Ja, klopt.quote:Op zondag 7 december 2014 08:42 schreef Ordos20 het volgende:
Maar als het langer duurt dan is het weer weg, die aandacht. Maar dan ook helemaal. En dan voel je je weer kut als er iets van wil zeggen. Dat je eigenlijk maar niks zegt om maar niet weer de zielige uit te hangen. Was er maar een tussenweg.
mijn ervaring is dat er ook mensen die hun eigen ellende bij je neer willen gooien ipv jou troosten.quote:Op zondag 7 december 2014 15:45 schreef Trashcanman het volgende: maar mensen die een potje met me wouden huilen of steeds aan mijn arm gingen hangen als ik voorbij liep ontloop ik 3 kwart jaar later nog steeds. Ergens voel ik me dan weer als een ondankbaar persoon terwijl het volgens mij ook best normaal is om daarin grenzen te hebben.
Hmm, niet helemaal. Bij een van die mensen zie ik het meer als dat ze even een shot emoties wil halen, iets waar ik op de werkvloer al helemaal geen behoefte aan heb.quote:Op zondag 7 december 2014 17:33 schreef jajablahblah het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat er ook mensen die hun eigen ellende bij je neer willen gooien ipv jou troosten.
Dat zijn die die beschrijft denk ik.
Die laatste zin klopt helemaal. Wellicht erg cliché, maar o zo waar.quote:Op maandag 8 december 2014 23:53 schreef Banaanensuiker het volgende:
Het lastige vond ik juist toen mijn vader overleed ongeveer 3 jaar geleden, is dat die steun ook betuigt wordt door mensen waarvan je voor de rest van het jaar of je leven niets hoort. Dat kwam nogal niet oprecht over of plichtmatig.
En inderdaad, wat H1N1 zegt, opeens is het alsof er niets gebeurt is; je hoort er (bijna) niks meer over.
Een belangrijke les die van het overlijden van mijn vader heb geleerd is dat de world keeps on turning. Of je het wilt of niet en je moet op een gegeven moment toch verder met je leven. Het is niet erg om even bij de pakken neer te zitten, maar je moet ook verder met leven en positieve gedachten.
Herkenbaar. De eerste 15 jaar van mijn leven was er veel shit. Mensen gingen dood of raakten gehandicapt. Dat heeft me wel gevormd... in de zin dat ik de toestand waarin er 'iets aan de hand' is als 'de standaard' zie..quote:Op woensdag 21 januari 2015 13:30 schreef Gehaktbal80 het volgende:
' In mijn omgeving hebben de meesten geen enkel besef hoe fijn het is dat je dierbaren gezond zijn. En ook als jijzelf een dierbare verliest, lijkt het niet helemaal door te dringen.
Zo is dat. Het is niet zo dat ik nu een negatieve kijk op het leven heb, maar ik ervaar een periode waarin het niet goed gaat als 'het hoort er nu eenmaal bij'.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:35 schreef Noordsestern het volgende:
[..]
Herkenbaar. De eerste 15 jaar van mijn leven was er veel shit. Mensen gingen dood of raakten gehandicapt. Dat heeft me wel gevormd... in de zin dat ik de toestand waarin er 'iets aan de hand' is als 'de standaard' zie..
En de toestand waarin alles goed gaat met mijn dierbaren als een zegen, iets waar ik blij mee ben.
Dat heb ik ook gehad, echt bizar.quote:Op woensdag 21 januari 2015 16:04 schreef Aiciu het volgende:
Ik ben een keer aangereden door een bus en deels onder die bus belandt.
Op de een of andere manier vertraagde de tijd waardoor ik nog gauw weg kon kruipen bij die banden die op me af kwamen rijden![]()
Mijn bewijs dat God bestaat
Sterkte man.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vrees dat ik het nog erg dicht bij mee mag maken, daar m'n pa kanker heeft gekregen.
Sterktequote:Op zondag 25 januari 2015 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Ik vrees dat ik het nog erg dicht bij mee mag maken, daar m'n pa kanker heeft gekregen.
Veel sterkte!quote:Op zondag 25 januari 2015 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Sterkte.quote:Op zondag 25 januari 2015 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Jeetje, sterkte!quote:Op zondag 25 januari 2015 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:
Een dankbare houding is dat. Je ziet het niet als normaal, maar als geschenk. Mooi toch?quote:Op zaterdag 24 januari 2015 17:15 schreef Gehaktbal80 het volgende:
[..]
Zo is dat. Het is niet zo dat ik nu een negatieve kijk op het leven heb, maar ik ervaar een periode waarin het niet goed gaat als 'het hoort er nu eenmaal bij'.
Sterkte...quote:Op zondag 25 januari 2015 01:12 schreef sitting_elfling het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |