Hopelijk ben ik er danquote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zal er deze maand ook wel weer een Nacht van de popmuziek komen. Kan Mathijs zijn denim overhemd en leren jack weer aan.
Hoezo? Nothing Else Matters staat er toch altijd wel in?quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 21:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Elk jaar blijf ik weer liedjes van Iron Maiden insturenVolgens mij staan ze er alleen nooit in
Jools moet er zelf natuurlijk ook in!quote:Op maandag 22 september 2014 20:52 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Hebben we één nederlandse artiest die volgens Jools Holland goed genoeg is om in zijn shows op te treden, moet er een bom onder..
BIJNA hapte ik, tot ik de PI zagquote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo? Nothing Else Matters staat er toch altijd wel in?
Ik wist niet dat die Lucie Silvas hebben gecovered.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 20:47 schreef cafca het volgende:
[..]
Hoezo? Nothing Else Matters staat er toch altijd wel in?
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 00:07 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Ik wist niet dat die Lucie Silvas hebben gecovered.
Maar serieus: Iron Maiden is natuurlijk wat minder top 40 materiaal dan Metallica, maar zou er zeker net zo goed in horen als Slayer of the Ramones.quote:Op woensdag 8 oktober 2014 23:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
BIJNA hapte ik, tot ik de PI zag
Ik denk dat maar weinig mensen het met je eens zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:00 schreef cafca het volgende:
[..]
Maar serieus: Iron Maiden is natuurlijk wat minder top 40 materiaal dan Metallica, maar zou er zeker net zo goed in horen als Slayer of the Ramones.
Al is het maar met Can I Play With Madness
Nou, dat denk ik dus niet. Slayer is er bijvoorbeeld ooit ingekomen als "grap" en veel mensen stemmen ook vaak gewoon "wat er al instaat".quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ik denk dat maar weinig mensen het met je eens zijn.
En misschien ook wat minder stemmen voor kerstplatenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:32 schreef Dven het volgende:
Wel goed als er nu al gestemd kan worden. Dat kunnen dan ieder geval geen Thé Lau compassiestemmen worden
Apart dat ze er nooit inkomen als ze zo'n grote fantasie hebben. Heel apart.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik dus niet. Slayer is er bijvoorbeeld ooit ingekomen als "grap" en veel mensen stemmen ook vaak gewoon "wat er al instaat".
Verder denk ik dat Iron Maiden een grotere fanbase heeft (ook onder radio2 luisteraars) dan veel andere bands die er in staan.
Och die discussie is al zo vaak gevoerd. De lijst is redelijk willekeurig, maar er staat in ieder geval genoeg mooie muziek inquote:Op donderdag 9 oktober 2014 08:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Apart dat ze er nooit inkomen als ze zo'n grote fantasie hebben. Heel apart.
Zaterdag 22:15 NPO3.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 13:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dan zal er deze maand ook wel weer een Nacht van de popmuziek komen. Kan Mathijs zijn denim overhemd en leren jack weer aan.
Meestal wel. Maar volgens mij is die quiz of op de laatste stemdag, of net voor de stemweek.quote:Op zondag 19 oktober 2014 23:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
De top 2000 quiz is op VRIJDAG 21 november om 20:30. Op zaterdag wordt hij nogmaals herhaald.
Betekent dat dat we eind november al mogen stemmen?
1 van de 2 inderdaad. Vorig jaar was het de start van de stemweek.quote:Op maandag 20 oktober 2014 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar volgens mij is die quiz of op de laatste stemdag, of net voor de stemweek.
NPO2 heeft het duidelijk gemaakt. Stemmen op 21 november - 28 novemberquote:Op maandag 20 oktober 2014 00:07 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Meestal wel. Maar volgens mij is die quiz of op de laatste stemdag, of net voor de stemweek.
Iemand hier al mail van gehad wbt aanmelding bijwonen van de opnames?quote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
De opnames van de quiz komen in de buurt. Teams zijn intussen bekend.
Heb ook niks gehoordquote:Op maandag 10 november 2014 10:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand hier al mail van gehad wbt aanmelding bijwonen van de opnames?
Ik helaas niet, dus dat is hem niet geworden
Hier ook niet helaasquote:Op maandag 10 november 2014 10:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Iemand hier al mail van gehad wbt aanmelding bijwonen van de opnames?
Ik helaas niet, dus dat is hem niet geworden
Zal tijd worden, die slaan normaliter geen deuk in een pakje boter in de Top2000quote:Op maandag 10 november 2014 15:57 schreef laxus13 het volgende:
Verder denk ik dat Pink Floyd, U2, The Stones, The Scene o.a vrij hoog kunnen gaan scoren.
O ja en Michael Jackson en Prince niet te vergeten.
Afgelopen editie scheelden ze daar 2 nummers, met de Beatles ertussen. Queen 14, Beatles 13, u2 12quote:Op maandag 10 november 2014 17:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
U2 scoort sowieso na queen wel het beste qua nummers in de top 500 denk ik
Tijd voor pinostatsquote:Op maandag 10 november 2014 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Afgelopen editie scheelden ze daar 2 nummers, met de Beatles ertussen. Queen 14, Beatles 13, u2 12
Ja, maar wat het belangrijkste is, hoeveel views hebben ze op youtube?quote:Op maandag 10 november 2014 17:26 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Afgelopen editie scheelden ze daar 2 nummers, met de Beatles ertussen. Queen 14, Beatles 13, u2 12
U bedoelt kliks of kijks.quote:Op maandag 10 november 2014 17:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar wat het belangrijkste is, hoeveel views hebben ze op youtube?
Minder dan Gangnam Style of Wrecking Ball, dus wat mij betreft zijn die bandjes geen Top 2000-materiaal.quote:Op maandag 10 november 2014 17:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar wat het belangrijkste is, hoeveel views hebben ze op youtube?
Oh ja, natuurlijk. Ik heb niet zoveel verstand van muziek, sorry.quote:Op maandag 10 november 2014 17:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
U bedoelt kliks of kijks.
Uiteraard. Het blijft ook voornamelijk een stukje nostalgie, en ouwelullen kunnen dat nu eenmaal meer waarderenquote:Op donderdag 13 november 2014 08:33 schreef IAmKloot het volgende:
het blijft toch een ouwe lullen feestje dat top 2000
Precies.quote:Op donderdag 13 november 2014 08:41 schreef cafca het volgende:
[..]
Uiteraard. Het blijft ook voornamelijk een stukje nostalgie, en ouwelullen kunnen dat nu eenmaal meer waarderen
Gewoon op je telefoon, via de Radio3 Appquote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies.
Ouwelul meldt zich ook. Eens kijken of ik de radio-aansluiting hier voor die tijd eens kan fixen, anders wordt het thuis weer via de tv of internet luisteren.
Waarom ga je naar de Top Serious Request luisteren?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:45 schreef cafca het volgende:
[..]
Gewoon op je telefoon, via de Radio3 App
*hippe ouwelul*
Nee, ik luister de top 2000 gewoon via de radio3 appquote:Op donderdag 13 november 2014 13:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom ga je naar de Top Serious Request luisteren?
Dit valt me tegen.
Kan dat tegenwoordig ook al?quote:Op donderdag 13 november 2014 13:54 schreef cafca het volgende:
[..]
Nee, ik luister de top 2000 gewoon via de radio3 app
Jaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig ook al?
Ik heb ooit die app geïnstalleerd vanwege serious Request, maar daar kun je gewoon alle NPO-zenders mee beluisteren jaquote:Op donderdag 13 november 2014 14:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan dat tegenwoordig ook al?
All of You van John Legend maakt ook een goede kans volgens mij.quote:Op maandag 22 september 2014 09:06 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Common Linnets hoogste nieuwe binnenkomer?
Er is voor de liefhebber ook een NPO Radio 2 app hoorquote:Op donderdag 13 november 2014 13:36 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Precies.
Ouwelul meldt zich ook. Eens kijken of ik de radio-aansluiting hier voor die tijd eens kan fixen, anders wordt het thuis weer via de tv of internet luisteren.
Bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is voor de liefhebber ook een NPO Radio 2 app hoor
Die is vorig jaar al binnengekomen op nummer 634.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:42 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
All of You van John Legend maakt ook een goede kans volgens mij.
oeps!quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:48 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Die is vorig jaar al binnengekomen op nummer 634.
Volgende week begint de stemweek.quote:Op vrijdag 14 november 2014 12:49 schreef HPLC het volgende:
Kan er nog gestemd worden?
Trouwens Frits, je zou dit jaar toch niet meer posten?
Okquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:31 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Volgende week begint de stemweek.
Joh, ik kan alleen bellen en smsen met mijn telefoon.quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:43 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Er is voor de liefhebber ook een NPO Radio 2 app hoor
Nou ja, twee jaar terug, kwam ineens Angel of Death van Slayer hoog binnen na een actie. Kan best dat er weer oude hits van 30 jaar terug in de lijst komen. Zo vond ik het jarenlang raar dat ACDC's Highway To Hell er niet in stond.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:36 schreef Dven het volgende:
Natuurlijk gaan de common linnets als hoogste binnenkomen. Of er moet in de komende week nog iets heel geks gaan gebeuren.
Tevens zal waves hoog scoren.
Voor ik ging douchen wilde ik zeggen dat ik zo'n actie zo kort op voorhand niet meer gebeuren. Of het moet heel geheim zijn georganiseerd. Maar nu ik terug ben geef je het zelf al aanquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:42 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, twee jaar terug, kwam ineens Angel of Death van Slayer hoog binnen na een actie. Kan best dat er weer oude hits van 30 jaar terug in de lijst komen. Zo vond ik het jarenlang raar dat ACDC's Highway To Hell er niet in stond.
Maar ik zie zo'n actie niet gebeuren trouwens, dus ik gok ook op de Common Linnets
Ik moet je helaas teleurstellen en zeggen dat Waves vorig jaar al in de lijst stond.quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor ik ging douchen wilde ik zeggen dat ik zo'n actie zo kort op voorhand niet meer gebeuren. Of het moet heel geheim zijn georganiseerd. Maar nu ik terug ben geef je het zelf al aan
Hoogste binnenkomers
1. Common Linnets
2. Waves
3. Counting Stars
Budapest, Rather Be, In Your Armsquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:00 schreef Dven het volgende:
[..]
Voor ik ging douchen wilde ik zeggen dat ik zo'n actie zo kort op voorhand niet meer gebeuren. Of het moet heel geheim zijn georganiseerd. Maar nu ik terug ben geef je het zelf al aan
Hoogste binnenkomers
1. Common Linnets
2. Waves
3. Counting Stars
Omdat hij te weinig stemmen had?quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:00 schreef HPLC het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom deze er vorig jaar niet in stond?
quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:10 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Omdat hij te weinig stemmen had?
quote:
Omdat anders de 32e van Bløf en de 35e van Anouk er niet meer in konden...quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:00 schreef HPLC het volgende:
Kan iemand me vertellen waarom deze er vorig jaar niet in stond?
Jup. Ik weet het al. Ik gooi wel een apart lijstdroptopic open, en dan gaan we eens tellen wat nu de #1 op FOK! isquote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef essnhills het volgende:
We mogen al bijna stemmen![]()
![]()
Heeft iedereen zijn lijstje al klaar liggen?
Neequote:Op maandag 17 november 2014 14:45 schreef essnhills het volgende:
We mogen al bijna stemmen![]()
![]()
Heeft iedereen zijn lijstje al klaar liggen?
quote:Op maandag 17 november 2014 14:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jup. Ik weet het al. Ik gooi wel een apart lijstdroptopic open, en dan gaan we eens tellen wat nu de #1 op FOK! isUit de keuzelijst van de luisteraars dan.
Heb je de stats van je lijstje wel al klaar?quote:
Ook nog nietquote:Op maandag 17 november 2014 15:57 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Heb je de stats van je lijstje wel al klaar?
Oceaan, Birdy en Celinequote:Op maandag 17 november 2014 16:05 schreef datismijnmening het volgende:
Mijn lijstje van 2013
1. Hey You-Pink Floyd
2. My Heart Will Go On-Celine Dion
3. Dat ik je mis-Maaike Ouboter
4. Skinny Love-Birdy
5. Shut Your Eyes-Snow Patrol
6. My Way-Frank Sinatra
7. Snow-RHCP
8. Highway to Hell-AC/DC
9. Where the Streets Have No Name-U2
10. All Along the Watchtower-Jimi Hendrix
11. Angie-Rolling Stones
12. Bridge Over Troubled Water-Simon & Garfunkel
13. Oceaan-Racoon
14. Riders on the Storm-The Doors
15. November Rain-Guns N' Roses
16. Clocks-Coldplay
17. Wish You Were Here-Pink Floyd
18. Stairway to Heaven-Led Zeppelin
19. Hotel California-Eagles
Ja, mooie nummerquote:Op maandag 17 november 2014 19:52 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Oceaan, Birdy en Celine
Dion en Birdy vind ik wel aardig maar zou er nooit op stemmen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |