Heinoquote:Op maandag 22 september 2014 18:49 schreef Dven het volgende:
Welke redelijke muzikant gaat sterven waardoor hij postoom geeerd wordt met veel te veel en veel te hoge noteringen in de Top 2000?
Ik wilde voor die post plaatsen dat ik dit jaar eens op Heino ga stemmenquote:
Dat deed je ookquote:Op maandag 22 september 2014 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde voor die post plaatsen dat ik dit jaar eens op Heino ga stemmen
Godverdommequote:
Niet op zijn hardrockplaat van laatst?quote:Op maandag 22 september 2014 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik wilde voor die post plaatsen dat ik dit jaar eens op Heino ga stemmen
Nog niet gehoordquote:Op maandag 22 september 2014 20:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet op zijn hardrockplaat van laatst?
Thé L. ?quote:Op maandag 22 september 2014 18:49 schreef Dven het volgende:
Welke redelijke muzikant gaat sterven waardoor hij postuum wordt geeerd met veel te veel en veel te hoge noteringen in de Top 2000?
Magere Heinoquote:Op maandag 22 september 2014 20:21 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Niet op zijn hardrockplaat van laatst?
Ja, verrek, die gaat hoge ogen gooien dit jaar nog denk ik..quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Thé L. ?
Die gun ik overigens wel een wonderbaarlijke genezing.
Als die in november de pijp uitgaat dan ga je iedereen is van de wereld wel in de top 100 zien terecht komen. En blauw zal dan ook hoog staan.quote:Op maandag 22 september 2014 20:22 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Thé L. ?
Die gun ik overigens wel een wonderbaarlijke genezing.
Openquote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Als die in november de pijp uitgaat dan ga je iedereen is van de wereld wel in de top 100 zien terecht komen. En blauw zal dan ook hoog staan.
En dat 'Zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans'-nummerquote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Als die in november de pijp uitgaat dan ga je iedereen is van de wereld wel in de top 100 zien terecht komen. En blauw zal dan ook hoog staan.
Hoeft al niet eens, het is al ruim in de media gekomen dat hij terminaal is.quote:Op maandag 22 september 2014 20:25 schreef Dven het volgende:
[..]
Nu hoop ik écht op die eerder genoemde wonderbaarlijke genezing.quote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En dat 'Zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans'-nummer
Dan zal Bryan may moeten gaan wil je het dan nog goedmakenquote:Op maandag 22 september 2014 20:28 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Hoeft al niet eens, het is al ruim in de media gekomen dat hij terminaal is.
Alhoewel een eventueel overlijden misschien zelfs voor Queen bedreigend zou kunnen zijn.
Okee...Laten we maar ophouden over eventuele sterfgevallen.quote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Dan zal Bryan may moeten gaan wil je het dan nog goedmaken
Wil ook niet weten wat er gebeurt als Chris Martin een vliegtuigongeluk krijgt
Stel je voor dat de Zeeuwse dijken doorbreken en Blöf wegspoelt.quote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
Wil ook niet weten wat er gebeurt als Chris Martin een vliegtuigongeluk krijgt
Of een bom de Ziggodome treft waar net Caro E., Sandra van N. en Glennis G. een avond optreden.quote:Op maandag 22 september 2014 20:37 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Stel je voor dat de Zeeuwse dijken doorbreken en Blöf wegspoelt.
Too much hair will kill youquote:Op maandag 22 september 2014 20:35 schreef Dven het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 20:39 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of een bom de Ziggodome treft waar net Caro E., Sandra van N. en Glennis G. een avond optreden.
Als Grace dit leest drijft ze van haar stoel.quote:Op maandag 22 september 2014 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben we één nederlandse artiest die volgens Jools Holland goed genoeg is om in zijn shows op te treden, moet er een bom onder..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |