true. Maar gelukkig zijn er niet zoveel lange racesquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef Geralt het volgende:
Dit zijn wel de races die heel heel zwaar gaan worden voor verstappen volgend jaar hoor.
Ik heb er inderdaad geen problemen mee als ik een pintje zou hebben nuquote:Op zondag 21 september 2014 15:37 schreef JohnB52 het volgende:
[..]
Niet alle Limburgers hebben n bier/drankprobleem
Dan krijg je zoietsquote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef nils7 het volgende:
[..]
De politie natuurlijk oh wacht da's een andere mop
Jij bent toch reservebelg?quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
Ik heb er inderdaad geen problemen mee als ik een pintje zou hebben nu [ afbeelding ]
hahah, lachen gieren brullen ''reservebelg'' hahahaquote:
en Mol die t niet door heeftquote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze geven 'm gewoon advies om harder te gaan. Onder een andere noemer.
Ohquote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ze geven 'm gewoon advies om harder te gaan. Onder een andere noemer.
22.7quote:Op zondag 21 september 2014 15:43 schreef Googolplexian het volgende:
HAM gaat een schone pitstop niet redden. 28 sec nodig, 21.1 nu, snelheid kakt in.
Ja, maar hij had al moeite met het bericht dat hij 7 ronden op deze banden moest doen ... en da's toch wel 7 ronden geleden inmiddels.quote:
wacht maar tot LH gaat pittenquote:
Op nieuwe banden is Hamilton dan echt wel sneller en moet 't geen probleem zijn er langs te komen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef opreis het volgende:
Vettel zou hem ook nog kunnen winnen als zn banden het houden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |