SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Debiele TT.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
ook lucky. 1-0 viel op het goede moment, Cambuur was eerste 20 minuten veel beter. Daarna was SCC het kwijtquote:Op zondag 21 september 2014 17:09 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was PSV nog wat ? Goede uitslag, 4-0.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dan was ie uitstekend geweest.quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Och, over een paar dagen is iedereen het weer vergeten hoe de uitslag tot stand kwam. De punten blijven wel staan.
Wordt wel tijd dat Ajax gaat groeien anders kun je van iedereen verliezen, zeker uit.
Volgende week NAC uit zal ook niet makkelijk worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik vraag me wel oprecht af hoe Ajax altijd zo ongelofelijk veel geluk weet te hebben. Eerste klassieker van Koeman ook, in de ArenA, werd Ajax to-taal weggespeeld en wisten ze het met bizar veel geluk op 1-1 te houden. En zo heeft Ajax, ook in de Eredivisie, afgelopen jaren extreem veel wedstrijden gehad waar het com-pleet werd gespeeld en toch geheel tegen de verhouding in wist te winnen. Knap is het zeker, maar hoe het in godsnaam kan![]()
![]()
Dat is een kwaliteitquote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af hoe Ajax altijd zo ongelofelijk veel geluk weet te hebben. Eerste klassieker van Koeman ook, in de ArenA, werd Ajax to-taal weggespeeld en wisten ze het met bizar veel geluk op 1-1 te houden. En zo heeft Ajax, ook in de Eredivisie, afgelopen jaren extreem veel wedstrijden gehad waar het com-pleet werd gespeeld en toch geheel tegen de verhouding in wist te winnen. Knap is het zeker, maar hoe het in godsnaam kan![]()
Goeie TT, zijn er nog boze fnoorders ergens?
Man wat een zaadpot van Ajax, met als dieptepunten Andersen en Boilesen, anders maak je gewoon even dezelfde fout als tegen PSG achterin, ik had hem er meteen afgetieft, contact verscheurd en achtergelaten in Kansloosdam, samen met pisnichtje Andersen, die heeft echt niets goed gedaan.
Frank is ook echt onnavolgaar hoor, natuurlijk prima dat je wint, maar zo slecht als dit heb ik het echt nog nooit gezien. Duarte is natuurlijk ook geen stormram. Siggy kan niet eens niveau F voetballen, wat heeft die Milik zo verkeerd gedaan dat ie je met 2 goals redt en toch niet speelt?
Al met al 10 jaar ouder weer geworden, wat een zenuwslopende pot.
Oh, en Blom moet ook gewoon wat anders gaan doen, Clasie en el Ahmadi hadden 4 keer geel kunnen hebben, waarschuwen en waarschuwen en dan Ajax geel geven.
Grove overtreding van fnoord van achteren, niet fluiten, 2 sec wel voor fnoord bij minder hard.
Soms is voetbal ook echt niet leuk om naar te kijien, gelukkig qua uitslag wel.....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Wij zijn Ajax wij zijn de bestequote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af hoe Ajax altijd zo ongelofelijk veel geluk weet te hebben. Eerste klassieker van Koeman ook, in de ArenA, werd Ajax to-taal weggespeeld en wisten ze het met bizar veel geluk op 1-1 te houden. En zo heeft Ajax, ook in de Eredivisie, afgelopen jaren extreem veel wedstrijden gehad waar het com-pleet werd gespeeld en toch geheel tegen de verhouding in wist te winnen. Knap is het zeker, maar hoe het in godsnaam kanAFCA
✯ ✯ ✯![]()
Selectief geheugen. Over vandaag heb je gelijk maar die 1-1 was uiteindelijk verdient. Zelfs met 10 man wist Ajax toen nog vrij eenvoudig de 1-1 te maken (ondanks zwak spel).quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af hoe Ajax altijd zo ongelofelijk veel geluk weet te hebben. Eerste klassieker van Koeman ook, in de ArenA, werd Ajax to-taal weggespeeld en wisten ze het met bizar veel geluk op 1-1 te houden. En zo heeft Ajax, ook in de Eredivisie, afgelopen jaren extreem veel wedstrijden gehad waar het com-pleet werd gespeeld en toch geheel tegen de verhouding in wist te winnen. Knap is het zeker, maar hoe het in godsnaam kanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af hoe Ajax altijd zo ongelofelijk veel geluk weet te hebben.![]()
![]()
Een deel confirmation bias natuurlijk. Als Utrecht vier ballen op de paal krijgt is dat morgen weer vergeten, bij Ajax heeft men het er over tien jaar nog over. Op dezelfde manier wordt ook veel sneller vergeten dat Ajax ook soms enorme pech heeft (Dinamo Zagreb iemand?).quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af hoe Ajax altijd zo ongelofelijk veel geluk weet te hebben. Eerste klassieker van Koeman ook, in de ArenA, werd Ajax to-taal weggespeeld en wisten ze het met bizar veel geluk op 1-1 te houden. En zo heeft Ajax, ook in de Eredivisie, afgelopen jaren extreem veel wedstrijden gehad waar het com-pleet werd gespeeld en toch geheel tegen de verhouding in wist te winnen. Knap is het zeker, maar hoe het in godsnaam kan
Daarnaast is het een deel toeval, en een deel de beste keeper in de Eredivisie.![]()
Bovendien kan ik me meer onterechte nederlagen van Ajax herinneren dan onterechte overwinningen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vooral tegen PSVquote:Op zondag 21 september 2014 17:18 schreef Pedroso het volgende:
Bovendien kan ik me meer onterechte nederlagen van Ajax herinneren dan onterechte overwinningen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
120 miljoen is niet genoeg, minimaal 200 miljoen nodig om een speler van 8 miljoen te kopen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Netto rijker maken ? halve gekAFCA
Ja tuurlijk, maar met name in de toppers de laatste paar jaar zat het Ajax altijd wel mee. Zelden waren ze echt de betere ploeg, hadden vaak de meeste (grote) kansen tegen. Zonder zoveel geluk waren ze nooit 4 keer achter elkaar kampioen geworden natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 17:17 schreef Tchock het volgende:
[..]
Een deel confirmation bias natuurlijk. Als Utrecht vier ballen op de paal krijgt is dat morgen weer vergeten, bij Ajax heeft men het er over tien jaar nog over. Op dezelfde manier wordt ook veel sneller vergeten dat Ajax ook soms enorme pech heeft (Dinamo Zagreb iemand?).
Daarnaast is het een deel toeval, en een deel de beste keeper in de Eredivisie.![]()
Geluk dwing je natuurlijk ook af.quote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar met name in de toppers de laatste paar jaar zat het Ajax altijd wel mee. Zelden waren ze echt de betere ploeg, hadden vaak de meeste (grote) kansen tegen. Zonder zoveel geluk waren ze nooit 4 keer achter elkaar kampioen geworden natuurlijk.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
Grootste geluk was dat de voorzetten van fnoord echt net zo kansloos als het spel van Ajax waren, Veltman heeft er wel 15 zo weer simpel uit de 16 kunnen tikken.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar met name in de toppers de laatste paar jaar zat het Ajax altijd wel mee. Zelden waren ze echt de betere ploeg, hadden vaak de meeste (grote) kansen tegen. Zonder zoveel geluk waren ze nooit 4 keer achter elkaar kampioen geworden natuurlijk.
AFCA!![]()
In de klassiekers heeft dat gewoon met volwassenheid te maken, Feyenoord is nog niet klaar voor het top-voetbal tegen Ajax.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Gastquote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar met name in de toppers de laatste paar jaar zat het Ajax altijd wel mee. Zelden waren ze echt de betere ploeg, hadden vaak de meeste (grote) kansen tegen. Zonder zoveel geluk waren ze nooit 4 keer achter elkaar kampioen geworden natuurlijk.![]()
Waarom zeg je dat tegen mij?quote:Op zondag 21 september 2014 17:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was Serero goed vandaag zeg. Steeg echt boven zichzelf uit!![]()
Cry me a riverquote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
nee om een 2de pakhuis te bouwenquote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
120 miljoen is niet genoeg, minimaal 200 miljoen nodig om een speler van 8 miljoen te kopen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Die voorzetten, vooral van Nelom waren echt achterlijk jaquote:Op zondag 21 september 2014 17:20 schreef HeatWave het volgende:
Grootste geluk was dat de voorzetten van fnoord echt net zo kansloos als het spel van Ajax waren, Veltman heeft er wel 15 zo weer simpel uit de 16 kunnen tikken.
![]()
![]()
4x Terecht kampioen geworden. Ajax was de minste slechte ploeg dus verdiend kampioen worden. Paar keer Feyenoord van de mat gespeeld, een paar keer PSV dus waar je die onzin vandaan haalt van zelden ... Zal wel teleurstelling zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 17:19 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, maar met name in de toppers de laatste paar jaar zat het Ajax altijd wel mee. Zelden waren ze echt de betere ploeg, hadden vaak de meeste (grote) kansen tegen. Zonder zoveel geluk waren ze nooit 4 keer achter elkaar kampioen geworden natuurlijk.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Vwo stelt inderdaad geen reet voor.quote:Op zondag 21 september 2014 17:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Bijna allemaal. Is zo makkelijk allemaal![]()
hij was vandaag echt heel slecht, tegen PSG was ie wel oké.quote:Op zondag 21 september 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat jij fan bent van hem. En die post was 100% serieus!![]()
Zodra je denkt dat iets als geluk te meten is, of eigenlijk uberhaupt echt bestaat ben je wel even de weg kwijt ja.
Get woke, go broke!![]()
Clasie ramt ook zomaar wat ballen vooruit, was is die slecht zeg.quote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die voorzetten, vooral van Nelom waren echt achterlijk ja![]()
Met afstand beste middenvelder op het veld vandaag. Jammer dat hij nog steeds niet kan scoren maar ik heb genoten van Serero vandaag.quote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
hij was vandaag echt heel slecht, tegen PSG was ie wel oké.![]()
Serero was helemaal zo slecht niet, de enige die keihard liep, ik heb die Klaasen vlak voor rust echt verrot gescholden toen hij slap achter de bal aansjokte alsof het 0-10 stondlopen leijer!!
Get woke, go broke!![]()
ach, die keren dat Feyenoord wel een resultaat wist de halen de laatste jaren (2-2 dankzij Pelle) en 4-2 dankzij Guidetti was pas nadat de scheidsrechter even geholpen had.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Mwhah, hoevaak heeft Ajax Feyenoord de laatste jaren echt van de mat gespeeld? Bij die 3-0 misschien in de ArenA in 2012-2013, al waren dat vooral debiele persoonlijke fouten Daarvoor voor het laatst in 2010/2011.quote:Op zondag 21 september 2014 17:22 schreef Pedroso het volgende:
[..]
4x Terecht kampioen geworden. Ajax was de minste slechte ploeg dus verdiend kampioen worden. Paar keer Feyenoord van de mat gespeeld, een paar keer dus waar je die onzin vandaan haalt van zelden ... Zal wel teleurstelling zijn.![]()
Ja keihard lopen, maar ook keihard de bal verliezen, en met zijn fysiek heb je niets aan hem in dit soort wedstrijden.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
Serero was helemaal zo slecht niet, de enige die keihard liep, ik heb die Klaasen vlak voor rust echt verrot gescholden toen hij slap achter de bal aansjokte alsof het 0-10 stondlopen leijer!!
AFCA
Ik zou mezelf geen fan van Serero noemen andersquote:Op zondag 21 september 2014 17:21 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Omdat jij fan bent van hem. En die post was 100% serieus!![]()
Sightorsson doet dat echt altijd.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef HeatWave het volgende:
![]()
Dat is toch al aardig wat in de laatste jarenquote:Op zondag 21 september 2014 17:24 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, hoevaak heeft Ajax Feyenoord de laatste jaren echt van de mat gespeeld? Bij die 3-0 misschien in de ArenA in 2012-2013, al waren dat vooral debiele persoonlijke fouten Daarvoor voor het laatst in 2010/2011.. In 4 jaar 4x van de mat gespeeld.
AFCA
Wanneer was zijn laatste goal voor ajax?quote:Op zondag 21 september 2014 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sightorsson doet dat echt altijd.![]()
Nu komen resp. NAC uit, PEC thuis en Twente uit. Dan hebben we alle zware tegenstanders wel gehad voorlopig.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Eens, maar je moet wel gewoon de duels aangaan en niet opgeven voor het is begonnen. Klaassen is ook echt totaal de weg kwijt en en Ghazi komt ook niemand meer voorbij.quote:Op zondag 21 september 2014 17:24 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ja keihard lopen, maar ook keihard de bal verliezen, en met zijn fysiek heb je niets aan hem in dit soort wedstrijden.
Nee, ik zou spontaan gelovig worden door dit wonder van rotterdam....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
'Ik gun die Feyenoorders de landstitel van harte'quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
verheug me nu al op de column van Willem van Hanegem.![]()
Miracle of Rotterdam 2014.quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar je moet wel gewoon de duels aangaan en niet opgeven voor het is begonnen. Klaassen is ook echt totaal de weg kwijt en en Ghazi komt ook niemand meer voorbij.
Nee, ik zou spontaan gelovig worden door dit wonder van rotterdam....AFCA
Ik heb er een samenvatting van voor je gemaakt:quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
verheug me nu al op de column van Willem van Hanegem.
Mimimimimi Lucky Ajax mimimimimi Calimero mimimimi KNJB mimimi![]()
Die zie je worstelen met de bal, hij werkt hard maar laat Frank nou eens inzien dat hij het gewoon echt niet kan, 99% van de tijd is het nutteloos, 1 aardige kopbal, maar zou Milik dat nou echt NOG slechter doen? Of Zivkovich?quote:Op zondag 21 september 2014 17:24 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Sightorsson doet dat echt altijd.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
2 keer in 4 jaar, vind ik wel meevallen. Feyenoord heeft Ajax ook 2 keer in 4 jaar van de mat gespeeld, overige wedstrijden waren aardig in evenwicht, maar het dubbeltje valt helaas vaak de kant van Ajax op. Zie bijvoorbeeld vandaag, maar ook de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord vorig jaar. Ajax kwam daar totaal niet aan te pas tot de heel gelukkige 1-1, die uit het niets viel. Of die 1-2 vorig jaar in de Kuip, in een extreem saaie klassieker. Waar een gelijkspel op zn plek was geweest weet Ajax toch weer met geluk te winnen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat is toch al aardig wat in de laatste jaren. In 4 jaar 4x van de mat gespeeld.
![]()
Het zuur gaat aan alle kanten eroverheen klotsen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:25 schreef Dale__Cooper het volgende:
verheug me nu al op de column van Willem van Hanegem.![]()
De EO-jongerendag zou hier een moord voor doen, eindelijk bewijsquote:.
Get woke, go broke!![]()
Maar nogmaals, uiteindelijk is dat allemaal niet zo relevant als je meestal wel wint.quote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2 keer in 4 jaar, vind ik wel meevallen. Feyenoord heeft Ajax ook 2 keer in 4 jaar van de mat gespeeld, overige wedstrijden waren aardig in evenwicht, maar het dubbeltje valt helaas vaak de kant van Ajax op. Zie bijvoorbeeld vandaag, maar ook de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord vorig jaar. Ajax kwam daar totaal niet aan te pas tot de heel gelukkige 1-1, die uit het niets viel. Of die 1-2 vorig jaar in de Kuip, in een extreem saaie klassieker. Waar een gelijkspel op zn plek was geweest weet Ajax toch weer met geluk te winnen.Alles dankzij God en alles op eigen kracht![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2 keer in 4 jaar, vind ik wel meevallen. Feyenoord heeft Ajax ook 2 keer in 4 jaar van de mat gespeeld, overige wedstrijden waren aardig in evenwicht, maar het dubbeltje valt helaas vaak de kant van Ajax op. Zie bijvoorbeeld vandaag, maar ook de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord vorig jaar. Ajax kwam daar totaal niet aan te pas tot de heel gelukkige 1-1, die uit het niets viel. Of die 1-2 vorig jaar in de Kuip, in een extreem saaie klassieker. Waar een gelijkspel op zn plek was geweest weet Ajax toch weer met geluk te winnen.![]()
![]()
Lul niet zo dom man. Hele elftal was droevig vandaag, zat totaal geen voetbal in. Lastig voetballen voor El Ghazi en ook Klaassen als alles maar naar voren wordt getrapt.quote:Op zondag 21 september 2014 17:26 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eens, maar je moet wel gewoon de duels aangaan en niet opgeven voor het is begonnen. Klaassen is ook echt totaal de weg kwijt en en Ghazi komt ook niemand meer voorbij.
Nee, ik zou spontaan gelovig worden door dit wonder van rotterdam....![]()
Is goedquote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2 keer in 4 jaar, vind ik wel meevallen. Feyenoord heeft Ajax ook 2 keer in 4 jaar van de mat gespeeld, overige wedstrijden waren aardig in evenwicht, maar het dubbeltje valt helaas vaak de kant van Ajax op. Zie bijvoorbeeld vandaag, maar ook de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord vorig jaar. Ajax kwam daar totaal niet aan te pas tot de heel gelukkige 1-1, die uit het niets viel. Of die 1-2 vorig jaar in de Kuip, in een extreem saaie klassieker. Waar een gelijkspel op zn plek was geweest weet Ajax toch weer met geluk te winnen.![]()
Ook echt elke keer dat we de bal hadden, snel terugtikken, terug naar Cillessen, lange bal, balbezit Feyenoord![]()
![]()
Omdat Feyenoord bijna altijd de arbitrage meeheeft in de Kuip, daardoor lijkt het alleen als Feyenoord kansen op de drie punten heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Ik vraag me wel oprecht af hoe Ajax altijd zo ongelofelijk veel geluk weet te hebben. Eerste klassieker van Koeman ook, in de ArenA, werd Ajax to-taal weggespeeld en wisten ze het met bizar veel geluk op 1-1 te houden. En zo heeft Ajax, ook in de Eredivisie, afgelopen jaren extreem veel wedstrijden gehad waar het com-pleet werd gespeeld en toch geheel tegen de verhouding in wist te winnen. Knap is het zeker, maar hoe het in godsnaam kanI just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
En al die rode kaarten en penals tegen die we kregen in toppers? Daar hoor je feyenoorders dan weer niet over![]()
Oh ja, dan heb je een prima excuus om elke bal na hooguit 3 keer passen te verliezen, over dom gesprokenquote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Lul niet zo dom man. Hele elftal was droevig vandaag, zat totaal geen voetbal in. Lastig voetballen voor El Ghazi en ook Klaassen als alles maar naar voren wordt getrapt..
Get woke, go broke!![]()
3-0, 3-1, 1-2, 2-1, 1-4 en 2-0 met beker erbij de afgelopen 4 jaar.quote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
2 keer in 4 jaar, vind ik wel meevallen. Feyenoord heeft Ajax ook 2 keer in 4 jaar van de mat gespeeld, overige wedstrijden waren aardig in evenwicht, maar het dubbeltje valt helaas vaak de kant van Ajax op. Zie bijvoorbeeld vandaag, maar ook de bekerwedstrijd Ajax-Feyenoord vorig jaar. Ajax kwam daar totaal niet aan te pas tot de heel gelukkige 1-1, die uit het niets viel. Of die 1-2 vorig jaar in de Kuip, in een extreem saaie klassieker. Waar een gelijkspel op zn plek was geweest weet Ajax toch weer met geluk te winnen.AFCA
Collectief falen hoor, hele elftal kon niet voetballen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh ja, dan heb je een prima excuus om elke bal na hooguit 3 keer passen te verliezen, over dom gesproken.
![]()
Mwhah, zelfde valt voor Ajax in de ArenA te zeggen natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 17:29 schreef Seam het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord bijna altijd de arbitrage meeheeft in de Kuip, daardoor lijkt het alleen als Feyenoord kansen op de drie punten heeft.![]()
Ja, dus, dat zeg ik verder toch ook al, ik reageer op opmerkingen over hem nu.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Collectief falen hoor, hele elftal kon niet voetballen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vind dat hard werken juist wel meevallen. Trekt nooit sprintjes om druk te zetten, altijd sjokken. Ook in de slotfase. En dat alles buiten het feit dat ie er sowieso geen kloot van kan.quote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zie je worstelen met de bal, hij werkt hard maar laat Frank nou eens inzien dat hij het gewoon echt niet kan, 99% van de tijd is het nutteloos, 1 aardige kopbal, maar zou Milik dat nou echt NOG slechter doen? Of Zivkovich?![]()
Ajax heeft de scheids niet nodig in de Arena, andersom duidelijk wel.quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, zelfde valt voor Ajax in de ArenA te zeggen natuurlijk.![]()
Ja inderdaad die 4 titels zijn totaal onterecht Feyenoord heeft er veul meer recht op natuurlijk dit dat alles.quote:Op zondag 21 september 2014 17:15 schreef PizzaGeit het volgende:
Wanneer heeft Ajax voor het laatst een penalty meegekregen? Quizvraag....quote:Op zondag 21 september 2014 17:30 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Mwhah, zelfde valt voor Ajax in de ArenA te zeggen natuurlijk.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Feyenoord vorig jaar?quote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Wanneer heeft Ajax voor het laatst een penalty meegekregen? Quizvraag....![]()
quote:"Je begint goed vanaf minuut één. Je creëert kansen en zij krijgen één vrije trap en die schiet hij zo in. Dat heeft hij nog nooit gedaan. Op de training bij Ajax gingen ze vaak over en naast", liet de balende doelman weten.![]()
Ik doelde idd meer op het worstelen om in balbezit te blijven etc, hij probeert het zo hard, maar hij kan echt niets met een bal. Qua lopen etc is iedereen bij Ajax te belazerd af en toe en stap extra te zetten.quote:Op zondag 21 september 2014 17:31 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Vind dat hard werken juist wel meevallen. Trekt nooit sprintjes om druk te zetten, altijd sjokken. Ook in de slotfase. En dat alles buiten het feit dat ie er sowieso geen kloot van kan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ach dat zoeken naar excuses, dat zouden ze zelfs doen als het 0-5 was geworden met alle statistieken in het voordeel van Ajax. Heerlijke rivaliteit, om 7 uur op NPO 1 nog even nagenieten.![]()
Zet anders je muur echt op 1 cm voor je neus neer Kenneth, weet je zeker dat je niets zietquote:.
Get woke, go broke!![]()
Die 3-0 had ik benoemd, die 3-1 was verre van weggespeeld, aangezien Feyenoord in de eerste helft verreweg de betere ploeg was. Zelfde gold voor die 1-2, waar een gelijkspel verdiend was. Die 2-1 kan je ook absoluut geen wegspelen noemen, geestdodende klassieker waar Sightorsson twee kansen voor Ajax (waaronder die bélachelijke penaltyquote:Op zondag 21 september 2014 17:29 schreef Smoofie het volgende:
[..]
3-0, 3-1, 1-2, 2-1, 1-4 en 2-0 met beker erbij de afgelopen 4 jaar.)omzet in twee goals. 1-4 en 2-0 was die bekerfinale, wat natuurlijk maar één wedstrijd had moeten zijn, maar dat is 5 seizoenen geleden (toen Mario nog trainer was
)
Conclusie: Feyenoord is 1 keer weggespeeld vanaf 2011 en Ajax 2 keer. En toch heeft Ajax vele malen vaker gewonnen, dat geluk moet Feyenoord dus ook zien te krijgen.![]()
Stop er maar mee jongen. Je zet jezelf alleen maar voor schut. Terug naar je Feyenoord topic.quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die 3-0 had ik benoemd, die 3-1 was verre van weggespeeld, aangezien Feyenoord in de eerste helft verreweg de betere ploeg was. Zelfde gold voor die 1-2, waar een gelijkspel verdiend was. Die 2-1 kan je ook absoluut geen wegspelen noemen, geestdodende klassieker waar Sightorsson twee kansen voor Ajax (waaronder die bélachelijke penalty)omzet in twee goals. 1-4 en 2-0 was die bekerfinale, wat natuurlijk maar één wedstrijd had moeten zijn, maar dat is 5 seizoenen geleden (toen Mario nog trainer was
)
Conclusie: Feyenoord is 1 keer weggespeeld vanaf 2011 en Ajax 2 keer. En toch heeft Ajax vele malen vaker gewonnen, dat geluk moet Feyenoord dus ook zien te krijgen.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Die 3-0 had ik benoemd, die 3-1 was verre van weggespeeld, aangezien Feyenoord in de eerste helft verreweg de betere ploeg was. Zelfde gold voor die 1-2, waar een gelijkspel verdiend was. Die 2-1 kan je ook absoluut geen wegspelen noemen, geestdodende klassieker waar Sightorsson twee kansen voor Ajax (waaronder die bélachelijke penalty)omzet in twee goals. 1-4 en 2-0 was die bekerfinale, wat natuurlijk maar één wedstrijd had moeten zijn, maar dat is 5 seizoenen geleden (toen Mario nog trainer was
)
![]()
Dankjewel man, genieten dit.
![]()
Ik concludeer vooral dat Ajax tweede staat en Feyenoord vijftiende.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daarom is het extra lekker dat dit zo`n gestolen overwinning is. Heerlijk. Wat mij betreft volgen er nog 28 en worden we zwaar onterecht kampioen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:32 schreef Vermecelli het volgende:
Ach dat zoeken naar excuses, dat zouden ze zelfs doen als het 0-5 was geworden met alle statistieken in het voordeel van Ajax. Heerlijke rivaliteit, om 7 uur op NPO 1 nog even nagenieten.![]()
Zo zou ik niet eens kampioen willen worden. Toch om van te kotsen ditquote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom is het extra lekker dat dit zo`n gestolen overwinning is. Heerlijk. Wat mij betreft volgen er nog 28 en worden we zwaar onterecht kampioen.![]()
![]()
Vijf-tien-de. 15e. 15e! Godverdomme.quote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef Monolith het volgende:
Ik concludeer vooral dat Ajax tweede staat en Feyenoord vijftiende.![]()
Hou toch op, jullie zouden een moord doen om weer eens kampioen te worden. Al doen jullie dat met gruwelijk beton voetbal, who caresquote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zo zou ik niet eens kampioen willen worden. Toch om van te kotsen dit![]()
De keren dat jullie wonnen(één keer) of gelijk speelden, hoeveel pingels en rode kaarten kregen jullie toen mee, weet je dat nog?quote:Op zondag 21 september 2014 17:33 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
)
Conclusie: Feyenoord is 1 keer weggespeeld vanaf 2011 en Ajax 2 keer. En toch heeft Ajax vele malen vaker gewonnen, dat geluk moet Feyenoord dus ook zien te krijgen.
AFCA
Nou dan word je dat toch niet? Geef maar hier die schaalquote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
![]()
Ik wil HMF erbijquote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef Vermecelli het volgende:
PizzaGeit maakt deze middag toch wel compleet zegRED ONS HENNIEGOD![]()
Moorden doen alleen Ajacieden. Doorgesnoven mongolenquote:Op zondag 21 september 2014 17:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hou toch op, jullie zouden een moord doen om weer eens kampioen te worden. Al doen jullie dat met gruwelijk beton voetbal, who cares![]()
![]()
Jullie hebben niks te willenquote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Worden ze nooit meer.quote:Op zondag 21 september 2014 17:36 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Hou toch op, jullie zouden een moord doen om weer eens kampioen te worden. Al doen jullie dat met gruwelijk beton voetbal, who cares![]()
Oh gaan we schelden, schuimbekkende havenslaaf.quote:Op zondag 21 september 2014 17:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moorden doen alleen Ajacieden. Doorgesnoven mongolen![]()
Uhuh, lieve jongens gezien in de Kuip vanmiddagquote:Op zondag 21 september 2014 17:36 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Moorden doen alleen Ajacieden. Doorgesnoven mongolen.
Get woke, go broke!![]()
Nou was vandaag wel lucky inderdaad, maar over het algemeen is het vooral Feyenoord dat in de wedstrijden tegen Ajax (vooral na rust) als een stel mentale zwakkelingen de boel weggeeft.quote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
Maargoed, ik heb echt zelden in mijn leven zó'n onverdiende nederlaag gezien als vandaag![]()
![]()
Je begrijpt dat types als jij met je calimero-analyses dit soort overwinningen nog mooier maken? Je bent helemaal de weg kwijt van verdriet volgens mij.quote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zo zou ik niet eens kampioen willen worden. Toch om van te kotsen dit
AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Enig minpuntje aan deze wedstrijd was het ontbreken van de Maduro goal; die lekkere winnende in de 89e minuut.![]()
Kan me alleen een rooie kaart herinneren. Voor Babovic. Voor een elleboogstoot terwijl Suarez vrijwel heel de Feyenoordverdediging al bijna onthoofd had met zn elleboog die wedstrijdquote:Op zondag 21 september 2014 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
De keren dat jullie wonnen(één keer) of gelijk speelden, hoeveel pingels en rode kaarten kregen jullie toen mee, weet je dat nog?![]()
![]()
![]()
Nou leuk man, lijkt me echt super. Veruit de hoogste begroting van Nederland hebben en 115 miljoen op de bank maar geen fatsoenlijk team kunnen opstellen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Daarom is het extra lekker dat dit zo`n gestolen overwinning is. Heerlijk. Wat mij betreft volgen er nog 28 en worden we zwaar onterecht kampioen.#FreeHat![]()
En toch gaat het keer op keer weer mis. Hoe kan dat toch?quote:Op zondag 21 september 2014 17:37 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Kan me alleen een rooie kaart herinneren. Voor Babovic. Voor een elleboogstoot terwijl Suarez vrijwel heel de Feyenoordverdediging al bijna onthoofd had met zn elleboog die wedstrijd![]()
![]()
En altijd weer kampioen worden.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou leuk man, lijkt me echt super. Veruit de hoogste begroting van Nederland hebben en 115 miljoen op de bank maar geen fatsoenlijk team kunnen opstellen.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou leuk man, lijkt me echt super. Veruit de hoogste begroting van Nederland hebben en 115 miljoen op de bank maar geen fatsoenlijk team kunnen opstellen.![]()
En toch winnen, best knap idd met dit brandhout.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou leuk man, lijkt me echt super. Veruit de hoogste begroting van Nederland hebben en 115 miljoen op de bank maar geen fatsoenlijk team kunnen opstellen.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Kun je nagaan hoe slecht dit Feyenoord is.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch winnen, best knap idd met dit brandhout.![]()
Zoals vaker benoemd, compleet gebrek aan geluk. Als je drie keer op de lat schiet zit het ook gewoon bizar tegen natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
En toch gaat het keer op keer weer mis. Hoe kan dat toch?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
![]()
Tja als Serrero scorend vermogen zou hebben, dan was dat nog gebeurd ook.quote:Op zondag 21 september 2014 17:37 schreef Scorpie het volgende:
Enig minpuntje aan deze wedstrijd was het ontbreken van de Maduro goal; die lekkere winnende in de 89e minuut.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan is het alleen maar triester dat Ajax volledig is weggespeeld.quote:Op zondag 21 september 2014 17:35 schreef Monolith het volgende:
Ik concludeer vooral dat Ajax tweede staat en Feyenoord vijftiende.#FreeHat![]()
En hoe heeft Ajax dat geluk geregeld dan?quote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zoals vaker benoemd, compleet gebrek aan geluk. Als je drie keer op de lat schiet zit het ook gewoon bizar tegen natuurlijk..
Gekocht? Geleend?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Gekregen van de KNJB!quote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En hoe heeft Ajax dat geluk geregeld dan?.
Gekocht? Geleend?AFCA
✯ ✯ ✯![]()
De afgelopen 25 Klassiekers hebben jullie er welgeteld 1 gewonnen. Die andere 24 waren een gebrek aan geluk ja?quote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef PizzaGeit het volgende:
[..]
Zoals vaker benoemd, compleet gebrek aan geluk. Als je drie keer op de lat schiet zit het ook gewoon bizar tegen natuurlijk.![]()
Dat zit in die joodse genenquote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gekocht? Geleend?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gekocht? Geleend?
Achterlijke![]()
![]()
Ach boeiend, puntjes weer binnen en jankende Feyenoord supporters. Eigenlijk nog leuker dan wanneer je ze voor de zoveelste keer van de mat speelt.quote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar triester dat Ajax volledig is weggespeeld.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Daarom ook Maduro terughalen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:37 schreef Scorpie het volgende:
Enig minpuntje aan deze wedstrijd was het ontbreken van de Maduro goal; die lekkere winnende in de 89e minuut.AFCA
Geef eens antwoord? Leg even uit wat geluk precies is dan?quote:
Het bestaat niet.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Je kan best incidenteel een keer een slechte wedstrijd winnen maar het probleem zit er gewoon in dat Ajax niet vooruit gaat. Elk jaar worden ze slechter. De kampioenschappen zijn dan ook voornamelijk op het conto van de Boer te schrijven.quote:Op zondag 21 september 2014 17:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En toch winnen, best knap idd met dit brandhout.#FreeHat![]()
Volledig weggespeeld worden, 115 miljoen in kas hebben, de zwakste selectie sinds jaren hebben en gewoon in de CL standhouden tegen PSG en in de Kuip er met 3 punten vandoor gaan. Kan slechter hoor, zo`n weekje.quote:Op zondag 21 september 2014 17:39 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Dan is het alleen maar triester dat Ajax volledig is weggespeeld.![]()
Die probeert het voor zichzelf ook spannend te houden door elke keer met zo'n kutopstelling te komenquote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je kan best incidenteel een keer een slechte wedstrijd winnen maar het probleem zit er gewoon in dat Ajax niet vooruit gaat. Elk jaar worden ze slechter. De kampioenschappen zijn dan ook voornamelijk op het conto van de Boer te schrijven.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Volledig weggespeeld worden, 115 miljoen in kas hebben, de zwakste selectie sinds jaren hebben en gewoon in de CL standhouden tegen PSG en in de Kuip er met 3 punten vandoor gaan. Kan slechter hoor, zo`n weekje.![]()
![]()
Idd, te veel spelers die er eigenlijk niets te zoeken hebben, maar zolang het goed gaat zal er niets veranderen helaas, de aansluiting met de europese subtop is natuurlijk een onhaalbare kaart.quote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Je kan best incidenteel een keer een slechte wedstrijd winnen maar het probleem zit er gewoon in dat Ajax niet vooruit gaat. Elk jaar worden ze slechter. De kampioenschappen zijn dan ook voornamelijk op het conto van de Boer te schrijven.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Vindt je dat echt? Ik erger me namelijk verschrikkelijk tijdens zo'n wedstrijd aan dat stelletje wijven. Zo'n Boilesen of Moisander daar heb je toch helemaal niks aan. Dat is toch niet leuk om naar te kijken. Het is wat anders als het gelijk opgaat en je scoort in de 90e minuut. Dit was echt een schande. En totaal niet leuk om naar te kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 17:41 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach boeiend, puntjes weer binnen en jankende Feyenoord supporters. Eigenlijk nog leuker dan wanneer je ze voor de zoveelste keer van de mat speelt.#FreeHat![]()
Ik vond Moisander prima spelen hoor, Veel weggewerkt bij de kansen van Feyenoord.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vindt je dat echt? Ik erger me namelijk verschrikkelijk tijdens zo'n wedstrijd aan dat stelletje wijven. Zo'n Boilesen of Moisander daar heb je toch helemaal niks aan. Dat is toch niet leuk om naar te kijken. Het is wat anders als het gelijk opgaat en je scoort in de 90e minuut. Dit was echt een schande. En totaal niet leuk om naar te kijken.![]()
Ach het moet niet voortduren, maar zo incidenteel vind ik het wel vermakelijk. Na afloop tenminste.quote:Op zondag 21 september 2014 17:44 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Vindt je dat echt? Ik erger me namelijk verschrikkelijk tijdens zo'n wedstrijd aan dat stelletje wijven. Zo'n Boilesen of Moisander daar heb je toch helemaal niks aan. Dat is toch niet leuk om naar te kijken. Het is wat anders als het gelijk opgaat en je scoort in de 90e minuut. Dit was echt een schande. En totaal niet leuk om naar te kijken.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Frank kan allesquote:Op zondag 21 september 2014 17:42 schreef JanCees het volgende:
Vraag me af of hij er 5 kan vasthouden
Vermeer heeft blijkbaar trouwens Ajax niet meer gevolgd na zijn vertrek.. Als hij op Ajax.nl had gekeken wist hij dat Van Rhijn al weken aan het trainen is op de vrije trappen![]()
Ligt er een beetje aan wat je Europeese subtop vindt maar Ajax moet toch gewoon een aantal klasse beter zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 17:43 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd, te veel spelers die er eigenlijk niets te zoeken hebben, maar zolang het goed gaat zal er niets veranderen helaas, de aansluiting met de europese subtop is natuurlijk een onhaalbare kaart.
Kijk alleen eens naar de aankopen die Ajax doet. Dramatisch. Stuk voor stuk. En dan elk jaar je beste spelers verkopen. Er komt een moment dat zelfs Frank de Boer er geen kampioen meer mee wordt. Laat staan een keer overwinteren in de CL. Wat ondertussen ook wel eens mag.
Dan kunnen we allemaal wel juichen om een belachelijke overwinning in de Kuip maar Ajax moet gewoon zoveel beter zijn dan Feyenoord als je kijkt naar de begroting.#FreeHat![]()
En dan volgende week verliezen omdat je nooit van je fouten leert.quote:
Volgende wedstrijd is uit bij NAC. Kan je hetzelfde verwachten als vandaag.#FreeHat![]()
Een aanvallend zeer sterk NAC dat de druk er 90 minuten op houdt met Nebojsa Gudelj als trainer?quote:Op zondag 21 september 2014 17:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En dan volgende week verliezen omdat je nooit van je fouten leert.
Volgende wedstrijd is uit bij NAC. Kan je hetzelfde verwachten als vandaag.
Wow.![]()
doe maar, dan liggen er binnen 20 minuten drie achter Ten Rouwelaarquote:Op zondag 21 september 2014 17:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een aanvallend zeer sterk NAC dat de druk er 90 minuten op houdt met Nebojsa Gudelj als trainer?
Wow.![]()
![]()
Dat verkopen doe je niets aan, je legt het altijd af tegen de grote jongens.quote:Op zondag 21 september 2014 17:51 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan wat je Europeese subtop vindt maar Ajax moet toch gewoon een aantal klasse beter zijn.
Kijk alleen eens naar de aankopen die Ajax doet. Dramatisch. Stuk voor stuk. En dan elk jaar je beste spelers verkopen. Er komt een moment dat zelfs Frank de Boer er geen kampioen meer mee wordt. Laat staan een keer overwinteren in de CL. Wat ondertussen ook wel eens mag.
Dan kunnen we allemaal wel juichen om een belachelijke overwinning in de Kuip maar Ajax moet gewoon zoveel beter zijn dan Feyenoord als je kijkt naar de begroting.
Ergste vind ik dingen als Milik en Zivkovich, waarom haal je die jongens? Kisnha etc laat je heel jong debuteren maar een spits die al een jaar ere heeft gespeeld moet zonodig in jong Aax gefrustreerd raken?
En mensen als Boilesen die gewoon niet iets te kort komen, maar die gewoon beter kunnen stoppen, dat soort types.
Eigenlijk is het gewoon heel erg raar dat je Schone zo hard mist, een aankoopje voor erbij, zoals Duarte....A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Oh ja dat dachten we vandaag ookquote:Op zondag 21 september 2014 17:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
doe maar, dan liggen er binnen 20 minuten drie achter Ten Rouwelaar![]()
Idd ja, dat is wel te hopen dat andere ploegen denken, dat kunnen wij ook. Ik durf te beweren dat er geen speler van fnoord vandaag op eigen kracht zijn bed in komt, die hebben echt 150% boven hun kunnen gespeeld.quote:Op zondag 21 september 2014 17:56 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
doe maar, dan liggen er binnen 20 minuten drie achter Ten RouwelaarA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Ik heb wel genoten eigenlijk. Kan me toch geen reet meer schelen wat er gebeurt op het veld en 3 punten+huilende kakkies zijn altijd leuk.![]()
![]()
AFCA
✯ ✯ ✯![]()
Is idd een beetje hetzelfde idee als Ajax tegen een topregenstander in de CL maar Ajax zelf was wel erg mak vandaagquote:Op zondag 21 september 2014 17:58 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Idd ja, dat is wel te hopen dat andere ploegen denken, dat kunnen wij ook. Ik durf te beweren dat er geen speler van fnoord vandaag op eigen kracht zijn bed in komt, die hebben echt 150% boven hun kunnen gespeeld.![]()
Idd, Jantje vs Andersen, echt.
Nee, niet qua positie, maar man wat is die Andersen zwak op alle vlakken, geen kracht, geen snelheid, geen inzicht, matige techniek en zelfoverschatting, zeker 4 keer op 3 fnoorders afgelopen alsof hij zich er wel even doorheen zal MessiënUiteraard alles verloren en bal kwijt.
Frank, leg eens uit, wat zie jij als enige in de hele wereld dat wij missen?A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Maar op de training is die zo goedquote:Op zondag 21 september 2014 18:02 schreef HeatWave het volgende:
Idd, Jantje vs Andersen, echt.
Nee, niet qua positie, maar man wat is die Andersen zwak op alle vlakken, geen kracht, geen snelheid, geen inzicht, matige techniek en zelfoverschatting, zeker 4 keer op 3 fnoorders afgelopen alsof hij zich er wel even doorheen zal MessiënUiteraard alles verloren en bal kwijt.
Frank, leg eens uit, wat zie jij als enige in de hele wereld dat wij missen?![]()
![]()
Ik zou wel eens met Frank samen deze pot terug willen kijkenquote:Op zondag 21 september 2014 18:02 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Maar op de training is die zo goed.
KIJK HIER DAN!! DIT KAN TOCH NIET BIJ AJAX FRANK!!.
Get woke, go broke!![]()
Ja Schone en Cillesen zijn de enige aankopen die iets toevoegen aan dit team.quote:Op zondag 21 september 2014 17:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat verkopen doe je niets aan, je legt het altijd af tegen de grote jongens.
Ergste vind ik dingen als Milik en Zivkovich, waarom haal je die jongens? Kisnha etc laat je heel jong debuteren maar een spits die al een jaar ere heeft gespeeld moet zonodig in jong Aax gefrustreerd raken?
En mensen als Boilesen die gewoon niet iets te kort komen, maar die gewoon beter kunnen stoppen, dat soort types.
Eigenlijk is het gewoon heel erg raar dat je Schone zo hard mist, een aankoopje voor erbij, zoals Duarte....
Moisander speelt wel maar maakt nog steeds fouten en is niet de toegevoegde waarde die iemand met zijn leeftijd zou moeten zijn. En verder is het allemaal niks. Met vd Hoorn en Duarte als uitschieters.
De scouting is echt zo dramatisch. En dan Mokotjo en Zyech voor een fooi naar Twente laten gaan.#FreeHat![]()
Hele elftal vervangen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou wel eens met Frank samen deze pot terug willen kijken.
KIJK HIER DAN!! DIT KAN TOCH NIET BIJ AJAX FRANK!!.
![]()
Moisander is idd ook vaak maar net voldoende, en Veltman moet nog veel leren. Maar ik kan met ook neit voorstellen dat Riedewald slechter is dan Boilesen, die moet echt wat anders gaan doen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:04 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Ja Schone en Cillesen zijn de enige aankopen die iets toevoegen aan dit team.
Moisander speelt wel maar maakt nog steeds fouten en is niet de toegevoegde waarde die iemand met zijn leeftijd zou moeten zijn. En verder is het allemaal niks. Met vd Hoorn en Duarte als uitschieters.
De scouting is echt zo dramatisch. En dan Mokotjo en Zyech voor een fooi naar Twente laten gaan.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Feyenoord speelde ook nog wel veruit hun beste wedstrijd van het seizoen daarbij.quote:Op zondag 21 september 2014 17:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
zit natuurlijk wel wat verschil tussen Feyenoord en NAC. Ja, ik weet dat NAC hoger staat.
Maar Ajax heeft het vaker moeilijk gehad tegen NAC.#FreeHat![]()
Ajax Netwerk is net zo vermakelijk.quote:Op zondag 21 september 2014 17:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik heb wel genoten eigenlijk. Kan me toch geen reet meer schelen wat er gebeurt op het veld en 3 punten+huilende kakkies zijn altijd leuk.![]()
Dit Ajax kan het overal moeilijk krijgen als ze niet 100% geconcentreerd zijn en alles geven, zie Groningen uit.quote:Op zondag 21 september 2014 18:05 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Feyenoord speelde ook nog wel veruit hun beste wedstrijd van het seizoen daarbij.
Maar Ajax heeft het vaker moeilijk gehad tegen NAC.
En toch snap ik het niet, iedereen zou opzich echt redelijk tot goed moeten kunnen voetballen, maar ik heb echt zitten tellen, tot de 75ste minuut was 3 balcontacten het record.
Get woke, go broke!![]()
Andersen moet op het middenveld en niet op de flank. Dat het bij Schöne goed uitpakt wil niet zeggen dat het bij elke Deen zo uitpakt![]()
![]()
Ja klopt, ik ben heerlijk aan het trollenquote:Op zondag 21 september 2014 18:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax Netwerk is net zo vermakelijk.![]()
![]()
Andersen moet lekker gaan korfballen ofzo. Ook bij Jong Ajax was het elke week totaal drama.quote:Op zondag 21 september 2014 18:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Andersen moet op het middenveld en niet op de flank. Dat het bij Schöne goed uitpakt wil niet zeggen dat het bij elke Deen zo uitpaktA gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Is Andersen al uit de kast gekomen? Heb nog nooit zoveel twijfels gehad over de geaardheid van een voetballer als bij hem.![]()
Zelfs te licht voor korfbal die knakker.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andersen moet lekker gaan korfballen ofzo. Ook bij Jong Ajax was het elke week totaal drama.![]()
Kom op man, omdat hij een hondje in een tasje heeft en een camo outfit draagt is hij echt niet gay hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Henrys het volgende:
Is Andersen al uit de kast gekomen? Heb nog nooit zoveel twijfels gehad over de geaardheid van een voetballer als bij hem.![]()
Nee, wel als je ineen duikt bij elk duel om de balquote:Op zondag 21 september 2014 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom op man, omdat hij een hondje in een tasje heeft en een camo outfit draagt is hij echt niet gay hoor..
Get woke, go broke!![]()
Jaartje verhuren en minuten maken zou hem goed doen. Kijk naar Vertonghen die ging ook weg als jongetje en kwam terug als een man. Hij kan echt wel voetballen dat zie je aan alles maar hij moet een heel seizoen op het middenveld spelen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Andersen moet lekker gaan korfballen ofzo. Ook bij Jong Ajax was het elke week totaal drama.![]()
Komt omdat ze onder druk worden gezet. Dat is Ajax niet gewend. Vooral de verdediging krijgt vaak de tijd rustig op te bouwen. Als je dan een team krijgt dat behalve goed druk zet zoals Feyenoord ook nog scoort, krijg je een beetje het Red Bull Salzburg verhaal.quote:Op zondag 21 september 2014 18:09 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dit Ajax kan het overal moeilijk krijgen als ze niet 100% geconcentreerd zijn en alles geven, zie Groningen uit.
En toch snap ik het niet, iedereen zou opzich echt redelijk tot goed moeten kunnen voetballen, maar ik heb echt zitten tellen, tot de 75ste minuut was 3 balcontacten het record.
#FreeHat![]()
Hij houdt in ieder geval wel van rimmenquote:Op zondag 21 september 2014 18:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kom op man, omdat hij een hondje in een tasje heeft en een camo outfit draagt is hij echt niet gay hoor.![]()
![]()
Laat ze allemaal maar naar RKC komenquote:Op zondag 21 september 2014 18:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jaartje verhuren en minuten maken zou hem goed doen. Kijk naar Vertonghen die ging ook weg als jongetje en kwam terug als een man. Hij kan echt wel voetballen dat zie je aan alles maar hij moet een heel seizoen op het middenveld spelen.
#FreeHat![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 18:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, wel als je ineen duikt bij elk duel om de bal.
quote:Op zondag 21 september 2014 18:14 schreef Henrys het volgende:
[..]
Hij houdt in ieder geval wel van rimmen
[ afbeelding ]
Hallo, hoe is dit gay??? Hij is overduidelijk een soldaat!!!!!!!!!!!!!!![]()
Voorlopig op de bank na twee wedstrijden.quote:Op zondag 21 september 2014 18:14 schreef Gruisman het volgende:
Andersen naar PEC/Cambuur zou wel leuk zijn. Hoe doet Meleg het daar eigenlijk![]()
Depay heeft toch betere hondenfoto'squote:Op zondag 21 september 2014 18:16 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
[..]
[ afbeelding ]
Hallo, hoe is dit gay??? Hij is overduidelijk een soldaat!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
Het is maar waar je je druk over wilt maken natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 18:11 schreef Henrys het volgende:
Is Andersen al uit de kast gekomen? Heb nog nooit zoveel twijfels gehad over de geaardheid van een voetballer als bij hem.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als je instemt is het geen verkrachtingquote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andersen op het middenveldOp het flank wordt hij verkracht
.
Get woke, go broke!![]()
Het flank is niet het plek voor hem. Het bank moet hij zitten denk ik.quote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
Andersen op het middenveldOp het flank wordt hij verkracht
![]()
Dat is pas gay man, kijk die hond. Met zijn lieve uitstraling en rimpelkop. Ik had toch wel een pitbull of hoe die schijthonden ook heten verwacht bij Memmaquote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Henrys het volgende:
[..]
Depay heeft toch betere hondenfoto's
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
?quote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen flankspelers meer gebruiken. Dat is de beste oplossing.![]()
Gewoon Robben halen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen flankspelers meer gebruiken. Dat is de beste oplossing.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Deze post is zelfs voor jou doen dom.quote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Ajacied422 het volgende:
Geen flankspelers meer gebruiken. Dat is de beste oplossing.![]()
eensquote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Deze post is zelfs voor jou doen dom.![]()
![]()
Hopelijk houden ze nu snel op met dat gezeik over en rond Vermeer. Wat een hype wordt daar rond gecreëerd zeg.![]()
Depay schijnt wel elk weekend 5 vrouwen mee naar huis te nemenquote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dat is pas gay man, kijk die hond. Met zijn lieve uitstraling en rimpelkop. Ik had toch wel een pitbull of hoe die schijthonden ook heten verwacht bij Memma![]()
wat bedoel je? Vond het wel een typische Vermeer tegengoal overigens. Hij staat al in het midden, die bal vliegt ook niet perfect in de kruising, maar toch stond ie daar wel aan de grond genageld de bal na te kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 18:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk houden ze nu snel op met dat gezeik over en rond Vermeer. Wat een hype wordt daar rond gecreëerd zeg.![]()
In zo'n groot huis valt heel wat schoon te maken natuurlijk.quote:Op zondag 21 september 2014 18:24 schreef Henrys het volgende:
[..]
Depay schijnt wel elk weekend 5 vrouwen mee naar huis te nemenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooi dat het in dit topic nu duidelijk is dat andersen (op dit moment) waardeloos is
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Dit is gewoon genieten. Normaliter hoop ik altijd dat Ajax met meer dan één goal verschil wint, maar vandaag maakt dat het juist allemaal nog mooier. Deze overwinning had niet beter gekund en ook niet op een beter moment. Bovenal natuurlijk belangrijke drie punten in de strijd om het kampioenschap, maar ook heerlijk om een Klassieker zo te winnen![]()
En Feyenoord had dit echt even nodig, na alle pure mazzel en geluk in de eerste twee wedstrijden van het seizoen konden ze zo een wedstrijd, waarin het een keer niet meezat, wel gebruiken. We hebben ze nu weer eindelijk met hun kakkerlakkenpootjes op de grond gezet
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Op dit moment zeker ja, moet veel meer een kerel worden. Maar hij is niet de enige die door de mand viel.quote:Op zondag 21 september 2014 18:32 schreef MouzurX het volgende:
Mooi dat het in dit topic nu duidelijk is dat andersen (op dit moment) waardeloos is
Voordeel is wel dat ze nu volgende week tegen NAC uit er op kletsen, dit gaat ze niet nog is gebeuren (hoop ik).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Jongen, een kerel worden? Really? Die man was zo ongelofelijk slecht, heeft daar niets mee te maken.quote:Op zondag 21 september 2014 18:37 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op dit moment zeker ja, moet veel meer een kerel worden. Maar hij is niet de enige die door de mand viel.
Voordeel is wel dat ze nu volgende week tegen NAC uit er op kletsen, dit gaat ze niet nog is gebeuren (hoop ik).![]()
Heeft er alles mee te maken. Is nu nog veel teveel een pussy die zo uit de wedstrijd te halen is door tegenstander / publiek. Voetballen kan ie wel/quote:Op zondag 21 september 2014 18:39 schreef j95 het volgende:
[..]
Jongen, een kerel worden? Really? Die man was zo ongelofelijk slecht, heeft daar niets mee te maken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 18:25 schreef Monolith het volgende:
[..]
In zo'n groot huis valt heel wat schoon te maken natuurlijk.![]()
![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 18:42 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er alles mee te maken. Is nu nog veel teveel een pussy die zo uit de wedstrijd te halen is door tegenstander / publiek. Voetballen kan ie wel/![]()
![]()
Ah, we hebben een kenner die het beter weet dan De Boer en Bergkamp. Dat ie het niet laat zien in het eerste bij Ajax komt vnl. door z'n fysieke en (waarschijnlijk) mentale tekortkomingen.quote:
Aan het fysieke kan ie in ieder geval werken.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Want de boer en Bergkamp hebben het op het gebied van goede spelers herkennen zo goed gedaan de laatste jaren?quote:Op zondag 21 september 2014 18:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, we hebben een kenner die het beter weet dan De Boer en Bergkamp. Dat ie het niet laat zien in het eerste bij Ajax komt vnl. door z'n fysieke en (waarschijnlijk) mentale tekortkomingen.
Aan het fysieke kan ie in ieder geval werken.When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.![]()
Alsof dat hun taak is, daar zijn scouts voor.quote:Op zondag 21 september 2014 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Want de boer en Bergkamp hebben het op het gebied van goede spelers herkennen zo goed gedaan de laatste jaren?Rossoneri siamo noi.![]()
Ach ze hebben de door iedereen verguisde Blind toch laten staan.quote:Op zondag 21 september 2014 18:52 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Want de boer en Bergkamp hebben het op het gebied van goede spelers herkennen zo goed gedaan de laatste jaren?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ajax 0 - 3 APOEL
APOEL 2 - 0 Ajax
Barcelona 5 - 0 Ajax
Ajax 1 - 3 Barcelona
PSG 3 - 0 AjaxJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Niet te hopen dat we uit bij Barca ook zo spelen als vandaag, dan kunnen de dubbele cijfers wel eens gehaald worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Volgens mij is dit niet dezelfde fanquote:Op zondag 21 september 2014 18:49 schreef PicoMMP het volgende:
[ afbeelding ]
Even een snuifje voor de goede moed! Kan goed komen!
90 minuten later:
[ afbeelding ]![]()
Feyenoord - Ajax - 0-1quote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef JenHermes het volgende:
Ajax 0 - 3 APOEL
APOEL 2 - 0 Ajax
Barcelona 5 - 0 Ajax
Ajax 1 - 3 Barcelona
PSG 3 - 0 AjaxAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
PEC Zwolle - Ajax 5 - 0quote:
PEC Zwolle - Ajax 3 - 0JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef JenHermes het volgende:
[..]
PEC Zwolle - Ajax 5 - 0
PEC Zwolle - Ajax 3 - 0Haha, mannetje toch.
Gourmetten of steengrillen?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef JenHermes het volgende:
[..]
PEC Zwolle - Ajax 5 - 0
PEC Zwolle - Ajax 3 - 0.
Get woke, go broke!![]()
We hoeven ook niet te treuren dat Hoesen weg is, die raakt geen pepernoot bij Groningen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Serero zo snel mogelijk dumpen, speelt 1 op de 5 wedstrijden goed en 4 op 5 dramatisch slecht. Moisander staat het hele seizoen al dramatisch te ballen maar heeft nog wat vertrouwen op basis van de voorgaande jaren.Niet gaan huilen als de tegenstander Ajax weer heeft laten winnen of gelijkspelen he. Pruillipje.quote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef JenHermes het volgende:
Ajax 0 - 3 APOEL
APOEL 2 - 0 Ajax
Barcelona 5 - 0 Ajax
Ajax 1 - 3 Barcelona
PSG 3 - 0 Ajax![]()
Van hetzelfde laken een pak.quote:Op zondag 21 september 2014 18:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Volgens mij is dit niet dezelfde fan![]()
Jullie niet de bestuurskamer gaan bestormen he in de winterstopquote:Op zondag 21 september 2014 19:04 schreef franske19 het volgende:
Niet gaan huilen als de tegenstander Ajax weer heeft laten winnen of gelijkspelen he. Pruillipje.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Van der Hoorn verdient echt een basisplaats achterin ipv Veltman. Sinds die kneus erin staat is het een grote gatenkaas.![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef JenHermes het volgende:
Ajax 0 - 3 APOEL
APOEL 2 - 0 Ajax
Barcelona 5 - 0 Ajax
Ajax 1 - 3 Barcelona
PSG 3 - 0 Ajax
Rossoneri siamo noi.![]()
Lol, tegen Psg en vandaag na Cillessen beste man bij Ajax.quote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Ooku het volgende:
Van der Hoorn verdient echt een basisplaats achterin ipv Veltman. Sinds die kneus erin staat is het een grote gatenkaas.![]()
vd Hoorn verdient een enkeltje terug naar Utrecht, die had de 1-1 en de 2-1 gemaakt voor fnoord vandaag ;')quote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Ooku het volgende:
Van der Hoorn verdient echt een basisplaats achterin ipv Veltman. Sinds die kneus erin staat is het een grote gatenkaas.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Iedereen die heeft gekeken vandaag heeft gezien dat hij er helemaal niks van bakte. Slechte passes, verkeerde keuzes etc. Alles ging fout.quote:Op zondag 21 september 2014 18:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ah, we hebben een kenner die het beter weet dan De Boer en Bergkamp. Dat ie het niet laat zien in het eerste bij Ajax komt vnl. door z'n fysieke en (waarschijnlijk) mentale tekortkomingen.
Aan het fysieke kan ie in ieder geval werken.
Betekent overigens niet dat het er écht niet in zit hoor, hij zal vast talent hebben. Maar ik heb het nog niet gezien.![]()
Wow, van Rhijn praat normaal, dat is ook wel anders geweest. (studio sport)
Get woke, go broke!![]()
En voornamelijk zelfoverschatting.quote:Op zondag 21 september 2014 19:19 schreef j95 het volgende:
[..]
Iedereen die heeft gekeken vandaag heeft gezien dat hij er helemaal niks van bakte. Slechte passes, verkeerde keuzes etc. Alles ging fout.
Betekent overigens niet dat het er écht niet in zit hoor, hij zal vast talent hebben. Maar ik heb het nog niet gezien.A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!![]()
Alsof hij er gewoon van uitging dat ie naast zou gaan en daarom niets deedquote:Op zondag 21 september 2014 19:20 schreef Scorpie het volgende:
Vermeer die sip kijkend zegt dat van Rhijn ze meestal naast schietmooi joh.
.
Get woke, go broke!![]()
Dit ja, mooi stukje tvquote:Op zondag 21 september 2014 19:20 schreef Scorpie het volgende:
hardcoholic![]()
Vermeer: "Over het algemeen schiet hij ze naast"quote:Op zondag 21 september 2014 19:20 schreef Scorpie het volgende:
Tom Egbers: "Over het algemeen, maar vandaag niet"
![]()
![]()
Tweede helft tegen PSG alweer vergeten zeker?quote:Op zondag 21 september 2014 17:53 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
En dan volgende week verliezen omdat je nooit van je fouten leert.
Volgende wedstrijd is uit bij NAC. Kan je hetzelfde verwachten als vandaag.![]()
![]()
Veltman was juist een van de weinigen die nog redelijk overeind bleef, zeker in de 2e helft. Zwakke schakel centraal was Moisander.quote:Op zondag 21 september 2014 19:10 schreef Ooku het volgende:
Van der Hoorn verdient echt een basisplaats achterin ipv Veltman. Sinds die kneus erin staat is het een grote gatenkaas.
Vd Hoorn mag van mij best wel is spelen trouwens, heb het idee dat die wel stappen gemaakt heeft dit seizoen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
JOS heeft vandaag een tikkie gehad, zou zomaar kunnen dat dat doorwerkt in de beker en Ajax er een nipte overwinning uitsleept
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Die hebben het B-elftal opgesteld, die willen vlammen woensdagquote:Op zondag 21 september 2014 19:40 schreef Pedroso het volgende:
JOS heeft vandaag een tikkie gehad, zou zomaar kunnen dat dat doorwerkt in de beker en Ajax er een nipte overwinning uitsleept![]()
.
Get woke, go broke!![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 19:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die hebben het B-elftal opgesteld, die willen vlammen woensdag.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !![]()
Dat werd ook over psg gezegd na ajax-heracles.quote:Op zondag 21 september 2014 18:59 schreef Pedroso het volgende:
Niet te hopen dat we uit bij Barca ook zo spelen als vandaag, dan kunnen de dubbele cijfers wel eens gehaald worden.![]()
CL is niet te vergelijken met de competitie, dan speelt Ajax altijd 30x beter. Lekker om dan een keer de underdog te zijn.![]()
Vond hem altijd wel goed en helder in zijn interviews. Maakt altijd een veel betere indruk ipv die swagboys als Depay en Willemsquote:Op zondag 21 september 2014 19:19 schreef HeatWave het volgende:
Wow, van Rhijn praat normaal, dat is ook wel anders geweest. (studio sport)
![]()
kom sprinten danquote:Op zondag 21 september 2014 20:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel goed en helder in zijn interviews. Maakt altijd een veel betere indruk ipv die swagboys als Depay en Willems![]()
Voor Nederland jaquote:Op zondag 21 september 2014 20:49 schreef MakkieR het volgende:
En zo wordt Ajax voor de 5e keer weer kampioen. typerendRED ONS HENNIEGOD![]()
Onbegrijpelijk dat we die ooit hebben weggedaan.quote:Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Als Ajax dit jaar kampioen wordt moet de Boer een standbeeld krijgen en Cocu ontslagen worden.quote:Op zondag 21 september 2014 20:49 schreef MakkieR het volgende:
En zo wordt Ajax voor de 5e keer weer kampioen. typerend#FreeHat![]()
Van Rhijn komt naar het schijnt ook uit een heel normaal gezin uit Leiden.. en hij heeft een Nederlandse moeder, dat wil ook nog wel eens helpen. Depay en Willems zijn ook iets minder intelligent is mijn indrukquote:Op zondag 21 september 2014 20:24 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel goed en helder in zijn interviews. Maakt altijd een veel betere indruk ipv die swagboys als Depay en Willems![]()
Vooral Willems jaquote:Op zondag 21 september 2014 23:16 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Van Rhijn komt naar het schijnt ook uit een heel normaal gezin uit Leiden.. en hij heeft een Nederlandse moeder, dat wil ook nog wel eens helpen. Depay en Willems zijn ook iets minder intelligent is mijn indrukOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Je snapt dus echt niets van Ajax héquote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef JenHermes het volgende:
Ajax 0 - 3 APOEL
APOEL 2 - 0 Ajax
Barcelona 5 - 0 Ajax
Ajax 1 - 3 Barcelona
PSG 3 - 0 Ajax
Ze zijn pas te porren als het er écht om gaat. En het publiek er volledig achter staat.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
Ze zijn pas te porren als het er écht om gaat. En het publiek er volledig achter staat.
Zelf snap je er dus ook helemaal geen zak van.![]()
Net als Frank de Boerquote:Op zondag 21 september 2014 23:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zelf snap je er dus ook helemaal geen zak van.
Siggy en Anderson... zijn er dan écht geen betere voetballers binnen Ajax te vinden om die 2 te kunnen vervangen?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Duartequote:Op zondag 21 september 2014 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net als Frank de Boer
Siggy en Anderson... zijn er dan écht geen betere voetballers binnen Ajax te vinden om die 2 te kunnen vervangen?![]()
Tot de winterstop zullen we het daarmee moeten doen, het is niet anders.quote:Op zondag 21 september 2014 23:48 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Net als Frank de Boer
Siggy en Anderson... zijn er dan écht geen betere voetballers binnen Ajax te vinden om die 2 te kunnen vervangen?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Andersen, Fischer, slechte lichting Denen. Mogen niet eens de veters van Eriksen strikken.quote:
Schone daarentegen...
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Gaan we Andersen nou afrekenen op die potjes die hij speelt op een positie waar hij helemaal niet hoort te staan?![]()
Ik heb hem nog nooit betrapt op één goede wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2014 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we Andersen nou afrekenen op die potjes die hij speelt op een positie waar hij helemaal niet hoort te staan?What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Dan had je wat vaker naar de jeugd moeten kijken. Kereltje kan echt wel voetballen hoor. Ik ben wel een beetje klaar met dat rare gedoe van Frank met die middenvelders op de flank. Bij Schöne pakt het goed uit maar ook die zou meer brengen centraal op het veld.quote:Op maandag 22 september 2014 00:02 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit betrapt op één goede wedstrijd.![]()
Als hij daar niet hoort te staan hoort hij ook gewoon niet te spelen. Blijft jammer dat we dan iemand op die positie moeten hebben die er daar niks van bakt.quote:Op maandag 22 september 2014 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we Andersen nou afrekenen op die potjes die hij speelt op een positie waar hij helemaal niet hoort te staan?![]()
Dan nog raakt hij geen bal goed.quote:Op maandag 22 september 2014 00:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Gaan we Andersen nou afrekenen op die potjes die hij speelt op een positie waar hij helemaal niet hoort te staan?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het gaat er niet om wat hij in de jeugd laat zien (Laatst een puike samenvatting van Ajax A1 - PSG A1 gezien) maar wat hij in het eerste laat zien. En dat is gewoon pover.quote:Op maandag 22 september 2014 00:03 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan had je wat vaker naar de jeugd moeten kijken. Kereltje kan echt wel voetballen hoor. Ik ben wel een beetje klaar met dat rare gedoe van Frank met die middenvelders op de flank. Bij Schöne pakt het goed uit maar ook die zou meer brengen centraal op het veld.
Het is toch raar dat een speler als Schöne zichzelf ontwikkeld heeft tot een onmisbare factor. Al klopt Klaassen ook aardig aan de deur. Maar dan moet het wel meezitten, anders is ook hij onzichtbaar..
Zet Schöne op 10 en hij kan de Deense Litmanen worden. Zijn techniek, overzicht en traptechniek zal dan meer bepalend worden voor het temporiseren van de wedstrijd. Zonder een bepalende middenvelder ben je kansloos tegen gasten die op en top gebrand zijn om te winnen.
Tegen PSG heb kan je nog geluk hebben omdat ze op 60% speelde, maar tegen een bomvolle kuip spelen die na 3 verloren wedstrijden wel naar een succesje snakken, is ander koek. En dan speel je toch niet met mietje als Andersen en klungel Siggy.
Frank, maak aub Schöne aanvoerder ipv MoisanderWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
PSG speelde niet op 60%, die bakken er gewoon niet veel van, zijn stelletje arrogante individuelen..quote:Op maandag 22 september 2014 00:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om wat hij in de jeugd laat zien (Laatst een puike samenvatting van Ajax A1 - PSG A1 gezien) maar wat hij in het eerste laat zien. En dat is gewoon pover.
Het is toch raar dat een speler als Schöne zichzelf ontwikkeld heeft tot een onmisbare factor. Al klopt Klaassen ook aardig aan de deur. Maar dan moet het wel meezitten, anders is ook hij onzichtbaar..
Zet Schöne op 10 en hij kan de Deense Litmanen worden. Zijn techniek, overzicht en traptechniek zal dan meer bepalend worden voor het temporiseren van de wedstrijd. Zonder een bepalende middenvelder ben je kansloos tegen gasten die op en top gebrand zijn om te winnen.
Tegen PSG heb kan je nog geluk hebben omdat ze op 60% speelde, maar tegen een bomvolle kuip spelen die na 3 verloren wedstrijden wel naar een succesje snakken, is ander koek. En dan speel je toch niet met mietje als Andersen en klungel Siggy.
Frank, maak aub Schöne aanvoerder ipv Moisander![]()
Dus op 60% van hun kunnen. Stuk voor stuk spelers die Ajax met groots gemak kampioen maken. Stel je voor, Zlatan in de spits ipv Siggyquote:Op maandag 22 september 2014 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSG speelde niet op 60%, die bakken er gewoon niet veel van, zijn stelletje arrogante individuelen..
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
Onderschatting en stuk voor stuk individuen die het niet kunnen opbrengen voor elkaar tegen mindere tegenstanders. Ze konden de knop gewoon niet meer omzetten in de wedstrijd.quote:Op maandag 22 september 2014 01:00 schreef Tyron het volgende:
[..]
PSG speelde niet op 60%, die bakken er gewoon niet veel van, zijn stelletje arrogante individuelen..
Best triest en natuurlijk ook een verdienste van Ajax dat het uiteindelijk nodig bleek in de tweede helft.![]()
Fischer slecht noemen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Andersen, Fischer, slechte lichting Denen. Mogen niet eens de veters van Eriksen strikken.
Schone daarentegen...dan ben je echt een blinde konthomo
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Je snapt dus echt niets van Ajax hé
Ze zijn pas te porren als het er écht om gaat. En het publiek er volledig achter staat.![]()
![]()
Aldus de ''Dit Ajax is niets meer, ik ben bij deze supporter af'' spreker.quote:Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze zijn pas te porren als het er écht om gaat. En het publiek er volledig achter staat.![]()
wat me daar opviel is dat zelfs zulke spelers die slappe houding niet van hun af konden schudden toen de wedstrijd er om vroeg.quote:Op maandag 22 september 2014 01:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Onderschatting en stuk voor stuk individuen die het niet kunnen opbrengen voor elkaar tegen mindere tegenstanders. Ze konden de knop gewoon niet meer omzetten in de wedstrijd.
Best triest en natuurlijk ook een verdienste van Ajax dat het uiteindelijk nodig bleek in de tweede helft.![]()
![]()
Des te heerlijker dat wij als joden met de punten weglopen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Die spelers hebben toch allemaal een beats by dre opquote:Op maandag 22 september 2014 08:29 schreef Planga het volgende:
Des te heerlijker dat wij als joden met de punten weglopen.![]()
Wij hebben Vit, AZ, PSV en fey al gehad. Komt goed, na 17 potjes een plek of 12 hoger dan feyenoord.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Blind ging vorig jaar nog een beetje provoceren volgens mij. Middelvinger enzo.quote:Op maandag 22 september 2014 08:29 schreef Planga het volgende:
Des te heerlijker dat wij als joden met de punten weglopen.![]()
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/198251/Highlights-Feyenoord-Ajax-6.htm
Op 06:24, bij die bal die van de lijn werd gehaald. In het groene shirt achter het goal een Ajax supporter![]()
![]()
Dus best wel redelijk begin. PSV had je thuis makkelijk moeten winnen. Zo slecht spelen en dan 2e staan met 3 punten achter, kan slechter.quote:Op maandag 22 september 2014 08:45 schreef Planga het volgende:
Wij hebben Vit, AZ, PSV en fey al gehad. Komt goed, na 17 potjes een plek of 12 hoger dan feyenoord.![]()
Nu NAC uit, PEC thuis en Twente uit. Daarna moet je eigenlijk wel een mooie serie neerzetten:
- Go Ahead (thuis)
- Dordrecht (thuis)
- Cambuur (uit)
- Heerenveen (thuis)
- ADO (uit)
- Willem II (thuis)
- Utrecht (thuis)
- Excelsior (uit)
Winterstop.![]()
dafuq? Die staat onwijs hard te juichen?quote:Op maandag 22 september 2014 10:10 schreef Herqules het volgende:
http://www.ajax.nl/Ajax-TV/198251/Highlights-Feyenoord-Ajax-6.htm
Op 06:24, bij die bal die van de lijn werd gehaald. In het groene shirt achter het goal een Ajax supporter![]()
![]()
Nee dat is geen Ajacied. Hij jutte enkel de ploeg op voor de daaropvolgende corner. Gisteren duidelijker te zien op tv.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
lijkt me ook niet eerlijk gezegd, cillessen had de bal alleen klemvast en geen corner.quote:Op maandag 22 september 2014 10:24 schreef Planga het volgende:
Nee dat is geen Ajacied. Hij jutte enkel de ploeg op voor de daaropvolgende corner. Gisteren duidelijker te zien op tv.
Je moet aardig levensmoe zijn ook wil je in dat vak staan juichen voor de aartsrivaal![]()
![]()
Gewoon een mongool die dacht dat er gescoord was."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
meest logische verklaring inderdaadquote:Op maandag 22 september 2014 10:26 schreef Dven het volgende:
Gewoon een mongool die dacht dat er gescoord was.![]()
![]()
Het lijkt wel alsof hij staat te juichenquote:Op maandag 22 september 2014 10:24 schreef Planga het volgende:
Nee dat is geen Ajacied. Hij jutte enkel de ploeg op voor de daaropvolgende corner. Gisteren duidelijker te zien op tv.![]()
![]()
WzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdb
WzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdbWzawzdb![]()
![]()
Schei toch uit man. Hoe erg Ajax ook gedreven en gemotiveerd zal zijn: Ajax heeft gewoon niets te zeggen tegen Barca en PSG. Zelfs tegen APOEL gaat het een zeer moeilijk verhaal worden aangezien APOEL op alle fronten betere individuele kwaliteiten heeft. Dan kan het publiek er nog zo achter gaan staan maar als de tegenstander individueel 4 klasses beter is dan heb je daar he-le-maal niets aanquote:Op zondag 21 september 2014 23:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ze zijn pas te porren als het er écht om gaat. En het publiek er volledig achter staat.JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
Apoel wordt zeker geen makkie en tegen die andere 2 heb je alleen kans als ze in slaap vallenquote:Op maandag 22 september 2014 11:19 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Hoe erg Ajax ook gedreven en gemotiveerd zal zijn: Ajax heeft gewoon niets te zeggen tegen Barca en PSG. Zelfs tegen APOEL gaat het een zeer moeilijk verhaal worden aangezien APOEL op alle fronten betere individuele kwaliteiten heeft. Dan kan het publiek er nog zo achter gaan staan maar als de tegenstander individueel 4 klasses beter is dan heb je daar he-le-maal niets aan![]()
Wij jodenquote:Op maandag 22 september 2014 08:29 schreef Planga het volgende:
Des te heerlijker dat wij als joden met de punten weglopen.Je hebt godverdomme nog nooit dat betonnen grafstadion in Amsterdam van binnen gezien man idioot. Lekker op zondagmiddag om half 3 met een halve liter op de bank naar teletekst kijken terwijl moeder de vrouw staat te koken, dat is wat je doet
JenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
laat gaan joh, Ajax wint altijd van Feyenoord, gewoon van tevoren rekening mee houden, dan heb je daarna misschien je frustraties wat beter onder controle.quote:Op maandag 22 september 2014 11:23 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wij jodenJe hebt godverdomme nog nooit dat betonnen grafstadion in Amsterdam van binnen gezien man idioot. Lekker op zondagmiddag om half 3 met een halve liter op de bank naar teletekst kijken terwijl moeder de vrouw staat te koken, dat is wat je doet
![]()
Pilletjes weer niet genomen?quote:Op maandag 22 september 2014 11:23 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Wij jodenJe hebt godverdomme nog nooit dat betonnen grafstadion in Amsterdam van binnen gezien man idioot. Lekker op zondagmiddag om half 3 met een halve liter op de bank naar teletekst kijken terwijl moeder de vrouw staat te koken, dat is wat je doet
.
Get woke, go broke!![]()
Nederlandse clubs stellen al jaren niets meer voor in Europa. Hoelang is het geleden dat Ajax de groepsfase van de CL overleefde? De laatste keer dat Nederlandse clubs het ver geschopt hebben in Europa was toen PSV tegen Milan speelde en een dag later AZ tegen Sporting. Volgens mij was dat in 2005?quote:Op maandag 22 september 2014 11:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Apoel wordt zeker geen makkie en tegen die andere 2 heb je alleen kans als ze in slaap vallenJenHermes is gisteren terug gekomen van de kermis en hij decht is wer ber mis![]()
En hoe lang is het geleden dat Ajax vierde in de poule eindigde?quote:Op maandag 22 september 2014 11:28 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Nederlandse clubs stellen al jaren niets meer voor in Europa. Hoelang is het geleden dat Ajax de groepsfase van de CL overleefde? De laatste dat Nederlandse clubs het ver geschopt hebben in Europa was toen PSV tegen Milan speelde en een dag later AZ tegen Sporting. Volgens mij was dat in 2005?![]()
Daar komt het wel op neerquote:Op maandag 22 september 2014 11:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
laat gaan joh, Ajax wint altijd van Feyenoord, gewoon van tevoren rekening mee houden, dan heb je daarna misschien je frustraties wat beter onder controle., de wedstrijd was waardeloos maar de napret is er weer beter op
Forum Opties Forumhop: Hop naar: