Ik moet de eerste nog tegenkomen.quote:Op zondag 21 september 2014 23:01 schreef S95Sedan het volgende:
*wink* *wink*
-----
Iemand wel eens een fake profiel tegengekomen op paiq? Hier eentje die wel erg veel op scarlet johansson lijkt
Die vraag kan in alle vormen gesteld worden denk ik. Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten. Of knoop er een gesprek mee aan, en als hij 9 van de 10 keer over zijn hengst dan wel merrie begint, dan weet je genoeg.quote:Op zondag 21 september 2014 23:41 schreef eefje801 het volgende:
Is een man die paard rijdt net zo erg als een vrouw die paard rijdt? Verder erg leuke match op tinder, maar ik heb echt helemaal niks met paarden, vind ze zelfs een beetje eng.
Dat gesprek had ik al, hij noemde het als hobby. Vond het wel komisch omdat er hier zo gezeken wordt op/over vrouwen met paarden op datingsites. Ga echt niet een leukerd op een hobby afwijzen hoorquote:Op maandag 22 september 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die vraag kan in alle vormen gesteld worden denk ik. Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten. Of knoop er een gesprek mee aan, en als hij 9 van de 10 keer over zijn hengst dan wel merrie begint, dan weet je genoeg.
Het gaat er uiteindelijk toch over wat je er zelf van vindt toch? Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al. En ook wel eens meegemaakt dat ik geblokt werd op PaiQ omdat ze motorrijden niks vond.quote:Op maandag 22 september 2014 01:28 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Dat gesprek had ik al, hij noemde het als hobby. Vond het wel komisch omdat er hier zo gezeken wordt op/over vrouwen met paarden op datingsites. Ga echt niet een leukerd op een hobby afwijzen hoorHet is wel weer import, zal ook eens niet iemand van onder de rivieren zijn
Het stemt me alleen wel een beetje nors dat hij Noorderlingen stug vindt.
Als het alléén paardrijden geweest was als hobby had het me wel doen twijfelen. Vind het wel leuk als iemand meerdere interesses heeft. Hij is een van de eersten op Tinder die ik tref die meer zegt dan "hoi" of ";)"quote:Op maandag 22 september 2014 01:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk toch over wat je er zelf van vindt toch? Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al. En ook wel eens meegemaakt dat ik geblokt werd op PaiQ omdat ze motorrijden niks vond.
En hoezo vindt hij Noorderlingen stug? Bewijs hem het tegendeel
Watquote:Op maandag 22 september 2014 01:34 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Het gaat er uiteindelijk toch over wat je er zelf van vindt toch? Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al. En ook wel eens meegemaakt dat ik geblokt werd op PaiQ omdat ze motorrijden niks vond.
En hoezo vindt hij Noorderlingen stug? Bewijs hem het tegendeel
Dat hele gesprek ging ongeveer zo:quote:Op maandag 22 september 2014 02:00 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wat
Hier alleen omdat de afstand teveel was, kan ik alleen maar respect voor hebben als iemand gewoon realistisch is.
Ook een date gehad met een meisje die het erg eng vond. Maar toch deed ze het en ze vond het leuk. Gedurfde zet wat wel respect bij mij oogste.quote:Op maandag 22 september 2014 02:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hele gesprek ging ongeveer zo:
Zij was best iemand die hield van de natuur. Dus ik zeg: dan gaan we een keer samen met de motor, jij lekker achterop door de binnenwegen van Brabant.
Krijg ik vervolgens een hele tirade over me heen dat motorrijden gevaarlijk is, dat ik vast en zeker te hard zou rijden, dat ik een gevaar op de weg zou zijn, en dat een motor nog eens milieuonvriendelijk ( ja echt) was.
Toen wist ik al dat het niks zou worden, maar kon het niet laten te zeggen dat haar autootje uit 1990 nog veel schadelijker was voor het milieu dan mijn motor uit 2005. En dat was het einde
Serieus?! Mensen swipen jou naar links (of was dat rechts?) als je geen foto hebt? Bijzonder. Moet wel een erg goed verhaal zijn.quote:Op maandag 22 september 2014 02:18 schreef hmmmmmmm het volgende:
Ik kwam op Tinder een meisje van vroeger tegen heeft mij een lange tijd gepest ik was niet zo vrolijk toen ik haar op Tinder zag.
Nou moet ik dan wel weer zeggen ze is er niet mooier op geworden vroeger vond ik haar erg knap maar tsja nu zeker niet meer dus op de een of andere manier valt dat dan wel weer mee
Nog een berichtje van een meisje gekregen die bij mij niet in de smaak ligt dat ze een blind date wel leuk vond omdat ik geen foto erop heb maar heb niks terug geschreven.
Gewoon lekker mee praten en/of daten. Je merkt vanzelf wel of het blocking is. Sowieso is het fijn als iemand een hobby of passie heeft waar hij lekker mee bezig kan zijn. Kan jij tenminste ongestoord fokken. (of een andere hobby uitoefenen, in ieder geval niet de hele tijd op elkaars lip)quote:Op maandag 22 september 2014 01:57 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Als het alléén paardrijden geweest was als hobby had het me wel doen twijfelen. Vind het wel leuk als iemand meerdere interesses heeft. Hij is een van de eersten op Tinder die ik tref die meer zegt dan "hoi" of ";)"
Net verhuisd, kan me er iets bij indenken hoor.
Totaal geen verhaal XD geen tekst ofzo erbij gezet.quote:Op maandag 22 september 2014 10:54 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Serieus?! Mensen swipen jou naar links (of was dat rechts?) als je geen foto hebt? Bijzonder. Moet wel een erg goed verhaal zijn.Meisje van vroeger ook zeker naar links (of rechts) swipen. Wat ik bedoel is; accepteren. Een beetje narren is altijd wel leuk.
quote:Op maandag 22 september 2014 00:50 schreef El_Thijs het volgende:
Als je er zelf niks mee hebt dan kan je hem beter laten schieten.
Ja wat is het nou?quote:Op maandag 22 september 2014 01:34 schreef El_Thijs het volgende:
Persoonlijk boeit het mij niet zoveel of ze van paardrijden houdt en wat niet al.
Gewoon zoals het er staat toch?quote:
quote:Op maandag 22 september 2014 02:24 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat hele gesprek ging ongeveer zo:
Zij was best iemand die hield van de natuur. Dus ik zeg: dan gaan we een keer samen met de motor, jij lekker achterop door de binnenwegen van Brabant.
Krijg ik vervolgens een hele tirade over me heen dat motorrijden gevaarlijk is, dat ik vast en zeker te hard zou rijden, dat ik een gevaar op de weg zou zijn, en dat een motor nog eens milieuonvriendelijk ( ja echt) was.
Toen wist ik al dat het niks zou worden, maar kon het niet laten te zeggen dat haar autootje uit 1990 nog veel schadelijker was voor het milieu dan mijn motor uit 2005. En dat was het einde
Mijn foto´s op PaiQ laten mijn voorliefde voor motoren al zien. Dus daaruit kunnen ze hun conclusie al trekken. En ik geef het ook al snel aan. Bij deze waren de foto's nog niet zichtbaar dus, maar omdat ik het van te voren aangaf ging de lawine schuivenquote:Op maandag 22 september 2014 12:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Nouja beter dat je het dan te weten komt dan dat je er al 3x mee op date bent geweest (bij wijze van)
Nou nee dat staat er helemaal niet.quote:Op maandag 22 september 2014 12:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Gewoon zoals het er staat toch?
Als ze er zelf niks mee heeft dan zou ze hem kunnen laten schieten. Ik geef mijn eigen persoonlijke voorkeur erbij.
Dat zie ik er niet in terug, maar goed. Wellicht zie jij het anders.quote:Op maandag 22 september 2014 12:14 schreef habitue het volgende:
[..]
Nou nee dat staat er helemaal niet.
kun je hem beter laten schieten ≠ zou ze hem kunnen laten schieten
Van leuke mensen?quote:Op maandag 22 september 2014 11:24 schreef clumsy_clown het volgende:
Motormannen en paardenmeisjes zijn echt hetzelfde ras.
En toen werden je foto's opeens ook nog zichtbaar zekerquote:Op maandag 22 september 2014 12:09 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Mijn foto´s op PaiQ laten mijn voorliefde voor motoren al zien. Dus daaruit kunnen ze hun conclusie al trekken. En ik geef het ook al snel aan. Bij deze waren de foto's nog niet zichtbaar dus, maar omdat ik het van te voren aangaf ging de lawine schuiven
Volgens mij niet eens, kan me in ieder geval niet herinneren hoe zij eruit zagquote:Op maandag 22 september 2014 12:25 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
En toen werden je foto's opeens ook nog zichtbaar zeker
Fokken als hobby?quote:Op maandag 22 september 2014 10:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Gewoon lekker mee praten en/of daten. Je merkt vanzelf wel of het blocking is. Sowieso is het fijn als iemand een hobby of passie heeft waar hij lekker mee bezig kan zijn. Kan jij tenminste ongestoord fokken. (of een andere hobby uitoefenen, in ieder geval niet de hele tijd op elkaars lip)
Nog wel contact mee, maar verder ongedefinieerd.quote:Op maandag 22 september 2014 12:22 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Van leuke mensen?![]()
Jammer van je tinderdate... maar hoe was het nu met je andere date waar je mee bezig was?
Je kan haar foto toch door een image-search heen halen? 9 van de 10 keer komt er dan wel uit of het een faker is of niet.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:20 schreef PeterPastoor het volgende:
Als iets te mooi om waar te zijn lijkt, is dat vaak ook zo denk ik?
Erg mooie meid op RP zonder betaald account die mij een berichtje stuurt haha. Ben dat van dames niet gewend. Heb haar voor de zekerheid maar mijn spam-mailaccount gegeven. Kijken hoe dat loopt
Gewoon doen, en anders even skypen ofzo.quote:Op dinsdag 23 september 2014 14:32 schreef PeterPastoor het volgende:
Hmm ze reageert normaal op mail. Nu al 2 mailtjes die normaal overkomen. Ben benieuwd. Laat wel even weten hoe het loopt.
Ja in de kroeg houden ze het zelden bij koffie alleenquote:Op maandag 22 september 2014 17:37 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Fokken als hobby?
Op zich pas ik beter bij een kroegtijger of een thuisfilosoof maar die drinken vaak zoveel.
quote:Op dinsdag 23 september 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja in de kroeg houden ze het zelden bij koffie alleen
Hoe is het met jouw date/verliefdheid/whatever? Goed afgelopen?quote:
Kan bestquote:Op dinsdag 23 september 2014 15:36 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja in de kroeg houden ze het zelden bij koffie alleen
Het ziet er allemaal nog steeds positief uit. Alleen gezien mijn verleden, moet ik extra mijn best doen om niet onzeker over te komen. En dat lukt me best goed eigenlijk. Heb daar normaal weinig last van, maar bij haar wel iets meer, deze vind ik leuker namelijk.. To be continued..quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:22 schreef MissGump het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw date/verliefdheid/whatever? Goed afgelopen?
Klopt, er staat ook zelden. De uitzonderingen zijn er ook die de regel etc blabla...quote:
Sluis je geld eerst door naar je spaarrekening.quote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Wel gewoon contact gehad tot nu toe. Ze vraagt alleen al om mijn nummer nu. Ze komt leuk over
Laat haar gewoon haar telefoonnummer eerst geven, als het begint met 0900 weet je genoegquote:Op dinsdag 23 september 2014 17:21 schreef PeterPastoor het volgende:
Wel gewoon contact gehad tot nu toe. Ze vraagt alleen al om mijn nummer nu. Ze komt leuk over
Top!quote:Op dinsdag 23 september 2014 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal nog steeds positief uit. Alleen gezien mijn verleden, moet ik extra mijn best doen om niet onzeker over te komen. En dat lukt me best goed eigenlijk. Heb daar normaal weinig last van, maar bij haar wel iets meer, deze vind ik leuker namelijk.. To be continued..
Hey, een drankje is erg lekker hoorquote:
Goed man! Klinkt heel voorspoedig, houden zoquote:Op dinsdag 23 september 2014 16:29 schreef theKiD het volgende:
[..]
Het ziet er allemaal nog steeds positief uit. Alleen gezien mijn verleden, moet ik extra mijn best doen om niet onzeker over te komen. En dat lukt me best goed eigenlijk. Heb daar normaal weinig last van, maar bij haar wel iets meer, deze vind ik leuker namelijk.. To be continued..
Welke site sta je ingeschreven?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
Ik ben sinds kort ook op zoek naar een leuke date via een datingsite. Tinder is niet helemaal mijn ding aangezien ik het idee heb dat mijn matches vooral op seks uit zijn en ik wil gewoon een leuke date...
Maar ik lees nu al dat ik beter kan verzwijgen op mijn dateprofiel dat ik paard rijd
Je antwoord is 42.quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
Ik ben sinds kort ook op zoek naar een leuke date via een datingsite. Tinder is niet helemaal mijn ding aangezien ik het idee heb dat mijn matches vooral op seks uit zijn en ik wil gewoon een leuke date...
Maar ik lees nu al dat ik beter kan verzwijgen op mijn dateprofiel dat ik paard rijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door S95Sedan op 23-09-2014 18:21:03 ]
quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je antwoord is 42.Lijkt me vrij stompzinnig om dat te verzwijgen als je een serieuze date zoekt. Als een vent dat al niet eens aan kan, lijkt hij me ook geen serieuze date mogelijkheid voor haar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why do dishes when you can do daiquiris?
Prima toch?quote:Op dinsdag 23 september 2014 18:07 schreef Daeneris het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |