Haha ja, PSV gaat meedoen.quote:Op zondag 21 september 2014 16:26 schreef tompsv18 het volgende:
Ajax en PSV gaan dus duidelijk samen om het kampioenschap strijden.
Ik heb Ajax nog nooit zo onverdiend in de Kuip zien winnen als vandaag.quote:Op zondag 21 september 2014 16:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is eigenlijk wel een zekerheidje maar wel lang geleden dat het tegen de spelverhouding was
En dat voelt stiekem best lekkerquote:Op zondag 21 september 2014 16:27 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Ik heb Ajax nog nooit zo onverdiend in de Kuip zien winnen als vandaag.
Jij bent echt de steroeotype succes/internet supporter volgensmij he, of ga je daadwerkelijk ook vaak?quote:
PSV gaat dit jaar zeker mee doen.quote:
Nee, die haken vanzelf af. zit totaal geen idee achter het spel.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Jij bent echt de steroeotype succes/internet supporter volgensmij he, of ga je daadwerkelijk ook vaak?
Ironisch dit.quote:
Conclusie: Feyenoord is geen topclubquote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Met z'n 'een topclub kan niet 3 keer achter elkaar verliezen', hahahah.
Daar heb je deels gelijk in, maar voorin wel voldoende kwaliteit om toch nog een hoop te winnen. Ik denk dat het tussen die clubs zal gaan.quote:Op zondag 21 september 2014 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die haken vanzelf af. zit totaal geen idee achter het spel.
Hij reageert niet op jou, wel op mij. Erg vreemd.quote:Op zondag 21 september 2014 16:29 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Gewoon een vraag toch. Wie weet heeft hij een SK, ik ken GGMM niet goed.
Dit voelt ook best lekker, hoewel Ajax natuurlijk wel schandalig slecht heeft gespeeld vandaag. En dat mag Frankie zich met die bagger opstelling aanrekenen.quote:
Gewoon eerste elftal keertje laten meedoen tegen Feyenoord en andersomquote:Op zondag 21 september 2014 16:26 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Dan verliezen ze alsnog tegen Jong Ajax
Mwa, voorin hebben jullie de beste speler van de Eredivisie, maar vind de rest niet veel soeps tbh.quote:Op zondag 21 september 2014 16:29 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Daar heb je deels gelijk in, maar voorin wel voldoende kwaliteit om toch nog een hoop te winnen. Ik denk dat het tussen die clubs zal gaan.
twitter:EaglesBSide twitterde op zondag 21-09-2014 om 16:29:04Door het verlies van @Feyenoord, stijgt @GAEagles naar plek 14. http://t.co/TB7a7OVCOh reageer retweet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |