De Firefox telefoon is hipster, bijna iedereen heeft wel een iPhone of een familielid met een iPhone, dus je hebt gewoon compleet gelijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Apple een hipstermerk noemenM'n pa en ma hebben een fucking Apple
Dat is inderdaad een puik argument.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Dat doen ze hoor.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Als Microsoft telefoons zou maken...
Nokia Lumia toch ?quote:
Fucking hippies!quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:07 schreef Miauw_Zedong het volgende:
[..]
Nee dat doet Nokia. Dat daar een besturingssysteem op zit van Microsoft is anders. Dat is hetzelfde als zeggen dat Acer laptops van Microsoft zijn of dat alle Android toestellen van Google zijn. Apple is een van de weinige fabrikanten die hun besturingssoftware exclusief voor "eigen" hardware maakt.quote:
De smartphonedivisie van Nokia is nu van MS, dus MS maakt telefoons.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:10 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee dat doet Nokia. Dat daar een besturingssysteem op zit van Microsoft is anders. Dat is hetzelfde als zeggen dat Acer laptops van Microsoft zijn of dat alle Android toestellen van Google zijn. Apple is een van de weinige fabrikanten die hun besturingssoftware exclusief voor "eigen" hardware maakt.
Microsoft maakt nog geen telefoons. Nokia hoort er nu bij (gedeeltelijk). De vraag is nog maar welk onderdeel het is, want eigenlijk wil microsoft gewoon de patenten en dergelijke en hebben zij volgens mij geen behoefte aan zelf het productieproces in handen te nemen.
De huidige telefoons op de markt zijn allemaal nog ontworpen door Nokia dus daar zit niets in van Microsoft. Het is ook nog maar de vraag of Microsoft iets anders doet dan er geld in te pompen zodat Nokia door kan blijven gaan.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:12 schreef TC03 het volgende:
[..]
De smartphonedivisie van Nokia is nu van MS, dus MS maakt telefoons.
Een 'productieproces in handen nemen' doen ze sowieso niet, deed Nokia ook niet, aangezien elke fabrikant dat uitbesteedt aan Chinese bedrijven.
Nokia *is* Microsoft. De huidige telefoons zijn ontworpen door mensen die nu bij MS werken. Dus nogmaals, MS maakt telefoons. Elke Lumia is van MS.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:29 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
De huidige telefoons op de markt zijn allemaal nog ontworpen door Nokia dus daar zit niets in van Microsoft. Het is ook nog maar de vraag of Microsoft iets anders doet dan er geld in te pompen zodat Nokia door kan blijven gaan.
Thx!quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef glannie het volgende:
Tot 30 dagen na aanschaf kun je AppleCare aanschaffen. Dat maakt niet uit hoe je het hebt aangekocht, je koopt AppleCare gewoon bij Apple.
Ze hebben enkel een licentie op de huidige telefoons. Iedere telefoon in de toekomst, mag geen Nokia meer heten, omdat ze niet gemaakt zijn door Nokia, maar door Microsoft. Dat staat er in de overeenkomst.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Nokia *is* Microsoft. De huidige telefoons zijn ontworpen door mensen die nu bij MS werken. Dus nogmaals, MS maakt telefoons. Elke Lumia is van MS.
Die Lumia is ook bijna 7 inch? Want op dat formaat gaan er flinke hefboomprincipes werken.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:55 schreef DrDarwin het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/98646/gebruikers-klagen-over-iphone-6-plus-die-buigt-in-broekzak.html
De Lumia 1520 van mij buigt niet, en al helemaal niet voor iets van apple.
Ik heb eens een filmpje gezien van hoe Nokia's getest werden door Nokia, dat was indrukwekkend. Niet voor niets gingen die dingen nooit stuk.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:55 schreef DrDarwin het volgende:
http://tweakers.net/nieuws/98646/gebruikers-klagen-over-iphone-6-plus-die-buigt-in-broekzak.html
De Lumia 1520 van mij buigt niet, en al helemaal niet voor iets van apple.
Was ook het geval met de iPhone 5.quote:Op woensdag 24 september 2014 09:56 schreef Apekoek het volgende:
Buigzaamheid iphone 6+ grootste blunder apple tot nu toe? Valt mij heel erg tegen van apple.
Niet om het nou goed te praten hoor, maar voorlopig gaat het om een handjevol op etterlijke miljoenen.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:39 schreef Wootism het volgende:
https://twitter.com/bendgate
Hmz......
Houd er wel rekening mee dat wanneer je de verzekering er niet direct bijkoopt bij aanschaf van het product, je deze eerst diagnostisch moet laten testen door Apple. Kan telefonisch trouwens.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:21 schreef glannie het volgende:
Tot 30 dagen na aanschaf kun je AppleCare aanschaffen. Dat maakt niet uit hoe je het hebt aangekocht, je koopt AppleCare gewoon bij Apple.
True, maar dan nog schrik ik er wel van.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet om het nou goed te praten hoor, maar voorlopig gaat het om een handjevol op etterlijke miljoenen.
Ja en nee. Een handjevol heeft hem al een keer geprobeerd te buigen, of net verkeerd in de broekzak gehad als je gaat zitten.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Niet om het nou goed te praten hoor, maar voorlopig gaat het om een handjevol op etterlijke miljoenen.
Kan natuurlijk, maar ik zou het dan idd echt HEEL erg debiel vinden, dat soort dingen horen gewoon getest te zijn en ik kan me niet voorstellen dat dat niet is gebeurd.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:57 schreef bambino het volgende:
[..]
Ja en nee. Een handjevol heeft hem al een keer geprobeerd te buigen, of net verkeerd in de broekzak gehad als je gaat zitten.
Mensen die hem in een sterk hoesje hebben, of op een andere manier meenemen kunnen het geluk hebben dat ze nog niet spanning op de case hebben gehad.
Als het frame echt zo "slap" is bij elke iphone 6+ dan wordt dit echt een giga probleem voor Apple.
Het lijkt mij vreemd dat er maar een paar zijn waarbij die buigt. Je zou moeten kijken als iemand een buigtest doet, en hij niet buigt. Dan weet je zeker dat het om bepaalde batches gaat.
Ik ben er bang voor dat het bij elke is.
Lijkt vooral om materiaalkunde te gaan in combinatie met het maken van gaten in een verder rigide balk die voor stevigheid moet zorgen. Als dat een stukje dikker was of steviger ontworpen was vormde het geen zwakke plek meer.quote:Op woensdag 24 september 2014 10:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
vooral dat laatste ben ik met je eensquote:Op woensdag 24 september 2014 10:24 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Ik heb eens een filmpje gezien van hoe Nokia's getest werden door Nokia, dat was indrukwekkend. Niet voor niets gingen die dingen nooit stuk.
Nog te voorbarig maar misschien toch het verkeerde materiaal gekozen voor het formaat?
Vandaar dat die iPhone 4 en 4S van me na twee jaar intensief gebruik nog als nieuw oogdequote:Op woensdag 24 september 2014 11:17 schreef Justinn het volgende:
Ja keimooi zo'n metalen behuizing. Dat metaal deukt, niet goed terugveert (tov plastic) en minder schokbestendig is was jaren geleden bij de eerste iphone al bekend. Je ziet niet voor niets zoveel iphones met barsten in het scherm. Plastic is een veel geschikter materiaal voor telefoons op alle functionele vlakken. Het voelt goedkoper en slapper, maar dat laatste is niet eens waar. Maarja, schijnbaar gaat mooiheid boven functionaliteit bij apple. Altijd zo geweest en dat komt ze nu duur te staan.
Succes met je gebogen 6+
Klopt man mijn one is ook helemaal rond. Nu gebruik ik hem als bal.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:17 schreef Justinn het volgende:
Ja keimooi zo'n metalen behuizing. Dat metaal deukt, niet goed terugveert (tov plastic) en minder schokbestendig is was jaren geleden bij de eerste iphone al bekend. Je ziet niet voor niets zoveel iphones met barsten in het scherm. Plastic is een veel geschikter materiaal voor telefoons op alle functionele vlakken. Het voelt goedkoper en slapper, maar dat laatste is niet eens waar. Maarja, schijnbaar gaat mooiheid boven functionaliteit bij apple. Altijd zo geweest en dat komt ze nu duur te staan.
Succes met je gebogen 6+
De One heeft een bolle achterkant, ik kan me voorstellen dat dat veel meer stevigheid geeft.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:21 schreef tofastTG het volgende:
[..]
Klopt man mijn one is ook helemaal rond. Nu gebruik ik hem als bal.
Net als de iOS 8 bugs die op vrijwel elke fora staan tochquote:Op woensdag 24 september 2014 11:07 schreef Dimens het volgende:
Waait vast wel weer over als blijkt dat het helemaal niet zo'n groot probleem is maar net als al die andere "problemen" nogal wordt gehypet.
Ben zo blij dat ik mijn iPhones nog niet heb geupgrade. Wat een flater.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:39 schreef Hammurabi het volgende:
[..]
Net als de iOS 8 bugs die op vrijwel elke fora staan toch.
Ik had het even erop; gelukkig nog terug gegaan naar 7.1.2 met jb.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Ben zo blij dat ik mijn iPhones nog niet heb geupgrade. Wat een flater.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |