Ik zou het niet weten, nog nooit gehaald die zooi.quote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik neem aan van een dealer die daar bij de pisbakken staat.
Zo jaquote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Zou ik ook maar voorzichtig mee zijn, zomaar pilletjes van vreemde mensen aannemen
O rlyquote:Op maandag 22 september 2014 14:51 schreef Dqod het volgende:
Zou ik ook maar voorzichtig mee zijn, zomaar pilletjes van vreemde mensen aannemen
K denk t toch echt wel, ja. Op deze manier veel meer mensen die maar pure rotzooi gaan verspreiden. Hoewel het aantal doden nog mee leek te vallen hier in NL tho (las ik laatst)quote:Op maandag 22 september 2014 14:53 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten, nog nooit gehaald die zooi.
[..]
Zo ja
Blijf het een slechte zaak vinden dat het niet gereguleerd is. Zou zoveel doden/mensen die in het ziekenhuis komen door slechte pillen schelen.
Lolquequote:Op maandag 22 september 2014 14:54 schreef muhahaha het volgende:
[..]
O rly![]()
Gewoon de urine test doen door over het pilletje heen te pissen. Als ie blauw wordt zit je goed.
Zo goedkoop mogelijk moet het natuurlijk, dat gaat gewoon ten koste van kwaliteit (als die er al was).quote:Op maandag 22 september 2014 14:55 schreef Dqod het volgende:
[..]
K denk t toch echt wel, ja. Op deze manier veel meer mensen die maar pure rotzooi gaan verspreiden. Hoewel het aantal doden nog mee leek te vallen hier in NL tho (las ik laatst)
Maar ff de OP opleuken
Makkelijk toch, kan je hem meteen wegspoelen daarmee.quote:Op maandag 22 september 2014 14:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Lolque
Ik denk niet dat ik m dan nog hoef, nadat er overheen is gezeken
Dus datquote:Op maandag 22 september 2014 15:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zo goedkoop mogelijk moet het natuurlijk, dat gaat gewoon ten koste van kwaliteit (als die er al was).
En niet alleen dat natuurlijk, zoveel andere bende die op die markt opduikt.
[..]
Makkelijk toch, kan je hem meteen wegspoelen daarmee.
okayquote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Maar goed jongons. Gewoon niet je meuk bij de eerste de beste random persoon op straat inslaan.
Gr gr, mama Dqod
En nu maken we hier weer een sex-sc van i.p.v een lijp gaan sc
Hoe danquote:Op maandag 22 september 2014 15:06 schreef Fascination het volgende:
Ben eens slecht gegaan op twee aspirines. Dat nooit meer.
Vochtige grotquote:
Ik wil je even verwijzen naar sectie 1, regel 2, ik qoute ' Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak.'quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Maar goed jongons. Gewoon niet je meuk bij de eerste de beste random persoon op straat inslaan.
Gr gr, mama Dqod
Hoofdpijn ging niet weg.quote:
Nee, was ik sowieso niet van plan.quote:Op maandag 22 september 2014 15:03 schreef Dqod het volgende:
Gr gr, mama Dqod
En dan zo je penis er inquote:Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hoe dan
[..]
Vochtige grot
Natte lade
Omnomnom
Ik wil je even verwijzen naar sectie "NOU EN, LONG HAIR DON'T CARE EN GLEUVEN ZIJN DA BOMB"quote:Op maandag 22 september 2014 15:08 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik wil je even verwijzen naar sectie 1, regel 2, ik qoute ' Het gaat hier niet alleen om of over seks, maar eigenlijk wel vaak.'
So
Ohjaquote:
Ik heb geen penisquote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zo je penis er in
en er weer uit
repeat until orgasm
Die bestaat helemaal nietquote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik wil je even verwijzen naar sectie "NOU EN, LONG HAIR DON'T CARE EN GLEUVEN ZIJN DA BOMB"
wel een vagina en daar kan een penis in.quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 15:12 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
wel een vagina en daar kan een penis in.
Dat is echt vet leuk om te doen
quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 15:13 schreef Dqod het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
I can do it myself, thank you very much
Ojaquote:Op maandag 22 september 2014 15:20 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Jij hebt inmiddels je tong toch in een schone deerne gestoken?
Ergens in de 23xx topics jaquote:
Haha ja dat was de dag daaropquote:Op maandag 22 september 2014 15:37 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ergens in de 23xx topics ja
Ik heb alleen gelezen dat je haar gekust hebt en dat je bent gaan kiten.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, dat had ik wel begrepen.quote:Op maandag 22 september 2014 15:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha ja dat was de dag daaropMaar dat was geen date hoor.
quote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Dat was ik ook niet van planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Omdat we al eerder samen gekite hebben denk ik. En meer bekenden erbij. Daar zit niet het labeltje 'date' op verder. Komend weekend weer als het goed isquote:Op maandag 22 september 2014 15:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nee, dat had ik wel begrepen.
Ergens wel apart, waarom is het kiten geen date en dat andere dan wel?
Ik bedoel, in beide gevallen doe je samen iets leuks.
Dat laatste hoeft niet per sequote:Op maandag 22 september 2014 15:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dan zo je penis er in
en er weer uit
repeat until orgasm
Ah op die manier. Tof dat je een leuke dame hebt gevonden.quote:Op maandag 22 september 2014 15:44 schreef Faxie het volgende:
[..]
Omdat we al eerder samen gekite hebben denk ik. En meer bekenden erbij. Daar zit niet het labeltje 'date' op verder. Komend weekend weer als het goed is
Nouja even de andere dates nog afwachten natuurlijk. Blijft een vrouw hequote:Op maandag 22 september 2014 15:46 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ah op die manier. Tof dat je een leuke dame hebt gevonden.
Hoe is het gevoel? Je hebt haar gezoend dus ik denk, dat gaat vanzelf verder.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja even de andere dates nog afwachten natuurlijk. Blijft een vrouw he
Op zich wel goed. Gisteren was het contact verder ook gewoon primaquote:Op maandag 22 september 2014 15:51 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe is het gevoel? Je hebt haar gezoend dus ik denk, dat gaat vanzelf verder.(naar meer dates doel ik dan op)
Hoe vond ze het kiten? Dit deed ze zelf ook toch?quote:Op maandag 22 september 2014 15:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Op zich wel goed. Gisteren was het contact verder ook gewoon prima
Wat ik hoorde klonk goed. Ik heb er wel vertrouwen in fax.quote:Op maandag 22 september 2014 15:48 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja even de andere dates nog afwachten natuurlijk. Blijft een vrouw he
Daar ken ik d'r vanquote:Op maandag 22 september 2014 16:01 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hoe vond ze het kiten? Dit deed ze zelf ook toch?
Leuk, een gezamelijke hobby.quote:Op maandag 22 september 2014 16:06 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar ken ik d'r vanZe doet het al 6 jaar bijna.
En juist dat is een goede basis voor een relatie. Een gezamenlijke interesse.quote:
Date zou niet doorgaan als het waaidequote:Op maandag 22 september 2014 16:25 schreef yats het volgende:
[..]
En juist dat is een goede basis voor een relatie. Een gezamenlijke interesse.
Dan verplaatst het zich toch gewoon naar de avond na het kiten?quote:Op maandag 22 september 2014 16:32 schreef Faxie het volgende:
[..]
Date zou niet doorgaan als het waaideIk was het daar mee eens
![]()
Nouja we zijn allebei van het type die doorgaan tot het donker wordtquote:Op maandag 22 september 2014 16:36 schreef yats het volgende:
[..]
Dan verplaatst het zich toch gewoon naar de avond na het kiten?
Je weet dat het tegenwoordig vroeger donker word he?quote:Op maandag 22 september 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja we zijn allebei van het type die doorgaan tot het donker wordtGisteren waren we ook de laatste om te vertrekken. Kon nog net genoeg zien om m'n spullen in te pakken en om te kleden
Tja echt praktisch zou het niet zijn na kiten.quote:Op maandag 22 september 2014 16:43 schreef yats het volgende:
[..]
Je weet dat het tegenwoordig vroeger donker word he?
Ik las alsof je haar begluurde bij het omkleden.quote:Op maandag 22 september 2014 16:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja we zijn allebei van het type die doorgaan tot het donker wordtGisteren waren we ook de laatste om te vertrekken. Kon nog net genoeg zien om m'n spullen in te pakken en om te kleden
Nee manquote:Op maandag 22 september 2014 16:48 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik las alsof je haar begluurde bij het omkleden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom niet? Zit er daar in de buurt niet een leuk restaurant/goede kroeg? Ik denk een beetje pragmatisch met je mee als je het niet erg vind.quote:Op maandag 22 september 2014 16:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Tja echt praktisch zou het niet zijn na kiten.
Niet dat ik weetquote:Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit er daar in de buurt niet een leuk restaurant/goede kroeg? Ik denk een beetje pragmatisch met je mee als je het niet erg vind.
Volgens mij gaat het meer om de kilo's zand die je meeneemtquote:Op maandag 22 september 2014 16:49 schreef yats het volgende:
[..]
Waarom niet? Zit er daar in de buurt niet een leuk restaurant/goede kroeg? Ik denk een beetje pragmatisch met je mee als je het niet erg vind.
Mwoah dat kun je nog wel afkloppen.quote:Op maandag 22 september 2014 17:10 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om de kilo's zand die je meeneemt
Nou als volgend weekend doorgaat, en het waait niet te veel op het strand, dan neem ik een kleedje en wijnglazen meequote:Op maandag 22 september 2014 18:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Simpele oplossing, eten meenemen.
quote:Op maandag 22 september 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou als volgend weekend doorgaat, en het waait niet te veel op het strand, dan neem ik een kleedje en wijnglazen mee
Dat mag helemaal nietquote:Op maandag 22 september 2014 18:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou als volgend weekend doorgaat, en het waait niet te veel op het strand, dan neem ik een kleedje en wijnglazen mee
Ik zal met mate drinkenquote:Op maandag 22 september 2014 18:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat mag helemaal niet
Wie rijdt er dan terug.
Dat is een prima plan, mits het goed weer is. Dat soort dingen verzin ik dus ook voor datesquote:Op maandag 22 september 2014 18:58 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leek me wel een goed plan toch?![]()
En dan even meelokken voor een strandwandeling
Nu maar hopen dat ze niet plotseling moet werkenquote:Op maandag 22 september 2014 19:02 schreef yats het volgende:
[..]
Dat is een prima plan, mits het goed weer is. Dat soort dingen verzin ik dus ook voor dates
Take me back to the 60'squote:
Gaat goedkomen. Tijd is relatief, right?quote:
Kloptquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:38 schreef Dqod het volgende:
[..]
Gaat goedkomen. Tijd is relatief, right?
Actionquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Stel, een arme student heeft vanmiddag iemand over de vloer die samen aan schoolwerk gaan, die moet naast mij kunnen zitten aan mijn bureau. Ik wilde daar nog een klapstoeltje voor halen, maar waar kan dat zo snel en natuurlijk fucking goedkoop?
De IKEA heb ik als backup, maar dat is haast 40 minuten reizen voor me
Tevens hoi, nog geneukt?
Over tijd gesproken. Still awaiting your answerquote:
Op de afwezigheid van internet en dus makkelijk te verkrijgen media, lijkt het me zo chillquote:
Oja. Ik kan dat weekend wel. Althans, op zaterdag. Zondag werk ikquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Over tijd gesproken. Still awaiting your answer
Lekker door de modder rollen? :$quote:
Dat eerst aanhouden dan?quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Oja. Ik kan dat weekend wel. Althans, op zaterdag. Zondag werk ik
Dus aanstaande zondag gaat sowieso niet gebeuren?quote:
Zijn er chicks? Dan wordt het ineens een stuk interessanterquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Jaa, stukkie hardlopen, stukkie klimmen, stukkie door het water, stukkie door de modder
Oh jee, actieve shizzlequote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef S15 het volgende:
[..]
Jaa, stukkie hardlopen, stukkie klimmen, stukkie door het water, stukkie door de modder
Ben er bang voor, maar hou het nog even in je achterhoofd iigquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus aanstaande zondag gaat sowieso niet gebeuren?
Doen meer dan genoeg vrouwen aan mee ja.quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Zijn er chicks? Dan wordt het ineens een stuk interessanter
Goed voor de motivatie danquote:Op dinsdag 23 september 2014 10:59 schreef S15 het volgende:
[..]
Doen meer dan genoeg vrouwen aan mee ja.
Hahahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:00 schreef Dqod het volgende:
Zou ook lullig zijn. Sausagefest. Kut man
See what I did tharrr?
Haha, het is gewoon één groot feest en het is een mooi excuus om voor te trainen. Je hebt een soort stok achter de deurquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Goed voor de motivatie dan
quote:Op dinsdag 23 september 2014 10:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dus aanstaande zondag gaat sowieso niet gebeuren?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zin in bbq nuquote:Op dinsdag 23 september 2014 11:01 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hahaha
lul
sausage
moest lachen
bijna dan
I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
quote:Op dinsdag 23 september 2014 11:02 schreef Dqod het volgende:
[..]Ik ook, thanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Zin in bbq nuLekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Graag gedaan, jongenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |