abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144759219

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

PUA-adventures en wijze guruadviezen, volgens het boekje, ook graag niet in dit topic. Nobody cuuuuuuuurrrrrrrrrrrs. Je hebt de wijsheid niet in pacht, je you tube tutorials hebben de wijsheid niet in pacht en niemand is geïnteresseerd in je Excel document. Indien je graag ongevraagd en onwelkom advies spuit verwijzen we je naar hier.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
Do what you love, love what you do!
pi_144768238
;) ?
Do what you love, love what you do!
pi_144772130
Fiet fiew... :W ?
  zondag 21 september 2014 @ 23:01:24 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144774275
*wink* *wink*

-----

Iemand wel eens een fake profiel tegengekomen op paiq? Hier eentje die wel erg veel op scarlet johansson lijkt :')
  Moderator / Redactie FP zondag 21 september 2014 @ 23:05:41 #5
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_144774484
quote:
0s.gif Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
*wink* *wink*

-----

Iemand wel eens een fake profiel tegengekomen op paiq? Hier eentje die wel erg veel op scarlet johansson lijkt :')
Ik moet de eerste nog tegenkomen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 21 september 2014 @ 23:41:33 #6
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144775802
Is een man die paard rijdt net zo erg als een vrouw die paard rijdt? Verder erg leuke match op tinder, maar ik heb echt helemaal niks met paarden, vind ze zelfs een beetje eng.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 september 2014 @ 00:50:34 #7
Brabo Bastard
pi_144777748
quote:
10s.gif Op zondag 21 september 2014 23:41 schreef eefje801 het volgende:
Is een man die paard rijdt net zo erg als een vrouw die paard rijdt? Verder erg leuke match op tinder, maar ik heb echt helemaal niks met paarden, vind ze zelfs een beetje eng.
Die vraag kan in alle vormen gesteld worden denk ik. Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten. Of knoop er een gesprek mee aan, en als hij 9 van de 10 keer over zijn hengst dan wel merrie begint, dan weet je genoeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 22 september 2014 @ 01:28:55 #8
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144778320
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Die vraag kan in alle vormen gesteld worden denk ik. Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten. Of knoop er een gesprek mee aan, en als hij 9 van de 10 keer over zijn hengst dan wel merrie begint, dan weet je genoeg.
Dat gesprek had ik al, hij noemde het als hobby. Vond het wel komisch omdat er hier zo gezeken wordt op/over vrouwen met paarden op datingsites. Ga echt niet een leukerd op een hobby afwijzen hoor :) Het is wel weer import, zal ook eens niet iemand van onder de rivieren zijn :D Het stemt me alleen wel een beetje nors dat hij Noorderlingen stug vindt.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 september 2014 @ 01:34:52 #9
Brabo Bastard
pi_144778383
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 01:28 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dat gesprek had ik al, hij noemde het als hobby. Vond het wel komisch omdat er hier zo gezeken wordt op/over vrouwen met paarden op datingsites. Ga echt niet een leukerd op een hobby afwijzen hoor :) Het is wel weer import, zal ook eens niet iemand van onder de rivieren zijn :D Het stemt me alleen wel een beetje nors dat hij Noorderlingen stug vindt.
Het gaat er uiteindelijk toch over wat je er zelf van vindt toch? Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al. En ook wel eens meegemaakt dat ik geblokt werd op PaiQ omdat ze motorrijden niks vond.

En hoezo vindt hij Noorderlingen stug? Bewijs hem het tegendeel ;)
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 22 september 2014 @ 01:57:37 #10
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144778608
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 01:34 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Het gaat er uiteindelijk toch over wat je er zelf van vindt toch? Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al. En ook wel eens meegemaakt dat ik geblokt werd op PaiQ omdat ze motorrijden niks vond.

Als het alléén paardrijden geweest was als hobby had het me wel doen twijfelen. Vind het wel leuk als iemand meerdere interesses heeft. Hij is een van de eersten op Tinder die ik tref die meer zegt dan "hoi" of ";)"

Net verhuisd, kan me er iets bij indenken hoor.
  maandag 22 september 2014 @ 02:00:23 #11
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144778636
quote:

[..]

Wat :')

Hier alleen omdat de afstand teveel was, kan ik alleen maar respect voor hebben als iemand gewoon realistisch is.
pi_144778786
Ik kwam op Tinder een meisje van vroeger tegen heeft mij een lange tijd gepest ik was niet zo vrolijk toen ik haar op Tinder zag.
Nou moet ik dan wel weer zeggen ze is er niet mooier op geworden vroeger vond ik haar erg knap maar tsja nu zeker niet meer dus op de een of andere manier valt dat dan wel weer mee :P

Nog een berichtje van een meisje gekregen die bij mij niet in de smaak ligt dat ze een blind date wel leuk vond omdat ik geen foto erop heb maar heb niks terug geschreven.
  Moderator / Redactie FP maandag 22 september 2014 @ 02:24:28 #13
Brabo Bastard
pi_144778818
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 02:00 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Wat :')

Hier alleen omdat de afstand teveel was, kan ik alleen maar respect voor hebben als iemand gewoon realistisch is.
Dat hele gesprek ging ongeveer zo:

Zij was best iemand die hield van de natuur. Dus ik zeg: dan gaan we een keer samen met de motor, jij lekker achterop door de binnenwegen van Brabant.

Krijg ik vervolgens een hele tirade over me heen dat motorrijden gevaarlijk is, dat ik vast en zeker te hard zou rijden, dat ik een gevaar op de weg zou zijn, en dat een motor nog eens milieuonvriendelijk ( ja echt :') ) was.

Toen wist ik al dat het niks zou worden, maar kon het niet laten te zeggen dat haar autootje uit 1990 nog veel schadelijker was voor het milieu dan mijn motor uit 2005. En dat was het einde :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 22 september 2014 @ 10:51:50 #14
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144782350
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 02:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Zij was best iemand die hield van de natuur. Dus ik zeg: dan gaan we een keer samen met de motor, jij lekker achterop door de binnenwegen van Brabant.

Krijg ik vervolgens een hele tirade over me heen dat motorrijden gevaarlijk is, dat ik vast en zeker te hard zou rijden, dat ik een gevaar op de weg zou zijn, en dat een motor nog eens milieuonvriendelijk ( ja echt :') ) was.

Toen wist ik al dat het niks zou worden, maar kon het niet laten te zeggen dat haar autootje uit 1990 nog veel schadelijker was voor het milieu dan mijn motor uit 2005. En dat was het einde :P
Ook een date gehad met een meisje die het erg eng vond. Maar toch deed ze het en ze vond het leuk. Gedurfde zet wat wel respect bij mij oogste.

Maar laten we eerlijk zijn, motorrijden is gevaarlijk en het is ook niet milieuvriendelijk tot we een elektrische motor hebben die rendabel genoeg is voor langere ritten (en dus niet die zero emission dingen met (hoe gaaf ze ook zijn) een actieradius van 70 km. :P

Overigens was dit wel een paardenmeisje die al door liet schemeren dan bij vervolgdates ik ook wel eens op een paard mocht zitten als tegenprestatie. Sowieso vind ik paardenmeisjes tricky.. leuke meiden, maar vaak draait alles om paarden. Vakanties... op paarden... weekend.. naar de paarden. En ik ben niet beter, de afgelopen 5 vakanties waren wel over de hele wereld, maar een motor is blijkbaar toch wel het meest makkelijke vervoer voor mij geloof ik. :+ Dus we zijn allemaal verpest.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 22 september 2014 @ 10:54:49 #15
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144782410
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 02:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik kwam op Tinder een meisje van vroeger tegen heeft mij een lange tijd gepest ik was niet zo vrolijk toen ik haar op Tinder zag.
Nou moet ik dan wel weer zeggen ze is er niet mooier op geworden vroeger vond ik haar erg knap maar tsja nu zeker niet meer dus op de een of andere manier valt dat dan wel weer mee :P

Nog een berichtje van een meisje gekregen die bij mij niet in de smaak ligt dat ze een blind date wel leuk vond omdat ik geen foto erop heb maar heb niks terug geschreven.
Serieus?! Mensen swipen jou naar links (of was dat rechts?) als je geen foto hebt? Bijzonder. Moet wel een erg goed verhaal zijn. :P Meisje van vroeger ook zeker naar links (of rechts) swipen. Wat ik bedoel is; accepteren. Een beetje narren is altijd wel leuk.
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  maandag 22 september 2014 @ 10:55:54 #16
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144782423
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 01:57 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Als het alléén paardrijden geweest was als hobby had het me wel doen twijfelen. Vind het wel leuk als iemand meerdere interesses heeft. Hij is een van de eersten op Tinder die ik tref die meer zegt dan "hoi" of ";)"

Net verhuisd, kan me er iets bij indenken hoor.
Gewoon lekker mee praten en/of daten. Je merkt vanzelf wel of het blocking is. Sowieso is het fijn als iemand een hobby of passie heeft waar hij lekker mee bezig kan zijn. Kan jij tenminste ongestoord fokken. (of een andere hobby uitoefenen, in ieder geval niet de hele tijd op elkaars lip)
pi_144782947
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 10:54 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Serieus?! Mensen swipen jou naar links (of was dat rechts?) als je geen foto hebt? Bijzonder. Moet wel een erg goed verhaal zijn. :P Meisje van vroeger ook zeker naar links (of rechts) swipen. Wat ik bedoel is; accepteren. Een beetje narren is altijd wel leuk.
Totaal geen verhaal XD geen tekst ofzo erbij gezet.
Nee bedankt geen fijne herinneringen aan kan vaak niet meer slapen als ik er aan terug denk.
pi_144783014
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten.
quote:
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al.
Ja wat is het nou?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_144783076
Motormannen en paardenmeisjes zijn echt hetzelfde ras.

Tinderdate van zaterdag was overigens wel ok, niet fantastisch. Ik heb een nachtelijke rondleiding door m'n eigen stad gekregen waarbij hij me architectonisch heeft opgeleid. Wat blijkt: ik vind architectuur niet donders interessant. Maar goed, ik had ook last van een voedselvergiftiging-nasleepje dus was meer bezig met "godver niet overgeven" dan met het architectenbureau van Koolhaas. Ik had bedacht dat hij gewoon de nachttrein zou pakken, hij had bedacht dat we naar mijn huis zouden gaan, waar ik dan weer helemaal geen zin in had. Ik dacht dus slim te zijn en even sneaky op te zoeken hoelaat de eerste reguliere trein zou gaan zodat je het hele "de nachttrein doet er zo lang over"-gejammer kan ontwijken, maar toen zat zijn gezicht ineens op mijn gezicht. En dat was best tof, tegen verwachting in, maar niet tof genoeg voor een tweede date.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 22-09-2014 11:26:13 ]
  Moderator / Redactie FP maandag 22 september 2014 @ 12:06:56 #20
Brabo Bastard
pi_144784151
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 11:22 schreef habitue het volgende:

[..]

[..]

Ja wat is het nou?
Gewoon zoals het er staat toch?

Als ze er zelf niks mee heeft dan zou ze hem kunnen laten schieten. Ik geef mijn eigen persoonlijke voorkeur erbij.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 22 september 2014 @ 12:07:24 #21
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144784167
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 02:24 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

_O-

Nouja beter dat je het dan te weten komt dan dat je er al 3x mee op date bent geweest (bij wijze van)
  Moderator / Redactie FP maandag 22 september 2014 @ 12:09:56 #22
Brabo Bastard
pi_144784246
quote:
6s.gif Op maandag 22 september 2014 12:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

_O-

Nouja beter dat je het dan te weten komt dan dat je er al 3x mee op date bent geweest (bij wijze van)
Mijn foto´s op PaiQ laten mijn voorliefde voor motoren al zien. Dus daaruit kunnen ze hun conclusie al trekken. En ik geef het ook al snel aan. Bij deze waren de foto's nog niet zichtbaar dus, maar omdat ik het van te voren aangaf ging de lawine schuiven :P
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144784391
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Gewoon zoals het er staat toch?

Als ze er zelf niks mee heeft dan zou ze hem kunnen laten schieten. Ik geef mijn eigen persoonlijke voorkeur erbij.
Nou nee dat staat er helemaal niet.
kun je hem beter laten schieten ≠ zou ze hem kunnen laten schieten
  Moderator / Redactie FP maandag 22 september 2014 @ 12:15:58 #24
Brabo Bastard
pi_144784448
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:14 schreef habitue het volgende:

[..]

Nou nee dat staat er helemaal niet.
kun je hem beter laten schieten ≠ zou ze hem kunnen laten schieten
Dat zie ik er niet in terug, maar goed. Wellicht zie jij het anders.
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 22 september 2014 @ 12:22:25 #25
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_144784647
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Motormannen en paardenmeisjes zijn echt hetzelfde ras.
Van leuke mensen? O+

Jammer van je tinderdate... maar hoe was het nu met je andere date waar je mee bezig was? :)
  maandag 22 september 2014 @ 12:25:10 #26
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144784729
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Mijn foto´s op PaiQ laten mijn voorliefde voor motoren al zien. Dus daaruit kunnen ze hun conclusie al trekken. En ik geef het ook al snel aan. Bij deze waren de foto's nog niet zichtbaar dus, maar omdat ik het van te voren aangaf ging de lawine schuiven :P
En toen werden je foto's opeens ook nog zichtbaar zeker :P
  Moderator / Redactie FP maandag 22 september 2014 @ 12:26:01 #27
Brabo Bastard
pi_144784757
quote:
10s.gif Op maandag 22 september 2014 12:25 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

En toen werden je foto's opeens ook nog zichtbaar zeker :P
Volgens mij niet eens, kan me in ieder geval niet herinneren hoe zij eruit zag :P
"Omae wa mou shindeiru."
  maandag 22 september 2014 @ 17:37:11 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144794810
quote:
14s.gif Op maandag 22 september 2014 10:55 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Gewoon lekker mee praten en/of daten. Je merkt vanzelf wel of het blocking is. Sowieso is het fijn als iemand een hobby of passie heeft waar hij lekker mee bezig kan zijn. Kan jij tenminste ongestoord fokken. (of een andere hobby uitoefenen, in ieder geval niet de hele tijd op elkaars lip)
Fokken als hobby?

hmmz het moet ook geen obsessie zijn, een eigen leven hebben is heel belangrijk en kan ook gewoon door je vriendschappen goed te onderhouden. Heb ik in het verleden ook gedaan. Maar je moet het ook nog over iets anders kunnen hebben dan over een hobby. Punt is dat ik vaak match met mannen met nogal aanwezig hobby's, weet ook niet hoe dat kan.
Terwijl ik zelf meer een hobby hopper ben. Heb wel mijn passie's maar zou niks hebben met een vent die het hele weekend in de voetbalkantine hangt, kun je nooit eens spontaan een weekendje weg. Beetje flexibel is wel leuk :) Op zich pas ik beter bij een kroegtijger of een thuisfilosoof maar die drinken vaak zoveel.
pi_144804905
quote:
0s.gif Op maandag 22 september 2014 12:22 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Van leuke mensen? O+

Jammer van je tinderdate... maar hoe was het nu met je andere date waar je mee bezig was? :)
Nog wel contact mee, maar verder ongedefinieerd.
pi_144822326
Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat vaak ook zo denk ik?

Erg mooie meid op RP zonder betaald account die mij een berichtje stuurt haha. Ben dat van dames niet gewend. Heb haar voor de zekerheid maar mijn spam-mailaccount gegeven. Kijken hoe dat loopt :)
  Moderator / Redactie FP dinsdag 23 september 2014 @ 14:22:40 #31
Brabo Bastard
pi_144822404
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef PeterPastoor het volgende:
Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat vaak ook zo denk ik?

Erg mooie meid op RP zonder betaald account die mij een berichtje stuurt haha. Ben dat van dames niet gewend. Heb haar voor de zekerheid maar mijn spam-mailaccount gegeven. Kijken hoe dat loopt :)
Je kan haar foto toch door een image-search heen halen? 9 van de 10 keer komt er dan wel uit of het een faker is of niet.
"Omae wa mou shindeiru."
pi_144822425
Zit op mobiel. Later thuis maar even doen :)
pi_144822724
Hmm ze reageert normaal op mail. Nu al 2 mailtjes die normaal overkomen. Ben benieuwd. Laat wel even weten hoe het loopt. :)
  dinsdag 23 september 2014 @ 15:06:24 #34
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144823793
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmm ze reageert normaal op mail. Nu al 2 mailtjes die normaal overkomen. Ben benieuwd. Laat wel even weten hoe het loopt. :)
Gewoon doen, en anders even skypen ofzo.
pi_144824831
quote:
7s.gif Op maandag 22 september 2014 17:37 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Fokken als hobby?

Op zich pas ik beter bij een kroegtijger of een thuisfilosoof maar die drinken vaak zoveel.
Ja in de kroeg houden ze het zelden bij koffie alleen :P
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_144826091
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

_O_
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_144826160
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

_O_
Hoe is het met jouw date/verliefdheid/whatever? Goed afgelopen?
Why do dishes when you can do daiquiris?
pi_144826265
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:

[..]

Kan best :Y
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
pi_144826399
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:22 schreef MissGump het volgende:

[..]

Hoe is het met jouw date/verliefdheid/whatever? Goed afgelopen?
Het ziet er allemaal nog steeds positief uit. Alleen gezien mijn verleden, moet ik extra mijn best doen om niet onzeker over te komen. En dat lukt me best goed eigenlijk. Heb daar normaal weinig last van, maar bij haar wel iets meer, deze vind ik leuker namelijk.. To be continued..
*** Nul Dertien ***
pi_144826437
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:25 schreef Solique het volgende:

[..]

Kan best :Y
Klopt, er staat ook zelden. De uitzonderingen zijn er ook die de regel etc blabla...
pi_144827972
Wel gewoon contact gehad tot nu toe. Ze vraagt alleen al om mijn nummer nu. Ze komt leuk over :D
pi_144828057
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Wel gewoon contact gehad tot nu toe. Ze vraagt alleen al om mijn nummer nu. Ze komt leuk over :D
Sluis je geld eerst door naar je spaarrekening.
pi_144828119
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Laat haar gewoon haar telefoonnummer eerst geven, als het begint met 0900 weet je genoeg :+

quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:29 schreef theKiD het volgende:

[..]

Het ziet er allemaal nog steeds positief uit. Alleen gezien mijn verleden, moet ik extra mijn best doen om niet onzeker over te komen. En dat lukt me best goed eigenlijk. Heb daar normaal weinig last van, maar bij haar wel iets meer, deze vind ik leuker namelijk.. To be continued..
Top!
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:01:22 #44
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144829051
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:20 schreef theKiD het volgende:

[..]

_O_
Hey, een drankje is erg lekker hoor :) Maar lallend naar huis lopen en ergens de blindenstrook uit het oog verliezen om een half uur bij een hekje te staan twijfelen waar ik nou ook alweer heen ging, dat heb ik wel gehad zeg maar :P
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:02:44 #45
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_144829090
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 16:29 schreef theKiD het volgende:

[..]

Goed man! Klinkt heel voorspoedig, houden zo :)
pi_144829198
Ik ben sinds kort ook op zoek naar een leuke date via een datingsite. Tinder is niet helemaal mijn ding aangezien ik het idee heb dat mijn matches vooral op seks uit zijn en ik wil gewoon een leuke date...
Maar ik lees nu al dat ik beter kan verzwijgen op mijn dateprofiel dat ik paard rijd :@
pi_144829315
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
Ik ben sinds kort ook op zoek naar een leuke date via een datingsite. Tinder is niet helemaal mijn ding aangezien ik het idee heb dat mijn matches vooral op seks uit zijn en ik wil gewoon een leuke date...
Maar ik lees nu al dat ik beter kan verzwijgen op mijn dateprofiel dat ik paard rijd :@
Welke site sta je ingeschreven?
*** Nul Dertien ***
  dinsdag 23 september 2014 @ 18:15:02 #48
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_144829383
quote:
Je antwoord is 42.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 1% gewijzigd door S95Sedan op 23-09-2014 18:21:03 ]
pi_144829614
quote:
11s.gif Op dinsdag 23 september 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je antwoord is 42.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lijkt me vrij stompzinnig om dat te verzwijgen als je een serieuze date zoekt. Als een vent dat al niet eens aan kan, lijkt hij me ook geen serieuze date mogelijkheid voor haar.
pi_144829897
quote:
Prima toch?

Zolang ik maar niet mee hoef :P Ga ik wel drummen of barbecuen (bij mooi weer dan).
En zolang je tegen grappen over paardenrookvlees kan :9
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')