Nee, helaas. Die vond ik echt tof, maar deze is echt slecht. Maar het gaat vast wel goed verkopen hoor. Lijkt op Alles is liefde qua stijl en poster en acteurs etc, maar het is geen AIL. Las bij AD ook een redelijk vernietigende recensie. Heb van de recensies die er zijn (stuk of 5 schat ik) pas een positieve gelezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus geen Alles is Liefde nivo?
Nergens te vinden idd. :Squote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:39 schreef macca728 het volgende:
Waar kan je nu je historie zien ?
Ik zie hem wel als ik zoek op Mijn Pathé maar op de site zelf zie ik hem niet onder mijn gegevens.
Al krijg ik bij Mijn Tickets een foutmelding.
Judge is goed maar meer familiedrama dan rechtbankquote:Op zondag 2 november 2014 09:41 schreef wc-eend het volgende:
Hmmm vanavond sluiten twee films tegelijkertijd goed aan op mijn plannen... welke moet ik zeker weten kijken?
- The Judge
- A walk among the tombstones
Ik wou gister naar de film maar er is idd weinig waarvoor ik naar de bios wil rennenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Deezertje het volgende:
Ligt het aan mij of draait er de laatste weken niet veel soeps? Films als Fury spreken mij totaal niet aan. Ben nu thuis maar wat films aan het kijken die hier niet in de bioscoop verschijnen...
Ik heb beide films gezien, en vond ze allebei goed. Als je van drama houdt, dan zou ik als ik jou was naar The Judge gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 09:41 schreef wc-eend het volgende:
Hmmm vanavond sluiten twee films tegelijkertijd goed aan op mijn plannen... welke moet ik zeker weten kijken?
- The Judge
- A walk among the tombstones
Dat is altijd op maandag gedurende de dag als ze de agenda vernieuwenquote:Op maandag 3 november 2014 16:35 schreef macca728 het volgende:
Site is niet echt verbeterd, nu zie je maar films t/m zondag ipv t/m volgende week woensdag.
Ligt echt aan jou want ik heb hem tot woensdagquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:22 schreef macca728 het volgende:
Dan staan die dagen al aangegeven en maandagavond staat het er meestal al t/m woensdag.
Ik zie het nu opeens t/m maandag staan, ws er is geen ruimte meer voor dinsdag en woensdag.
huh? vandaag en morgen staan er toch gewoon? of bedoel je van de week erop?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:34 schreef macca728 het volgende:
Nou lekker handig, ik kijk altijd per stad en dan zie je dinsdag en wonesdag dus niet meer.
Nee ze doen het EN per bioscoop EN per stadquote:
Interstellarquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Armageddon het volgende:
Heb de gold pas opgezegd wegens geen tijd meer. Kan nog tot 15 november. Welke films moet ik nog even gaan checken?
Thx! Fury niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Interstellar
Nightcrawler
Dumb en Dumber 2
Laat even wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen idee ga ik vandaag heen
En naar The Drop
Die drie boven gaan nog draaien
Imax brillen gescoord? Bij Spui krijg je een bril die je er na weer in moet leveren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb gedowngrade, eerst nog 7 Imax brillen gescoord, gewoon kaartje gekocht en dan weer naar buiten, nu is downgraden sowieso aan te raden.Imax 3D kost nog maar 4 euro,dus zeg 1x in de maand imax 3d en 1x normale 3D = 1,50 is nog steeds goedkoper dan Gold
Maar alle Imaxfilms draaien sowieso in Buitenhof dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |