Dat is niet net zo triest want die Israel vlaggen hebben niks met het Palestina - Isreal conflict te maken.quote:Op zondag 21 september 2014 15:35 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
En de Arena hangt vol Israel vlaggen, dat ze zichzelf jood noemen is net zo triest. Beetje hypocriet toch wel.
Al aardig op leeftijd denk ik?quote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
effe dimmen Rens
effe dimmen
3 jaar, als jij dat oud vindt.quote:Op zondag 21 september 2014 15:36 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Al aardig op leeftijd denk ik?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
3 jaar, als jij dat oud vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
3 jaar, als jij dat oud vindt.Is dit die hond die jij al meerdere weken niet bezoekt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sorry? Verwaarloost hij de hont?quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dit die hond die jij al meerdere weken niet bezoekt?
[..]
3 jaar, als jij dat oud vindt.Hier zit hij er heel anders uit dan op je andere foto, toen dacht ik aan de vacht te zien dat hij al wat ouder was maar valt inderdaad meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Excuses.AFCA!
Die hond waarvoor ik nu al weken van huis ben om met jou samen te kunnen zijn ja.quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Is dit die hond die jij al meerdere weken niet bezoekt?
quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Kenju het volgende:
Vuilniszakken op het veld in zowel Rotterdam als Eindhoven. Lijkt me geen toeval. Valt hier meer over te melden?
Hij zit aan een boom vastgebonden ergens in een bos in Almerequote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sorry? Verwaarloost hij de hont?
#IELOEMIENAATIEquote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
Niet alleen vuilniszakken op het veld in De Kuip..
[..]
Je bent vergevenquote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier zit hij er heel anders uit dan op je andere foto, toen dacht ik aan de vacht te zien dat hij al wat ouder was maar valt inderdaad mee.
Excuses.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Sorry? Verwaarloost hij de hont?
excusesquote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hond waarvoor ik nu al weken van huis ben om met jou samen te kunnen zijn ja.
haha homoquote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die hond waarvoor ik nu al weken van huis ben om met jou samen te kunnen zijn ja.
haha hommelquote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou nooit een hond achterlaten in Almere.quote:Op zondag 21 september 2014 15:39 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Hij zit aan een boom vastgebonden ergens in een bos in Almere
Die mensen kan ik sowieso wel voor hun kop schieten.quote:Op zondag 21 september 2014 15:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik zou nooit een hond achterlaten in Almere.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Hoeft ook nietquote:Op zondag 21 september 2014 15:40 schreef Collide het volgende:
Ajax is nog niet veel beter dan de 1ste helft.
Tijd voor een onderzoek van Iwan en Tom.quote:Op zondag 21 september 2014 15:38 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Bah bah bah bahquote:Op zondag 21 september 2014 15:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die mensen kan ik sowieso wel voor hun kop schieten.
De donderpreek van Rutten heeft niet geholpen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Feyenoord zakt zoals verwacht door de ondergrens na rust.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
Los van de klassieker vind ik Rutten ook echt geen trainer voor Feyenoord.
Is het Facebookofficial?quote:Op zondag 21 september 2014 15:43 schreef alors het volgende:
[..]niks mis met homo's. Johannes en Pax zijn een schitterend setje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrije trap.quote:Op zondag 21 september 2014 15:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Ongelofelijk dat Ajax voor staat
Agreequote:Op zondag 21 september 2014 15:43 schreef alors het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Wie ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:43 schreef alors het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 15:43 schreef alors het volgende:
quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]herrera?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeten ze eerst nog bij het doel komen.quote:Op zondag 21 september 2014 15:45 schreef Ajacied422 het volgende:
Duarte schiet er straks wel een vrije trap in.
Dochter.quote:Op zondag 21 september 2014 15:46 schreef Scorpie het volgende:
![]()
Heeft Kishna de moeder van Frank geneukt ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
quote:Op zondag 21 september 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Als immers mee had gedaan stond het nu 3-1
quote:Op zondag 21 september 2014 15:47 schreef mrstylo het volgende:
Als immers mee had gedaan stond het nu 3-1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |