"All hands on deck"quote:
Jawel want Luuk de Jong.quote:Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hij heeft er al vijf in liggen, hè. Dan is die voorspelling niet zo raar.
Nope.quote:Op zondag 21 september 2014 15:28 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
"All hands on deck"
Is dit een parodie?
quote:Op zondag 21 september 2014 15:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zijn hond #Swag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha alle Feyenoorders zijn homooooo.JODUH JODUH JODUHquote:
Gewoon een ontzettend stoere tekening.quote:
Wat voor hont heb je dan?quote:Op zondag 21 september 2014 15:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Mani89 heeft geen hond. Ik wel.
Als Ajaks hetzelfde doekje had met een skelet dat een haas verkracht is het een geweldig ludieke actie. Komop man.quote:
Valt me nog mee dat er geen IS vlaggen hangen. Palestina vlaggen zijn weer goed vertegenwoordigd.quote:
Je moet wat als je niet kan scorenquote:Op zondag 21 september 2014 15:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Feyenoorders hebben wel een scheidsrechtercomplex hé. Iedere minuut en iedere seconde huilen ze bij de hoge heer.
Wat een rommelige vacht.quote:Op zondag 21 september 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wast mijn hond de vaat
[ afbeelding ]
En de Arena hangt vol Israel vlaggen, dat ze zichzelf jood noemen is net zo triest. Beetje hypocriet toch wel.quote:Op zondag 21 september 2014 15:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat er geen IS vlaggen hangen. Palestina vlaggen zijn weer goed vertegenwoordigd.
Mooi hoe hem weer op de meest waardeloze manier op doel schiet.quote:
lekker likkenquote:Op zondag 21 september 2014 15:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hier wast mijn hond de vaat
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |