BBQ plsquote:
Ik weet niet eens waar mijn dokter zit.quote:Op zondag 21 september 2014 20:55 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet ook nog steeds een dokter zoeken die in de buurt zit
Maar neem aan dat je nog thuis woont? Ik woon namelijk al 3 jaar niet meer thuis maar heb nog wel die dokter (en dat is fucked als je echt ziek bent, ga niet zo ver fietsen op zo'n moment of in de bus)quote:Op zondag 21 september 2014 20:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik weet niet eens waar mijn dokter zit.M'n ouders zijn laatst van dokter veranderd, en die vroegen of ik mee wilde.
Ja joh, prima.
Ja.quote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar neem aan dat je nog thuis woont? Ik woon namelijk al 3 jaar niet meer thuis maar heb nog wel die dokter (en dat is fucked als je echt ziek bent, ga niet zo ver fietsen op zo'n moment of in de bus)
Werkquote:Op zondag 21 september 2014 20:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Oké oké, ik hou al op.Gewoon aan de kant leggen.
Sowieso, school
Geen idee..quote:Op zondag 21 september 2014 20:58 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja.
En op zulke momenten komt de dokter toch gewoon bij jou langs?![]()
LB plsquote:Op zondag 21 september 2014 20:59 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Werk![]()
Jij wilt zeker niet meer naar school héof je doet gewoon stoer
Huehuequote:
Ik ook niet. Ik vind dat ik ook nog niet oud genoeg ben om dat soort dingen te weten. Dat is iets voor later.quote:
moest lachenquote:Op zondag 21 september 2014 21:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik ook niet. Ik vind dat ik ook nog niet oud genoeg ben om dat soort dingen te weten. Dat is iets voor later.
Liefde terugquote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Dus bij deze liefde voor jullie
quote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Wat?quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 21:04 schreef LittleBrownie het volgende:
Nope.quote:Op zondag 21 september 2014 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
FOK! kan m'n liefde niet handelen?
quote:Op zondag 21 september 2014 21:28 schreef LittleBrownie het volgende:
FOK! kan m'n liefde niet handelen?
quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Vraag me echt af wat er nou precies aan de hand is
Aanvalletje van buitenaf of zo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 00:04 schreef zoem het volgende:
Ja, hier konden we helaas niets aan doen want externe factoren
bbq is terugquote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Jaquote:
Dat zal het wel zijnquote:
FOK! is ziekquote:Op zondag 21 september 2014 21:52 schreef LittleBrownie het volgende:
Ze willen je liefde.quote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
Kittens die uit paniek je arm en hals open krabben__
moet je ook niet op ze gaan staanquote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
hahaquote:Op zondag 21 september 2014 22:12 schreef Snowbells het volgende:
Hij stond op mijquote:Op zondag 21 september 2014 22:15 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moet je ook niet op ze gaan staan
LB zit aan de wijn met zichzelfquote:Op zondag 21 september 2014 22:21 schreef LittleBrownie het volgende:
M'n kamer ziet er gelijk romantisch uit
Ik heb nog wel een fles wijnquote:Op zondag 21 september 2014 22:22 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
LB zit aan de wijn met zichzelf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |