorgaan tot het donker wordtGisteren waren we ook de laatste om te vertrekken. Kon nog net genoeg zien om m'n spullen in te pakken en om te kleden
Tja echt praktisch zou het niet zijn na kiten.quote:Op maandag 22 september 2014 16:43 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat het tegenwoordig vroeger donker word he?
Ik las alsof je haar begluurde bij het omkleden.quote:Op maandag 22 september 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja we zijn allebei van het type die doorgaan tot het donker wordtGisteren waren we ook de laatste om te vertrekken. Kon nog net genoeg zien om m'n spullen in te pakken en om te kleden
Nee manquote:Op maandag 22 september 2014 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las alsof je haar begluurde bij het omkleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Zit er daar in de buurt niet een leuk restaurant/goede kroeg? Ik denk een beetje pragmatisch met je mee als je het niet erg vind.quote:Op maandag 22 september 2014 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja echt praktisch zou het niet zijn na kiten.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit er daar in de buurt niet een leuk restaurant/goede kroeg? Ik denk een beetje pragmatisch met je mee als je het niet erg vind.
Volgens mij gaat het meer om de kilo's zand die je meeneemtquote:Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit er daar in de buurt niet een leuk restaurant/goede kroeg? Ik denk een beetje pragmatisch met je mee als je het niet erg vind.
Mwoah dat kun je nog wel afkloppen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om de kilo's zand die je meeneemt
Nou als volgend weekend doorgaat, en het waait niet te veel op het strand, dan neem ik een kleedje en wijnglazen meequote:Op maandag 22 september 2014 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Simpele oplossing, eten meenemen.
quote:Op maandag 22 september 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou als volgend weekend doorgaat, en het waait niet te veel op het strand, dan neem ik een kleedje en wijnglazen mee
Dat mag helemaal nietquote:Op maandag 22 september 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou als volgend weekend doorgaat, en het waait niet te veel op het strand, dan neem ik een kleedje en wijnglazen mee
Ik zal met mate drinkenquote:Op maandag 22 september 2014 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet
Wie rijdt er dan terug.
Dat is een prima plan, mits het goed weer is. Dat soort dingen verzin ik dus ook voor datesquote:Op maandag 22 september 2014 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leek me wel een goed plan toch?![]()
En dan even meelokken voor een strandwandeling
Nu maar hopen dat ze niet plotseling moet werkenquote:Op maandag 22 september 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een prima plan, mits het goed weer is. Dat soort dingen verzin ik dus ook voor dates
Take me back to the 60'squote:
Gaat goedkomen. Tijd is relatief, right?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat goedkomen. Tijd is relatief, right?
Actionquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stel, een arme student heeft vanmiddag iemand over de vloer die samen aan schoolwerk gaan, die moet naast mij kunnen zitten aan mijn bureau. Ik wilde daar nog een klapstoeltje voor halen, maar waar kan dat zo snel en natuurlijk fucking goedkoop?
De IKEA heb ik als backup, maar dat is haast 40 minuten reizen voor me
Tevens hoi, nog geneukt?
Over tijd gesproken. Still awaiting your answerquote:
Op de afwezigheid van internet en dus makkelijk te verkrijgen media, lijkt het me zo chillquote:
Oja. Ik kan dat weekend wel. Althans, op zaterdag. Zondag werk ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over tijd gesproken. Still awaiting your answer
Lekker door de modder rollen? :$quote:
Dat eerst aanhouden dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik kan dat weekend wel. Althans, op zaterdag. Zondag werk ik
Dus aanstaande zondag gaat sowieso niet gebeuren?quote:
Zijn er chicks? Dan wordt het ineens een stuk interessanterquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Jaa, stukkie hardlopen, stukkie klimmen, stukkie door het water, stukkie door de modder
Oh jee, actieve shizzlequote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Jaa, stukkie hardlopen, stukkie klimmen, stukkie door het water, stukkie door de modder
Ben er bang voor, maar hou het nog even in je achterhoofd iigquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus aanstaande zondag gaat sowieso niet gebeuren?
Doen meer dan genoeg vrouwen aan mee ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn er chicks? Dan wordt het ineens een stuk interessanter
Goed voor de motivatie danquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Doen meer dan genoeg vrouwen aan mee ja.
Hahahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:00 schreef Dqod het volgende:
Zou ook lullig zijn. Sausagefest. Kut man
See what I did tharrr?
Haha, het is gewoon één groot feest en het is een mooi excuus om voor te trainen. Je hebt een soort stok achter de deurquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed voor de motivatie dan
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus aanstaande zondag gaat sowieso niet gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in bbq nuquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hahaha
lul
sausage
moest lachen
bijna dan
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]Ik ook, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zin in bbq nuLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Graag gedaan, jongenquote:
Mehquote:
Ga eens werken ofzo.quote:
NEEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
#deleefquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE![]()
Deze maatschappij kan m'n rug op. Doe toch lekker wa'k zelf wil#yolo tog xDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Spoor die muts nou niet aanquote:
Gwn lefe op ur randje jwz manggg xDquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
#deleef
[..]
#yolo tog xD
It's trying to communicatequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gwn lefe op ur randje jwz manggg xD
la me nix vertelle tog :$
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
NEE![]()
Deze maatschappij kan m'n rug op. Doe toch lekker wa'k zelf wilSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:JE BENT ZELF EEN MUTS,quote:
MUTS..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:18 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
It's trying to communicate
KOM VEGTE DANG SISquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
[..]
JE BENT ZELF EEN MUTS,
MUTS..
Niks aan de hand hoor, 4ebebebebeb en ik houden met regelmaat foodfights bij de KFCquote:
KLAP OP OE BAKKESquote:
Ik ook wel denk ik. Dat ik af en toe de buurman tegen z'n bakkes wil slaan met een stok omdat ie weer eens midden in de nacht z'n kat moet gaan roepen, wat overigens een paar uur lang doorgaat, betekend niet dat ik niet lief benquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
ik ben best lief, schijnt
Vergeet de refill-automaat niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Niks aan de hand hoor, 4ebebebebeb en ik houden met regelmaat foodfights bij de KFC
Waarop dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:23 schreef Fera het volgende:
Ik ging laatst ook slecht.Niet op pillen tho.
Frappuccino in je eaugenquote:
Watskeburtquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:23 schreef Fera het volgende:
Ik ging laatst ook slecht.Niet op pillen tho.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ook wel denk ik. Dat ik af en toe de buurman tegen z'n bakkes wil slaan met een stok omdat ie weer eens midden in de nacht z'n kat moet gaan roepen, wat overigens een paar uur lang doorgaat, betekend niet dat ik niet lief ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Maar wel vet lekker, schijntquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vergeet de refill-automaat niet.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een prettig persoon die vet sociaal is met iedereen die hij tegen komtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
Pizza.quote:
Impliceer je nu dat ik dik ben?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:25 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar wel vet lekker, schijnt
Pizza is love, pizza is lifequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Pizza.
Grapje, je kan niet slecht gaan op pizza.
Zou hard wegrennen, full heteroquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:25 schreef Dqod het volgende:
[..]
En nee, jij bent nooit lief![]()
Ok, ik lieg. Zou je knuffelen, nolesbo![]()
[..]!
Pizza lsd kun je vast wel slecht op gaanquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef Fera het volgende:
[..]
Pizza.
Grapje, je kan niet slecht gaan op pizza.
Surequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Impliceer je nu dat ik dik ben?
Zou je tackelen, full weirdoquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zou hard wegrennen, full hetero![]()
~Kloptquote:
Bad gaan op LSD, ik vind het knapquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Pizza lsd kun je vast wel slecht op gaan
Herpaderppquote:
Dan ben ik verkeerd geinformeerdquote:
Die stap heb ik sowieso nog niet durven zetten. Staat nog op m'n bucketlist, maar pas wanneer ik me helemaal goed ende fijn voelquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Bad gaan op LSD, ik vind het knap
quote:
Kan gebeurenquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dan ben ik verkeerd geinformeerd
Dat kan op zich wel, maar een fatale overdosis niet echt. Er is niks te vinden over iemand die een overdosis LSD op hadquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
Die stap heb ik sowieso nog niet durven zetten. Staat nog op m'n bucketlist, maar pas wanneer ik me helemaal goed ende fijn voel
Maar zo raar is dat niet, me dunkt. Bad trip ditdat
[..]
Dus dat u_u
Nah, bedoelde ook geen OD iddquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:31 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Dat kan op zich wel, maar een fatale overdosis niet echt. Er is niks te vinden over iemand die een overdosis LSD op had
Same. MDMA heb ik al een paar keer gedaan en zal nog wel eens gebeuren, maar hallucinogenen begin ik nog niet aanquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nah, bedoelde ook geen OD idd
Gewoon echt over een bad trip. Mja, voorlopig sowieso nog niet dus, ben ik nog niet relaxed genoeg voor
vast hel sexyquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
Altijd koud hier, fuck die shit. K koop wel thermo ondergoed verdomme
Idd ook wel de nodige ervaring mee, inclusief closed eyed visuals trouwensquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Same. MDMA heb ik al een paar keer gedaan en zal nog wel eens gebeuren, maar hallucinogenen begin ik nog niet aan
Closed eyed visuals, had ik de tweede keer ook. Ik wilde gaan pitten helemaal aan het eind en het leek alsof ik op mijn telefoon bezig. Ogen open en ineens niks. Heel weird.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Idd ook wel de nodige ervaring mee, inclusief closed eyed visuals trouwens
Eerste paar maanden niet meer tho, k blijf graag streng voor mezelf
Dat ook ja. Ook wel eens gehad dat ik zat weg te dromen op de bank en dat ik gewoon "zag" dat ik en mijnquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:38 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Closed eyed visuals, had ik de tweede keer ook. Ik wilde gaan pitten helemaal aan het eind en het leek alsof ik op mijn telefoon bezig. Ogen open en ineens niks. Heel weird.
Neongroene en roze vlakken die zich uitbouwen tot complexe kubussen enzo, wejoow
mdma-kristallen zijn (uiteraard) veel puurder. Zelfde werkzame bestanddeel, maar kristallen zijn veel potenterquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Fascination het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil praktisch gezien tussen xtc en mdma, want volgens mij is mdma een groot bestanddeel van xtc.
Waarom zou je dan voor xtc kiezen? Of is xtc makkelijker verkrijgbaar?quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
mdma-kristallen zijn (uiteraard) veel puurder. Zelfde werkzame bestanddeel, maar kristallen zijn veel potenter
Ja I guess. En voor zover ik weet goedkoper ook. Plus kristallen nuttigen is like 857363849459 x smerigerquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je dan voor xtc kiezen? Of is xtc makkelijker verkrijgbaar?
Ahaa. Dat weet ik als boerinnetje natuurlijk niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja I guess. En voor zover ik weet goedkoper ook. Plus kristallen nuttigen is like 857363849459 x smeriger(hoewel je ook wel van die losse/lege capsules kunt kopen om t in te stoppen natuurlijk)
We bint toch allebei boerin veur t lee'mquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ahaa. Dat weet ik als boerinnetje natuurlijk niet.
xtc/ecstacy is de originele bijnaam voor MDMA een paar decennia geleden, maar staat nu vooral voor de pilvorm. Over het algemeen is er coke aan toegevoegd of wat dan ook, maar je hebt ook pillen met alleen maar MDMA en vulstof voor de pil die niet actief is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:44 schreef Fascination het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil praktisch gezien tussen xtc en mdma, want volgens mij is mdma een groot bestanddeel van xtc.
De pilletjes zijn supermakkelijk te krijgen. De goede, pure, al een stuk moeilijker. En ook duurder. Zit je zo aan 18 euro per pil dacht ik, terwijl je op feestje best voor een tientje een pil kan scoren volgens mijquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Waarom zou je dan voor xtc kiezen? Of is xtc makkelijker verkrijgbaar?
Goedkoper wel hoor en dan ook wel goedequote:Op dinsdag 23 september 2014 11:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
De pilletjes zijn supermakkelijk te krijgen. De goede, pure, al een stuk moeilijker. En ook duurder. Zit je zo aan 18 euro per pil dacht ik, terwijl je op feestje best voor een tientje een pil kan scoren volgens mij
Onnie da. Bietje zoep'n in de keet met iene kamaroad'n.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
We bint toch allebei boerin veur t lee'm
Onmeunig zoep'n en angoan, mien deerne. To'j nie meer kunt godverredomme. Gewoon die vinger achter in oe bek steek'n en verder goan. Zo machtig mooi kan't wee'nquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onnie da. Bietje zoep'n in de keet met iene kamaroad'n.
Ik heb het haske warmquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:35 schreef Dqod het volgende:
Altijd koud hier, fuck die shit. K koop wel thermo ondergoed verdomme
Dude.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onmeunig zoep'n en angoan, mien deerne. To'j nie meer kunt godverredomme. Gewoon die vinger achter in oe bek steek'n en verder goan. Zo machtig mooi kan't wee'n
Overgang sisquote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:56 schreef Fascination het volgende:
[..]
Onnie da. Bietje zoep'n in de keet met iene kamaroad'n.
Ondertiteling aub.quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Onmeunig zoep'n en angoan, mien deerne. To'j nie meer kunt godverredomme. Gewoon die vinger achter in oe bek steek'n en verder goan. Zo machtig mooi kan't wee'n
Moest lachenquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[..]
Ondertiteling aub.
*zapt naar teletekst.
Fijn toch. Nooit meer feestweekquote:
Zoep'n en op huus an kroep'nquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
En over de pr.. Nevermindquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zoep'n en op huus an kroep'n
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iemand zin om met mij brommers te kieken?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Dat versta ik dan wel weerquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
Van die dikke vette roep'n op mien moos
Srsly.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ohh en ik leerde eens een Twents gezegde bij de supermarkt. "Proem'n in drek". Alles is verloren/verpest.quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:15 schreef Dqod het volgende:
Van die dikke vette roep'n op mien moos
Gewoon dat het zo lekker lomp klinkt. :$quote:
quote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:19 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ohh en ik leerde eens een Twents gezegde bij de supermarkt. "Proem'n in drek". Alles is verloren/verpest.
[..]
Gewoon dat het zo lekker lomp klinkt. :$
Dit woord ken ik niet. :$quote:
Dat maj-k wal lienquote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef Dqod het volgende:
Niks brommers kiek'n, gwoon onmeunig hard neuk'n in de heujbarg
Dat klinkt nog beter, wanneer?quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:24 schreef Dqod het volgende:
Niks brommers kiek'n, gwoon onmeunig hard neuk'n in de heujbarg
Wanneer je staartjes, tieten en een gleuf hebtquote:
quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer je staartjes, tieten en een gleuf hebt
Dus datquote:
Ik zuip je portemonnee leeg en ga ervandoor met een lekkere chickquote:
Wie zegt dat dat drankje buitenshuis is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zuip je portemonnee leeg en ga ervandoor met een lekkere chick
Ja, verdommequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:04 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat drankje buitenshuis is.
Denk ook niet dat je red om alles op te zuipen hier in huis.
Moet je in muh gesigt komme segge ;squote:
Wil jij boertjes in je gezicht?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, verdomme
Wat heb je allemaal staan dan
Drankvoorraden, zo hoort het
[..]
Moet je in muh gesigt komme segge ;s
Not gonna happen...quote:Op dinsdag 23 september 2014 12:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wanneer je staartjes, tieten en een gleuf hebt
Begrijpend lezen is ook een gavequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:08 schreef Waakvlammetje het volgende:
[..]
Wil jij boertjes in je gezicht?
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, verdomme
Wat heb je allemaal staan dan
Drankvoorraden, zo hoort het
[..]
Moet je in muh gesigt komme segge ;s
Jij snapt hetquote:
Als je 3 flessen per keer drinkt ben je toch zo door je voorraad heen lijkt me?quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij snapt het
Standaard wijn in huis hier, ja
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:15 schreef Waakvlammetje het volgende:
[..]
Net zoals pun-intended zinnen formuleren
Dat probeer ik tegenwoordig in te perkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als je 3 flessen per keer drinkt ben je toch zo door je voorraad heen lijkt me?
Dat is me serieus een keer gebeurdquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:02 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik zuip je portemonnee leeg en ga ervandoor met een lekkere chick
Sorry, ik ben iets teveel gehecht geraakt aan mijn penisquote:
Miss was ik het welquote:
Snap ik wel, ik zou ook niet weten wat ik zonder mijn natte lade zou moetenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:19 schreef yats het volgende:
[..]
Sorry, ik ben iets teveel gehecht geraakt aan mijn penis
quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dat probeer ik tegenwoordig in te perken
Soms is 2 beter dan 1. Echter verwacht ik dat dat niet opgaat hierquote:
Vast niet, dat is bijna 10 jaar geleden en het was in Maastricht. Wel een goede les geleerd daardoor natuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef Dqod het volgende:
[..]
Miss was ik het wel![]()
[..]
Snap ik wel, ik zou ook niet weten wat ik zonder mijn natte lade zou moeten
Soms? Maar nee, in dit geval ging het (helaas) niet op.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:21 schreef S95Sedan het volgende:
Soms is 2 beter dan 1. Echter verwacht ik dat dat niet opgaat hier
Qua tijd kan het hoor, alleen ging ik idd nooit uit in Maastricht. Iets te ver wegquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Vast niet, dat is bijna 10 jaar geleden en het was in Maastricht. Wel een goede les geleerd daardoor natuurlijk
[..]
Soms? Maar nee, in dit geval ging het (helaas) niet op.
Je wil toch ook niet elke dag hetzelfdequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Soms? Maar nee, in dit geval ging het (helaas) niet op.
Dan was jij het dus niet, maar goed dat je me vast waarschuwt mocht die Arnhem meet er ooit komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:26 schreef Dqod het volgende:
[..]
Qua tijd kan het hoor, alleen ging ik idd nooit uit in Maastricht. Iets te ver weg
Een beetje afwisseling (en experimenteren) is altijd goed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:29 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je wil toch ook niet elke dag hetzelfde
Hmm nee ok, 4 boobs > 2 boobs.
hey, een tukker!quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik niet meer hoor. Denk ik :$quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Dan was jij het dus niet, maar goed dat je me vast waarschuwt mocht die Arnhem meet er ooit komen.
[..]
Een beetje afwisseling (en experimenteren) is altijd goed.
It's in my blood, of ik t nu leuk vind of nietquote:
Ik heb ook de helft meequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zo gemeen ben ik niet meer hoor. Denk ik :$
[..]
It's in my blood, of ik t nu leuk vind of niet
Officieel geboren in Twente, maar opgegroeid in Sallandquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Nooit in twente gewoond tho
Koei'n melk'n u_u :$quote:
Ik woon al niet meer in de achterhoek hoor. Voor zover Zutphen dat echt is.quote:
Bestaat al onder de naam boer zoekt vrouwquote:
Als je eenzaam bent en op tv wilt komen terwijl je dan gaat daten.. nja. Dan ben je sowieso al excentriek.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Want wat een rare wijven komen er op af zeg
Alles oost van amersfoort is boer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 13:49 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik woon al niet meer in de achterhoek hoor. Voor zover Zutphen dat echt is.
Dudequote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles oost van amersfoort is boer.
Duitse boerenquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Alles oost van amersfoort is boer.
quote:
Weenie :$quote:
Ik ga gewoon geen risico lopen. Iets met een gewaarschuwd mensquote:Op dinsdag 23 september 2014 13:35 schreef Dqod het volgende:
Zo gemeen ben ik niet meer hoor. Denk ik :$
Verstandig. Ik betaal m'n eigen drankjes welquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:10 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ga gewoon geen risico lopen. Iets met een gewaarschuwd mens
NEEquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee jongen
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nee jongen
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Bazin is hetquote:
Haha, ik geef soms best een drankje aan een vrouw, maar ik let wel op wat haar intentie is.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:11 schreef Dqod het volgende:
[..]
Verstandig. Ik betaal m'n eigen drankjes wel
Plaatjesjosti-scquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
Zolang je maar weet dat ik niet op m'n knietjes ga voor jequote:Op dinsdag 23 september 2014 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik geef soms best een drankje aan een vrouw, maar ik let wel op wat haar intentie is.
4 pootjes is ook goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zolang je maar weet dat ik niet op m'n knietjes ga voor je
Hier betaald ze die bende zelf maar, wat denkt ze wel nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:16 schreef yats het volgende:
[..]
Haha, ik geef soms best een drankje aan een vrouw, maar ik let wel op wat haar intentie is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Altijd Lola weerquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lola en haar gifjes, het is weer feest
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hier betaald ze die bende zelf maar, wat denkt ze wel nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
[ afbeelding ]
Ok :$
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Lola en haar gifjes, het is weer feest
Hahaaa. En ik kan lekker ongestraft verder :$quote:
Ik zal jou eens straffenquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaaa. En ik kan lekker ongestraft verder :$
[ afbeelding ]
quote:
Teleurstellend hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:17 schreef Dqod het volgende:
Zolang je maar weet dat ik niet op m'n knietjes ga voor je
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Beetje jammer...quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:27 schreef yats het volgende:
Stiekem verwacht ik dat sowieso niet snel van een vrouw
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Teleurstellend hoor
Sorry man :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's ook weer waarquote:
Maar nu ga ik nog even een serie kijken, workouts doen en dan weg, dus latahhh![]()
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww![]()
Aim high, get lowquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:27 schreef yats het volgende:
[..]
Stiekem verwacht ik dat sowieso niet snel van een vrouw![]()
Wie heeft het over trouwen????????quote:Hoi en jij bent?quote:
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 23-09-2014 14:31:30 ]![]()
Ervaringquote:quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:28 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sorry man :$SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben diep teleurgesteld nu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]![]()
Dat krijg je als iedereen om je heen gaat settelen, op de knieen gaan lezen en dan daaraan denkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie heeft het over trouwen????????
I'm doomed!![]()
![]()
Ik post hier al even mee hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wie heeft het over trouwen????????
[..]
Hoi en jij bent?
Maar hoi ik ben S15, aangenaam.![]()
quote:Ahgossie... nog niemand gevonden via tinder dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen om je heen gaat settelen, op de knieen gaan lezen en dan daaraan denken
I'm doomed!![]()
Goede voorbeeld volgen dan. Zoek maar vast ringenquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat krijg je als iedereen om je heen gaat settelen, op de knieen gaan lezen en dan daaraan denken
I'm doomed!![]()
Ja ik ook, hoi Lola hierquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Ik post hier al even mee hoor
Maar hoi ik ben S15, aangenaam.![]()
Hoiquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Ahgossie... nog niemand gevonden via tinder dan?![]()
![]()
Wel contact met een leuke dame, en ze praat nog terug.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:33 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ahgossie... nog niemand gevonden via tinder dan?
Ironisch ook want m'n eerste match daar opIk vrees er ook voorquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:34 schreef Waakvlammetje het volgende:
[..]
Goede voorbeeld volgen dan. Zoek maar vast ringen![]()
![]()
He Faxquote:Oh wauw... Heb je d'r nummer al gehosseld? of een date?quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wel contact met een leuke dame, en ze praat nog terug.
Ironisch ook want m'n eerste match daar op![]()
Op tinder geef je toch datum en plek en dan staat het vast? Wist niet dat je ook moeite moest doen daar.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
He Fax
[..]
Oh wauw... Heb je d'r nummer al gehosseld? of een date?![]()
Ieder zijn manier denk ik maar wissel liever nummers uitquote:Op dinsdag 23 september 2014 14:38 schreef Waakvlammetje het volgende:
[..]
Op tinder geef je toch datum en plek en dan staat het vast? Wist niet dat je ook moeite moest doen daar.![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh wauw... Heb je d'r nummer al gehosseld? of een date?
Ben niet zo snel van het afspreken, eerst de kat uit de boom kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:40 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ben niet zo snel van het afspreken, eerst de kat uit de boom kijken![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:23 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaaa. En ik kan lekker ongestraft verder :$
[ afbeelding ]Nu wil ik ook
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
Er zijn geen date regeltjes, je praat, spreekt af en dan voel je vanzelf of het leuk is zodat je verder kan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar achja, ik snap a die date regeltjes ook niet dus fuck it.
Zie wel waar het schip strandt![]()
Na 3 dates toch pas. Anders gaat het niet werken.quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:21 schreef Waakvlammetje het volgende:
[..]
Er zijn geen date regeltjes, je praat, spreekt af en dan voel je vanzelf of het leuk is zodat je verder kan.![]()
Nothing wrong with fucking on the first datequote:Op dinsdag 23 september 2014 16:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Na 3 dates toch pas. Anders gaat het niet werken.![]()
Ik ook niet... ik doe ook maar watquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Maar achja, ik snap a die date regeltjes ook niet dus fuck it.
Zie wel waar het schip strandt![]()
![]()
Eens, al komt het zelden bij mij voor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nothing wrong with fucking on the first date![]()
quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, al komt het zelden bij mij voor.![]()
![]()
Ligt eraan. Als t goed voelt. Bij mij ging dat meestal wel zo somehowquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:51 schreef yats het volgende:
[..]
Eens, al komt het zelden bij mij voor.
Dat zei ik ook nietquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Nothing wrong with fucking on the first date![]()
Maar dan moet je beslissen of je een relatie hebt toch?Jij bent sowieso bezet dus dat kan je niet vergelijkenquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook niet... ik doe ook maar wat![]()
![]()
Nah, waarom? Pas als er van beide kanten gevoelens zijn, dan zou ik de knoop doorhakken. Anders gewoon lekker gaan met die banaan/pruimquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zei ik ook niet
Maar dan moet je beslissen of je een relatie hebt toch?
[..]
Jij bent sowieso bezet dus dat kan je niet vergelijken:$
Forum Opties Forumhop: Hop naar: