Oh leuk is dat vrijdag alquote:Op dinsdag 18 november 2014 15:06 schreef DuvelDuvel het volgende:
Komt er eigenlijk ook een Top2000 a gogo topic?
En komt dat in Muziek of in TV
Aanstaande vrijdag trouwens de quiz![]()
Jep deze vrijdag, gaat snel de tijdquote:
Ik ga meedoen in ieder gevalquote:Op woensdag 19 november 2014 23:23 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Jep deze vrijdag, gaat snel de tijd
Had hem ook net ff opstaan ja, af en toe wat leuke plaatjes maar voor de rest gewoon troep.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb die Q top 1000 nu opstaan maar dat is echt met afstand de slechtste van al die aller tijden lijsten. Nu danza kuduro op 274.
Bronquote:Het nummer Bohemian Rhapsody van Queen lijkt zijn hoogste positie in de Top 2000 niet langer zeker. 47 procent van de Nederlanders vindt dat het tijd wordt voor een nieuwe lijstaanvoerder.
Dit bleek donderdag op het Top 2000 Symposium in Beeld en Geluid in Hilversum, waar een onderzoek van Motivaction werd gepresenteerd.
Bijna de helft van de Nederlanders (49 procent) vindt de klassieker wél een terechte nummer een.
Opvallend is dat juist de stemmers van 45 jaar en ouder Bohemian Rhapsody op de eerste plaats beu zijn. Uit het onderzoek blijkt dat zij steeds meer naar Hotel California van The Eagles overhellen.
Radio 2 opent vrijdag de stembussen voor de Top 2000.
Van mij mag het dan wel een keer overhellen naar Stairway To Heaven.quote:
Echt een volkomen uit de lucht gegrepen lijst. Waarschijnlijk met bijvoorbeeld de Pussycat Dolls en One Direction in de top 100.quote:Op donderdag 20 november 2014 10:40 schreef Homdeck het volgende:
Ik heb die Q top 1000 nu opstaan maar dat is echt met afstand de slechtste van al die aller tijden lijsten. Nu danza kuduro op 274.
Zolang het maar niet Avond oid wordtquote:Op donderdag 20 november 2014 14:33 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Van mij mag het dan wel een keer overhellen naar Stairway To Heaven.
Bijna de helft die voor BohRap gaat en 45% die zijn stemmen verdeelt over een andere winnaar. Let's do the math.quote:
Die is ook al een keer aan de beurt geweest (2005).quote:Op donderdag 20 november 2014 14:36 schreef essnhills het volgende:
[..]
Zolang het maar niet Avond oid wordt
Ik ben er ook bang voor idd.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Bijna de helft die voor BohRap gaat en 45% die zijn stemmen verdeeld over een andere winnaar. Let's do the math.
Daarom jaquote:Op donderdag 20 november 2014 14:37 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Die is ook al een keer aan de beurt geweest (2005).
Er is wel de nodige hulp van met name Bert Kranenbarg aan te pas gekomen, ja.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben er ook bang voor idd.
[..]
Daarom jaDat was vooropgezet toch?
De Egelsquote:
Ik zie Deep Purple en Led Zeppelin iig nooit meer nummer 1 worden.quote:
Dat is toch niet serieus te nemen johquote:Op donderdag 20 november 2014 14:34 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Echt een volkomen uit de lucht gegrepen lijst. Waarschijnlijk met bijvoorbeeld de Pussycat Dolls en One Direction in de top 100.
Led Zeppelin sowieso niet. Deep Purple zou nog kunnen.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik zie Deep Purple en Led Zeppelin iig nooit meer nummer 1 worden.
Of 't moet iets met een sterfgeval te meken hebben, uiteraard.
Dat doet ook niemand. Er is maar 1 echte lijstquote:Op donderdag 20 november 2014 14:53 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Dat is toch niet serieus te nemen joh
Die neem ik heel serieus. Blof is veel beter dan The Sweet bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 20 november 2014 14:56 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dat doet ook niemand. Er is maar 1 echte lijst
* n00biedoobiedoo slaakt een diepe zilte zucht..quote:Op donderdag 20 november 2014 14:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die neem ik heel serieus. Blof is veel beter dan The Sweet bijvoorbeeld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |