doelsaldoquote:Op zondag 21 september 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EaglesBSide twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:29:04Door het verlies van @Feyenoord, stijgt @GAEagles naar plek 14. http://t.co/TB7a7OVCOh reageer retweet
Vitesse en Feyenoordquote:Op zondag 21 september 2014 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]twitter:EaglesBSide twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:29:04Door het verlies van @Feyenoord, stijgt @GAEagles naar plek 14. http://t.co/TB7a7OVCOh reageer retweet
Iedereen kan wel eens iets zeggen wat niet uitkomt.quote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met z'n 'een topclub kan niet 3 keer achter elkaar verliezen', hahahah.
denk het ook maar Twente zie ik ook nog wel aanhakenquote:Op zondag 21 september 2014 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heb je deels gelijk in, maar voorin wel voldoende kwaliteit om toch nog een hoop te winnen. Ik denk dat het tussen die clubs zal gaan.
Twente? Nee, niet echt. Middenveld zijn ze totaal afhankelijk van.quote:Op zondag 21 september 2014 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook maar Twente zie ik ook nog wel aanhaken
Nu.quote:
Die waren vandaag ook wel weer heel zwak hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 16:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
denk het ook maar Twente zie ik ook nog wel aanhaken
Truequote:Op zondag 21 september 2014 16:30 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Dit voelt ook best lekker, hoewel Ajax natuurlijk wel schandalig slecht heeft gespeeld vandaag. En dat mag Frankie zich met die bagger opstelling aanrekenen.
Groningenquote:
Dat zijn alle ploegen maar selectie lijkt me breed genoeg om tot het einde mee te doenquote:Op zondag 21 september 2014 16:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die waren vandaag ook wel weer heel zwak hoor.
Aanvallend en verdedigend blijft het een puinzooi.quote:Op zondag 21 september 2014 16:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat zijn alle ploegen maar selectie lijkt me breed genoeg om tot het einde mee te doen
De 2-3 van Maduro in blessuretijd staat nog steeds dik op 1 bij mij qua mooiste overwinningen in de Kuip. Maar ook vooral omdat die zege wel dik en - dikverdiend was.quote:
*lieverquote:Op zondag 21 september 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
"Er was een Feyenoord vandaag die grager wilde winnen dan ons", aldus De Boer.
Die man kan je gewoon niet serieus nemen als het over Feyenoord gaat. 99% komt niet uit.quote:Op zondag 21 september 2014 16:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Iedereen kan wel eens iets zeggen wat niet uitkomt.
Boskamp
winnende coach dus maakt niet uitquote:Op zondag 21 september 2014 16:39 schreef Tchock het volgende:
"Er was een Feyenoord vandaag die grager wilde winnen dan ons", aldus De Boer.
Het is wat hé..quote:Op zondag 21 september 2014 16:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat zei hij volgens mij niet. Alsnog twee dikke taalfouten natuurlijk.
Ik verwacht eigenlijk dat elke volwassen Nederlander de taal gewoon beheerst, maar iemand die zo vaak in de spotlights staat al helemaal. Het is nou niet dat De Boer compleet achterlijk is, of zo.quote:
Ik bevestig dit.quote:Op zondag 21 september 2014 16:12 schreef Littlerabbit het volgende:
Kishna is ook oprecht en sympathiek. Opperkleurder zou deze stelling ]bevestigen.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:49 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dit lied doet me altijd aan Paxcon denken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |