Dat wilde ik eerst doen maar dat leek me weer heel pessimistisch.quote:Op zondag 21 september 2014 15:59 schreef Elfletterig het volgende:
Twaalf uit zes was een betere TT geweest.
Komt te laat, vrees ik.quote:Op zondag 21 september 2014 16:02 schreef Tchock het volgende:
Ze gaan wel ineens voetballen nu. Jammer dat dat pas een kwartier voor tijd is.
De onrust was natuurlijk niet op het veld. Voor de voetbalpers was het allemaal heel belangrijk maar voor de spelers zitten nog steeds dezelfde mensen op de bank.quote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Komt te laat, vrees ik.
Ik had echt hogere verwachtingen van deze wedstrijd. PEC was vorige week geweldig tegen PSV, terwijl er bij AZ een week vol onrust was. Ik had echt gedacht dat PEC daarvan zou profiteren.
Enige club waar we nog geen punten tegen hebben gepakt. Van Groningen hebben we immers ook nog niet gewonnen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Enige club waar sinds de promotie nog niet van is gewonnen.
Oh verrek, dat is waar ook. Die wonnen twee keer in extremisquote:Op zondag 21 september 2014 16:23 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Enige club waar we nog geen punten tegen hebben gepakt. Van Groningen hebben we immers ook nog niet gewonnen.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:26 schreef pleeborstel het volgende:
Je zou maar een seizoenkaart AZ hebben
+1.. maarja, als ze niet van de eigen helft af komen en AZ via een hoekschop hem erin knalt omdat Hahn hem niet meteen klemvast heeft wordt het zo'n zaadpot.quote:Op zondag 21 september 2014 16:05 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ik had echt hogere verwachtingen van deze wedstrijd. PEC was vorige week geweldig tegen PSV, terwijl er bij AZ een week vol onrust was. Ik had echt gedacht dat PEC daarvan zou profiteren.
Das een flink programma ja zo achter elkaar.quote:Op zondag 21 september 2014 16:35 schreef Tchock het volgende:
Moordend programma na volgende week trouwens. Ajax-uit, Eagles-uit, Heerenveen thuis, Feyenoord-uit, dan Groningen thuis en dan nog Twente thuis. Damn
Ik hoop goed, maar de waarheid is natuurlijk dat je er best vijf van de zes kunt verliezen. Zeker met het zwakke spel van vandaag.quote:Op zondag 21 september 2014 16:45 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Das een flink programma ja zo achter elkaar.Ben heel benieuwd hoe ze uit die reeks gaan komen
Makkelijke antwoord: kunstgras. Maar ik denk eerder dat het aan de specifieke wedstrijden tegen NAC en AZ lag en niet per se aan de plek waar die gespeeld werden. En Sparta Praag is natuurlijk sowieso een ander verhaal.quote:Op zondag 21 september 2014 16:46 schreef pleeborstel het volgende:
Zwolle uit en thuis, wereld van verschil. How come?
Eerst nog TOP. Als je uit Oss komt ben je daar voor.quote:Op zondag 21 september 2014 17:17 schreef Monopoly het volgende:
Gewoon jammer. Af en toe speel je een zaadpot. Lekker 2 dagen rust nemen, tactisch analyseren en zaterdag Heracles in de pan hakken.
Arrogant en timide zijn bijna letterlijk het tegenovergestelde.quote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Intellectueel het volgende:
Geen kunstgras. Uit speelt men te nonchalant, arrogant en timide. Vandaag hadden bepaalde spelers ook gewoon een enorme off-day (Drost, Saymak, etc).
Oh, begint de beker alweer. Gaafquote:Op zondag 21 september 2014 17:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Eerst nog TOP. Als je uit Oss komt ben je daar voor.
Niet echt; arrogantie ontstaat in veel gevallen ook door timiditeit. Overigens bedoelde ik met timide meer inspiratieloos denk ik.quote:Op zondag 21 september 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Arrogant en timide zijn bijna letterlijk het tegenovergestelde.
Timide is juist angstig en onzeker en arrogantie is té zeker en onbevreesd.quote:Op zondag 21 september 2014 17:27 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Niet echt; arrogantie ontstaat in veel gevallen ook door timiditeit. Overigens bedoelde ik met timide meer inspiratieloos denk ik.
Dordrecht uit was anders ook niet bijster goed. Daar hadden we gewoon drie punten gestolen. Het thuis-uit verschil is nog steeds sterk aanwezig.quote:Op zondag 21 september 2014 17:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Makkelijke antwoord: kunstgras. Maar ik denk eerder dat het aan de specifieke wedstrijden tegen NAC en AZ lag en niet per se aan de plek waar die gespeeld werden. En Sparta Praag is natuurlijk sowieso een ander verhaal.
Monoquote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Joh, niet te lang over lullen. Was gewoon zaadpot. Gebeurt een keer of 4 per seizoen. Tas inpakken, biertje pakken bij thuiskomst en klaar.
Vitesse thuis ook.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Dordrecht uit was anders ook niet bijster goed. Daar hadden we gewoon drie punten gestolen. Het thuis-uit verschil is nog steeds sterk aanwezig.
Wat een onzin. Dit gebeurt al jaren in de Eredivisie.quote:Op zondag 21 september 2014 17:28 schreef Monopoly het volgende:
Joh, niet te lang over lullen. Was gewoon zaadpot. Gebeurt een keer of 4 per seizoen. Tas inpakken, biertje pakken bij thuiskomst en klaar.
quote:Op zondag 21 september 2014 17:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit gebeurt al jaren in de Eredivisie.
quote:Op zondag 21 september 2014 16:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je leest überhaupt niet meer wat andere mensen zeggen, of wel?
Jij hebt ook klaarblijkelijk moeite met lezen, niet? Gebeurt een keer of 4 per seizoen is je reinste onzin.quote:
Wat wil je met jouw reactie zeggen dan? Als het vier keer per seizoen gebeurt is dat toch al jaren?quote:Op zondag 21 september 2014 17:52 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Jij hebt ook klaarblijkelijk moeite met lezen, niet? Gebeurt een keer of 4 per seizoen is je reinste onzin.
Doel niet op wedstrijden in het algemeen, maar per clubquote:Op zondag 21 september 2014 17:46 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Wat een onzin. Dit gebeurt al jaren in de Eredivisie.
Dat het structureler is; gebeurt al jaren, en dan ook veel meer dan 4 keer per seizoen.quote:Op zondag 21 september 2014 17:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Wat wil je met jouw reactie zeggen dan? Als het vier keer per seizoen gebeurt is dat toch al jaren?
Hup Boer.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 08:17:47Diederik Boer zal morgenavond tegen JOS Watergraafsmeer zijn debuut voor Ajax maken. De doelman is eerste keeper tijdens het bekertoernooi. reageer retweet
Twee goede reddingen, verder geen drol te doen gehad.quote:Op dinsdag 23 september 2014 08:54 schreef Pino112 het volgende:
Hup Boer.twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 23-09-2014 om 08:17:47Diederik Boer zal morgenavond tegen JOS Watergraafsmeer zijn debuut voor Ajax maken. De doelman is eerste keeper tijdens het bekertoernooi. reageer retweet
Leuk zegquote:Op donderdag 25 september 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
Volgende ronde beker eind augustus: PEC - HHC Hardenberg.
Ik was net in het andere topic VI aan het uitlachen omdat ze dit een streekderby noemen.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Leuk zegDat is eens een andere streekderby dan wat we de laatste jaren in de Eredivisie hebben gezien.
Tuurlijk is dit een streekderby. In de betekenis van: wedstrijd tussen twee ploegen uit dezelfde regio.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik was net in het andere topic VI aan het uitlachen omdat ze dit een streekderby noemen.Kom op zeg.
Welke regio dan? Salland? Dat is een regio die geen enkele waarde of geschiedenis kent en waar Hardenberg historisch helemaal niet bij hoort.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit een streekderby. In de betekenis van: wedstrijd tussen twee ploegen uit dezelfde regio.
Haterquote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke regio dan? Salland? Dat is een regio die geen enkele waarde of geschiedenis kent en waar Hardenberg historisch helemaal niet bij hoort.Vind het een beetje onzin.
Maar goed, als je het een derby wil noemen mag dat van mij.
Nee, dat zijn inderdaad ook geen derby's.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
HaterDie regio is aardig Zwolle-georiënteerd volgens mij. En is toch veel meer een derby dan tegen Twente of Heracles, waar ze een compleet andere taal spreken
Ik ben Sallander en beschouw deze wedstrijd zonder meer als een streekderby. Ieder z'n smaak. Een discussie erover is eigenlijk vrij zinloos. Als jij het niet als een streekderby ziet, is dat prima.quote:Op donderdag 25 september 2014 23:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Welke regio dan? Salland? Dat is een regio die geen enkele waarde of geschiedenis kent en waar Hardenberg historisch helemaal niet bij hoort.Vind het een beetje onzin.
Maar goed, als je het een derby wil noemen mag dat van mij.
Eens moet de eerste keer zijn. Geboren in Zwolle, opgegroeid in Salland (waar Zwolle overigens ook onder valt), nu weer woonachtig in Zwolle.quote:
Ik ben geboren en getogen Zwollenaar maar identificeer me absoluut niet met Salland. Sowieso moeten Zwollenaren niets hebben van Kampen en Deventer, laat staan dat je trots doet alsof je allemaal bij elkaar hoort.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Eens moet de eerste keer zijn. Geboren in Zwolle, opgegroeid in Salland (waar Zwolle overigens ook onder valt), nu weer woonachtig in Zwolle.
Que?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee, dat zijn inderdaad ook geen derby's.En grappig dat je over die taal begint, want in Hardenberg spreken vet veel mensen Duits.
Duurt lang!quote:Op donderdag 25 september 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
Volgende ronde beker eind augustus: PEC - HHC Hardenberg.
Dat de regio vrij onbekend is, doet niks af aan het bestaan ervan. Ik woon mijn hele leven al in Salland. Het is één van de historische regio's van Overijssel. Hardenberg is een beetje het randgebied, maar het ligt in Overijssel en het hoort niet bij Twente.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef Tchock het volgende:
Serieus, wat is "Salland" nou? De enige plek waar je dat ooit terug hoort of ziet is in het waterschap Groot Salland (waar Hardenberg niet bij hoort trouwens).
Hardenberg ligt aan de grens, in dat soort gebieden spreekt bijna iedereen Duits als tweede taal. Veel meer dan in de rest van het land.quote:
En het is aardig grefo daar, in tegenstelling tot de steden in Overijssel. Volgens mij zijn er verder niet zo veel Duitse invloeden. Meer Nederlanders die in Duitsland wonen dan andersom.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat de regio vrij onbekend is, doet niks af aan het bestaan ervan. Ik woon mijn hele leven al in Salland. Het is één van de historische regio's van Overijssel. Hardenberg is een beetje het randgebied, maar het ligt in Overijssel en het hoort niet bij Twente.
Ja, zou kunnen dat meer boers volk zich heel Sallands voelt. In dat geval heb ik natuurlijk niets gezegd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Altijd die arrogante mensen uit de stad
Oh ik regelmatig van 't spul van het platteland. Zeker richting Hardenberg en bij Raalte die kant op leeft dat wel.quote:
Ja ik moet ook niet posten voor ik de rest lees. Onder de boeren dus wel, ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:16 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen dat meer boers volk zich heel Sallands voelt. In dat geval heb ik natuurlijk niets gezegd.
Raar verschil om te maken, Vechtdal ligt in Salland. Ken meer mensen uit omgeving Hardenberg die zich met Salland dan met Vechtdal identificeren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:57 schreef JJH het volgende:
Hardenberg is vechtdal, geen salland.
Dat is toch meer richting raalte nijverdal.
Als je het hebt over echte derby's zijn er in Nederland maar 3. Sparta-Feyenoord, Exelsior-Sparta en Exselsior-Feyenoord.quote:Op vrijdag 26 september 2014 02:28 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niet dat het heel relevant voor het topic is, meeste Hardenbergers hebben toch weinig tot niks met Zwolle.
Verder niet echt een derby nee, tenminste niet voor PEC.
Ik snap dit niet. Je doet alsof een derby per se binnen één stad moet zijn (wat fout is) maar negeert PSV - Eindhoven?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je het hebt over echte derby's zijn er in Nederland maar 3. Sparta-Feyenoord, Exelsior-Sparta en Exselsior-Feyenoord.
Stadsderby's ja. Je hebt ook gewoon streekderby's.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:33 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Als je het hebt over echte derby's zijn er in Nederland maar 3. Sparta-Feyenoord, Exelsior-Sparta en Exselsior-Feyenoord.
Die vergat ik.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:34 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik snap dit niet. Je doet alsof een derby per se binnen één stad moet zijn (wat fout is) maar negeert PSV - Eindhoven?Waarom is dat dan geen derby?
Woordenboek:quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Cambuurt - Heerenveen is ook gewoon een derby, net als Groningen - Heerenveen. Ga nou niet achterlijk zitten kutten met je woordenboek erbij.
Hoeft niet uit dezelfde stad te zijn. Cambuur - Heerenveen is inderdaad een goed voorbeeld. De fout die wel vaak wordt gemaakt is een wedstrijd als Ajax - Feyenoord ook een derby noemen, dat is het niet.quote:(derby or local derby) British A sports match between two rival teams from the same area.
Stadsderby's>streekderby'squote:Op zaterdag 27 september 2014 14:34 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Stadsderby's ja. Je hebt ook gewoon streekderby's.
Als je amateurteams meetelt zijn er veel meer derby's.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:38 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Spakenburg - IJsselmeervogels is trouwens ook nog een stadsderby bedenk ik mij net.
Nou ja, dat is het punt dus. Een derby kan gewoon een derby zijn als ze niet uit dezelfde stad komen. Concurrenten is idd geen derby, maar die fout zie ik niet vaak gemaakt worden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:37 schreef Tchock het volgende:
[..]
Woordenboek:
[..]
Hoeft niet uit dezelfde stad te zijn. Cambuur - Heerenveen is inderdaad een goed voorbeeld. De fout die wel vaak wordt gemaakt is een wedstrijd als Ajax - Feyenoord ook een derby noemen, dat is het niet.
Da's wel de grootste bij amateurs volgens mij. Kan er geen bedenken die meer leeft.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je amateurteams meetelt zijn er veel meer derby's.
Dan noem je ook iets. De emoties van die matches of bijv. een Red Star tegen Partizan zie je ook niet bij Sparta Excelsior of Feijenoord als die elkaar treffen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:37 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Stadsderby's>streekderby's
De emoties bij een GS-Fenerbache of Lazio-Roma zul je nooit zien bij streekderby's. Tevens is Groninge-Heerenveen geen derby. Cambuur-Heerenveen akkoord.
Achilles - De Treffers is de enige die bij me opkomt, al is die natuurlijk de nek omgedraaid met de semi-profstatus van Achilles nu.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's wel de grootste bij amateurs volgens mij. Kan er geen bedenken die meer leeft.
Zijn natuurlijk genoeg derby's als je zoekt, wij moesten ook niet verliezen van de andere ploeg uit het dorp toen we veertien waren. Heeft wel iets, die matches. Net iets geladener altijd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:41 schreef Tchock het volgende:
[..]
Achilles - De Treffers is de enige die bij me opkomt, al is die natuurlijk de nek omgedraaid met de semi-profstatus van Achilles nu.
Hèhè, klopt. Ik kom uit Zwolle met genoeg voetbalclubs dat we de halve competitie tegens standsgenoten speelden maar tegen de buurtvereniging verliezen was altijd tien keer kutterquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zijn natuurlijk genoeg derby's als je zoekt, wij moesten ook niet verliezen van de andere ploeg uit het dorp toen we veertien waren. Heeft wel iets, die matches. Net iets geladener altijd.
Ja echt hé, no way dat je van die stumpers van de B3 ging verliezen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:48 schreef Tchock het volgende:
Wedstrijden tegen een ander team van je eigen club moesten trouwens ook altijd per se gewonnen worden, al speelt dat in het profvoetbal natuurlijk niet.
Hahah jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ja echt hé, no way dat je van die stumpers van de B3 ging verliezen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hahah jaJa dat maakte het mooier, als je tegen de odds in won. Kon je de rest van het seizoen een grote bek hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Roda - NAC is dan ook een derbyquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:15 schreef Joosie200 het volgende:
Heerenveen-Grunn is wel degelijk een derby: die van het hoge NoordenDas ook een area aka het Noorderlijk gebied. Rivaliteit tussen de Friezen en Grunningers enzo.. Maargoed.. derbies bekt gewoon lekker en geeft zo'n wedstrijd als je wilt meer lading.
Verschillende provincie, ongelofelijk ver uit elkaar en bovendien met heel veel andere clubs er tussen. Dat is geen derby. Maar wat een onzindiscussie dit zeg.quote:
Katwijk - Quick Boys dit jaarquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:40 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Da's wel de grootste bij amateurs volgens mij. Kan er geen bedenken die meer leeft.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Vergaten wel even te voetballen tot de rooie kaart viel
Dat schoppen viel toch wel mee? Behalve dat onbesuisde van Engberink. Ze spelen ook niet als een ploeg die laatste staat.quote:Op zondag 28 september 2014 10:20 schreef pleeborstel het volgende:
Goh, wat een provocerende schopploeg was Heracles gisteren, zonde want ze kunnen best voetballen.
Weer genoten van Thomas, jammer dat ie zich uiteindelijk toch vaak vastloopt. En Nijland is gewoon een supersub, al vraag ik me af of hij die rol accepteert.
Blij met de 3 punten en benieuwd naar volgende week, Ajax
Fledderus, verschrikkelijke voetballer, die net zo lang op Rienstra's enkels trapt tot die het niet meer pikt? Bruns die daarna dom Rienstra gaat lopen provoceren omdat bij blijkbaar niet gezien had wat er daar voor gebeurdequote:Op zondag 28 september 2014 10:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Dat schoppen viel toch wel mee? Behalve dat onbesuisde van Engberink. Ze spelen ook niet als een ploeg die laatste staat.
Rienstra terug pakken is wel terecht. Dat is ook wel een zuigertjequote:Op zondag 28 september 2014 10:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fledderus, verschrikkelijke voetballer, die net zo lang op Rienstra's enkels trapt tot die het niet meer pikt? Bruns die daarna dom Rienstra gaat lopen provoceren omdat bij blijkbaar niet gezien had wat er daar voor gebeurde
Overigens had Guus Hupperts bij AZ gister ook al een rode kaart verdiend. Vervelende ex-Rodaspelers.
Inderdaad, irriteerde me dood aan die gast. Nekschot geven!!quote:Op zondag 28 september 2014 10:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fledderus, verschrikkelijke voetballer, die net zo lang op Rienstra's enkels trapt tot die het niet meer pikt? Bruns die daarna dom Rienstra gaat lopen provoceren omdat bij blijkbaar niet gezien had wat er daar voor gebeurde
Overigens had Guus Hupperts bij AZ gister ook al een rode kaart verdiend. Vervelende ex-Rodaspelers.
Nee joh. Rienstra is een schat.quote:Op zondag 28 september 2014 10:29 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Rienstra terug pakken is wel terecht. Dat is ook wel een zuigertje
Vorig jaar degradeerde zowel NEC als RKC met 30 punten of meer.quote:Op zondag 28 september 2014 10:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Overigens, Zwolle al 15 punten, nog 15 erbij en jullie zijn al verzekerd van nog een seizoen eredivisie
Ok, Ok, 19 punten dan nog... Nee maar ik zie ploegen onderaan staan waarbij ik vermoed dat ze de 30 niet gaan aantikken dit seizoen. Inclusief mijn eigen clubje trouwensquote:Op zondag 28 september 2014 10:33 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vorig jaar degradeerde zowel NEC als RKC met 30 punten of meer.Maar ik snap je punt.
Jullie maken er ook een teringbende van.quote:Op zondag 28 september 2014 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, Ok, 19 punten dan nog... Nee maar ik zie ploegen onderaan staan waarbij ik vermoed dat ze de 30 niet gaan aantikken dit seizoen. Inclusief mijn eigen clubje trouwens
Ja, denk je echt dat ADO het niet gaat redden? Daar zit toch veel meer kwaliteit dan bij Excelsior, Dordt, Eagles, Heracles?quote:Op zondag 28 september 2014 10:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok, Ok, 19 punten dan nog... Nee maar ik zie ploegen onderaan staan waarbij ik vermoed dat ze de 30 niet gaan aantikken dit seizoen. Inclusief mijn eigen clubje trouwens
Spelers stralen geen enkele zelfvertrouwen uit. Iedere speelronde met punt verlies betekend weer diepere zorgen voor het elftal. Voorin worden nauwelijks kansen gecreëerd, ook al scoor je gister 2x. Er zit gewoon niet veel in momenteel.quote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja, denk je echt dat ADO het niet gaat redden? Daar zit toch veel meer kwaliteit dan bij Excelsior, Dordt, Eagles, Heracles?
Het is op dit moment een heuse topper. En dan te bedenken dat er eerder dit jaar al twee van dit soort topwedstrijden tussen beide teams zijn gespeeld. Ben echt heel erg benieuwd of PEC het voor een derde keer weet te flikken tegen Ajax.quote:Op zondag 28 september 2014 21:57 schreef Joosie200 het volgende:
De kraker van volgende week, Ajax-PEC, kampioenswedstrijd van het jaarHeb haast zoiets met de huidige stand dat ik daar gewoon bij aanwezig wil zijn
PEC heeft nog nooit van Ajax gewonnen in de Arena. Ik zie op basis van het huidige spel niet echt waarom daar verandering in zou komen. Maar goed, ik hoop het van harte natuurlijkquote:Op zondag 28 september 2014 21:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Het is op dit moment een heuse topper. En dan te bedenken dat er eerder dit jaar al twee van dit soort topwedstrijden tussen beide teams zijn gespeeld. Ben echt heel erg benieuwd of PEC het voor een derde keer weet te flikken tegen Ajax.
Niet? En ik nog denken dat PEC recent de Johan Cruijffschaal in de wacht heeft gesleept. Maar dat heb ik dan vast verkeerd begrepen.quote:Op zondag 28 september 2014 22:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
PEC heeft nog nooit van Ajax gewonnen in de Arena. Ik zie op basis van het huidige spel niet echt waarom daar verandering in zou komen. Maar goed, ik hoop het van harte natuurlijk
Voor de competitie.quote:Op zondag 28 september 2014 22:06 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet? En ik nog denken dat PEC recent de Johan Cruijffschaal in de wacht heeft gesleept. Maar dat heb ik dan vast verkeerd begrepen.
Was tegen PSV ook al zoquote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef beantherio het volgende:
Vanmiddag het onderstaande op teletekst gezien. Wedstrijden van PEC worden nu aangemerkt als 'topper'.![]()
[ afbeelding ]
Dat begrijp ik. Maar als Zwollenaar vind ik het toch mooi klinken.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was tegen PSV ook al zoDe klassieke topploegen doen het zo kut dat ze maar gewoon elke wedstrijd binnen de top vier of vijf een topper zijn gaan noemen
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 22:03:31Jammer. Geen rood voor Cillessen en dus ook niet Champions League debuut Boer. En dat terwijl Ajax de volgende keer in Camp Nou speelt... reageer retweet
Om in te lijsten.quote:Op dinsdag 30 september 2014 19:46 schreef beantherio het volgende:
Vanmiddag het onderstaande op teletekst gezien. Wedstrijden van PEC worden nu aangemerkt als 'topper'.![]()
[ afbeelding ]
Hij kan nog geblesseerd raken de komende weken...quote:Op dinsdag 30 september 2014 22:05 schreef Pino112 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op dinsdag 30-09-2014 om 22:03:31Jammer. Geen rood voor Cillessen en dus ook niet Champions League debuut Boer. En dat terwijl Ajax de volgende keer in Camp Nou speelt... reageer retweet
Godverquote:Op woensdag 1 oktober 2014 00:50 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Hij kan nog geblesseerd raken de komende weken...
Moet jij niet onderduiken, trouwens, Pino?
http://www.speld.nl/2014/(...)onder-kostuum-in-ov/
Bizar ja. Rood had niet misstaan maar zéker geel.quote:Op zondag 5 oktober 2014 17:55 schreef Elfletterig het volgende:
Belachelijk: die Broerse is gewoon de wedstrijd uit getrapt zonder dat de scheidsrechter daar een kaart voor trekt. Schoolvoorbeeld van gevaarlijk spel.
Het had sowieso geel moeten zijn; gevaarlijk spel. Rood is sterk overdreven.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar ja. Rood had niet misstaan maar zéker geel.
Verder is de wedstrijd niet zo spannend. PEC is sterker maar heeft nou ook niet echt veel kansen. Ajax relatief wat meer maar niets echt spannends.
quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
Bizar ja. Rood had niet misstaan maar zéker geel.
Verder is de wedstrijd niet zo spannend. PEC is sterker maar heeft nou ook niet echt veel kansen. Ajax relatief wat meer maar niets echt spannends.
Blijkbaar 92 minuten.quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:34 schreef De_Pel het volgende:
Knap toch wel. Benieuwd hoe lang Zwolle het volhoudt.
93.quote:
Dit!quote:Op zondag 5 oktober 2014 18:43 schreef Elfletterig het volgende:
PEC speelt 0-0, uit bij de landskampioen. Dat is gewoon prima.![]()
PEC staat na 8 wedstrijden gelijk met datzelfde Ajax op de ranglijst, vlak achter PSV. Ruim voor Feyenoord en ook voor alle andere clubs met subtop-aspiraties. En PEC heeft nu PSV en Ajax al gehad.
PEC moet dit seizoen de beste prestatie ooit (#8 in 1978) maar eens gaan overtreffen.
Ja, vond ik ook.quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:46 schreef JJH het volgende:
Mooi item met Ron Jans. Tof dat zijn vader ook zo in het interview betrokken werd.
Zijn veel leden van de SC bijgekomen voor de bekerfinale maar dat zijn dagjesmensen. Denk dat het aantal ABC houders niet veel is gestegen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 12:28 schreef Gtaboy107 het volgende:
Was een aardige rij gister voor de uitkaarten van GAE. Kwartiertje hoeven te wachten en ik kon alweer naar huis. Wel jammer dat het niet gelijk uitverkocht is, je zou denken dat iedereen die een ABC kaart heeft naar GAE uit wil.
Voorzitter van de SC zei op Twitter dat er ongeveer 350 leden waren. Vanavond kunnen er nog bijna 100 kaarten worden gehaald voor de uitwedstrijd. Vraag me af of het nog wel leeft...quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 13:32 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Zijn veel leden van de SC bijgekomen voor de bekerfinale maar dat zijn dagjesmensen. Denk dat het aantal ABC houders niet veel is gestegen.
Het leeft bij GAE sowieso veel meer dan in Zwolle.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 11:38 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Voorzitter van de SC zei op Twitter dat er ongeveer 350 leden waren. Vanavond kunnen er nog bijna 100 kaarten worden gehaald voor de uitwedstrijd. Vraag me af of het nog wel leeft...
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 15-10-2014 om 20:01:34Mateusz Klich baalt van zijn terugkeer naar VfL Wolfsburg: "Ik had niks te zeggen, Wolfsburg had het recht om me terug te halen." reageer retweet
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 20:03 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 15-10-2014 om 20:01:34Mateusz Klich baalt van zijn terugkeer naar VfL Wolfsburg: "Ik had niks te zeggen, Wolfsburg had het recht om me terug te halen." reageer retweet
Ja dat heb ik ook nog eens meegemaakt, is inderdaad geweldig ja.quote:Op woensdag 15 oktober 2014 12:37 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Die schuimbekkende mongolen daar glimlach ik een half jaar later nog om. Vooral toen het uitvak bij de harde kern zat, wat een genot was dat. Wonnen we daar, die hele harde kern schuimbekkend proberen door te breken.![]()
Helaas is het uitvak nu nog kutter dan ooit, bij de kinderen en oma's en je ziet geen reet. Maarja.
Alle kaarten zijn verkocht anders. 6 bussen.quote:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 15-10-2014 om 22:46:48De kaartverkoop voor #gaezwo is afgelopen. Het uitvak is uitverkocht: zondag zullen er 400 supporters aanwezig zijn! reageer retweet
Baasquote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:23 schreef Afwazig het volgende:
twitter:ForzaPECZwolle twitterde op woensdag 15-10-2014 om 22:46:48De kaartverkoop voor #gaezwo is afgelopen. Het uitvak is uitverkocht: zondag zullen er 400 supporters aanwezig zijn! reageer retweet
Die fotoquote:Op donderdag 16 oktober 2014 16:09 schreef Pino112 het volgende:
[ afbeelding ]
Zalsman nieuwe sponsor.
quote:
Hier neig ik ook naar. Maar we hebben ook veel blessures op het middenveld en ik was ook sceptisch over Lukoki en Rienstra dus wie weet.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Kan er echt niks van. De huidige middenvelders van PEC zijn veel beter
Dacht ik ook al aan. Wat een kneus. Wil heel graag naar Bundesliga, maar niemand wil hemquote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:17 schreef Seam het volgende:
Whahaha en die gast wilde naar het buitenland![]()
Gaat hij naar een kleinere club
Lekker voor die ideale schoonzoon.
Als Saymak geblesseerd uitvalt dondert ons hele middenveld als een kaartenhuis in elkaar. Dan is het nooit vervelend om iemand als Brama er bij te hebben.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:30 schreef tompsv18 het volgende:
Kan er echt niks van. De huidige middenvelders van PEC zijn veel beter
quote:
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)sz-Klich-terug.dhtmlquote:PEC-fans willen Mateusz Klich terug
Supporters van PEC Zwolle proberen met een actie op Twitter middenvelder Mateusz Klich terug te halen. De Pool ging deze zomer terug naar zijn oude club Vfl Wolfsburg.
De Duitse club maakte gebruik van de terugkoopclausule in het contract van Klich. De laatste tijd lijkt hij bij Wolfsburg echter op een zijspoor te zijn beland. Daardoor hopen de fans van PEC Zwolle op zijn terugkeer.
Ze zijn op Twitter een actie gestart met de hashtag #klichcomeback waar ze een trending topic van proberen te maken, meldt De Stentor.
Had het gezien ja, maar dat gaat niet gebeuren. Klich is een heel sympathieke kerel maar de enige reden dat hij bij Zwolle speelde is dat Wolfsburg het leeuwendeel van zijn salaris betaalde. Zelfs als hij zelf terug wil betekent dat niet dat hij voor de helft of nog minder van zijn oude salaris wil gaan spelen. En dat Wolfsburg hem nog een seizoen uitleent terwijl hij daar op een dood spoor staat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:37 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
[..]
Bron: http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)sz-Klich-terug.dhtml
Benieuwd of het effect heeft.
Maar als hij daar alleen maar op de bank zit, kost dat Wolfsburg meer dan hem aan een andere club verhuren.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Had het gezien ja, maar dat gaat niet gebeuren. Klich is een heel sympathieke kerel maar de enige reden dat hij bij Zwolle speelde is dat Wolfsburg het leeuwendeel van zijn salaris betaalde. Zelfs als hij zelf terug wil betekent dat niet dat hij voor de helft of nog minder van zijn oude salaris wil gaan spelen. En dat Wolfsburg hem nog een seizoen uitleent terwijl hij daar op een dood spoor staat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Je mocht willen dat die club van jou zo'n speler had.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 21:22 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dacht ik ook al aan. Wat een kneus. Wil heel graag naar Bundesliga, maar niemand wil hem
Slik je pillen eens. Niemand heeft het hier over het falende aankoopbeleid van Heracles.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 07:47 schreef _NeedeRadicals_ het volgende:
[..]
Je mocht willen dat die club van jou zo'n speler had.
Nee, jullie halen Sibum,Cziommer,Pelupessy,Vujicevic en Zomer. Toppers!
Maar liefst 5 spelers met een Twente verleden..en ondertussen lopen janken dat Michel Jansen niet de trainer mag worden omdat ie van Twente komt.
Ontopic: Zwolle heeft er gewoon een goede ervaren middenvelder bij. Dat ie niet naar Duitsland kan heeft er vooral mee te maken dat hij vorig seizoen vrijwel het hele seizoen geblesseerd was.
Nooquote:Van Polen is in Zwolle bezig aan zijn achtste seizoen, maar of de aanvallend ingestelde verdediger ook na dit seizoen actief is in IJsseldeltastadion is nog maar de vraag. 'Ik sta op een lastig punt in mijn loopbaan, waarbij ik misschien nog wat centjes kan pakken. Zwolle heeft mij een aanbieding gedaan en ik heb een tegenvoorstel ingediend. Het is nu afwachten wat daar uit komt. Ik ben 29 jaar en sta op zich wel open voor iets anders. Maar dan moet het wel iets moois zijn. Een buitenlands avontuur lijkt me geweldig, maar dan wel naar een land waar mijn vrouw en mijn dochter het ook fijn hebben', aldus Van Polen.
Fixed.quote:
+quote:
quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:10 schreef Elfletterig het volgende:
Ik snap niet dat PEC de doelpunten zo makkelijk weggeeft.
Alsof het huidige elftal niet extra gemotiveerd is in de streekderby. Andersom wel en dat blijktquote:Op zondag 19 oktober 2014 14:54 schreef Elfletterig het volgende:
Bijna een kopie van de wedstrijd vorig jaar.
Klopt. Opnieuw is bij GAE meer strijdlust te zien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 15:41 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Fixed.
[..]
+
[..]
[..]
Alsof het huidige elftal niet extra gemotiveerd is in de streekderby. Andersom wel en dat blijkt
Veels te laat kwamen ze pas op gang. Ze hebben de eerste helft gewoon weggegeven en dat niet meer weten te herstellen. Terecht dat de egels gewonnen hebben vorig jaar en dit jaar. Als je met zo'n houding als bij het begin van de eerste helft het veld betreedt verdien je het om te verliezen. Ga vooral denken dat GAE wel even uit overklast gaat worden en je gaat op je bek zoals we gezien hebben.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
PEC ging pas ergens diep in de tweede helft een beetje voetballen. PEC mag blij zijn dat een afgang zoals vorig jaar (4-1) ze bespaard is gebleven.
PEC heeft de beste seizoensstart ooit en heeft al de nodige moeilijke duels (o.a. Ajax en PSV) gehad. Er is dit seizoen echt wel meer mogelijk voor PEC dan plek 10 of lager.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
PEC glijdt vanzelf weer af naar waar de club hoort, zo rond plaats 10-14.
Preciesquote:Op zondag 19 oktober 2014 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PEC heeft de beste seizoensstart ooit en heeft al de nodige moeilijke duels (o.a. Ajax en PSV) gehad. Er is dit seizoen echt wel meer mogelijk voor PEC dan plek 10 of lager.
Net voor de wissels, rond de 68e minuut, wist PEC zich geen raad met de bal. De wissels hielpen, maar hadden eerder moeten worden gebracht.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:26 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Veels te laat kwamen ze pas op gang. Ze hebben de eerste helft gewoon weggegeven en dat niet meer weten te herstellen. Terecht dat de egels gewonnen hebben vorig jaar en dit jaar. Als je met zo'n houding als bij het begin van de eerste helft het veld betreedt verdien je het om te verliezen. Ga vooral denken dat GAE wel even uit overklast gaat worden en je gaat op je bek zoals we gezien hebben.
Volkomen begrijpelijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:27 schreef pleeborstel het volgende:
Zielig, tijdrekken bij de cornervlag![]()
Gaan gewoon weer in elkaar storten als er wat schorsingen en blessures komen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:27 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
PEC heeft de beste seizoensstart ooit en heeft al de nodige moeilijke duels (o.a. Ajax en PSV) gehad. Er is dit seizoen echt wel meer mogelijk voor PEC dan plek 10 of lager.
De belangrijkste spelers zijn al verkocht of geblesseerd en toch blijft het team op de been. Zie ze echt wel linkerrijtje spelen, zeker gezien de ploegen waar je dan mee moet concurreren (Groningen en AZ bijvoorbeeld).quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaan gewoon weer in elkaar storten als er wat schorsingen en blessures komen.
De afgunst richting PEC klinkt duidelijk door in je posts. Het doet zeker pijn dat PEC de afgelopen 10 jaar meer prijzen heeft gewonnen dan Feyenoord? Voorlopig staat PEC op de ranglijst nog steeds boven Feyenoord, dat uiterst moeizaam met 2-1 van de nummer laatst heeft gewonnen dit weekend.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:30 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gaan gewoon weer in elkaar storten als er wat schorsingen en blessures komen.
Feyenoord won helemaal niet uiterst moeizaam. Ze misten veel kansen. PEC won veel moeizamer. Door een rooie kaart. Verder eens.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De afgunst richting PEC klinkt duidelijk door in je posts. Het doet zeker pijn dat PEC de afgelopen 10 jaar meer prijzen heeft gewonnen dan Feyenoord? Voorlopig staat PEC op de ranglijst nog steeds boven Feyenoord, dat uiterst moeizaam met 2-1 van de nummer laatst heeft gewonnen dit weekend.
Iets meer waardering voor de prestaties van kleine provincieclubs als PEC en Cambuur zou je niet misstaan. Het zijn clubs met een veel kleinere begroting dan Feyenoord; een club die deze eeuw nog niet één keer kampioen is geweest)
Afgunst richting PEC.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:34 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De afgunst richting PEC klinkt duidelijk door in je posts. Het doet zeker pijn dat PEC de afgelopen 10 jaar meer prijzen heeft gewonnen dan Feyenoord? Voorlopig staat PEC op de ranglijst nog steeds boven Feyenoord, dat uiterst moeizaam met 2-1 van de nummer laatst heeft gewonnen dit weekend.
Iets meer waardering voor de prestaties van kleine provincieclubs als PEC en Cambuur zou je niet misstaan. Het zijn clubs met een veel kleinere begroting dan Feyenoord; een club die deze eeuw nog niet één keer kampioen is geweest.
Zeker AZ is vele malen verder dan PEC hoor.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:32 schreef Tchock het volgende:
[..]
De belangrijkste spelers zijn al verkocht of geblesseerd en toch blijft het team op de been. Zie ze echt wel linkerrijtje spelen, zeker gezien de ploegen waar je dan mee moet concurreren (Groningen en AZ bijvoorbeeld).
Absoluut niet. Zeker niet "vele malen". Dat zag je duidelijk tegen PEC, Willem II en PSV. PEC en AZ zijn op dit moment erg gelijkwaardig aan elkaar.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:38 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeker AZ is vele malen verder dan PEC hoor.
Dan heb je het gewoon niet begrepen Tchock, sorry. AZ is als club gewoon een stap of 5 verder dan PEC.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Absoluut niet. Zeker niet "vele malen". Dat zag je duidelijk tegen PEC, Willem II en PSV. PEC en AZ zijn op dit moment erg gelijkwaardig aan elkaar.
En Groningen al helemaal niet, trouwens. Die hebben alleen een helft tegen GAE en een wedstrijd tegen Ajax goed gespeeld.
Als club wel ja, dat spreekt voor zich. Maar je status als club bepaalt niet je positie op de ranglijst. Ga jij prestaties afmeten aan het formaat van het stadion en de begroting? PEC heeft een goed team en doet niet of niet veel onder voor AZ. Als je dat ontkent ben ik niet degene die het niet begrepen heeft.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dan heb je het gewoon niet begrepen Tchock, sorry. AZ is als club gewoon een stap of 5 verder dan PEC.
Dit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:24 schreef Elfletterig het volgende:
Verdiende overwinning voor Go Ahead Eagles, dat PEC gewoon weer op strijdlust heeft afgetroefd.
PEC ging pas ergens diep in de tweede helft een beetje voetballen. PEC mag blij zijn dat een afgang zoals vorig jaar (4-1) ze bespaard is gebleven.
Ben ik het niet mee eens. Ze zitten nog in een leerproces. Vanuit achter moet er meer zekerheid komen. Hahn moet met de jongens achterin syncen. Kost tijd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 16:25 schreef Typisch het volgende:
PEC glijdt vanzelf weer af naar waar de club hoort, zo rond plaats 10-14.
Droevig, inderdaad. Vooral hoe PEC het gewoon in het eerste kwartier weggeeft.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:12 schreef Monopoly het volgende:
Wat een zaadpot. Verschrikkelijk. De enige uitwedstrijd van het seizoen die je niet mag verliezen, en je gaat pas de laatste 10 minuten voetballen
We moeten het 15 februari maar weer oppakken en revanche nemen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:15 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Droevig, inderdaad. Vooral hoe PEC het gewoon in het eerste kwartier weggeeft.
Het enige "positieve" is dat de afgang minder groot is dan vorig jaar, maar ja... daar koop je verder ook niks voor.
Dat maak je nooit meer goed, zo werken derby's.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:18 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We moeten het 15 februari maar weer oppakken en revanche nemen.
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 21:30 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Dan maar genieten na de wedstrijd en als we teruggaan naar Zwolle als er gewonnen is.
AZ heeft ook gewoon kwalitatief een beter team staan dan PEC en staat aan het eind ook gewoon boven PEC. Wat geen schande is natuurlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:13 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als club wel ja, dat spreekt voor zich. Maar je status als club bepaalt niet je positie op de ranglijst. Ga jij prestaties afmeten aan het formaat van het stadion en de begroting? PEC heeft een goed team en doet niet of niet veel onder voor AZ. Als je dat ontkent ben ik niet degene die het niet begrepen heeft.
Gisteren PSV - AZ gezien? Of Willem II - AZ een paar weken terug?quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
AZ heeft ook gewoon kwalitatief een beter team staan dan PEC en staat aan het eind ook gewoon boven PEC. Wat geen schande is natuurlijk.
PSV-AZ wel ja. Ik kijk wat verder dan een paar wedstrijdjes.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gisteren PSV - AZ gezien? Of Willem II - AZ een paar weken terug?
Ze missen nu wel Berghuis, Johannsson en Henriksen, hé.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Gisteren PSV - AZ gezien? Of Willem II - AZ een paar weken terug?
Klopt, daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze missen nu wel Berghuis, Johannsson en Henriksen, hé.
Ik vind juist dat Lam steeds beter gaat spelen eigenlijk.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:27 schreef pleeborstel het volgende:
Trouwens, raar dat Thomas gewisseld werd, of zat die er doorheen?
Die Lam, ben ik nog geen fan van.
Ioannidis (ofzo) mag terug naar Griekenland, godsamme wat een drol.
Je doet net alsof dat al een feit is. Neem bijvoorbeeld het seizoen 2012/13: toen hadden AZ en PEC evenveel punten en eindigde AZ slechts op doelsaldo boven PEC. AZ heeft ook wel eens uitschieters naar beneden; bijvoorbeeld een 11e of 13e plaats.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
AZ heeft ook gewoon kwalitatief een beter team staan dan PEC en staat aan het eind ook gewoon boven PEC. Wat geen schande is natuurlijk.
Is goed, veel plezier met PEC verder.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:31 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je doet net alsof dat al een feit is. Neem bijvoorbeeld het seizoen 2012/13: toen hadden AZ en PEC evenveel punten en eindigde AZ slechts op doelsaldo boven PEC. AZ heeft ook wel eens uitschieters naar beneden; bijvoorbeeld een 11e of 13e plaats.
Voorlopig staat PEC op de ranglijst boven dat "kwalitatief betere team" van AZ. We zullen zien hoe het seizoen loopt en of Van den Brom AZ echt aan de praat krijgt.
Dat zal hoe dan ook lukken. Zelfs al eindigt PEC dit seizoen roemloos 15e, dan nog kijken we terug op een fantastisch 2014, met een KNVB-beker en een Johan Cruijff-schaal.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:32 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed, veel plezier met PEC verder.
Als je volgende week thuis van Heerenveen verliest kelder je wel op de ranglijst.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:45 schreef pleeborstel het volgende:
Als ik na een kutdag als vandaag, na 9 speelrondes, naar de stand kijk..
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
middenmoot zit wel dicht op elkaar
Wat een prrrrrrrrrrrijzen mensen, wat een prijzen!quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:35 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat zal hoe dan ook lukken. Zelfs al eindigt PEC dit seizoen roemloos 15e, dan nog kijken we terug op een fantastisch 2014, met een KNVB-beker en een Johan Cruijff-schaal.
Gaat niet gebeuren. Wat Heerenveen ook gaat proberen. Ze hebben iets goed te maken en ze weten het. In eigen huis. Die 3 punten blijven in Zwolle.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je volgende week thuis van Heerenveen verliest kelder je wel op de ranglijst.
Net als vandaag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Wat Heerenveen ook gaat proberen. Ze hebben iets goed te maken en ze weten het. In eigen huis. Die 3 punten blijven in Zwolle.
Volgende week maar weer eens kijken.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren. Wat Heerenveen ook gaat proberen. Ze hebben iets goed te maken en ze weten het. In eigen huis. Die 3 punten blijven in Zwolle.
Dat wil ik nog wel zien.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 17:50 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat Volendam speelt ook vaak zeg. Tegen Telstar ook al vrijdag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:13 schreef Tchock het volgende:
Mahmudov trouwens de enige treffer gescoord bij Sparta - Volendam, terwijl ze met een man minder speelden.
VVV bedoel ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:29 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dat Volendam speelt ook vaak zeg. Tegen Telstar ook al vrijdag.
quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:31 schreef pleeborstel het volgende:
Ik ben benieuwd wat er in de winterstop gaat gebeuren. Ik zie Drost, Saymak en Nijland wel gaan eigenlijk. Van Polen ook. Thomas is nog tot einde seizoen houdbaar, daarna gaat Ajax echt wel geld neerleggen, mark my words.
Narsingh is, als ie fit is, toch 3 keer beter dan Lukoki. Op dit punt hebben we echt ingeleverd.
En Nijland is volgens mij ook nog niemand echt van onder in de indruk op Zwollenaren na.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op zijn positie heeft Ajax ook nog genoeg spelers
Ajax richt zich eerst op Daley Sinkgraven voor het middenveld. Die heeft wel wat meer restwaarde dan die twee. Zie ik eerder FC Twente die spelers halen want FC Twente haalt alles wat vastzit aan PEC.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Nijland is volgens mij ook nog niemand echt van onder in de indruk op Zwollenaren na.![]()
Alleen Drost en Saymak vind ik wel aardige spelers, maar in de winter zal er weinig gebeuren denk ik. Zie Ajax nog eerder één van hun halen.
Nijland gaat ook niet vertrekken omdat hij zo goed is, maar juist omdat hij dat niet is. Is overbodig in het huidige team en heeft zelden meer een basisplaats dus mag weg.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
En Nijland is volgens mij ook nog niemand echt van onder in de indruk op Zwollenaren na.![]()
Ik zei ook eerder, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Ajax gaat shoppen bij PEC. Men overdrijft nogal ook, spelen vaak leuk voetbal maar echte toppers lopen er ook niet echt nu Mokotjo weg is.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax richt zich eerst op Daley Sinkgraven voor het middenveld. Die heeft wel wat meer restwaarde dan die twee. Zie ik eerder FC Twente die spelers halen want FC Twente haalt alles wat vastzit aan PEC.
Denk ik ook ja, Twente shopt graag in Zwollequote:Op zondag 19 oktober 2014 19:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zie ik eerder FC Twente die spelers halen want FC Twente haalt alles wat vastzit aan PEC.
Enige wat ik denk is dat redelijke teams in Nederland denken goedkoop een talentje op te kunnen halen bij PECquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei ook eerder, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Ajax gaat shoppen bij PEC. Men overdrijft nogal ook, spelen vaak leuk voetbal maar echte toppers lopen er ook niet echt nu Mokotjo weg is.
Twente haalt toch bij alle Nederlandse clubs iedereen wegquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:40 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Denk ik ook ja, Twente shopt graag in Zwolle
Uit de zak van ome Joop.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twente haalt toch bij alle Nederlandse clubs iedereen weg
Toch behoorlijk wat spelers bij "top"clubs beland afgelopen twee seizoenen. Mokotjo, Mokhtar, Lachman, Achenteh en Boer zo uit mijn hoofd.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik zei ook eerder, lijkt mij zeer onwaarschijnlijk dat Ajax gaat shoppen bij PEC. Men overdrijft nogal ook, spelen vaak leuk voetbal maar echte toppers lopen er ook niet echt nu Mokotjo weg is.
Fixedquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
Uit de zak van ome Joop een Cypriotische investeringsmaatschappij
En Klichquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch behoorlijk wat spelers bij "top"clubs beland afgelopen twee seizoenen. Mokotjo, Mokhtar, Lachman, Achenteh en Boer zo uit mijn hoofd.
Enige die daarvan altijd speelt is Mokotjo geloof ik.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Toch behoorlijk wat spelers bij "top"clubs beland afgelopen twee seizoenen. Mokotjo, Mokhtar, Lachman, Achenteh en Boer zo uit mijn hoofd.
Youness Mokhtarquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:41 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Twente haalt toch bij alle Nederlandse clubs iedereen weg
Waar is Guyon nu eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Enige die daarvan altijd speelt is Mokotjo geloof ik.
Wie wordt de vijfde die naar Twente gaat? Denk Saymak of Drostquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mokhtar had nog wel eens krediet in de basis de afgelopen wedstrijden maar die heeft het wel verspeeldquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Die is alleen maar weg omdat hij een clausule in zijn contract had, daarom niet genoemd.quote:
Achenteh speelt ook bijna alles bij Vitesse en Mokhtar letterlijk alles bij Twente. Maar dat was het punt niet, het punt was dat veel clubs shoppen bij Zwolle.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:43 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik heb een tip voor Saymak of Drost, doe het maar niet. Dat middenveld stikt van de concurrentie en kwaliteit.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Wie wordt de vijfde die naar Twente gaat? Denk Saymak of Drost
De eikels hebben ook wel veel weggehaald bij Heracles in het verledenquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Youness Mokhtar
Hakim Ziyech
Daryl Lachman
Cuco Martina
Tim Breukers
Sonny Stevens
Kamohelo Mokotjo
Robbert Schilder
Dico Koppers
Zomaar wat spelers die het leuk deden bij een lager (of geen plan hadden bij de betere teams) geklasseerde ploeg en een transfer maakten naar FC Twente.
Dat is ook vrij normaal na een goed seizoen voor een kleine(re) club. Zie ADO een paar jaar terug. Betekent niet dat men structureel komt shoppen in Zwolle.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die is alleen maar weg omdat hij een clausule in zijn contract had, daarom niet genoemd.
[..]
Achenteh speelt ook bijna alles bij Vitesse en Mokhtar letterlijk alles bij Twente. Maar dat was het punt niet, het punt was dat veel clubs shoppen bij Zwolle.
Clubloos geloof ik. Hij wilde naar Turkije of een of ander woestijnland maar dat ging niet door.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is Guyon nu eigenlijk gebleven?
Alleen is het nu al twee seizoenen, en dit jaar gaan er weer spelers weg naar Vitesse, Twente of Ajax. Mark my words.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:46 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is ook vrij normaal na een goed seizoen voor een kleine(re) club. Zie ADO een paar jaar terug. Betekent niet dat men structureel komt shoppen in Zwolle.
Zonde wel, prima Eredivisie voetballer.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Tchock het volgende:
[..]
Clubloos geloof ik. Hij wilde naar Turkije of een of ander woestijnland maar dat ging niet door.
Ja, maar dat heeft hij zelf verprutst. Voor Feyenoord was hij niet goed genoeg en hij vroeg een salaris dat clubs als PEC niet kunnen betalen.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zonde wel, prima Eredivisie voetballer.
Je zou toch zeggen dat Dordt meer aan hem heeft dan pakweg een Nemethquote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Had wel wat kunnen zijn voor een Excelsior of Dordt. Wat die nu daar rond hebben lopen is ook niet echt soeps.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Nemeth is niet doorgegaan.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat Dordt meer aan hem heeft dan pakweg een Nemeth
Stapje hoger bij PEC, Willem II of zelfs een Groningen ook wel.quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Had wel wat kunnen zijn voor een Excelsior of Dordt. Wat die nu daar rond hebben lopen is ook niet echt soeps.
Overigens zou het me niet heel erg verbazen als het waar is. Van Polen had in de laatste minuten ook al rood moeten krijgen voor natrappen, die was zo opgefokt als wat.quote:De speler van PEC Zwolle die na de wedstrijd tegen Go Ahead Eagles uit frustratie een bal in de tribune schoot en daarmee een supporter verwondde, blijkt Bram van Polen te zijn. De verdediger raakte na de 3-2 nederlaag in de IJsselderby een oudere man, die met een ambulance naar het ziekenhuis werd gebracht. Hij blijkt een zware hersenschudding te hebben opgelopen.
Volgens Go Ahead-voorzitter Edwin Lugt was er van opzet geen sprake. "Het ging per ongeluk", stelt de preses in gesprek met De Stentor. Van Polen is volgens Lugt 'erg geschrokken' en de Zwolse aanvoerder heeft direct contact opgenomen met de clubleiding van Go Ahead. "Ook heeft hij aangegeven graag in contact te komen met het slachtoffer. Dat siert hem", aldus Lugt.
Op Twitter werd de hoop uitgesproken dat er beelden van het incident zijn en dat de KNVB maatregelen neemt. Het is niet duidelijk of Van Polen rekening moet houden met een schorsing.
Update 20 oktober 13.04 uur - Actie van gefrustreerde PEC-aanvoerder leidt tot vooronderzoek
De KNVB start een vooronderzoek naar de actie van PEC Zwolle-aanvoerder Bram van Polen, die zondag na afloop van de verloren derby bij Go Ahead Eagles uit frustratie een bal in het publiek schoot en daarmee een supporter van de thuisploeg verwondde. Volgens de Stentor moet blijken of er aanleiding is om het incident nader te onderzoeken. Van Polen gaf al aan geschrokken te zijn en excuseerde zich.
Bron: http://www.nu.nl/sport/39(...)den-toeschouwer.htmlquote:PEC-verdediger Van Polen betuigt spijt voor verwonden toeschouwer
Bram van Polen heeft maandag zijn excuses aangeboden voor het verwonden van een supporter van Go Ahead Eagles.
De rechtsback van PEC Zwolle schoot na de met 3-2 verloren IJsselderby in Deventer een bal in het publiek en raakte de man daarbij op het hoofd. "Zowel Bram van Polen als PEC Zwolle betreurt het incident ten zeerste. Het was absoluut niet Van Polen zijn intentie om iemand te verwonden", luidt de verklaring van Zwolle.
Van Polen, aanvoerder van zijn club, heeft bij de directies van PEC en Go Ahead na afloop van het duel al zijn excuses aangeboden. De verdediger gaat contact opnemen met het slachtoffer om zijn spijt te betuigen. De man werd na het incident afgevoerd en heeft een zware hersenschudding opgelopen.
Tijdens de wedstrijd kijken mensen naar de bal, dat is iets heel anders dan na de wedstrijd. En daarbij was het volledig opzettelijk. Als je een bal het publiek in ragt ga je iemand raken.quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/sport/39(...)den-toeschouwer.html
Vervelend incident, maar zoiets kan natuurlijk ook gewoon tijdens de wedstrijd gebeuren. Er is geen sprake van opzet of iets dergelijks.
Dus je schiet een bal na een wedstrijd met een rotgang het publiek in omdat je boos bent. Maar er is geen sprake van opzet?quote:Op maandag 20 oktober 2014 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bron: http://www.nu.nl/sport/39(...)den-toeschouwer.html
Vervelend incident, maar zoiets kan natuurlijk ook gewoon tijdens de wedstrijd gebeuren. Er is geen sprake van opzet of iets dergelijks.
Ja? Dat is toch wel een positief iets?quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Enige lichtpuntje aan deze zaak is dat het een GA fan was en geen Zwollenaar.
Zelfs met een lasergestuurd kanon krijg je nog geen voetbal in dat uitvakje.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:06 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Gewoon een achterlijke actie. Dan ben je gewoon goed dom in je kop. Enige lichtpuntje aan deze zaak is dat het een GA fan was en geen Zwollenaar.
Minste van twee kwaden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 19:03 schreef Humberto-T het volgende:
[..]
Ja? Dat is toch wel een positief iets?
En terecht, frustratie a la maar dit is gewoon vrij dom. Dit heeft die jongen toch helemaal niet nodig.quote:Van Polen zal het ongetwijfeld niet zo bedoeld hebben, dom blijft het wel en een schorsing zit er ook wel in denk ik.
Jong SCH... dat doet me denken aan user die voorheen veel op FOK! kwam.quote:Op maandag 20 oktober 2014 18:32 schreef Pino112 het volgende:
Brama zou spelen bij Jong PEC - Jong SCH, maar staat lastminute alsnog niet in de basis.
Gewoon een domme actie, frustratie afreageren. Maar ik kan me niet indenken dat Van Polen bewust iemand wilde verwonden.quote:Op maandag 20 oktober 2014 17:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Dus je schiet een bal na een wedstrijd met een rotgang het publiek in omdat je boos bent. Maar er is geen sprake van opzet?
Oh en:quote:Mateusz Klich deed het vorig seizoen uitstekend in het shirt van PEC Zwolle, waardoor VfL Wolfsburg besloot om de middenvelder terug te halen. Klich speelde dit seizoen echter nog geen minuut voor zijn Duitse werkgever en de fans van PEC zien de Pool graag terugkeren naar Overijssel. Zij zijn op Twitter een actie gestart met de hashtag klichecomeback.
Gerard Nijkamp, de technisch directeur van PEC, heeft echter slecht nieuws voor de supporters: de terugkeer van Klich is geen optie. "Mateusz is een goede speler", benadrukt de sportbestuurder in gesprek met Voetbal International. "Mooi dat hij nog altijd zo populair is bij onze achterban, maar zijn terugkeer is niet aan de orde. Nog los van de plannen van Wolfsburg hebben wij ons middenveld heel aardig op orde, zeker met Wout Brama erbij. Die linie moet bij ons ook niet overbevolkt raken."
Nijkamp laat verder weten dat PEC zelf geen actie zal ondernemen tegen aanvoerder Bram van Polen, die na afloop van de derby met Go Ahead Eagles een bal in het publiek ramde en een supporter raakte. Die moest met een ambulance worden weggebracht en heeft een hersenschudding opgelopen. Nijkamp zegt dat men bij PEC afwacht of de KNVB met een straf komt, maar de directeur kan zich dat eigenlijk niet voorstellen.
Ex-Zwollenaren doen het niet heel lekker. Zonde.quote:Darryl Lachman baalt als een stekker bij FC Twente. De verdediger maakte in de afgelopen zomer de overstap van PEC Zwolle en begon het seizoen als basisspeler, maar raakte zijn plek in het elftal kwijt. Afgelopen zaterdag zat Lachman niet eens bij de wedstrijdselectie voor de kraker tegen Ajax; maandagavond speelde hij met Jong FC Twente tegen Roda JC Kerkrade.
Lachman heeft het er moeilijk mee dat hij buiten de boot is gevallen. "Vooral met de manier waarop dat is gecommuniceerd", zegt de mandekker bij FOX Sports. "Ik had het niet zien aankomen. Er is wel een beetje uitleg geweest waarom ik niet bij de selectie zat, maar voor mijn gevoel had Alfred Scheuder het eerder in de week kunnen communiceren."
"Het is heel lastig, want je bent natuurlijk met andere gedachtes hier naartoe gekomen", vervolgde Lachman. "Ik ben heel down geweest, maar nu moet ik de knop weer omzetten. Het is lastig om Jupiler League te spelen in zo'n groot stadion met weinig publiek." Jong Twente verloor met 0-2 van Roda.
quote:
Gevonden!quote:Op zondag 19 oktober 2014 19:44 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Waar is Guyon nu eigenlijk gebleven?
Mokotjo speelt redelijk bij Twente, alhoewel hij daar overduidelijk niet uitblinkt zoals bij PEC dat wel het geval was. Kan met het speltype van Twente te maken, dat veel minder dynamisch en aanvallend is. Bij Lachman had ik mijn twijfels, die ik overigens bij vlagen superieur zag spelen, maar op belangrijke momenten in de wedstrijd ook erg slap, nonchalant en ongeconcentreerd kon zijn. Bij Mokhtar zag ik het wel aankomen; die kon bij Zwolle lekker opportunistisch en vrij spelen, maar bij Twente is hij veel te ineffectief, inconsistent en kent te weinig rendement. Achenteh heb ik enigszins uit het oog verloren, maar die schijnt bij Vitesse het te moeten doen met een wisselrol, wat hij volgens mij (weet niet zeker) naar behoren vervult.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 13:58 schreef Tchock het volgende:
Ex-Zwollenaren doen het niet heel lekker. Zonde.
Te traag?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:53 schreef Intellectueel het volgende:
Heb Fernandez nooit echt een 'goede' spits gevonden, alhoewel hij wel op belangrijke momenten een doelpunt kon maken. Te traag, vaak te egoïstisch en had voetbaltechnisch (balaanname, etc) redelijk wat mankementen. Wat dat betreft overschat hij zich toch wel enigszins. Zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort wel meetrainen/meespelen bij Dordrecht, Excelsior of een soortgelijke club, wat zijn top is.
Vond hem in ieder geval traag ogen. Het niveau van PEC doet niet onder voor die van Feyenoord op het moment, dus wat dat betreft kunnen we hem vergelijken met een Kazim Richards. Nee, ben blij dat Fernandez weg is. Zie liever een Necid of zelfs Avdic in de spits, alhoewel laatstgenoemde ook blijft falen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:59 schreef Typisch het volgende:
Te traag?Is/was gewoon een prima speler voor het niveau van PEC.
Dit topic gaat niet over Feyenoord geloof ik, maar blijf vooral in die waan.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:00 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Vond hem in ieder geval traag ogen. Het niveau van PEC doet niet onder voor die van Feyenoord op het moment, dus wat dat betreft kunnen we hem vergelijken met een Kazim Richards. Nee, ben blij dat Fernandez weg is.
Al zijn zwakke punten maakt hij in mijn ogen goed door zijn afmaakkwaliteiten. Heb hem bij PEC zelden een grote kans zien missen zoals Nijland, Necid en Benson geregeld doen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 17:53 schreef Intellectueel het volgende:
Heb Fernandez nooit echt een 'goede' spits gevonden, alhoewel hij wel op belangrijke momenten een doelpunt kon maken. Te traag, vaak te egoïstisch en had voetbaltechnisch (balaanname, etc) redelijk wat mankementen. Wat dat betreft overschat hij zich toch wel enigszins. Zal hoogstwaarschijnlijk binnenkort wel meetrainen/meespelen bij Dordrecht, Excelsior of een soortgelijke club, wat zijn top is.
Sterker nog; veldspeltechnisch is Zwolle overduidelijk het niveau van Feyenoord ontstegen, die het momenteel moet hebben van de uitbarsten van een type speler als Manu.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dit topic gaat niet over Feyenoord geloof ik, maar blijf vooral in die waan.
Bij Benson werd het inderdaad gênant. Nijland kent zijn hele voetbalcarriere al te weinig rendement, maar Necid heb ik ook niet vaak op het missen van grote kans zien betrappen. Benson was natuurlijk wel een meester in zichzelf vrij van de verdediging positioneren, wat Necid nog niet helemaal onder de knie heeft.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Al zijn zwakke punten maakt hij in mijn ogen goed door zijn afmaakkwaliteiten. Heb hem bij PEC zelden een grote kans zien missen zoals Nijland, Necid en Benson geregeld doen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 18:05 schreef Intellectueel het volgende:
[..]
Sterker nog; veldspeltechnisch is Zwolle overduidelijk het niveau van Feyenoord ontstegen, die het momenteel moet hebben van de uitbarsten van een type speler als Manu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |