Ik wil wel, maar is op maandag. En degene met wie ik altijd ga, die kan niet op maandagquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 22:52 schreef wolfrolf het volgende:
Gaan er hier nog mensen naar de unlimited night 27 oktober? Met de film Horns.
Dan ga je solo.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:33 schreef Pinkdwarf het volgende:
[..]
Ik wil wel, maar is op maandag. En degene met wie ik altijd ga, die kan niet op maandag
Daar ben ik dan weer echt niet vanquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 11:38 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dan ga je solo.
Ik kan overigens niet, want ik zit ergens in het Zuiden van NL dan
Volgens mij inderdaad ook. Mij bevalt dit nieuwe genre in ieder geval heel goedquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:40 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Volgens mij is het gewoon een vrij nieuw genre, allemaal te classificeren als YA (ook Divergent, City of Bones en grondlegger Harry Potter horen hier bij).
Ik vond het einde alleen wel boutquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 15:41 schreef wolfrolf het volgende:
Hmm gone girl
Goed gemaakt, maar dit is toch geen mindfuck?Ik vind het een behoorlijk helder verhaal, zelfs.
Mee eens. Na de toch overwegende tofheid schoot toch de "Oh dus dit was het??quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:54 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik vond het einde alleen wel bout
Ik neem aan dat je het einde van Gone Girl bedoelt, Stefan?quote:
Ik verwacht nog deze maand de aankondigingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:27 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je het einde van Gone Girl bedoelt, Stefan?
Heb jij ook al zo'n zin in Hobbit 3??!!
Nee joh gekkiequote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:34 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ik verwacht nog deze maand de aankondiging
Battle of the five armies part one (2014)
Battle of the five armies part two (2015)
Dracula saai? Vond dat er actie genoeg in zat lol. Hoezo vond je het saai?quote:Op maandag 13 oktober 2014 17:58 schreef roelvano het volgende:
Dracula was saai.
Wonderbroeders was kut.
Mazerunner al gezien?quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jezus man wat draaien er kut films in de bioscoop zeg. 9/10 zijn kinderfilms.
Van de week The Equalizer en Gone Girl gezien. De eerste was vermakelijk en de tweede vond ik erg sterk, maar het einde was idd niet echt wat, helaas.
Mja, heb er nog niet echt naar gekeken en hoorde dat het niet echt was. Pak vanavond Dracula nog. Wel jammer dit aanbod.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:17 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Mazerunner al gezien?
Die is ook nog wel aardig.
Verder is het niet echt veel momenteel, inderdaad.
Mazerunner is wel aardig als je ook van films als de Hunger Games en Divergent houdt.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Mja, heb er nog niet echt naar gekeken en hoorde dat het niet echt was. Pak vanavond Dracula nog. Wel jammer dit aanbod.
Hahaha.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 18:25 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Mazerunner is wel aardig als je ook van films als de Hunger Games en Divergent houdt.
Annabelle is ook nog wel aardig maar een beetje zo-zo.
Goedkope schrikeffecten die je al van ver aan ziet komen.
Ik vond het uitermate grappig want zat naast een meisje van een jaar of 14 die in d'r broek scheet van angst en de halve film heeft zitten gillen.
Morgen ook naartoe. Ben benieuwd:)quote:Op donderdag 16 oktober 2014 20:35 schreef Deezertje het volgende:
Zo weer eens naar de film: The Judge. Ben Benieuwd!
Dat ging over Anabelquote:Op donderdag 16 oktober 2014 22:31 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind the maze runner juist prima onderhoudend. En ik heb geen schrik effect gespot?
ik nu 1 weekquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:27 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
Ik ben al 8 weken niet geweest, schandalig
Ik heb geen zin meer om te gaan eigenlijkquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik nu 1 week
Er draait bar weinig van mijn gading
Ik ga denk ik a.s. Dinsdag voor het eerst in een jaar of 1,5 weer eens de sneak bezoekengewoon voor de fun!
Spui begint 'ie om 21.00 uur. Dus ben dan sowieso pas 23.30 uur thuis, soms zelfs later, dan nog bedklaar maken en zo. Vind ik gewoon te laat, wekker gaat om 07.00 uur weerquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:33 schreef wolfrolf het volgende:
20:30 is niet zo laat toch?
En tis 7 minuten fietsen naar pathe delft voor mij
Ik ga ook bijna nooit naar de sneak, het leukste vind ik nog van tevoren proberen te raden welke film ze gaan draaien.quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 10:28 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik nu 1 week
Er draait bar weinig van mijn gading
Ik ga denk ik a.s. Dinsdag voor het eerst in een jaar of 1,5 weer eens de sneak bezoekengewoon voor de fun!
Er zijn zoveel kinderfilms ivm de herfstvakantie.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 17:50 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Jezus man wat draaien er kut films in de bioscoop zeg. 9/10 zijn kinderfilms.
Van de week The Equalizer en Gone Girl gezien. De eerste was vermakelijk en de tweede vond ik erg sterk, maar het einde was idd niet echt wat, helaas.
Maze Runner vergelijken met Hunger Gamesquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 08:29 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Tiener moet opboksen tegen en samenwerken met andere tieners om een onbekende arena te overleven, terwijl de achterliggende organisatie de hoofdrolspeler dwars gaat zitten.
Zoek de verschillen.
Euhm, ze zijn zowat hetzelfde kthxbyequote:Op vrijdag 17 oktober 2014 17:53 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maze Runner vergelijken met Hunger Games![]()
Maze Runner is echt vet, in tegenstelling tot die "meiden" films van de Hunger Games
Heb je ze allebei gezien?quote:Op vrijdag 17 oktober 2014 18:53 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Euhm, ze zijn zowat hetzelfde kthxbye
Yepquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 19:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
Heb je ze allebei gezien?
Eerder gemaakte vergelijking tussen Divergent en Hunger Games zie ik nog wel. Maar The Maze Runner is toch wel anders.
Zaterdag op zondag.quote:Op zondag 19 oktober 2014 20:07 schreef 3rdRock het volgende:
ola,
er is dit jaar weer een Halloweennacht bij meerdere Pathé's. Deze is op 1 november om 00.00u. Betekent dit dat deze is in de nacht van vrijdag op zaterdag of in de nacht van zaterdag op zondag?
thnx, ik was er inmiddels achter, maar het is altijd fijn bevestiging te krijgenquote:
Unlimited Night heeft bij elke bioscoop in het land dezelfde filmquote:
Nope, dat is maar een een twistje in het begin, waarmee de rest van het verloop van het verhaal in gang gezet wordt. Het is ook een zeer bekend gegeven uit het korte verhaal van Edgar Allan Poe waar de film losjes op gebaseerd is: de gekken die het gesticht hebben overgenomen. De film neemt dat vooral als basis voor het verdere plot.quote:Op maandag 27 oktober 2014 20:41 schreef -Menn0- het volgende:
Wordt in de trailer van Stonehearat Asylum niet al te veel weg gegeven? Ik had na t bekijken van de trailer het idee dat ze de grootste plottwist al hebben weg gegeven.
Aah ok nou dan ga ik er denk ik wel een keer heen. Het leek echt alsof dat de grote twist was.....quote:Op maandag 27 oktober 2014 21:03 schreef minilot het volgende:
[..]
Nope, dat is maar een een twistje in het begin, waarmee de rest van het verloop van het verhaal in gang gezet wordt. Het is ook een zeer bekend gegeven uit het korte verhaal van Edgar Allan Poe waar de film losjes op gebaseerd is: de gekken die het gesticht hebben overgenomen. De film neemt dat vooral als basis voor het verdere plot.
Echt best wel een leuke film, vond ik.
Nieuwe leiding?quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 07:56 schreef minilot het volgende:
Haha, voor wie gisteren in Pathé de Kuip was.. Meestal mompelt voorafgaand aan de Unlimited NIght-film zo'n pukkelige Pathé-medewerker "Yo, veel plezier" in een microfoon, maar dit keer was er zowaar een nogal overenthousiaste kerel die helemaal een jasje aan had, nieuwe chief kon-ik-niet-verstaan, die zowaar duidelijk zin had in het babbeltje vooraf.
Lollig!![]()
Ik vond Horns trouwens wel errrrrrrg gaaf!
6 november: Interstellar !!!!quote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Deezertje het volgende:
Ligt het aan mij of draait er de laatste weken niet veel soeps? Films als Fury spreken mij totaal niet aan. Ben nu thuis maar wat films aan het kijken die hier niet in de bioscoop verschijnen...
The Judgequote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Deezertje het volgende:
Ligt het aan mij of draait er de laatste weken niet veel soeps? Films als Fury spreken mij totaal niet aan. Ben nu thuis maar wat films aan het kijken die hier niet in de bioscoop verschijnen...
Al gezien.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:38 schreef SunChaser het volgende:
[..]
The Judge
Pride
The Drop
Gone Girl
Stone Hearf Asylum
Ecualizer
Pijnstillers
Mazerunner
Ja nu, maar drie weken geleden nietquote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:43 schreef Deezertje het volgende:
[..]
Al gezien.
Rest van het lijstje draait op verschrikkelijke tijden
Dus geen Alles is Liefde nivo?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 16:55 schreef roelvano het volgende:
Wild Tales draait ook sinds vandaag: erg tof!!!
Oh en Pak van mijn hart ook, maar die kun je beter vermijden. Zag 'm vorige week en spijt dat ik niet ben weggelopen: wat een rotfilm.
Nee, helaas. Die vond ik echt tof, maar deze is echt slecht. Maar het gaat vast wel goed verkopen hoor. Lijkt op Alles is liefde qua stijl en poster en acteurs etc, maar het is geen AIL. Las bij AD ook een redelijk vernietigende recensie. Heb van de recensies die er zijn (stuk of 5 schat ik) pas een positieve gelezen.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 17:14 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dus geen Alles is Liefde nivo?
Nergens te vinden idd. :Squote:Op vrijdag 31 oktober 2014 21:39 schreef macca728 het volgende:
Waar kan je nu je historie zien ?
Ik zie hem wel als ik zoek op Mijn Pathé maar op de site zelf zie ik hem niet onder mijn gegevens.
Al krijg ik bij Mijn Tickets een foutmelding.
Judge is goed maar meer familiedrama dan rechtbankquote:Op zondag 2 november 2014 09:41 schreef wc-eend het volgende:
Hmmm vanavond sluiten twee films tegelijkertijd goed aan op mijn plannen... welke moet ik zeker weten kijken?
- The Judge
- A walk among the tombstones
Ik wou gister naar de film maar er is idd weinig waarvoor ik naar de bios wil rennenquote:Op donderdag 30 oktober 2014 15:45 schreef Deezertje het volgende:
Ik heb beide films gezien, en vond ze allebei goed. Als je van drama houdt, dan zou ik als ik jou was naar The Judge gaan.quote:Op zondag 2 november 2014 09:41 schreef wc-eend het volgende:
Hmmm vanavond sluiten twee films tegelijkertijd goed aan op mijn plannen... welke moet ik zeker weten kijken?
- The Judge
- A walk among the tombstones
Dat is altijd op maandag gedurende de dag als ze de agenda vernieuwenquote:Op maandag 3 november 2014 16:35 schreef macca728 het volgende:
Site is niet echt verbeterd, nu zie je maar films t/m zondag ipv t/m volgende week woensdag.
Ligt echt aan jou want ik heb hem tot woensdagquote:Op dinsdag 4 november 2014 09:22 schreef macca728 het volgende:
Dan staan die dagen al aangegeven en maandagavond staat het er meestal al t/m woensdag.
Ik zie het nu opeens t/m maandag staan, ws er is geen ruimte meer voor dinsdag en woensdag.
huh? vandaag en morgen staan er toch gewoon? of bedoel je van de week erop?quote:Op dinsdag 4 november 2014 09:34 schreef macca728 het volgende:
Nou lekker handig, ik kijk altijd per stad en dan zie je dinsdag en wonesdag dus niet meer.
Nee ze doen het EN per bioscoop EN per stadquote:
Interstellarquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:41 schreef Armageddon het volgende:
Heb de gold pas opgezegd wegens geen tijd meer. Kan nog tot 15 november. Welke films moet ik nog even gaan checken?
Thx! Fury niet?quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:43 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Interstellar
Nightcrawler
Dumb en Dumber 2
Laat even wetenquote:Op dinsdag 4 november 2014 12:46 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Geen idee ga ik vandaag heen
En naar The Drop
Die drie boven gaan nog draaien
Imax brillen gescoord? Bij Spui krijg je een bril die je er na weer in moet leveren.quote:Op dinsdag 4 november 2014 12:54 schreef SunChaser het volgende:
Ik heb gedowngrade, eerst nog 7 Imax brillen gescoord, gewoon kaartje gekocht en dan weer naar buiten, nu is downgraden sowieso aan te raden.Imax 3D kost nog maar 4 euro,dus zeg 1x in de maand imax 3d en 1x normale 3D = 1,50 is nog steeds goedkoper dan Gold
Maar alle Imaxfilms draaien sowieso in Buitenhof dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |