Ik moet de eerste nog tegenkomen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
*wink* *wink*
-----
Iemand wel eens een fake profiel tegengekomen op paiq? Hier eentje die wel erg veel op scarlet johansson lijkt
Die vraag kan in alle vormen gesteld worden denk ik. Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten. Of knoop er een gesprek mee aan, en als hij 9 van de 10 keer over zijn hengst dan wel merrie begint, dan weet je genoeg.quote:Op zondag 21 september 2014 23:41 schreef eefje801 het volgende:
Is een man die paard rijdt net zo erg als een vrouw die paard rijdt? Verder erg leuke match op tinder, maar ik heb echt helemaal niks met paarden, vind ze zelfs een beetje eng.
Dat gesprek had ik al, hij noemde het als hobby. Vond het wel komisch omdat er hier zo gezeken wordt op/over vrouwen met paarden op datingsites. Ga echt niet een leukerd op een hobby afwijzen hoorquote:Op maandag 22 september 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die vraag kan in alle vormen gesteld worden denk ik. Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten. Of knoop er een gesprek mee aan, en als hij 9 van de 10 keer over zijn hengst dan wel merrie begint, dan weet je genoeg.
Het gaat er uiteindelijk toch over wat je er zelf van vindt toch? Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al. En ook wel eens meegemaakt dat ik geblokt werd op PaiQ omdat ze motorrijden niks vond.quote:Op maandag 22 september 2014 01:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat gesprek had ik al, hij noemde het als hobby. Vond het wel komisch omdat er hier zo gezeken wordt op/over vrouwen met paarden op datingsites. Ga echt niet een leukerd op een hobby afwijzen hoorHet is wel weer import, zal ook eens niet iemand van onder de rivieren zijn
Het stemt me alleen wel een beetje nors dat hij Noorderlingen stug vindt.
Als het alléén paardrijden geweest was als hobby had het me wel doen twijfelen. Vind het wel leuk als iemand meerdere interesses heeft. Hij is een van de eersten op Tinder die ik tref die meer zegt dan "hoi" of ";)"quote:Op maandag 22 september 2014 01:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk toch over wat je er zelf van vindt toch? Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al. En ook wel eens meegemaakt dat ik geblokt werd op PaiQ omdat ze motorrijden niks vond.
En hoezo vindt hij Noorderlingen stug? Bewijs hem het tegendeel
Watquote:Op maandag 22 september 2014 01:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk toch over wat je er zelf van vindt toch? Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al. En ook wel eens meegemaakt dat ik geblokt werd op PaiQ omdat ze motorrijden niks vond.
En hoezo vindt hij Noorderlingen stug? Bewijs hem het tegendeel
Dat hele gesprek ging ongeveer zo:quote:Op maandag 22 september 2014 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Hier alleen omdat de afstand teveel was, kan ik alleen maar respect voor hebben als iemand gewoon realistisch is.
Ook een date gehad met een meisje die het erg eng vond. Maar toch deed ze het en ze vond het leuk. Gedurfde zet wat wel respect bij mij oogste.quote:Op maandag 22 september 2014 02:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hele gesprek ging ongeveer zo:
Zij was best iemand die hield van de natuur. Dus ik zeg: dan gaan we een keer samen met de motor, jij lekker achterop door de binnenwegen van Brabant.
Krijg ik vervolgens een hele tirade over me heen dat motorrijden gevaarlijk is, dat ik vast en zeker te hard zou rijden, dat ik een gevaar op de weg zou zijn, en dat een motor nog eens milieuonvriendelijk ( ja echt) was.
Toen wist ik al dat het niks zou worden, maar kon het niet laten te zeggen dat haar autootje uit 1990 nog veel schadelijker was voor het milieu dan mijn motor uit 2005. En dat was het einde
Serieus?! Mensen swipen jou naar links (of was dat rechts?) als je geen foto hebt? Bijzonder. Moet wel een erg goed verhaal zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 02:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik kwam op Tinder een meisje van vroeger tegen heeft mij een lange tijd gepest ik was niet zo vrolijk toen ik haar op Tinder zag.
Nou moet ik dan wel weer zeggen ze is er niet mooier op geworden vroeger vond ik haar erg knap maar tsja nu zeker niet meer dus op de een of andere manier valt dat dan wel weer mee
Nog een berichtje van een meisje gekregen die bij mij niet in de smaak ligt dat ze een blind date wel leuk vond omdat ik geen foto erop heb maar heb niks terug geschreven.
Gewoon lekker mee praten en/of daten. Je merkt vanzelf wel of het blocking is. Sowieso is het fijn als iemand een hobby of passie heeft waar hij lekker mee bezig kan zijn. Kan jij tenminste ongestoord fokken. (of een andere hobby uitoefenen, in ieder geval niet de hele tijd op elkaars lip)quote:Op maandag 22 september 2014 01:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het alléén paardrijden geweest was als hobby had het me wel doen twijfelen. Vind het wel leuk als iemand meerdere interesses heeft. Hij is een van de eersten op Tinder die ik tref die meer zegt dan "hoi" of ";)"
Net verhuisd, kan me er iets bij indenken hoor.
Totaal geen verhaal XD geen tekst ofzo erbij gezet.quote:Op maandag 22 september 2014 10:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Serieus?! Mensen swipen jou naar links (of was dat rechts?) als je geen foto hebt? Bijzonder. Moet wel een erg goed verhaal zijn.Meisje van vroeger ook zeker naar links (of rechts) swipen. Wat ik bedoel is; accepteren. Een beetje narren is altijd wel leuk.
quote:Op maandag 22 september 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten.
Ja wat is het nou?quote:Op maandag 22 september 2014 01:34 schreef El_Thijs het volgende:
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al.
Gewoon zoals het er staat toch?quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 02:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hele gesprek ging ongeveer zo:
Zij was best iemand die hield van de natuur. Dus ik zeg: dan gaan we een keer samen met de motor, jij lekker achterop door de binnenwegen van Brabant.
Krijg ik vervolgens een hele tirade over me heen dat motorrijden gevaarlijk is, dat ik vast en zeker te hard zou rijden, dat ik een gevaar op de weg zou zijn, en dat een motor nog eens milieuonvriendelijk ( ja echt) was.
Toen wist ik al dat het niks zou worden, maar kon het niet laten te zeggen dat haar autootje uit 1990 nog veel schadelijker was voor het milieu dan mijn motor uit 2005. En dat was het einde
Mijn foto´s op PaiQ laten mijn voorliefde voor motoren al zien. Dus daaruit kunnen ze hun conclusie al trekken. En ik geef het ook al snel aan. Bij deze waren de foto's nog niet zichtbaar dus, maar omdat ik het van te voren aangaf ging de lawine schuivenquote:Op maandag 22 september 2014 12:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja beter dat je het dan te weten komt dan dat je er al 3x mee op date bent geweest (bij wijze van)
Nou nee dat staat er helemaal niet.quote:Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon zoals het er staat toch?
Als ze er zelf niks mee heeft dan zou ze hem kunnen laten schieten. Ik geef mijn eigen persoonlijke voorkeur erbij.
Dat zie ik er niet in terug, maar goed. Wellicht zie jij het anders.quote:Op maandag 22 september 2014 12:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou nee dat staat er helemaal niet.
kun je hem beter laten schieten ≠ zou ze hem kunnen laten schieten
Van leuke mensen?quote:Op maandag 22 september 2014 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Motormannen en paardenmeisjes zijn echt hetzelfde ras.
En toen werden je foto's opeens ook nog zichtbaar zekerquote:Op maandag 22 september 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn foto´s op PaiQ laten mijn voorliefde voor motoren al zien. Dus daaruit kunnen ze hun conclusie al trekken. En ik geef het ook al snel aan. Bij deze waren de foto's nog niet zichtbaar dus, maar omdat ik het van te voren aangaf ging de lawine schuiven
Volgens mij niet eens, kan me in ieder geval niet herinneren hoe zij eruit zagquote:Op maandag 22 september 2014 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En toen werden je foto's opeens ook nog zichtbaar zeker
Fokken als hobby?quote:Op maandag 22 september 2014 10:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee praten en/of daten. Je merkt vanzelf wel of het blocking is. Sowieso is het fijn als iemand een hobby of passie heeft waar hij lekker mee bezig kan zijn. Kan jij tenminste ongestoord fokken. (of een andere hobby uitoefenen, in ieder geval niet de hele tijd op elkaars lip)
Nog wel contact mee, maar verder ongedefinieerd.quote:Op maandag 22 september 2014 12:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Van leuke mensen?![]()
Jammer van je tinderdate... maar hoe was het nu met je andere date waar je mee bezig was?
Je kan haar foto toch door een image-search heen halen? 9 van de 10 keer komt er dan wel uit of het een faker is of niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef PeterPastoor het volgende:
Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat vaak ook zo denk ik?
Erg mooie meid op RP zonder betaald account die mij een berichtje stuurt haha. Ben dat van dames niet gewend. Heb haar voor de zekerheid maar mijn spam-mailaccount gegeven. Kijken hoe dat loopt
Gewoon doen, en anders even skypen ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmm ze reageert normaal op mail. Nu al 2 mailtjes die normaal overkomen. Ben benieuwd. Laat wel even weten hoe het loopt.
Ja in de kroeg houden ze het zelden bij koffie alleenquote:Op maandag 22 september 2014 17:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Fokken als hobby?
Op zich pas ik beter bij een kroegtijger of een thuisfilosoof maar die drinken vaak zoveel.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja in de kroeg houden ze het zelden bij koffie alleen
Hoe is het met jouw date/verliefdheid/whatever? Goed afgelopen?quote:
Kan bestquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja in de kroeg houden ze het zelden bij koffie alleen
Het ziet er allemaal nog steeds positief uit. Alleen gezien mijn verleden, moet ik extra mijn best doen om niet onzeker over te komen. En dat lukt me best goed eigenlijk. Heb daar normaal weinig last van, maar bij haar wel iets meer, deze vind ik leuker namelijk.. To be continued..quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw date/verliefdheid/whatever? Goed afgelopen?
Klopt, er staat ook zelden. De uitzonderingen zijn er ook die de regel etc blabla...quote:
Sluis je geld eerst door naar je spaarrekening.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Wel gewoon contact gehad tot nu toe. Ze vraagt alleen al om mijn nummer nu. Ze komt leuk over
Laat haar gewoon haar telefoonnummer eerst geven, als het begint met 0900 weet je genoegquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Wel gewoon contact gehad tot nu toe. Ze vraagt alleen al om mijn nummer nu. Ze komt leuk over
Top!quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal nog steeds positief uit. Alleen gezien mijn verleden, moet ik extra mijn best doen om niet onzeker over te komen. En dat lukt me best goed eigenlijk. Heb daar normaal weinig last van, maar bij haar wel iets meer, deze vind ik leuker namelijk.. To be continued..
Hey, een drankje is erg lekker hoorquote:
Goed man! Klinkt heel voorspoedig, houden zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal nog steeds positief uit. Alleen gezien mijn verleden, moet ik extra mijn best doen om niet onzeker over te komen. En dat lukt me best goed eigenlijk. Heb daar normaal weinig last van, maar bij haar wel iets meer, deze vind ik leuker namelijk.. To be continued..
Welke site sta je ingeschreven?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
Ik ben sinds kort ook op zoek naar een leuke date via een datingsite. Tinder is niet helemaal mijn ding aangezien ik het idee heb dat mijn matches vooral op seks uit zijn en ik wil gewoon een leuke date...
Maar ik lees nu al dat ik beter kan verzwijgen op mijn dateprofiel dat ik paard rijd
Je antwoord is 42.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
Ik ben sinds kort ook op zoek naar een leuke date via een datingsite. Tinder is niet helemaal mijn ding aangezien ik het idee heb dat mijn matches vooral op seks uit zijn en ik wil gewoon een leuke date...
Maar ik lees nu al dat ik beter kan verzwijgen op mijn dateprofiel dat ik paard rijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door S95Sedan op 23-09-2014 18:21:03 ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je antwoord is 42.Lijkt me vrij stompzinnig om dat te verzwijgen als je een serieuze date zoekt. Als een vent dat al niet eens aan kan, lijkt hij me ook geen serieuze date mogelijkheid voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why do dishes when you can do daiquiris?
Prima toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
Dat hoort toch gewoon bij je? Komt hij ook wel achter als je gaat daten enzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
Tja, ieder zijn ding hequote:Op dinsdag 23 september 2014 18:24 schreef MissGump het volgende:
[..]
Lijkt me vrij stompzinnig om dat te verzwijgen als je een serieuze date zoekt. Als een vent dat al niet eens aan kan, lijkt hij me ook geen serieuze date mogelijkheid voor haar.
Ik vertrouw Lexa ook niet helemaal. Als je bent ingeschreven en betaald hebt kijkt er niemand, en als je niet betaald dan krijg je ineens bezoekersquote:Op dinsdag 23 september 2014 19:08 schreef S95Sedan het volgende:
Lexa is tegenwoordig een kutsite geworden, betaal je je scheel voor en moeilijk vanaf te komen.
[..]
Tja, ieder zijn ding he
Daarom ook inderdaad, lexa was altijd wel ok dacht ik, een jaar of wat terug.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vertrouw Lexa ook niet helemaal. Als je bent ingeschreven en betaald hebt kijkt er niemand, en als je niet betaald dan krijg je ineens bezoekers
Al had eefje ook zoiets gezegd ooit
Toch heeft een maat van me er verschillende dames ontmoet en ermee gedate. Ik sta er gewoon op en kijk wel wat er gebeurd. Lexamore heb ik ook wel eens geprobeerd maar dat viel me ook tegen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Daarom ook inderdaad, lexa was altijd wel ok dacht ik, een jaar of wat terug.
Dat dus...quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik vertrouw Lexa ook niet helemaal. Als je bent ingeschreven en betaald hebt kijkt er niemand, en als je niet betaald dan krijg je ineens bezoekers
Het ergste is de gigantische hoeveelheid reclames die Lexa aanprijzen als best beoordeelde datingsite. Dat kán gewoon niet kloppen, je hoort hier ook bijna nooit mensen over die site behalve SC geloof ik een keer.quote:Op dinsdag 23 september 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Relatieplanet heb ik dan ook een beter gevoel bij. Die geven nog om de zoveel tijd aan of je nieuwe matches hebt. Dat zie ik op Lexa nooit voorkomen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 21:58 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het ergste is de gigantische hoeveelheid reclames die Lexa aanprijzen als best beoordeelde datingsite. Dat kán gewoon niet kloppen, je hoort hier ook bijna nooit mensen over die site behalve SC geloof ik een keer.
Ik was volgens mij toen voor drie maanden 60(!) euro kwijt en kon nog steeds bijna niks. Veel mensen hebben zogenaamd hun foto's zo erg beveiligd dat je daar ook weer voor moet bijbetalen. Misschien is dat nu wel veranderd maar vond het de meeste vage site ever ja. Dan kun je nog beter een paar maanden betalen voor relatieplanet denk ik.
Qua betaalde sites zekerquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:08 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Relatieplanet heb ik dan ook een beter gevoel bij. Die geven nog om de zoveel tijd aan of je nieuwe matches hebt. Dat zie ik op Lexa nooit voorkomen.
Wat is deze, wees geëmancipeerd ofzoquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Qua betaalde sites zekerNee, het is een beetje te gelikt ook dat Lexa. Voor mij dan. Krijg van reclamespotjes nogal braakneigingen.
Overigens is de paardenman tot nu toe een leuke match. Valt me mee van Tinder. Ga maar eens over op whatsapp want er gaat vaak wat mis met berichtjes of ze komen heel laat binnen.
Ah, nummer. Nu mag hij de date regelen, moet ook niet teveel doen enzo.
Klinkt goedquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:24 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Qua betaalde sites zekerNee, het is een beetje te gelikt ook dat Lexa. Voor mij dan. Krijg van reclamespotjes nogal braakneigingen.
Overigens is de paardenman tot nu toe een leuke match. Valt me mee van Tinder. Ga maar eens over op whatsapp want er gaat vaak wat mis met berichtjes of ze komen heel laat binnen.
Ah, nummer. Nu mag hij de date regelen, moet ook niet teveel doen enzo.
Het is wel even schrikken dat de wat beter gepixelde whatsapp foto me een ideale schoonzoon toont maar wordt ook eens tijd dat ik met zo eentje datequote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik heb weer eens een 'normaal' iemand op PaiQ. En mijn foto's op PaiQ zijn ook ineens 7+. Eens kijken waar dit toe leidt. Ze praat wel veel en volledige zinnen. En zelfs na de foto's bleef ze in de lijst staanWellicht een motordate want ze wil wel graag achterop haha!
O jee, daar heb je het al.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:41 schreef eefje801 het volgende:
Dit is wel te erg, vraag ik: Wat kijk je? antwoord: "Warhorse". Overigens wel mooie film
Ik ben niet van de abnormale dates en rampdates heb ik ook nog nooit gehad. Ik doe het rustig aan met deze en we zien wel waar het op uitkomt. Ze woont in Sliedrecht en dat is vanuit Tilburg goed te rijden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:40 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is wel even schrikken dat de wat beter gepixelde whatsapp foto me een ideale schoonzoon toont maar wordt ook eens tijd dat ik met zo eentje date
Goed!! heb je andere foto's dan of gewoon wat meer aanbidsters. Dat klinkt goed hoor, over het algemeen gaan we nogal veel lullen als we iemand leuk vinden. Hoop het voor je! yay voor normale dates
Dat spreekt elkaar een beetje tegen El_Thijsquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik ben niet van de abnormale dates en rampdates heb ik ook nog nooit gehad. Ik doe het rustig aan met deze en we zien wel waar het op uitkomt. Ze woont in Sliedrecht en dat is vanuit Tilburg goed te rijden.
Geen idee, er staat een foto op waarop ik aan het poolen ben, en voor de rest wat foto's met en zonder motor. Niet veel bijzonders.
Het kán gewoon ook echt zijn hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:00 schreef PeterPastoor het volgende:
Al de hele avond aan het chatten met de dame van vanmiddag. Of ze kan heel goed acteren of ze is gewoon echt aardig en normaal enzo. Tot nu toe erg positief. Dame qua uiterlijk helemaal mijn ding. Buitenlands typetje
Dat schijn ik wel vaker te doenquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:55 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat spreekt elkaar een beetje tegen El_Thijs![]()
Denk dat ik vooral bedoel dat "de ideale schoonzoon" vaak niet echt een edge heeft. Heeft niet zozeer met abnormaal te maken alswel met chemie. Er moet ook iets irritant aan iemand zijn, wat mij betreft. Beetje wrijving is okee.
Maakt niet uit wat het is, het werktGood for you, gewoon zien hoe het loopt.
Heb 2 foto's op Paiq. Ene staat al tijden op 7.7 en heel soms op 7.6. En de ander op 7.5 stabiel. Dacht dat dat laag was maar als ik jou nu begrijp is dat wel ok hahaquote:Op dinsdag 23 september 2014 22:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Klinkt goed
Ik heb weer eens een 'normaal' iemand op PaiQ. En mijn foto's op PaiQ zijn ook ineens 7+. Eens kijken waar dit toe leidt. Ze praat wel veel en volledige zinnen. En zelfs na de foto's bleef ze in de lijst staanWellicht een motordate want ze wil wel graag achterop haha!
Ach ze zijn ook wel eens 6 geweest. Die heb ik er toen vanaf gehaald en er andere voor in de plaats gezet. Werkt goed.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:04 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Heb 2 foto's op Paiq. Ene staat al tijden op 7.7 en heel soms op 7.6. En de ander op 7.5 stabiel. Dacht dat dat laag was maar als ik jou nu begrijp is dat wel ok haha
Je hebt gewoon een leuk gesprek met een leuke vrouw, logisch dat je haar wil treffenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat schijn ik wel vaker te doen
Wil er enkel mee zeggen dat ik mijn verwachtingen gewoon laag houd, maar dat afstand geen probleem is. Op die manier.
Je vergeet FOK! en Facebook!quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:56 schreef PeterPastoor het volgende:
Paiq, Tinder en okcupid kun je redelijk veel gratis doen.
Hoezo is paiq lastig? Je kan toch wat sturen wat later gelezen wordt?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een leuk gesprek met een leuke vrouw, logisch dat je haar wil treffenNou niet te lang wachten hé, als zij er ook voor in lijkt. Gewoon nummers uitwisselen als het goed klikt. Paiq is anders wel lastig of je moet echt afspreken tegelijk online te zijn.
Beide hier zijn vrij hoog. Maar ik dacht dat iedereen wel standaard zon beetje boven 7-8 zat?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach ze zijn ook wel eens 6 geweest. Die heb ik er toen vanaf gehaald en er andere voor in de plaats gezet. Werkt goed.
Nee, dat ben ik niet van plan in ieder geval. We sturen elke dag een paar berichten over en weer en heb de indruk dat ze wel wil daten op den duur. Nu die duur niet te lang laten gaan. En via de app kan je wel zien wanneer er een berichtje is, dus dat scheelt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:09 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Je hebt gewoon een leuk gesprek met een leuke vrouw, logisch dat je haar wil treffenNou niet te lang wachten hé, als zij er ook voor in lijkt. Gewoon nummers uitwisselen als het goed klikt. Paiq is anders wel lastig of je moet echt afspreken tegelijk online te zijn.
Pool-foto is een 8 geweest. Maar blijkbaar ben ik niet zo knapquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Beide hier zijn vrij hoog. Maar ik dacht dat iedereen wel standaard zon beetje boven 7-8 zat?
Oh, zeker. Ben alleen geen voorstander van ellenlang chatten. En gun El_Thijs die date. Dan kan hij haar beter een beetje wegkapen van het aandachtsfest dat Paiq heet. Hoeft niet gelijk maar niet te lang mee wachten.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:12 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hoezo is paiq lastig? Je kan toch wat sturen wat later gelezen wordt?
[..]
Beide hier zijn vrij hoog. Maar ik dacht dat iedereen wel standaard zon beetje boven 7-8 zat?
Nee heb ook al 'normale' foto's gezien. Nee het wantrouwende gedeelte is al een stuk naar achteren geschovenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:03 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het kán gewoon ook echt zijn hoorAl heb ik wel teveel mannen erin zien trappen om niet wantrouwig te zijn. Zolang er niet teveel familiedrama's of andere zware zaken naar voren komen en ze meer foto's voor je heeft die niet geposeerd zijn of whatever kan het prima kloppen.
Hoe kun je die foto-beoordeling zien? Bij mij staat niets...quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach ze zijn ook wel eens 6 geweest. Die heb ik er toen vanaf gehaald en er andere voor in de plaats gezet. Werkt goed.
Het is vooral handiger om iemand een beetje voor jezelf te hebben vind ik. Ben een vrij lakse berichten stuurder maar dat komt omdat ik vaak iets lees en dan dingen ga doen en het vergeet. Op whatsapp laat ik ze gewoon open staan of ik ga er even echt voor zitten als ik iemand beter wil leren kennen en tijd heb. Als je op Tinder of Paiq zit heb je nou eenmaal ook wel eens een ander berichtje en dat leidt toch af.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:12 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nee, dat ben ik niet van plan in ieder geval. We sturen elke dag een paar berichten over en weer en heb de indruk dat ze wel wil daten op den duur. Nu die duur niet te lang laten gaan. En via de app kan je wel zien wanneer er een berichtje is, dus dat scheelt.
Staan ze ingesteld als chatfoto? Alleen dan kunnen ze beoordeeld worden.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kun je die foto-beoordeling zien? Bij mij staat niets...
Hmm ok. Ook als chat foto ingesteld of dat niet? Die gebruik ik eigenlijk alleen zodat ze vaker bij beoordelen komenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Pool-foto is een 8 geweest. Maar blijkbaar ben ik niet zo knap
Ik denk sowieso niet dat je dat moet verwachten, zelfs niet als je iemand ook op de app hebt.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:13 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Oh, zeker. Ben alleen geen voorstander van ellenlang chatten. En gun El_Thijs die date. Dan kan hij haar beter een beetje wegkapen van het aandachtsfest dat Paiq heet. Hoeft niet gelijk maar niet te lang mee wachten.
Als een foto zoveel keer beoordeelt is, dan kan je het cijfer zien. En nu vooral hoe hoog hij scoorde in het toernooi.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:15 schreef yats het volgende:
[..]
Hoe kun je die foto-beoordeling zien? Bij mij staat niets...
De laatste waar ik echt intensief contact mee had, had ik ook voor mezelf. En dat is wel fijn. En bij deze heb ik dat gevoel ook wel. Ik ga er in ieder geval niet te lang mee wachten en de telefoonnummers komen bij de date ook wel naar bovenquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:16 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het is vooral handiger om iemand een beetje voor jezelf te hebben vind ik. Ben een vrij lakse berichten stuurder maar dat komt omdat ik vaak iets lees en dan dingen ga doen en het vergeet. Op whatsapp laat ik ze gewoon open staan of ik ga er even echt voor zitten als ik iemand beter wil leren kennen en tijd heb. Als je op Tinder of Paiq zit heb je nou eenmaal ook wel eens een ander berichtje en dat leidt toch af.
Foto's zijn zowel als chat als ik-foto ingesteld.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm ok. Ook als chat foto ingesteld of dat niet? Die gebruik ik eigenlijk alleen zodat ze vaker bij beoordelen komen
[..]
Ik denk sowieso niet dat je dat moet verwachten, zelfs niet als je iemand ook op de app hebt.
Maar wegkapen maakt ook niet uit natuurlijk, ze kan ook iemand in het dagelijkse leven tegenkomen, dan heb je ook pech. Beter lijkt het me om gewoon te doen waar je je het prettigst bij voelt.
Denk dat je het wat te letterlijk neemt nu hoorquote:Op dinsdag 23 september 2014 23:19 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Hmm ok. Ook als chat foto ingesteld of dat niet? Die gebruik ik eigenlijk alleen zodat ze vaker bij beoordelen komen
[..]
Ik denk sowieso niet dat je dat moet verwachten, zelfs niet als je iemand ook op de app hebt.
Maar wegkapen maakt ook niet uit natuurlijk, ze kan ook iemand in het dagelijkse leven tegenkomen, dan heb je ook pech. Beter lijkt het me om gewoon te doen waar je je het prettigst bij voelt.
Ah, ja inderdaad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:22 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Foto's zijn zowel als chat als ik-foto ingesteld.
Nee oke, maar je wil toch ook wel te weten komen wat voor iemand het is neem ik aan. Ik ben niet iemand die zomaar met iemand af gaat spreken, helemaal omdat ik een serieus iemand zoek. En dat is niet iedereen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat je het wat te letterlijk neemt nu hoorBedoel meer dat het punt is dat veel mensen niet echt actie ondernemen als ze een leuk chatgesprek hebben of een leuk lopend contact. Terwijl het uiteindelijk toch om die dates gaat. Heeft niet te maken met snel willen maar met je verwachtingen niet met je op de loop laten gaan. Altijd doen waar je je het prettigst bij voelt is een mooi streven maar daten is ook uit je comfortzone komen, da's juist zo leuk eraan.
Ik zou zelf niet daten om het daten. Ik date om met een leuk iemand af te spreken. Voor mij heeft het geen meerwaarde om heel veel dates met verschillende personen gehad te hebben, in ieder geval niet als 'bragging rights'.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ja inderdaad.
[..]
Nee oke, maar je wil toch ook wel te weten komen wat voor iemand het is neem ik aan. Ik ben niet iemand die zomaar met iemand af gaat spreken, helemaal omdat ik een serieus iemand zoek. En dat is niet iedereen.
Dan kan je het wel gaan overhaasten door daaruit te stappen maar dat vindt ik toch minder handig.
Daten om het daten is ook zo, meh.
Heb je al eens een internetdate gehad?quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:26 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah, ja inderdaad.
[..]
Nee oke, maar je wil toch ook wel te weten komen wat voor iemand het is neem ik aan. Ik ben niet iemand die zomaar met iemand af gaat spreken, helemaal omdat ik een serieus iemand zoek. En dat is niet iedereen.
Dan kan je het wel gaan overhaasten door daaruit te stappen maar dat vindt ik toch minder handig.
Daten om het daten is ook zo, meh.
Een date date niet echt. Niet met de intentie dat daar wellicht meer uit ontstaat. Meer voor de funsies.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:31 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Heb je al eens een internetdate gehad?
En ben het met je eens dat je iemand moet leren kennen. Volgens mij lees je me echt een beetje verkeerd. Iemand leren kennen is ook langer praten dan een paar zinnen uitwisselen per dag. Een gesprek vergt meer, vind ik. Kan ook een telefoongesprek zijn, of Skype. Of Whatsapp.
Wat ik bedoel met comfortzone is dat als je serieus op zoek bent je absoluut een aantal dingen zoekt maar je zult chemie of een klik nooit echt voelen online, dat bestaat niet. Je kunt denken dat het erg goed klikt en hopen dat het tot een date komt maar des te groter is de teleurstelling (helemaal als je heel serieus zoekt, of je een serieus contact wilt is wat anders, mi) als iemand niet aan de opgebouwde verwachtingen voldoet. Het feit dat je het ook als een leuk iets kunt zien om op date te gaan vind ik niet daten om het daten, meer een iets luchtigere benadering.
Oh dat zeker, maar ik lees wel eens hier dat sommige na een paar dagen chatten al afspreken. Dan kan je toch nooit dingen van iemand weten om bijvoorbeeld een leuke date omheen te plannen. Standaard uit eten of naar de bios kan iedereen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik zou zelf niet daten om het daten. Ik date om met een leuk iemand af te spreken. Voor mij heeft het geen meerwaarde om heel veel dates met verschillende personen gehad te hebben, in ieder geval niet als 'bragging rights'.
Nou, als ik d'r eerst helemaal uithoor via berichten, krijg ik er meestal nog wel een leuk gesprek uit op de date. Maar dan merk je al snel dat je in de herhaling valt. Al kan ik een eind in de rondte ouwehoeren en overal wel een draai aan geven. Daarom vind ik het ook wel leuk om tijdens de date dingen te weten te komen.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Oh dat zeker, maar ik lees wel eens hier dat sommige na een paar dagen chatten al afspreken. Dan kan je toch nooit dingen van iemand weten om bijvoorbeeld een leuke date omheen te plannen. Standaard uit eten of naar de bios kan iedereen.
En misschien ben ik wel gewoon een geval apart![]()
In een paar gesprekken kan je al heel kenmerkende dingen te weten komen natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
Oh dat zeker, maar ik lees wel eens hier dat sommige na een paar dagen chatten al afspreken. Dan kan je toch nooit dingen van iemand weten om bijvoorbeeld een leuke date omheen te plannen. Standaard uit eten of naar de bios kan iedereen.
Zeg ook niet dat je een kruisverhoor via de app moet doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:00 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Nou, als ik d'r eerst helemaal uithoor via berichten, krijg ik er meestal nog wel een leuk gesprek uit op de date. Maar dan merk je al snel dat je in de herhaling valt. Al kan ik een eind in de rondte ouwehoeren en overal wel een draai aan geven. Daarom vind ik het ook wel leuk om tijdens de date dingen te weten te komen.
Dat zal per persoon verschillen, de een zegt meer dan de ander.quote:Op woensdag 24 september 2014 00:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In een paar gesprekken kan je al heel kenmerkende dingen te weten komen natuurlijk.
En wil je dan perse iets specifieks doen op een date? Aan wat voor dingen moet ik dan denken? Als je dat dus uit gesprekken wilt halen
dat vind iedereen van zichzelf, dus weinig speciaals
Herkenbaar inderdaad. Al moet ik zeggen dat best veel vrouwen gezellig chatten prima vinden, maar afhaken zodra je concreet een date voor probeert te stellen. Dat is me al een paar keer gebeurd en werkt niet direct motiverend. Aan de andere kant hoeft het ook maar 1 keer wel 'raak' te zijn natuurlijk.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Denk dat je het wat te letterlijk neemt nu hoorBedoel meer dat het punt is dat veel mensen niet echt actie ondernemen als ze een leuk chatgesprek hebben of een leuk lopend contact. Terwijl het uiteindelijk toch om die dates gaat. Heeft niet te maken met snel willen maar met je verwachtingen niet met je op de loop laten gaan. Altijd doen waar je je het prettigst bij voelt is een mooi streven maar daten is ook uit je comfortzone komen, da's juist zo leuk eraan.
Dat ligt aan jou denk ik. Zelfs als ik iemand nog niet echt ken omdat we alleen een paar berichten uitgewisseld hebben kan ik meestal wel een leuke (en originelere dan uit eten/bioscoop etc) date verzinnen. Zo heb ik met mijn laatste date lekker bij een kampvuurtje gezeten met een flesje wijn en vooral gezellig gekletst, en zo zijn er tal van andere opties.quote:Op dinsdag 23 september 2014 23:58 schreef S95Sedan het volgende:
QFTquote:Op woensdag 24 september 2014 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor mij is het juist belangrijk dat ik zonder veel toeters en bellen een leuke tijd met iemand kan hebben.
Het moet leuk zijn omdat je klik met iemand leuk is, niet omdat je nou zo'n ludieke lekkeregekkiesactiviteit aan het doen bent.
dit ook jaquote:Op woensdag 24 september 2014 10:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Voor mij is het juist belangrijk dat ik zonder veel toeters en bellen een leuke tijd met iemand kan hebben.
Het moet leuk zijn omdat je klik met iemand leuk is, niet omdat je nou zo'n ludieke lekkeregekkiesactiviteit aan het doen bent.
Jouw insteek is sowieso nogal even wat anders aangezien je al een vriend hebt.quote:Op woensdag 24 september 2014 07:47 schreef rhubarbje het volgende:
Dat gaat toch ook prima na 1 gesprek zelfs?
Ik heb ooit iemand ontmoet op een feestje, daarna 2 mails uitgewisseld om de date te plannen en toch zijn we niet 'gewoon' wat gaan drinken
Maar los daarvan, wat is daar mis mee? Mijn ervaring is dat je echt pas weet wat voor vlees je in de kuip hebt als je iemand ziet. Ik spreek liever sneller af en dan maar gewoon even snel een koffie zodat je dingen/iemand uit kunt sluiten voor je weer weken verder bent. De tweede date kan altijd nog uitgebreider
Daarom zei ik dan ook al, ik ben vast een geval apartquote:Op woensdag 24 september 2014 09:45 schreef yats het volgende:
[..]
Dat ligt aan jou denk ik. Zelfs als ik iemand nog niet echt ken omdat we alleen een paar berichten uitgewisseld hebben kan ik meestal wel een leuke (en originelere dan uit eten/bioscoop etc) date verzinnen. Zo heb ik met mijn laatste date lekker bij een kampvuurtje gezeten met een flesje wijn en vooral gezellig gekletst, en zo zijn er tal van andere opties.
[/uit lurk-modus] Ik zou dat echt nooit doen, omdat dat op een eerste date ook juist af kan schrikken, omdat er dan meteen verwachtingen aan vast zitten...bewust of onbewust...quote:Op woensdag 24 september 2014 12:14 schreef S95Sedan het volgende:
Nouja, laten we het erop houden dat ik graag net 'dat beetje' extra doe om iemand speciaal te laten voelen. Omdat veel mensen teveel dingen voor lief nemen.
Daarin verschil je echt niet van mij of de meeste anderen hier denk ik.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:14 schreef S95Sedan het volgende:
Daarom zei ik dan ook al, ik ben vast een geval apart
Nouja, laten we het erop houden dat ik graag net 'dat beetje' extra doe om iemand speciaal te laten voelen. Omdat veel mensen teveel dingen voor lief nemen.
Zou kunnen.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
[/uit lurk-modus] Ik zou dat echt nooit doen, omdat dat op een eerste date ook juist af kan schrikken, omdat er dan meteen verwachtingen aan vast zitten...bewust of onbewust...
ik ben juist geneigd zo snel mogelijk af te spreken en de eerste date zo laagdrempelig mogelijk te houden...geen druk, geen verwachtingen, minimale spanning...drankje doen, beetje kletsen...als het niks is kan je snel weg, als het leuk is blijf je hangen...en dan kun je altijd wat specifiekers doen op de volgende date, als je weet dat die klik er is...
Als ik de verhalen wel eens lees in het tinder topic vraag ik me echt af waar ze die figuren vandaan halen. Als dat een beetje de weerspiegeling is van hoe daten tegenwoordig is dan ben ik blij dat ik daar niet bij hoor.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:29 schreef yats het volgende:
[..]
Daarin verschil je echt niet van mij of de meeste anderen hier denk ik.
Maar dient dit gelijk te gebeuren op date 1quote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
Echter als je op date zou gaan wie zou je dan eerder herinneren (uitgaande van meerdere dates van iemand) iemand die weinig energie erin heeft gestoken en met iets standaards komt, of iemand die net dat beetje extra doet. (En dan even ervan uitgaande dat beide personen even leuk waren en de klik hetzelfde)
Dat topic neem ik dan ook met een flinke korrel zout.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
Als ik de verhalen wel eens lees in het tinder topic vraag ik me echt af waar ze die figuren vandaan halen. Als dat een beetje de weerspiegeling is van hoe daten tegenwoordig is dan ben ik blij dat ik daar niet bij hoor.
al?quote:Op woensdag 24 september 2014 13:42 schreef El_Thijs het volgende:
De eerste date komt er zowaar al aan. Ze vroeg wanneer we nu gingen karten, dus meteen gevraagd of ze er een thuiswedstrijd van wil maken of dat ze hierheen wil komen
Nou ja, het is een verschil in benadering...voor jou moet daten kennelijk iets speciaals zijn...voor mij niet...mijn enige doel voor een date is erachter komen of het klikt...en dat weet je vrij snelquote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
Zou kunnen.
Echter als je op date zou gaan wie zou je dan eerder herinneren (uitgaande van meerdere dates van iemand) iemand die weinig energie erin heeft gestoken en met iets standaards komt, of iemand die net dat beetje extra doet. (En dan even ervan uitgaande dat beide personen even leuk waren en de klik hetzelfde)
But hey, i could be wrong
Als ik de verhalen wel eens lees in het tinder topic vraag ik me echt af waar ze die figuren vandaan halen. Als dat een beetje de weerspiegeling is van hoe daten tegenwoordig is dan ben ik blij dat ik daar niet bij hoor.
Ja en? Ik moet toch ook ooit op een eerste datequote:Op woensdag 24 september 2014 12:14 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jouw insteek is sowieso nogal even wat anders aangezien je al een vriend hebt.
[..]
Ditquote:Op woensdag 24 september 2014 14:47 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Nou ja, het is een verschil in benadering...voor jou moet daten kennelijk iets speciaals zijn...voor mij niet...mijn enige doel voor een date is erachter komen of het klikt...en dat weet je vrij snel...en in mijn ervaring: als het klikt maakt het niet zo veel uit wat je doet...wat je doet maakt vooral verschil als het gesprek zelf niet vlot loopt
Ik heb laatst ge-glow-in-the-dark-midget-golft met mijn date! Heel romantisch, tussen krijsende kinderen en met fluoriserend armbandje.quote:Op woensdag 24 september 2014 14:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dit
Ik herinner mij de indruk die iemand maakte, waar we het over hadden, of er geflirt werd, etc
Niet of we dat nou deden bij de koffie of de midgetgolf
(ik ben gek op midgetgolf)
Als iemand mij mee neemt daar heen mag ie zo in mijn broekjequote:Op woensdag 24 september 2014 15:00 schreef MissGump het volgende:
[..]
Ik heb laatst ge-glow-in-the-dark-midget-golft met mijn date! Heel romantisch, tussen krijsende kinderen en met fluoriserend armbandje.
Als ie dan nog steeds leuk is, is ie echt leuk
Het was mijn eigen ideequote:Op woensdag 24 september 2014 15:01 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Als iemand mij mee neemt daar heen mag ie zo in mijn broekje
Je krijgt er wel knallende koppijn en het gevoel dat je drugs een beetje verkeerd is gevallen of zo maar het is zooooo kneuterig en debiel
Dan mag jij in mijn broekjequote:Op woensdag 24 september 2014 15:07 schreef MissGump het volgende:
[..]
Het was mijn eigen idee![]()
Daarna gingen we dan weer wel naar zijn idee eten bij een sterwaardig restaurant. Perfecte combi
Het belangrijkste om te onthouden (en het gevaarlijkste om in te trappen) is dat positieve verwachtingen of indrukken via online contact echt helemaal niks zeggen (0,0 , nada, noppes...) over hoe het in het echt is...dat is ook de reden dat het gevaarlijk is om te lang contact te hebben zonder iemand te ontmoeten...quote:Op woensdag 24 september 2014 15:38 schreef Daeneris het volgende:
Ik heb een account gemaakt op Paiq en nu wel leuk contact daaropWel spannend dat het even duurt voordat je elkaars foto ziet. Ik snap wel dat je het best zo snel mogelijk kunt afspreken, maar stiekem vind ik dat wel beetje eng.. Maargoed daten is daarom ook wel goed voor mij om beetje uit mijn comfortzone te komen en minder verlegen te zijn bij leuke jongens
![]()
Hebben jullie al veel goede of slechte date ervaringen met mensen die jullie via internet hebben leren kennen?
Natuurlijk wel, je wilt toch dat iemand je aanspreekt voor wie je bent.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
De klik is nooit hetzelfde. Die met de meeste klik wint. Altijd. Ik zou me eerder awkward voelen wanneer iemand voor een eerste deel al van alles uit de kast trekt. Trying too hard vs. ontspannen ontmoeting met iemand die je soort van van je sokken blaast, wordt het dan.quote:Op woensdag 24 september 2014 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zou kunnen.
Tegelijkertijd jezelf opvreten van spanning en 'ik wil je zoenen!!'-gedachten..ik verlies soms zo m'n concentratiequote:Op woensdag 24 september 2014 19:21 schreef DancingPhoebe het volgende:
ontspannen ontmoeting met iemand die je soort van van je sokken blaast, wordt het dan.
Valt best mee hoor, heb dan wel een rijbewijs maar ook wel eens een date gehad waar zij zelf graag wilde rondrijden.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Ben er inmiddels ook wel achter dat vrouwen verwachten dat je als man een rijbewijs hebt.Misschien haken ze daarom zo snel af want die heb ik niet. Meiden willen overal opgehaald/naar toegebracht worden...
Nee hoor,'ze' willen gewoon een vent die zichzelf overal heen kan brengen, zodat zij hem niet steeds overal hoeft op te halen/naar toe te brengen/ook eens een biertje kan drinken.quote:Op donderdag 25 september 2014 08:41 schreef Deezertje het volgende:
Ben er inmiddels ook wel achter dat vrouwen verwachten dat je als man een rijbewijs hebt.Misschien haken ze daarom zo snel af want die heb ik niet. Meiden willen overal opgehaald/naar toegebracht worden...
hoever is Eindhoven-Amsterdam-Kharkov?quote:Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef yats het volgende:
Wat was de grootste afstand van jullie voor een date?
Want dat kan niet met het OV?quote:Op donderdag 25 september 2014 10:07 schreef MissGump het volgende:
[..]
Nee hoor,'ze' willen gewoon een vent die zichzelf overal heen kan brengen, zodat zij hem niet steeds overal hoeft op te halen/naar toe te brengen/ook eens een biertje kan drinken.
Nee, dat is hetzelfde als de wet van een pistool in een verhaal. Als je het introduceert, gaat het gebruikt worden.quote:Op donderdag 25 september 2014 17:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Want dat kan niet met het OV?
Dat is het punt helemaal niet. Als je geen auto hebt, kan je toch prima met zijn 2en (zeker in een grote stad) in een kroeg afspreken en het gezellig hebben. Daar heb je die hele auto niet voor nodigquote:Op donderdag 25 september 2014 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, dat is hetzelfde als de wet van een pistool in een verhaal. Als je het introduceert, gaat het gebruikt worden.
Als je die auto hebt, ga je hem gebruiken. En dan is het fijn als je ruzie met iemand kunt maken over wie dan de bestuurder moet zijn ipv dat jij automatisch de designated driver bent, omdat de ander nou eenmaal geen rijbewijs heeft.
Tenzij je alleen bent, dan ga je met de metro en de taxi![]()
Raar. Hoe dat werkt
De wereld is groter dan Rotterdamquote:Op donderdag 25 september 2014 18:07 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nee, dat is hetzelfde als de wet van een pistool in een verhaal. Als je het introduceert, gaat het gebruikt worden.
Als je die auto hebt, ga je hem gebruiken. En dan is het fijn als je ruzie met iemand kunt maken over wie dan de bestuurder moet zijn ipv dat jij automatisch de designated driver bent, omdat de ander nou eenmaal geen rijbewijs heeft.
Tenzij je alleen bent, dan ga je met de metro en de taxi![]()
Raar. Hoe dat werkt
Maar ik vind het juist leuk om dingen binnen en buiten de stad te doen. Bij een paar dates is het echt geen probleem nee, maar voor iets serieus heb ik toch vele malen liever een vent met een rijbewijs. Maar ik ben dan ook opgegroeid in een dorp, dus heb waarschijnlijk er een iets ander gevoel bij het hebben van een rijbewijs en hoef ook niet perse een stadsjongetje te daten (en laten we wel wezen, dan is het wel een enorme afknapper als je door zijn moeder/buurman/whatever van het station gehaald moet worden als je langs wil komenquote:Op donderdag 25 september 2014 18:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dat is het punt helemaal niet. Als je geen auto hebt, kan je toch prima met zijn 2en (zeker in een grote stad) in een kroeg afspreken en het gezellig hebben. Daar heb je die hele auto niet voor nodig
Dus als man kan je je prima verplaatsen met het OV...
Tsja, je kan alleen niet haar afhalen en dan in een weiland buiten de stad sterren gaan kijken ofzo. Dat moet dan met de fiets oid.. Maar er zijn ergere rampen dan het ontberen van een auto. Denk ik dan.
Ik heb een auto maar reis nog vaak met het OV. Zeker naar grote steden, de auto kan je daar toch nergens kwijt
quote:Op donderdag 25 september 2014 18:39 schreef MissGump het volgende:
[..]
De wereld is groter dan Rotterdam
[..]
Maar ik vind het juist leuk om dingen binnen en buiten de stad te doen. Bij een paar dates is het echt geen probleem nee, maar voor iets serieus heb ik toch vele malen liever een vent met een rijbewijs. Maar ik ben dan ook opgegroeid in een dorp, dus heb waarschijnlijk er een iets ander gevoel bij het hebben van een rijbewijs en hoef ook niet perse een stadsjongetje te daten (en laten we wel wezen, dan is het wel een enorme afknapper als je door zijn moeder/buurman/whatever van het station gehaald moet worden als je langs wil komen)
Jep, dus die foto is niet gemaakt in Blijdorp. Sorry!quote:
Sowieso een leuk park.quote:Op donderdag 25 september 2014 18:53 schreef clumsy_clown het volgende:
Blijdorp is wel echt een perfecte datelocatie. En goed met het OV bereikbaar.
Je kunt dan toch ook gewoon op de bank? Dat is toch prima respectabel?quote:Op donderdag 25 september 2014 18:58 schreef Deezertje het volgende:
Wel een nadeel van geen rijbewijs: OV rijdt maar tot vroeg in de nacht. Half een gaat de laatste bus ofzo en dan begint het vaak pas net gezellig te worden, moet jij alweer weg. En helaas (of misschien juist goed) zijn de dames die ik date niet meteen van: ''Ach, kom je toch een nachtje doorhalen bij mij thuis?!''
Zou ik dus nooit doen he. Het is of seks, of in mijn eigen bed slapen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Je kunt dan toch ook gewoon op de bank? Dat is toch prima respectabel?
Zegt onze casanovaquote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou ik dus nooit doen he. Het is of seks, of in mijn eigen bed slapen.
Het is meer dat het me een beetje awkward lijkt de volgende ochtend enzulks. Ik bedoel als er een volgende date in had gezeten eindigde het ook niet op de bank.quote:
En de gezellige verhalen van mevrouw Dwarfquote:Op donderdag 25 september 2014 21:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Anders hadden we nooit t 3 condoom verhaal gehoord he
Tis zo awkward als je t zelf maaktquote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Het is meer dat het me een beetje awkward lijkt de volgende ochtend enzulks. Ik bedoel als er een volgende date in had gezeten eindigde het ook niet op de bank.
Het zou mij ook niets lijken.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tis zo awkward als je t zelf maakt
Eens. Op de bank slapen.quote:Op donderdag 25 september 2014 20:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Zou ik dus nooit doen he. Het is of seks, of in mijn eigen bed slapen.
Toen maar wel mee naar boven genomen?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, die date laatst heeft zichzelf toen bij me thuis uitgenodigd, en toen we hier op de bank zaten had ik totaal geen zin die gozer mee naar boven te nemen. De eerste keer dat hij het voorstelde overheen geluld, de tweede keer gezegd dat de bank ook prima slaapt. Maar goed, toen bleek het ineens een uitmuntende zoener, dus sja.
Ah, toen was het opeens anders?quote:Op donderdag 25 september 2014 22:34 schreef clumsy_clown het volgende:
Nou ja, die date laatst heeft zichzelf toen bij me thuis uitgenodigd, en toen we hier op de bank zaten had ik totaal geen zin die gozer mee naar boven te nemen. De eerste keer dat hij het voorstelde overheen geluld, de tweede keer gezegd dat de bank ook prima slaapt. Maar goed, toen bleek het ineens een uitmuntende zoener, dus sja.
Ik vind dat onzin. Zeker als iemand dus echt met het OV komt. Ik zou de date dan liever langer door laten gaan, dan afronden omdat de laatste trein gaat, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik op date 1 ook wil batsen.quote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef habitue het volgende:
[..]
Het is meer dat het me een beetje awkward lijkt de volgende ochtend enzulks. Ik bedoel als er een volgende date in had gezeten eindigde het ook niet op de bank.
160km enkele reis. Nu een relatie op ongeveer 130km.quote:Op donderdag 25 september 2014 16:40 schreef yats het volgende:
Wat was de grootste afstand van jullie voor een date?
Serieus, loop niet zo te zeikenquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:10 schreef j669 het volgende:
Dat ze misschien al lang een vriend heeft en enkel op aandacht geilt, ten koste van mensen die misschien wel serieus op zoek zijn.
Er zijn ook tientallen manieren te bedenken om een contact op een normale manier weer wat af te bouwen of te verbreken. Als dit tegenwoordig een normale manier wordt gezien waarop mensen met elkaar omgaan dan schaam ik mij oprecht kapot om deze maatschappij te leven.
Ik heb het niet over mensen met wie je eens een paar keer een paar woorden gewisseld heb. Ik wist voor mijn gevoel in relatief korte tijd heel veel van haar en zij van mij. En ja, misschien reageer ik nu wat heftig inderdaad, maar van iemand die heel eerlijk en oprecht overkomt verwacht ik niet dat die helemaal uit het niets haar profiel verwijderd omdat ze er schijnbaar ineens klaar mee is. Ik vind dat echt beneden alle fatsoensnormen. Heb dan de ballen om te zeggen dat je mij (of van mijn part de datingsite) niet meer ziet zitten. Dat is altijd nog 10 keer beter dan iemand achter te laten met een hoop frustratie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:26 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Serieus, loop niet zo te zeiken
1 iemand is een kutwijf... Nu zijn alle datingsites slecht en je trekt het meteen door naar andere mensen en 'als dit de manier is hoe mensen met elkaar omgaan blabla'
Hoog dramaqueen gehalte dit
Misschien moet je leren wat afstand te bewaren op datingsites tot je iemand echt ontmoet hebt
Je doet alsof ze een relatie van 3 jaar verbroken heeft...
Natuurlijk is het kut als iemand zo met je om gaat, maar ik vind (persoonlijk) je reactie wat aan de heftige kant
Maar je kende haar niet, je had haar nummer niet eensquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:47 schreef j669 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mensen met wie je eens een paar keer een paar woorden gewisseld heb. Ik wist voor mijn gevoel in relatief korte tijd heel veel van haar en zij van mij. En ja, misschien reageer ik nu wat heftig inderdaad, maar van iemand die heel eerlijk en oprecht overkomt verwacht ik niet dat die helemaal uit het niets haar profiel verwijderd omdat ze er schijnbaar ineens klaar mee is. Ik vind dat echt beneden alle fatsoensnormen. Heb dan de ballen om te zeggen dat je mij (of van mijn part de datingsite) niet meer ziet zitten. Dat is altijd nog 10 keer beter dan iemand achter te laten met een hoop frustratie.
Blauwe ballen klinkt ook niet echt aantrekkelijk. Kies alsnog mn eigen bed.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind dat onzin. Zeker als iemand dus echt met het OV komt. Ik zou de date dan liever langer door laten gaan, dan afronden omdat de laatste trein gaat, maar dat wil niet gelijk zeggen dat ik op date 1 ook wil batsen.
Denk niet dat ik iemand echt op de bank zou laten slapen, maar in mijn bed, zonder seks is imo zeker een betere optie dan iemand heel vroeg naar huis sturen.
Is nog vrij pijnlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:57 schreef minthy het volgende:
160km enkele reis. Nu een relatie op ongeveer 130km. Dat was met openbaar vervoer een ramp geweest, hulde voor
Dan was het idd de laatste datequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:15 schreef habitue het volgende:
[..]
Blauwe ballen klinkt ook niet echt aantrekkelijk. Kies alsnog mn eigen bed.
Als iemand zo iets heeft van "nou ja ik slaap wel thuis, in plaats van bij jou op de bank" dan hoeft ie niet meer terug te komen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dan was het idd de laatste date
Sowieso, iemand met een gaanwenogneukendanmentaliteitquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:26 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Als iemand zo iets heeft van "nou ja ik slaap wel thuis, in plaats van bij jou op de bank" dan hoeft ie niet meer terug te komen?
Lijkt me dat vaak iemand thuis uitnodigen bepaalde verwachtingen kan wekken, dan is dat toch juist een beter idee dan zo een awkward "gaan we nog neuken dan" moment
Ik vind dat juist een nadeel van afstandsdingetjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:40 schreef ook_gek het volgende:
Voordeel is dat als ik bij haar ben een vakantie gevoel heb en omgekeerd ook.
Nou ja, het hangt uiteraard af van de gesprekken die gevoerd zijn, en ik ken je niet dus ik weet niet hoe je op een date bent. Maar bij een ontzettend 'open' date om het maar even netjes te zetten en als ze dan vraagt of je blijft slapenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:47 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso, iemand met een gaanwenogneukendanmentaliteit
Ik ben een generaliserende snob hoor, maar ik schrijf die toe aan voetbaltokkies, bouwvakkers of vijftienjarigen, die ik allemaal niet date.
Als ze dan ook nogeens vraagt om bij haar in bed te komen slapen om vervolgens echt te gaan slapen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:49 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Nou ja, het hangt uiteraard af van de gesprekken die gevoerd zijn, en ik ken je niet dus ik weet niet hoe je op een date bent. Maar bij een ontzettend 'open' date om het maar even netjes te zetten en als ze dan vraagt of je blijft slapenom vervolgens op de bank gedumpt te worden, zou ik me toch wel genaaid voelen, met de minder fijne definitie van dit woord.
Dat idee heb ik nou echt totaal nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik vind dat juist een nadeel van afstandsdingetjes
Je blijft nogal hangen in een 'yay fun and games!' vibe. En je loopt het risico dat je het gevoel krijgt dat het steeds maar leuk moet zijn zeg maar.
Oh die is al meerdere keren langs gekomen. Geen probleem mee gehad dus zie er ook geen probleem in.quote:In een romantisch weekend samen leer je elkaar niet echt helemaal kennen. Dat is pas als je ook de 'dark side' ziet
Welkom in de wereld van Internetdating.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:47 schreef j669 het volgende:
[..]
Ik heb het niet over mensen met wie je eens een paar keer een paar woorden gewisseld heb. Ik wist voor mijn gevoel in relatief korte tijd heel veel van haar en zij van mij. En ja, misschien reageer ik nu wat heftig inderdaad, maar van iemand die heel eerlijk en oprecht overkomt verwacht ik niet dat die helemaal uit het niets haar profiel verwijderd omdat ze er schijnbaar ineens klaar mee is. Ik vind dat echt beneden alle fatsoensnormen. Heb dan de ballen om te zeggen dat je mij (of van mijn part de datingsite) niet meer ziet zitten. Dat is altijd nog 10 keer beter dan iemand achter te laten met een hoop frustratie.
Uh ohquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
HJ riep dat hij een van die nieuwe naïeve meisjes die meeposten wel even volwassen zou maken
1 uit 2 aint badquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:04 schreef clumsy_clown het volgende:
In mijn hoofd ben je blond trouwens. Goeie tieten ook.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zou niet debiel zijn, maar mooi en romantisch. Zoals de nieuwe pornohypes zeg maar, veel gezoen, witte lakens, nubile all the way
. Of we zouden halverwege godveren omdat scharen de domste seksuele handeling denkbaar is en wijn gaan zuipen tot we knocked-out zijn.
Nee maar jij zat te roddelen en ging dansen met een walgelijk knappe kerel, silenus bleek een kind te hebben die hij na enig rekenwerk al op z'n 12e had verwekt, Godshand stond domme grappen te maken, HJ riep dat hij een van die nieuwe naïeve meisjes die meeposten wel even volwassen zou maken en ik was cocktails aan het zuipen met rhu. Meer herinner ik me niet. Wel redelijk waarheidsgetrouw, zo te lezen.
Thanks clums!quote:
Netjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Ook on-topic.
Woensdag een date met de dame uit Sliedrecht. Via PaiQ ontmoet dus en contact loopt lekker. We gaan karten
Inderdaad, kan het netjes na mijn sollicitatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 15:29 schreef Solique het volgende:
Niets om als ontopic te melden.
Wel wat chats met dames gehad maar tot dates komt het niet
[..]
Netjes
je date een miljoen mannen dus niet miepenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Rhu, het feit dat ik in mijn eigen dromen een soort bijstander ben van alle dateperikelen is nóg sneuer.
Maar goed, ontopic maar weer. Vanavond komt Brabo weer langs, en ik heb mezelf één of andere extra bijzondere whisky aan laten smeren door de slijter om dat te vieren.
Leuk en eens weer wat anders dan een drankje drinken! Veel plezier alvast.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:27 schreef El_Thijs het volgende:
Ook on-topic.
Woensdag een date met de dame uit Sliedrecht. Via PaiQ ontmoet dus en contact loopt lekker. We gaan karten
Kan misschien zelfs profijt hebben als solli goed verlooptquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Inderdaad, kan het netjes na mijn sollicitatie
Bedankt crazy! Als ik al date dan wil ik toch wel wat anders doen dan de standaard dingenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Leuk en eens weer wat anders dan een drankje drinken! Veel plezier alvast.
Wie weetquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:45 schreef Solique het volgende:
[..]
Kan misschien zelfs profijt hebben als solli goed verloopt
Iemand met een behoorlijke rugzak?! Dat méén je niet!quote:Voor alle duidelijkheid reageer niet als ik niet in je telefoon, mail of dergelijke mag kijken. Vindt je het normaal om achter mijn rug om met vrouwen te chatten of seks-dating-sites te bezoeken en vindt je het normaal om porno te kijken in een relatie reageer dan ook niet. Dit soort dingen doe ik zelf ook niet en verwacht er wederzijds respect voor terug. Ik ga voor jou in een relatie en verwacht hetzelfde terug van jou. Dus accepteer geen geheimen in een relatie en en accepteer niet dat er dingen achter mijn rug om worden gedaan.
Van me ex zul je geen last hebben, lijkt me beter om niet hier uit te leggen.
Verder ben ik iemand met een behoorlijke rugzak'!! Waar ik niet om gevraagd heb, maar wel altijd het positieve ervan in kan zien! Want van alle fouten kan je leren, alleen diegene die het niet willen zien ,zullen er niet van leren!!!
Groetjes Rianne
Dat mag je hier niet zeggen..... verbodenquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:55 schreef Deezertje het volgende:
Nou, ik ben weer even klaar met datingsites, apps als Tinder en real life. Ik ben het zat zijn alleen, en heb juist nu weer tijd zat. Misschien ligt daar ook het probleem, te veel een leuke meid willen ontmoeten. Of in ieder geval iemand met wie ik me niet zo alleen voel en lekker kan praten.
Maar deze keer ligt het iig niet aan mij, ik ben meer buitenhuis te vinden dan thuis de laatste tijd. Vier ker per week in de sportschool waar 95% van de meiden met muziek in sport en de overige 5% geen zinnig gesprek kan/wil voeren. Ik zit uren per week in het OV en maak veel oogcontact, en af en toe een praatje. Je voelt gewoon dat het voor die meiden ongemakkelijk is. En ontmoet ik een keer een leuk iemand dan hebben ze al een vriend... En dan leg ik de lat nog laag qua uiterlijk hoor. Ondertussen zie ik wel de meest vreemde en lelijke koppels door de stad lopen (als zij het lukt, waarom ik dan niet?!).
En de apps/sites: genoeg matches, maar meiden reageren gewoon heel traag of niet terwijl ze wel online zijn. En ze verwijderen me ook niet, dus dat snap ik dan nog niet.
En ik moet de deur wel uit, want ik woon niet in een stad. Dus als ik thuis zit gebeurt er gewoon NIETS. Maar aan de andere kant weet ik dat als ik vanavond een kroeg in de stad induik, het ook niks wordt, omdat ik alleen ga en de rest er waarschijnlijk al met vriend of vriendinnen zijn.
Die eerste zinquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iemand met een behoorlijke rugzak?! Dat méén je niet!
pass me effe de gegevens van Rianne. Echt iets voor mij!quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:10 schreef Silenus het volgende:
[..]
Je in je eentje bezatten is in ieder geval niet de oplossing.
sorry maar de 'wanhopigheid' straalt al van dit bericht dus waarschijnlijk ook van alle manieren waarop je met vrouwen communiceert. En een man, alleen in de kroeg, met als voornaamste doel een vrouw ontmoeten? Dat werkt echt als zout op een naaktslakquote:Op vrijdag 26 september 2014 16:55 schreef Deezertje het volgende:
Nou, ik ben weer even klaar met datingsites, apps als Tinder en real life. Ik ben het zat zijn alleen, en heb juist nu weer tijd zat. Misschien ligt daar ook het probleem, te veel een leuke meid willen ontmoeten. Of in ieder geval iemand met wie ik me niet zo alleen voel en lekker kan praten.
Maar deze keer ligt het iig niet aan mij, ik ben meer buitenhuis te vinden dan thuis de laatste tijd. Vier ker per week in de sportschool waar 95% van de meiden met muziek in sport en de overige 5% geen zinnig gesprek kan/wil voeren. Ik zit uren per week in het OV en maak veel oogcontact, en af en toe een praatje. Je voelt gewoon dat het voor die meiden ongemakkelijk is. En ontmoet ik een keer een leuk iemand dan hebben ze al een vriend... En dan leg ik de lat nog laag qua uiterlijk hoor. Ondertussen zie ik wel de meest vreemde en lelijke koppels door de stad lopen (als zij het lukt, waarom ik dan niet?!).
En de apps/sites: genoeg matches, maar meiden reageren gewoon heel traag of niet terwijl ze wel online zijn. En ze verwijderen me ook niet, dus dat snap ik dan nog niet.
En ik moet de deur wel uit, want ik woon niet in een stad. Dus als ik thuis zit gebeurt er gewoon NIETS. Maar aan de andere kant weet ik dat als ik vanavond een kroeg in de stad induik, het ook niks wordt, omdat ik alleen ga en de rest er waarschijnlijk al met vriend of vriendinnen zijn.
Ah kijk daar heb je de eerste alquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry maar de 'wanhopigheid' straalt al van dit bericht dus waarschijnlijk ook van alle manieren waarom je met vrouwen communiceert. En een man, alleen in de kroeg, met als voornaamste doel een vrouw ontmoeten? Dat werkt echt als zout op een naaktslak
Misschien moet je het 'ik wil iemand ontmoeten' eerst los kunneb laten
echt, wat een zwakte bodquote:
Klinkt als een lekker gezellige zelfverzekerde vent idd...quote:Of in ieder geval iemand met wie ik me niet zo alleen voel en lekker kan praten.
Wil je dan wel even een indeling maken met wie in welke groep hoort?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt, wat een zwakte bod
Je hebt niet eens argumenten om te kunnen ontkrachten wat ik zeg
Maar goed, laten we even een steekproefje doen in dit topic
Als alle mensen met een vergelijkbare houding even op willen noemen hoeveel dates ze per jaar hebben? Tnx en dan daarna degene die er iets meer ontspannen in staan?
Als je nou eens leest ipv als een menstruerende merrie beginnen te stampen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:13 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien moet je het 'ik wil iemand ontmoeten' eerst los kunnen laten
Je hebt gelijk, het ligt helemaal niet aan die kansloze "ik moet een vrouw hebben in m'n leven anders ben ik mislukt"-houding. Die houding brings all the girls to the yard.quote:
Nee, degene die het raar vond dat zijn prille vriendin niet dagelijks bij hem over de vloer wilde komen..quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:21 schreef BeamofLight het volgende:
GVD was deezertje niet die knaap die toen es gezoend had met een meisje MET TONG!!??
Ik doe al die kulargumenten van jullie al jaren ontkrachten, maar jullie blijven net zo hard doordrammenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt, wat een zwakte bod
Als alle mensen met een vergelijkbare houding even op willen noemen hoeveel dates ze per jaar hebben? Tnx en dan daarna degene die er iets meer ontspannen in staan?
Feit dat jij het ook allemaal onthoudquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:21 schreef BeamofLight het volgende:
GVD was deezertje niet die knaap die toen es gezoend had met een meisje MET TONG!!??
Wat ontkracht je dan precies? Het ligt toch ook gewoon aan jou?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe al die kulargumenten van jullie al jaren ontkrachten, maar jullie blijven net zo hard doordrammen![]()
Uiteraard.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:26 schreef Silenus het volgende:
[..]
Wat ontkracht je dan precies? Het ligt toch ook gewoon aan jou?
duh, dat had ik gelezen maar er staat ook misschien. Ik geef alleen mijn mening (als vrouw, die hij aan wil trekken) om zijn lunt te onderstrepen en als advies om de misschien los te laten en eerst een andere houding aan te nemenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:23 schreef Godshand het volgende:
[..]
Als je nou eens leest ipv als een menstruerende merrie beginnen te stampen.
Hij zegt zelf al in de eerste zin dat het daar waarschijnlijk aan ligt...
serieus, ging je date niet goed of zo of wat is dit voor misplaatste hormoonaanval?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik doe al die kulargumenten van jullie al jaren ontkrachten, maar jullie blijven net zo hard doordrammen![]()
En er komen vaak genoeg users voorbij die ook bevestigen dat die leuke praatjes van jullie geen enkele garantie geven.
En er komen ook users voorbij die alles verkeerd lijken te doen, en uiteindelijk toch wel scoren.
Je kan m'n rug op
Ok. Zijn lunt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
duh, dat had ik gelezen maar er staat ook misschien. Ik geef alleen mijn mening (als vrouw, die hij aan wil trekken) om zijn lunt te onderstrepen en als advies om de misschien los te laten en eerst een andere houding aan te nemen
De date ging primaquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, ging je date niet goed of zo of wat is dit voor misplaatste hormoonaanval?
ja daar baal ik ook van, it's my fucking headquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:25 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Feit dat jij het ook allemaal onthoud
Jullie passen bij elkaar... Allebei lekker licht geraakt, veels te weinig geneukt natuurlijk...quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
serieus, ging je date niet goed of zo of wat is dit voor misplaatste hormoonaanval?
Komt door die Brabantse invloeden clums.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef clumsy_clown het volgende:
In mijn droom was het toch gezelliger.
Mghi, mijn allerlaatste reden om de deur uit te gaan is het ontmoeten van een potentiële partnerquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:17 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
echt, wat een zwakte bod
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:58 schreef habitue het volgende:
[..]
Als ze dan ook nogeens vraagt om bij haar in bed te komen slapen om vervolgens echt te gaan slapen?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Dat zou niet debiel zijn, maar mooi en romantisch. Zoals de nieuwe pornohypes zeg maar, veel gezoen, witte lakens, nubile all the way
. Of we zouden halverwege godveren omdat scharen de domste seksuele handeling denkbaar is en wijn gaan zuipen tot we knocked-out zijn.
Nee maar jij zat te roddelen en ging dansen met een walgelijk knappe kerel, silenus bleek een kind te hebben die hij na enig rekenwerk al op z'n 12e had verwekt, Godshand stond domme grappen te maken, HJ riep dat hij een van die nieuwe naïeve meisjes die meeposten wel even volwassen zou maken en ik was cocktails aan het zuipen met rhu. Meer herinner ik me niet. Wel redelijk waarheidsgetrouw, zo te lezen.
Zou je denken? Dat zinnetje over 'me ex' stoort me gek genoeg nog het meest.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Iemand met een behoorlijke rugzak?! Dat méén je niet!
Stiekem wel op gehoopt he?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:28 schreef yats het volgende:
Ik ben blij dat ik niet in die droom zat.
Dat hangt er maar net vanaf met wie en wat ik daar deedquote:
*denkbeeldig*quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:56 schreef yats het volgende:
angt er maar net vanaf met wie en wat ik daar
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:00 schreef Vivie het volgende:
[..]
*denkbeeldig*
Je hebt het roer helemaal omgegooid en bent nu aan de cocktails met de dames, en zelfs HJ geeft je goedkeurend knipoogje. Wat een heerlijke avond toch!
Er bestaan ook cocktails zonder alcoholquote:
Weer wat wijzerquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:14 schreef yats het volgende:
[..]
Er bestaan ook cocktails zonder alcohol
Zolang ze zonder alcohol zijn, zeker een keer proberenquote:
Zonder alcohol, met roomquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:19 schreef Vivie het volgende:
[..]
Weer wat wijzer
[..]
Zolang ze zonder alcohol zijn, zeker een keer proberen
Prima plan, nu nog een leuke tent vinden waar ze ook zonder alcohol schenken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:19 schreef Vivie het volgende:
[..]
Weer wat wijzer
[..]
Zolang ze zonder alcohol zijn, zeker een keer proberen
Die room kun je houden, verziekt de smaak lijkt mequote:
Ik ga wel aan de kinderchampagne tijdens OudnNieuwquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:24 schreef yats het volgende:
[..]
Prima plan, nu nog een leuke tent vinden waar ze ook zonder alcohol schenken.
Oke zonder room dan. Wanneer kom je proeven?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:28 schreef Vivie het volgende:
[..]
Die room kun je houden, verziekt de smaak lijkt me
[..]
Ik ga wel aan de kinderchampagne tijdens OudnNieuw
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hey ik ben een date aan het regelen jaGeheel ontopic
quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:03 schreef Vivie het volgende:
[..]
Steven Colbert <3 Ben inderdaad even wat anders gaan doen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:28 schreef Vivie het volgende:
Ik ga wel aan de kinderchampagne tijdens OudnNieuw
* DancingPhoebe hoptquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:56 schreef Hungry_Joe het volgende:
Ik ben er even niet en het loopt weer helemaal uit de hand hier. Kom maar een voor een even bij ome Joe op schoot en zeg maar wat eraan scheelt. Jij eerst, DeePeetje.
Mwoah, dat pijnlijk valt best mee! 130km kan ik redden in een uurtje en als het het waard is...quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:18 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Is nog vrij pijnlijkAl moet ik zeggen, bij mij begon het met een afstand van 90 KM en daar heb ik mij nooit aan gestoord. Voordeel van zo een langere afstands (die nog wel prima te doen is) is dat je wel eerder gewoon langere tijden samen bent in plaats van 5 keer in de week 1 uurtje
Snel gaan samenwonen, of nog gewoon lang op Paiq bezig geweest? :pquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef tcr het volgende:
Zo me uitgeschreven van Paiq, veel leuke (en ook mindere) dates gehad via deze site en ook mijn huidige vriendin zo ontmoet. Inmiddels ook samenwonend, dus die foto-bewonderaars mails zijn nu echt verleden tijd...
Mochten mensen intresse hebben, dan heb ik een link voor het inschrijven bij Paiq met 150 ipv 20 credits, drie kanshebbers...
Na 1 jaar gaan samenwonen, maar mijn oude appartement is nog niet verkochtquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Snel gaan samenwonen, of nog gewoon lang op Paiq bezig geweest? :p
De romanticus in jou is zowaar ook ontwaakt nu H_J? Tof voor je, dat wel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:34 schreef Hungry_Joe het volgende:
O ja. Nog een date gehad afgelopen week. Waren bij mij thuis beland en is geeindigd in zoenen enzo. Met tong, net zoals opperbaas Deezertje destijds op die roemruchte avond. Verder zijn de kleren braaf aangebleven. Was nogal een verlegen type. Beetje blozend en lachend wegkijken als antwoord op mijn verdorven wolfachtige grijns. Had ook wel weer iets cute-ish ergens. Krijgt nog wel een vervolg.
Ik voel me een beetje als Nick Cave die Kylie Minogues hoofd inslaat met een steen, maar die romanticus is er natuurlijk altijd al geweest. Jullie hebben gewoon een verkeerd beeld van me.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:36 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
De romanticus in jou is zowaar ook ontwaakt nu H_J? Tof voor je, dat wel.
Ik heb nooit een verkeerd beeld van je gehad. Nooit reden toe.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:40 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik voel me een beetje als Nick Cave die Kylie Minogues hoofd inslaat met een steen, maar die romanticus is er natuurlijk altijd al geweest. Jullie hebben gewoon een verkeerd beeld van me.
Ik las elders dat jij afgelopen week een date had met een jaloerse zeefje tot gevolg, hoe is dat eigenlijk gegaan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:42 schreef Faxie het volgende:
Niet geneukt? Valt me wat tegen van je.
Nee ze was niet jaloers op mij blijkbaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las elders dat jij afgelopen week een date had met een jaloerse zeefje tot gevolg, hoe is dat eigenlijk gegaan?
Zegt ze dat of weet je dat? Ik zou het ook even gezworen hebben namelijk... Verder heb ik wel een en ander gemist afgelopen week, dus ben niet helemaal up to date. Nu ja, bummer. Dacht dat een en ander wel snor zat eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze was niet jaloers op mij blijkbaar![]()
Voor de rest... ach... same kinda shit different woman. Zie topics... Maar morgen staat er nog een 'date'... weet niet of het zo nog genoemd mag worden. En daarna zien we wel weer.
Doe gewoon of je je lelijke tante date: gezellig, maar duidelijk dat je haar nit gaat bespringenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:46 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee ze was niet jaloers op mij blijkbaar![]()
Voor de rest... ach... same kinda shit different woman. Zie topics... Maar morgen staat er nog een 'date'... weet niet of het zo nog genoemd mag worden. En daarna zien we wel weer.
Dat zei ze nadat ik ernaar vroeg.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:50 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Zegt ze dat of weet je dat? Ik zou het ook even gezworen hebben namelijk... Verder heb ik wel een en ander gemist afgelopen week, dus ben niet helemaal up to date. Nu ja, bummer. Dacht dat een en ander wel snor zat eigenlijk.
Ik zal het in gedachten houdenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:53 schreef Godshand het volgende:
[..]
Doe gewoon of je je lelijke tante date: gezellig, maar duidelijk dat je haar nit gaat bespringen
Dan zit de seks en verlangen naar liefde niet in de weg. Dan wordt het echt gezellig en ben je meer jezelf. Niet zo van: fuck, doe ik het nu wel goed? Of: hmm, dat is wel onaardig wat ik zeg.
Tegen je tante houd je je ook niet in, bij je dates dus ook niet. Als aan je tante denken niet helpt, denk dan maar dat ze yats is. Gezellig maar man, dus zeker niets te winnen.
Veel plezier morgen
Gewoon volslagen neutraal erin hobbelen morgen. Doe ik ook altijd, nergens vanuit gaan en als het onverhoopt echt een verrekte kut-klote-tyfus avond dreigt te worden met een harpij van een wijf zit je met een uurtje al thuis moet je maar denken. Die insteek werkt altijd meer dan prima.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik zal het in gedachten houden
Sowieso denk ik niet dat ik zo'n 'doe ik het wel goed?' instelling ga hebben morgen.
Kitenquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:11 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Gewoon volslagen neutraal erin hobbelen morgen. Doe ik ook altijd, nergens vanuit gaan en als het onverhoopt echt een verrekte kut-klote-tyfus avond dreigt te worden met een harpij van een wijf zit je met een uurtje al thuis moet je maar denken. Die insteek werkt altijd meer dan prima.
Waar ken je haar van?
Je moet je door de eerste twaalf rampen doorworstelen; dus goed bezig meid. Nog 2 jaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:07 schreef Daeneris het volgende:
Ik heb woensdag een eerste date met een jongen die ik via paiq heb leren kennen.ik vind het wel super spannend! Nu maar hopen dat hij in het echt net zo leuk is als op de chat.
Say it isn't so!quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:19 schreef BeamofLight het volgende:
Je moet je door de eerste twaalf rampen doorworstelen; dus goed bezig meid. Nog 2 jaar.
Lastig om dat zeker te weten, soms ga je er dingen bij denken ^^quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:05 schreef PeterPastoor het volgende:
Nog steeds leuk contact met de dame waar ik het hier eerder over had. Veel whatsapp en paar keer gebeld.
Helaas pas over 2 weken een date. Zij zat dit weekend vol en ik volgend weekend. Maar hij is al wel gepland iig
Edit- enige vreemde is dat ik wel een vreemd telefoontje kreeg de dag nadat we contact kregen. En vanmorgen een spam-sms. Nu weet ik niet of dat komt, omdat mijn telefoonnummer op een site van mij staat en dat het heel toevallig is of dat het met haar te maken heeft De manier van contact en de hoeveelheid is niet in haar nadeel. Maar wel verrekte toevallig....
Na hoeveel dates/ontmoetingen was dat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dat zei ze nadat ik ernaar vroeg.
Ja klopt en dat is zwaar irritant want dan geef je haar geen eerlijke kans. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het puur toeval isquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:01 schreef Vivie het volgende:
[..]
Lastig om dat zeker te weten, soms ga je er dingen bij denken ^^
Veel plezier alvast
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:44 schreef Hungry_Joe het volgende:
[..]
Ik las elders dat jij afgelopen week een date had met een jaloerse zeefje tot gevolg, hoe is dat eigenlijk gegaan?
waarom zou ze anders zo veel tijd investeren? Spam kan op veel goedkopere manieren aan de man worden gebrachtquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:07 schreef PeterPastoor het volgende:
[..]
Ja klopt en dat is zwaar irritant want dan geef je haar geen eerlijke kans. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het puur toeval is
Leuk plaatje hoor, maar een beetje misplaatst na je voetbaltokkie en bouwvakker insinuatie.quote:
Ik ook. Minus het vriendje dan.quote:Ik date in principe gewoon om er een vriendje aan over te houden. Seks en vrienden heb ik. Ik wil een relatie met iemand.
Prima dat jij dat wel kan. En die mannen hebben allemaal hun moment gehad dat ze het vervelend vonden hoor. Lijkt me ook niks mis mee.quote:Als iemand samen slapen na een leuke avond/nacht vol drank, goede gesprekken en gezoen vervelend vindt wanneer hij er niet op mag, is het niet iemand waar ik mee wil samen zijn.
Iedereen waar ik ooit seks mee heb gehad (inc. mijn 2 huidige FB's) hebben eerst 1 of meerdere nachten bij me geslapen voor ik daadwerkelijk seks met ze had. Ze wisten ook echt wat ze konden verwachten daarin.
Misschien lag het aan de uitgebreide gesprekken die we daarvoor al hadden gehad, misschien dat m'n profielfoto me verraadde:
[ afbeelding ]
Eens. Dus gewoon puur toevalquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
waarom zou ze anders zo veel tijd investeren? Spam kan op veel goedkopere manieren aan de man worden gebracht
Ik vind samen dronken worden dan ook een prima eerste datequote:Op zaterdag 27 september 2014 12:17 schreef habitue het volgende:
[..]
Leuk plaatje hoor, maar een beetje misplaatst na je voetbaltokkie en bouwvakker insinuatie.
[..]
Ik ook. Minus het vriendje dan.
[..]
Prima dat jij dat wel kan. En die mannen hebben allemaal hun moment gehad dat ze het vervelend vonden hoor. Lijkt me ook niks mis mee.
Ik begin er niet aan en dat heeft niks te maken met dat ik "erop moet." Mocht een date helemaal fantastisch lopen en zij laat uit gesprekken blijken dat ze geen seks wil maar dat ik bij haar kan blijven crashen, slaap ik liever thuis. Ik denk dat het vervolg dan namelijk veel meer kans van slagen heeft, Op de bank in een vreemd huis vind ik daarbij kut en bij een vrouw in bed slapen die ik net hebt ontmoet en waar ik dan het liefst seks mee heb lijkt me gewoon kut. Dus ja dan liever naar huis.
Maar goed dat ik een auto heb:
[ afbeelding ]
4 Ontmoetingen, waarvan 1 date.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Na hoeveel dates/ontmoetingen was dat?
Als het echt niets wordt, vanavond gewoon een ander versieren. Jullie zijn immers "vrienden"
Het is idd altijd een goede graatmeter of je een beetje dezelfde humor hebt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:33 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik vind samen dronken worden dan ook een prima eerste dateMet out-of-towners (
) is het dan toch vaak een gevalletje, of naar huis als je net een beetje aangeschoten begint te raken OF blijven slapen bij de gene die wel zo slim is geweest om in Rotterdam te gaan wonen. Mgigihhiihg.
Dat is wel een van mijn eigen issues hoor, ik moet gewoon zeker weten dat het leuk dronken worden is met iemand voor ik er überhaupt iets anders mee wil doen
En ja, ze zullen misschien echt wel op momenten gedachten hebben "(no) fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck" maar dat neemt niet weg dat samen slapen en wakker worden alsnog leuker was dan alleen slapen en wakker worden.
Ik date niet perse niet, maar ik ben er compleet niet actief mee bezig. Mijn hoofd staat er helaas totaal niet naar. Af en toe slinger ik Paiq aan, maar dan vind ik iedereen stom. En dat ligt dan natuurlijk niet aan iedereenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:35 schreef habitue het volgende:
[..]
Het is idd altijd een goede graatmeter of je een beetje dezelfde humor hebt.
De vorige keer dat we met iets te veel op in bed eindigden wist ik uberhaupt vrij weinig meer van de seks, en moest ik dat eerst nog vragen.Dus dan is het al minder erg.
![]()
Date je trouwens op het moment niet, of post je er gewoon niks over?
Veels te snel... Soms zeg ik zoiets pas na 2 maanden...quote:
Ow nee man, dat ging over Zeef die jaloers was. Daar vroeg ik naar, en was niet voor mij bedoeldquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Veels te snel... Soms zeg ik zoiets pas na 2 maanden...
Leuke date gehad, maar ze twijfelt nu over het date gebeuren omdat ze maar tijdelijk in NL zit en eigenljk niet van plan was te daten hier en het single leven haar wel bevalt....maar vanavond spreken we wel weer af, want ze vindt het wel super leuk met me...quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:51 schreef BeamofLight het volgende:
Fax ik volg het niet. Wat speelt er?
Als er al gezoend is hoef je je niet druk te maken over de niet bestaande friendzone hoor. Inderdaad gewoon hou het leuk en luchtig. Veel plezierquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Leuke date gehad, maar ze twijfelt nu over het date gebeuren omdat ze maar tijdelijk in NL zit en eigenljk niet van plan was te daten hier en het single leven haar wel bevalt....maar vanavond spreken we wel weer af, want ze vindt het wel super leuk met me...
Dus ja... friendzone ofzo... ik weet het nietMaar het beste van maken vanavond en dan zien we maar wel weer.
Er is al gezoend ja. Alleen de dag na die date zagen we elkaar casual en hoewel we aan het eind van de avond met z'n 2en waren was er niet gezoend... dus tja zeg het maar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:05 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als er al gezoend is hoef je je niet druk te maken over de niet bestaande friendzone hoor. Inderdaad gewoon hou het leuk en luchtig. Veel plezier
hmm nou zonder verdere info kun je daar weinig van zeggen eigenlijk. Was er alcohol in het spel? Was de eerste date gepland of spontaan? Heb je een poging gedaan om haar weer te zoenen? Etc. etc.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
Er is al gezoend ja. Alleen de dag na die date zagen we elkaar casual en hoewel we aan het eind van de avond met z'n 2en waren was er niet gezoend... dus tja zeg het maar.
Nee geen alcoholquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef eefje801 het volgende:
[..]
hmm nou zonder verdere info kun je daar weinig van zeggen eigenlijk. Was er alcohol in het spel? Was de eerste date gepland of spontaan? Heb je een poging gedaan om haar weer te zoenen? Etc. etc. Dit is toch de kitester?
Aii...autschquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee geen alcoholNouja echt gepland ook weer niet helemaal. na een BBQ vrijdag vroeg ik haar om te daten, en de zaterdag week daarop was die date gelijk. En heb soort van poging gegaan door haar wel vast te houden maar ze ging voor de wangen
![]()
Kitester ja.
Tja het kan vanalles zijn... zullen d'r vanavond wel achterkomen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Aii...autschHet kan zijn dat ze je geen valse hoop wil geven omdat ze tijdelijk in NL is maar het kan ook een geweldige smoes zijn om achter de hand te hebben als één keer zoenen genoeg was.
Dat ze nog een tweede date wil is wel positief te noemen dus zou zeggen wil ze wel zoenen deze keer laat haar maar komen dit keer, je merkt het vanzelf wel. En blijf erbij dat één of twee wijntjes/biertjes wonderen doet voor de nerven op een date.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |