Ja, verdomme nog wel 63,25 uur, want die vent komt ook altijd pas om 5 uur.quote:
Slapen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:45 schreef DjeDje het volgende:
Vroeg slapen dan ben je zo bij de dinsdag
quote:
Waarom?quote:
Ja, inderdaad. En dan wil je het ophalen bij de buren, zijn zij er weer niet.quote:Op zondag 21 september 2014 01:50 schreef BlueMage het volgende:
Die van de post weten 't altijd zo te timen dat ik op m'n werk ben als ze langskomen met belangrijke pakketjes.
Ik ben vooral bang dat als de onderbuurman m'n pakket aanneemt ik het nooit ga krijgen, die heeft 't allang verkocht voor pep ofzo tegen de tijd dat ik het kom afhalen.quote:Op zondag 21 september 2014 01:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
[..]
Waarom?
[..]
Ja, inderdaad. En dan wil je het ophalen bij de buren, zijn zij er weer niet.Gelukkig ben ik dinsdag vrij.
In wat voor pauperbuurt woon jij wel niet dan?quote:Op zondag 21 september 2014 01:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat als de onderbuurman m'n pakket aanneemt ik het nooit ga krijgen, die heeft 't allang verkocht voor pep ofzo tegen de tijd dat ik het kom afhalen.
Waarom niet? maar ben het met je eens dat je beter iets kan nemen met een langere werkingsduur anders wordt het nooit dinsdag, dob ofzo.quote:
Wtf is dat nou weer?quote:Op zondag 21 september 2014 01:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Waarom niet? maar ben het met je eens dat je beter iets kan nemen met een langere werkingsduur anders wordt het nooit dinsdag, dob ofzo.
Gamen, duh. Is een behoorlijk krachtige grafische kaart man. Gelijk aan een 780 TI.quote:Op zondag 21 september 2014 01:59 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maar waar heb je die 970 voor nodig dan
Oh. 970 = mooie spelletjes. Hopelijk is het begrijpbaar nu.quote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef OllieWilliams het volgende:
(ben geen eckte eckte geloof ik)
780 Texas Instruments? Snap niets van deze nerdjargon.quote:Op zondag 21 september 2014 02:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gamen, duh. Is een behoorlijk krachtige grafische kaart man. Gelijk aan een 780 TI.
TI staat voor titan of titanium geloof ik. Betekent gewoon dat het een krachtigere versie van het origineel is. 780 TI was zo'n beetje de meest krachtige kaart voor gamen die je kon krijgen tot gisteren, en de 970 is iets beter dan dat, dus snap je nu waarom ik hem graag snel wil hebben?quote:Op zondag 21 september 2014 02:01 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
780 Texas Instruments? Snap niets van deze nerdjargon.
Matige vergelijking, maar goed We moeten het er maar mee doen. Hoeveel kost zo'n ding?quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
TI staat voor titan of titanium geloof ik. Betekent gewoon dat het een krachtigere versie van het origineel is. 780 TI was zo'n beetje de meest krachtige kaart voor gamen die je kon krijgen tot gisteren, en de 970 is iets beter dan dat, dus snap je nu waarom ik hem graag snel wil hebben?Het is zoals upgraden van een Boeing 737 naar een Airbus A380 qua vermogen.
Hoezo nou weer matig? Wat is er mis mee dan? Je gaat me toch niet zeggen dat een 737 even krachtig is qua motoren als een A380?quote:Op zondag 21 september 2014 02:06 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Matige vergelijking, maar goed We moeten het er maar mee doen. Hoeveel kost zo'n ding?
Dat valt allemaal erg mee, alleen heb ik de pech dat deadprez m'n onderbuurman is.quote:Op zondag 21 september 2014 01:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
In wat voor pauperbuurt woon jij wel niet dan?
Omdat een grafische kaart een grafische kaart is, en een vliegtuig een perfect samenspel tussen alle onderdelen die zo uitgekozen zijn dat ze geschikt zijn voor dat specifieke toestel.quote:Op zondag 21 september 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo nou weer matig? Wat is er mis mee dan? Je gaat me toch niet zeggen dat een 737 even krachtig is qua motoren als een A380?
970 kost 350, 780 TI 600.
cokeheadquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis.
Ja, want een videokaart is gewoon wat transistors en koperdraad bij elkaar gegooid en met lijm verbonden.quote:Op zondag 21 september 2014 02:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Omdat een grafische kaart een grafische kaart is, en een vliegtuig een perfect samenspel tussen alle onderdelen die zo uitgekozen zijn dat ze geschikt zijn voor dat specifieke toestel.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat valt allemaal erg mee, alleen heb ik de pech dat deadprez m'n onderbuurman is.
ow egt waar? dat wist ik nietquote:Op zondag 21 september 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want een videokaart is gewoon wat transistors en koperdraad bij elkaar gegooid en met lijm verbonden.
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 21 september 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want een videokaart is gewoon wat transistors en koperdraad bij elkaar gegooid en met lijm verbonden.
350 euro uitgeven om pacman mooier in beeld te krijgenquote:Op zondag 21 september 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo nou weer matig? Wat is er mis mee dan? Je gaat me toch niet zeggen dat een 737 even krachtig is qua motoren als een A380?
970 kost 350, 780 TI 600.
Minecraft op 2000 fps, jwz.quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
350 euro uitgeven om pacman mooier in beeld te krijgen
Of praten we hier over Zloty?
Slapen heeft me welgeteld 8 uur dichter bij dinsdag gebracht. Duurt nog steeds lang.quote:Op zondag 21 september 2014 01:45 schreef DjeDje het volgende:
Vroeg slapen dan ben je zo bij de dinsdag
Verdomme eend, als je dan een poging wil wagen doe het dan goed.quote:
Nee ik ben thuis gebleven. En jij?quote:
980 bedoel ikquote:Op zondag 21 september 2014 10:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verdomme eend, als je dan een poging wil wagen doe het dan goed.
Bij mij heerlijk andersom, als ik net wakker ben of thuis kom hoor ik de bel altijd.quote:Op zondag 21 september 2014 01:50 schreef BlueMage het volgende:
Die van de post weten 't altijd zo te timen dat ik op m'n werk ben als ze langskomen met belangrijke pakketjes.
Was dat maar zo.quote:
Uh, ja neequote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
TI staat voor titan of titanium geloof ik. Betekent gewoon dat het een krachtigere versie van het origineel is. 780 TI was zo'n beetje de meest krachtige kaart voor gamen die je kon krijgen tot gisteren, en de 970 is iets beter dan dat, dus snap je nu waarom ik hem graag snel wil hebben?Het is zoals upgraden van een Boeing 737 naar een Airbus A380 qua vermogen.
#cut4kltzkquote:Op zondag 21 september 2014 11:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Ik zit hier nog Intel GMA opgescheept
Onboard dus? Sterkte.quote:Op zondag 21 september 2014 11:01 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Was dat maar zo.
Ik zit hier nog Intel GMA opgescheept
quote:
Maar betere tijden zijn in aantocht!quote:
Eindstand, naast de onboard zat er een single core celeron processor met 512mb ram.quote:Op zondag 21 september 2014 11:07 schreef KLTZK het volgende:
[..]
[..]
Maar betere tijden zijn in aantocht!
Over ruim een maand ga ik een eckte pc bouwen
Nice.quote:Op zondag 21 september 2014 11:07 schreef KLTZK het volgende:
[..]
[..]
Maar betere tijden zijn in aantocht!
Over ruim een maand ga ik een eckte pc bouwen
Wtf.quote:Op zondag 21 september 2014 11:08 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
Eindstand, naast de onboard zat er een single core celeron processor met 512mb ram.
Wat ga jij als eerste spelen met je 970?quote:Op zondag 21 september 2014 11:09 schreef Zjin het volgende:
Terechte klacht
Zelf ook een 970 besteld en 8gb ram.
Duurt ook tot dinsdag
http://nl.hardware.info/r(...)gers-en-concurrentiequote:Op zondag 21 september 2014 11:10 schreef RetRy32 het volgende:
[..]
780TI is veel beter qua specs en scores.
Als ik het geld had...quote:
Goed kijken.quote:Op zondag 21 september 2014 11:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
http://nl.hardware.info/r(...)gers-en-concurrentie
Niks, was 10 minuten werk achter het station.quote:
Battlefield 4, League Of Legends, Warface.quote:Op zondag 21 september 2014 11:11 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat ga jij als eerste spelen met je 970?Ik kan niet kiezen.
Hoger dan full HD ga ik toch niet en om nou 300 extra te betalen voor een 780 TI.quote:
Oké, wist niet dat ie 300 eoiro duurder wasquote:Op zondag 21 september 2014 11:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoger dan full HD ga ik toch niet en om nou 300 extra te betalen voor een 780 TI.970 was gewoon de beste keuze voor mij.
Je zou geen factuur meer sturenquote:Op zondag 21 september 2014 11:14 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niks, was 10 minuten werk achter het station.
Hmm, speel ik allemaal niet. Ik denk dat ik Skyrim maar weer eens ga modden.quote:Op zondag 21 september 2014 11:15 schreef Zjin het volgende:
[..]
Battlefield 4, League Of Legends, Warface.
Kan mijn pc nu al wel op ultra draaien maar ik wou die 970 hebben
Wat zijn je specificaties danquote:Op zondag 21 september 2014 11:19 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hmm, speel ik allemaal niet. Ik denk dat ik Skyrim maar weer eens ga modden.
Gozer, ken je feiten;quote:
Titanium, Ti = Titanium in het periodiek systeem der elementenquote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Rezania het volgende: Betekent gewoon dat het een krachtigere versie van het origineel is.
Ja? De 780Ti is sneller dan de R9 290x, R9 295x, R9 280x Ti SC,GTX TITAN Z?quote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
780 TI was zo'n beetje de meest krachtige kaart voor gamen die je kon krijgen tot gisteren, en de 970 is iets beter dan dat,
quote:Op zondag 21 september 2014 11:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gvd, wat een nerdpost.quote:Op zondag 21 september 2014 11:21 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Gozer, ken je feiten;
[..]
Titanium, Ti = Titanium in het periodiek systeem der elementen
[..]Gewoon meer shaders
[..]
Ja? De 780Ti is sneller dan de R9 290x, R9 295x, R9 280x Ti SC,GTX TITAN Z?
Tevens; 28nm videokaarten
Gozer, is een benchmark hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 11:23 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]![]()
Allemaal theoretisch gebaseerd op wat specs
Momenteel een i5, 8 GB ram (moet ik eigenlijk nog eens upgraden), GTX 660 en een 256 GB SSD voor games. Moederbord en zo zou ik allemaal noet weten, hou ik me niet mee bezig.quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 02:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat valt allemaal erg mee, alleen heb ik de pech dat deadprez m'n onderbuurman is.
i7, 24Gb Ram ( word 32gb ), 1TB HDD, 120GB SSD, Asus Rampage IV Extreme, HD6870 CrossFire,quote:Op zondag 21 september 2014 11:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Momenteel een i5, 8 GB ram (moet ik eigenlijk nog eens upgraden), GTX 660 en een 256 GB SSD voor games. Moederbord en zo zou ik allemaal noet weten, hou ik me niet mee bezig.Wat zijn jouw specs?
Zo zo, mooi hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 11:45 schreef Zjin het volgende:
[..]
i7, 24Gb Ram ( word 32gb ), 1TB HDD, 120GB SSD, Asus Rampage IV Extreme, HD6870 CrossFire,
1000 Watt Coolermaster voeding en een Coolermaster Haf X kastEn nog een dure cooler voor mijn cpu maar even de naam kwijt.
Oké dan blijf ik maar bij mijn eerste paar standpunten.quote:
Alleen die laatste doet er toe.quote:Op zondag 21 september 2014 11:46 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Oké dan blijf ik maar bij mijn eerste paar standpunten.
970 is wel een stuk zuiniger zeggen 'ze'.quote:
Console gamingquote:Op zondag 21 september 2014 11:48 schreef anti-loper het volgende:
mensen die spellen spelen op een computer :S
Klopt, de TDP van de 970 & 980 ligt lager.quote:Op zondag 21 september 2014 11:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
970 is wel een stuk zuiniger zeggen 'ze'.
quote:Op zondag 21 september 2014 11:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Alleen die laatste doet er toe.AMD heb ik geen verstand van en titans zijn zo duur dat ze niet meetellen.
Wederom, kom vechten.quote:Op zondag 21 september 2014 11:49 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]Dan heb jij ook helemaal geen recht van spreken
Peasant gespot.quote:Op zondag 21 september 2014 11:48 schreef anti-loper het volgende:
mensen die spellen spelen op een computer :S
Lekker 200 euro meer betalen voor 6,1% meer prestatie.quote:Op zondag 21 september 2014 11:50 schreef VarkensHart het volgende:
980 is veel beter, 970 is voor paupers
Is misschien een optie, jaquote:Op zondag 21 september 2014 11:50 schreef Rezania het volgende:
[..]
Lekker 200 euro meer betalen voor 30-40% meer prestatie.
quote:
quote:Op zondag 21 september 2014 11:12 schreef Rezania het volgende:
[..]
kquote:Op zondag 21 september 2014 11:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Morgen, achter Leiden CS, 12 uur.
Oké, zo wel ja.quote:Op zondag 21 september 2014 11:55 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
http://nl.hardware.info/r(...)hmarks-battlefield-4
20ish meer FPS. Is het wel waard,ja
Denken de eckte nerd in deze topique te slim af te zijn. CS 12u, morgenquote:
You go girl!quote:Op zondag 21 september 2014 11:57 schreef Rezania het volgende:
Maar goed, ik ben nog steeds blij met mijn 970.En dat gevoel ga je niet van me wegnemen.
quote:
Ja, kan het ook een half uurtje later? Anders moet ik tijdens college al weg.quote:Op zondag 21 september 2014 11:57 schreef Nelvalhil het volgende:
[..]
Denken de eckte nerd in deze topique te slim af te zijn. CS 12u, morgen
Die betanerd act schiet doorquote:Op zondag 21 september 2014 11:58 schreef Rezania het volgende:
[..]![]()
[..]
Ja, kan het ook een half uurtje later? Anders moet ik tijdens college al weg.
Kan ik er wat aan doen dat ik morgen gewoon college heb?quote:
MScquote:Op zondag 21 september 2014 12:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik morgen gewoon college heb?Dat jij nou rechten of zo studeert en dus 6 van de 7 dagen per week vrij bent kan ik ook weinig aan doen.
Wat leer je daarbij? Oprechte vraag. Analyseer je de effectiviteit van de tweede kamer of zo?quote:
Je kan je lul in de fan steken, al lijkt me dat niet zo'n puik plan.quote:Op zondag 21 september 2014 11:59 schreef anti-loper het volgende:
kun je je lul in zo'n 970 steken?
je had dat geld beter kunnen besteden aan een hoer
Ach, als je eentje sloopt heb je er altijd nog eentje over.quote:Op zondag 21 september 2014 12:05 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je kan je lul in de fan steken, al lijkt me dat niet zo'n puik plan.
Dat kan. Begeleider bij ba scriptie keek naar in hoeverre regeringen verkiezingsbeloftes nakomen. En dan voor evenredige en meerderheidsvertegenwoordiging.quote:Op zondag 21 september 2014 12:05 schreef Rezania het volgende:
[..]
Wat leer je daarbij? Oprechte vraag. Analyseer je de effectiviteit van de tweede kamer of zo?
Je lul is dan ook wel aan vervanging toe vrees ik.quote:Op zondag 21 september 2014 12:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ach, als je eentje sloopt heb je er altijd nog eentje over.
klinkt heel erg eh... spannend.quote:Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan. Begeleider bij ba scriptie keek naar in hoeverre regeringen verkiezingsbeloftes nakomen. En dan voor evenredige en meerderheidsvertegenwoordiging.
Heb zelf naar kiesgedrag gekeken. Invloed van opvattingen mbt democratie op keuze voor radicaal rechts
Heb je dit ook geplubiceerd?quote:Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
Heb zelf naar kiesgedrag gekeken. Invloed van opvattingen mbt democratie op keuze voor radicaal rechts
Niet weten dat ik een TI pener heb.quote:Op zondag 21 september 2014 12:10 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Je lul is dan ook wel aan vervanging toe vrees ik.
Kun jij mij vertellen waarom wij in Nederland een zekere minister hebben die ondanks meerdere keren bewezen te hebben volstrekt incapabel te zijn gewoon mag blijven zitten? Een minister die bovendien de adviezen van deskundigen verwerpt op basis van persoonlijke vooroordelen en die weigert bepaalde wetten in te voeren omdat hij niet de geschiedenisboeken in wil gaan als de minister die die wetten invoerde.quote:Op zondag 21 september 2014 12:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat kan. Begeleider bij ba scriptie keek naar in hoeverre regeringen verkiezingsbeloftes nakomen. En dan voor evenredige en meerderheidsvertegenwoordiging.
quote:Op zondag 21 september 2014 12:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Niet weten dat ik een TI pener heb.
Welke minister ??quote:Op zondag 21 september 2014 12:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Kun jij mij vertellen waarom wij in Nederland een zekere minister hebben die ondanks meerdere keren bewezen te hebben volstrekt incapabel te zijn gewoon mag blijven zitten? Een minister die bovendien de adviezen van deskundigen verwerpt op basis van persoonlijke vooroordelen en die weigert bepaalde wetten in te voeren omdat hij niet de geschiedenisboeken in wil gaan als de minister die die wetten invoerde.
Opstelten.quote:Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke minister ??
De tweede kamer gaat hierover, jouw onderbuik niet
Opstelten. Laat het nu zo zijn dat mijn onderbuik er hetzelfde over denkt als vele politici en burgemeesters van een meerderheid van de gemeenten.quote:Op zondag 21 september 2014 12:54 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Welke minister ??
De tweede kamer gaat hierover, jouw onderbuik niet
Ook bijzonder dat jij weet dat hij besluiten neemt op basis van vooroordelen en vrees voor reputatieschadequote:
Dat heeft een vrouw uit de eerste kamer zelfs gezegd in nieuwsuur. Hij had tegen haar gezegd dat hij niet de geschiedenis in wil als de minister die de achterdeurpolitiek reguleerde. Iedereen snapt toch dat zoals het nu werkt (coffeeshops mogen wiet verkopen maar niet legaal inkopen) volstrekt idioot is? Maar nee, hij verzint een wietpas waarvan vooraf iedereen al riep dat het een dom idee was. Niemand wil geregistreerd worden als drugsgebruiker, dus wat zag je gebeuren? Dealers op iedere straathoek (mijn ouders wonen in het zuiden dus ik spreek uit ervaring). En nu weer dat coffeeshops binnen x aantal meter van scholen moeten sluiten. Waarom in godsnaam? Gaan we slijterijen en supermarkten ook sluiten?quote:Op zondag 21 september 2014 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat jij weet dat hij besluiten neemt op basis van vooroordelen en vrees voor reputatieschade
Wat een kutwijf ..quote:Op zondag 21 september 2014 13:08 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dat heeft een vrouw uit de eerste kamer zelfs gezegd in nieuwsuur. Hij had tegen haar gezegd dat hij niet de geschiedenis in wil als de minister die de achterdeurpolitiek reguleerde. Iedereen snapt toch dat zoals het nu werkt (coffeeshops mogen wiet verkopen maar niet legaal inkopen) volstrekt idioot is? Maar nee, hij verzint een wietpas waarvan vooraf iedereen al riep dat het een dom idee was. Niemand wil geregistreerd worden als drugsgebruiker, dus wat zag je gebeuren? Dealers op iedere straathoek (mijn ouders wonen in het zuiden dus ik spreek uit ervaring). En nu weer dat coffeeshops binnen x aantal meter van scholen moeten sluiten. Waarom in godsnaam? Gaan we slijterijen en supermarkten ook sluiten?
Dan is de meerderheid van de kamers dus niet in staat rationeel te denken.quote:Op zondag 21 september 2014 13:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat een kutwijf ..
Maar het is heel simpel .. Zolang de beide kamers niet in meerderheid voor legalisering zijn blijft het zo
Nee, ik weet enkel dat Ollie een schijthekel aan hem heeft.quote:Op zondag 21 september 2014 13:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ook bijzonder dat jij weet dat hij besluiten neemt op basis van vooroordelen en vrees voor reputatieschade
Okéquote:Op zondag 21 september 2014 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan is de meerderheid van de kamers dus niet in staat rationeel te denken.
Het is politiek, wat verwacht je? De dag dat wij een technocratische regering krijgen is de dag dat Noord-Korea het meest democratische land ter wereld is.quote:Op zondag 21 september 2014 13:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dan is de meerderheid van de kamers dus niet in staat rationeel te denken.
Maarja het is behoorlijk treurig eigenlijk. Zolang er zulke extreem achterlijke mensen als dat pvv miepje dat statistiek niet begrijpt (je kunt mens a niet met mens b vergelijkenquote:Op zondag 21 september 2014 13:16 schreef Rezania het volgende:
[..]
Het is politiek, wat verwacht je? De dag dat wij een technocratische regering krijgen is de dag dat Noord-Korea het meest democratische land ter wereld is.
Ben wel benieuwd naar de onderbouwing van deze uitsprakenquote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja het is behoorlijk treurig eigenlijk. Zolang er zulke extreem achterlijke mensen als dat pvv miepje dat statistiek niet begrijpt (je kunt mens a niet met mens b vergelijken) in de tweede kamer zitten kan ik politiek gewoon totaal niet serieus nemen. De debatten zijn, onder invloed van de steeds laagdrempeliger en louter sensatiezoekende media, verworden tot niet-inhoudelijke populistische kreten (kijk naar wilders).
Mee eens ja. Maar niemand doet er wat aan, dus dat zal voorlopig wel zo blijven ook.quote:Op zondag 21 september 2014 13:27 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Maarja het is behoorlijk treurig eigenlijk. Zolang er zulke extreem achterlijke mensen als dat pvv miepje dat statistiek niet begrijpt (je kunt mens a niet met mens b vergelijken) in de tweede kamer zitten kan ik politiek gewoon totaal niet serieus nemen. De debatten zijn, onder invloed van de steeds laagdrempeliger en louter sensatiezoekende media, verworden tot niet-inhoudelijke populistische kreten (kijk naar wilders).
Kan ik net zo goed gelijk aan de crystal meth gaan, kan ik het nog zelf maken ook.quote:
Nou, dat is mooi kut. Ik heb er 350 euro voor betaald, was het goedkoopste volgens Tweakers Pricewatch. Hoe kan het dat die site zoveel goedkoper is?quote:Op zondag 21 september 2014 13:35 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Hoeveel heb je betaald? Bij Newegg issie 260 euro en tijdelijk uitverkocht.
Kan ookquote:Op zondag 21 september 2014 13:34 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ik net zo goed gelijk aan de crystal meth gaan, kan ik het nog zelf maken ook.
Het nieuws moet snel en kort, want de spanningsboog van de gemiddelde mens is kleiner dan die van een sperzieboon. Dat de media laagdrempeliger zijn geworden en louter nog op zoek zijn naar sensatie lijkt me evident. Enkel de pakkende oneliners die aanspreken/choqueren/emotioneren/... bij het schapenvolk worden getoond in het journaal. De rest van het betoog van de politici bestaat dan vaak ook uit niets anders dan gelul in de ruimte, 1000 woorden die ook in twee zinnen hadden gekund. Dit geldt in ieder geval voor de betogen van Wilders en Roemer bij de algemene beschouwingen (het enige wat ik ervan gezien heb), die waren lachwekkend ware het niet dat het eigenlijk extreem treurig is dat dit de mensen zijn die een significant deel van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de onderbouwing van deze uitspraken
http://www.newegg.com/glo(...)14-500-362-_-Productquote:Op zondag 21 september 2014 13:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nou, dat is mooi kut. Ik heb er 350 euro voor betaald, was het goedkoopste volgens Tweakers Pricewatch. Hoe kan het dat die site zoveel goedkoper is?
Even gekeken en mijn vermoeden werd bevestigd. Als je nou bijvoorbeeld deze kaart neemt: http://www.newegg.com/glo(...)Item=N82E16814487024quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
http://www.newegg.com/glo(...)14-500-362-_-Product
Newegg is altijd retegoedkoop geweest voor Amerikanen en sinds kort (half jaartje?) levert het ook aan bepaalde landen in Europa. Het is een heel groot bedrijf dat in bulk inkoopt bij fabrikanten (ik denk dat Newegg er bulkkorting op krijgt, anders komen ze niet zo laag met de prijs) en vervolgens een lage winstmarge rekent per product omdat ze dan op die manier gigantisch veel klanten binnen trekken en weinig last hebben van concurrentie. Hun probleem is alleen dat weinig mensen ze buiten Amerika kennen en dat het veel geld kost om reputatie op te bouwen, wat uiteindelijk toch weer leidt tot hogere prijzen om de marketingkosten er zo uit te trekken.
Omdat het vanuit Amerika komt en een relatief goedkope kaart is.quote:Op zondag 21 september 2014 14:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Even gekeken en mijn vermoeden werd bevestigd. Als je nou bijvoorbeeld deze kaart neemt: http://www.newegg.com/glo(...)Item=N82E16814487024
Goede prijs toch? Maar dan voer je in waar hij moeten worden bezorgd en komen er import- en bezorgkosten bovenop. Daardoor komt de prijs op 158 euro uit, wat 13 euro duurder is dan de goedkoopste Nederlandse webshop volgens Tweakers. Het leek gewoon te mooi om waar te zijn en dat is het ook.
Meh, ik betwijfel of je echt significant goedkoper uit bent als je uit Amerika importeert. Maar sowieso, die prijzen zijn dus te mooi om waar te zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 14:10 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
[..]
Omdat het vanuit Amerika komt en een relatief goedkope kaart is.Je haalt je kosten er pas uit als Newegg meer dan 35-50 euro goedkoper is, wat dus wel het geval is bij die 970 en een boel andere high end kaarten.
Je doet nu exact wat je politici verwijt. Je deponeert een aantal boude stellingen zonder enige onderbouwing. Wat gelul in de ruimte erbij en laten zien hoe erg je op het schapenvolk neerkijkt. Man, man, man wat een niveau. Ook erg typerend dat je alleen naar de bijdragen van Wilders en Roemer kijktquote:Op zondag 21 september 2014 13:54 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Het nieuws moet snel en kort, want de spanningsboog van de gemiddelde mens is kleiner dan die van een sperzieboon. Dat de media laagdrempeliger zijn geworden en louter nog op zoek zijn naar sensatie lijkt me evident. Enkel de pakkende oneliners die aanspreken/choqueren/emotioneren/... bij het schapenvolk worden getoond in het journaal. De rest van het betoog van de politici bestaat dan vaak ook uit niets anders dan gelul in de ruimte, 1000 woorden die ook in twee zinnen hadden gekund. Dit geldt in ieder geval voor de betogen van Wilders en Roemer bij de algemene beschouwingen (het enige wat ik ervan gezien heb), die waren lachwekkend ware het niet dat het eigenlijk extreem treurig is dat dit de mensen zijn die een significant deel van de Nederlandse bevolking vertegenwoordigen.
De bijdragen van Wilders en Roemer kwamen simpelweg op mijn pad, het liefst laat ik politiek volledig links liggen. En over de media; er is totaal geen achtergrond of context bij het nieuws. Langslepende conflicten waar weinig actie in zit worden nauwelijks behandeld omdat het niet lekker sensationeel gebracht kan worden, terwijl "6 doden bij aanslag", "Marokkanen beroven oma" en "Wilders noemt moskees aidshuizen" natuurlijk wel direct reactie oproept bij mensen en bovendien in een artikeltje van 100 woorden past. Dubbel winst! Maar hoe vaak plaatsen de media deze nieuwsberichten nu in context? Bijv. is het zo dat het vooral Marokkanen zijn die oma's beroven of is er sprake van eenzijdige berichtgeving? En waar komt het dan door dat die Marokkanen dat doen? Is het de opvoeding, het geloof, cultuur, noem maar op? Kunnen we het oplossen of verminderen, en zo ja hoe? Maar nee, dat komt zelden tot nooit terug. Au contraire, neem bv ad.nl waar ze nieuws over complexe situaties reduceren tot een berichtje van 100-150 woorden en vervolgens de lezer direct oproept een mening te vormen en te geven in hun poll. De reacties op een gemiddelde nieuwssite spreken boekdelen, iedereen roept maar wat zonder een duidelijk begrip te hebben van de situatie en de media van tegenwoordig zijn hier debet aan. De taak van de journalistiek is ervoor te zorgen dat de gemiddelde burger een breder begrip krijgt van de wereld, wat er nu gebeurt is dat iedereen een mening over de wereld heeft, maar nul begrip.quote:Op zondag 21 september 2014 14:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je doet nu exact wat je politici verwijt. Je deponeert een aantal boude stellingen zonder enige onderbouwing. Wat gelul in de ruimte erbij en laten zien hoe erg je op het schapenvolk neerkijkt. Man, man, man wat een niveau. Ook erg typerend dat je alleen naar de bijdragen van Wilders en Roemer kijkt![]()
Nu dan je 'argument'. Dit gaat op twee punten fout. Ten eerste zijn er vraagtekens te plaatsen bij je juistheid van jouw schets van de huidige staat van politiek en media. Ten tweede hoeft er helemaal geen sprake van een verslechtering te zijn. Vaak wordt de toenemende personalisering van de politiek klakkeloos als waar aangenomen. Maar ga je naar vroegere verkiezingen kijken was dit toen niet anders
[ afbeelding ]
Wat een vuige populist die Colijn! Waar is de inhoud?
[ afbeelding ]
En die linksen zijn geen haar beter!
En over de media. Ach vroeger waren dit veredelde partijblaadjes. Volkskrant deed de propaganda voor de KVP, Trouw voor de protestanten. Of dat nu zo'n wenselijke situatie is. Oh en de kiezers waren toentertijd absoluut geen sperziebonen! Nee, de dominee/vakbondsleider droeg ze op te gaan stemmen. Verkiezingen waren niets anders dan volkstellingen. Welke zuil slaagt erin de meeste achterban naar de stembus te krijgen.
Maar vroeger was alles beter.
In wat voor pauper flat woont gij dan?quote:Op zondag 21 september 2014 01:53 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik ben vooral bang dat als de onderbuurman m'n pakket aanneemt ik het nooit ga krijgen, die heeft 't allang verkocht voor pep ofzo tegen de tijd dat ik het kom afhalen.
Peuk rokenquote:
Ritueel opofferen aan Gaben.quote:Op zondag 21 september 2014 17:54 schreef KLTZK het volgende:
Wat ga je eigenlijk met je oude gpu doen Rez?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 21 september 2014 18:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ritueel opofferen aan Gaben.Praise Him!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Echte gangsters hebben geen haast!" - Clubvan90
Oprichter van De Masculiene Partij
quote:Op zondag 21 september 2014 18:04 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Praise Him!Ah. Ja, is altijd wel even een gedoe over wat je met je oude zooi gaat doen. Zo ligt de voorganger van mijn 660 nog onder mijn nest te verstoffen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op zondag 21 september 2014 12:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik morgen gewoon college heb?Dat jij nou rechten of zo studeert en dus 6 van de 7 dagen per week vrij bent kan ik ook weinig aan doen.
Hoeveel contacturen heb jij dan per week?quote:
14quote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoeveel contacturen heb jij dan per week?
quote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Paxcon het volgende:
Voor de echte vette games heb je trouwens niet eens zo'n nieuwe videokaart nodig
Ik noem een Rollercoaster Tycoon en een Age of Empires
Ik heb er deze week 20, maar de week daarna maar 6. Dus je wint half, gefeliciteerd.quote:
Gewoon alles wat op je rooster staat en waarvoor je op de uni moet zijn.quote:Op zondag 21 september 2014 18:19 schreef Paxcon het volgende:
Als je daaronder mede hoorcolleges verstaat
Nouja 'moet'... als je wil kan je overal wegblijven zonder gevolgenquote:Op zondag 21 september 2014 18:20 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik heb er deze week 20, maar de week daarna maar 6. Dus je wint half, gefeliciteerd.
[..]
Gewoon alles wat op je rooster staat en waarvoor je op de uni moet zijn.
Dit zegt me allemaal niksquote:Op zondag 21 september 2014 18:18 schreef Rezania het volgende:
[..]OpenTTD is nog zo'n pareltje.
Maar ik wil ook gewoon de nieuwe AC en Dragon Age op ultra en 60 fps kunnen spelen, dat is ook tof.
Oh, dat is bij ons dat weer wat minder zo. Maar gewoon alles wat op je rooster staat bij elkaar opgeteld is prima.quote:Op zondag 21 september 2014 18:21 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Nouja 'moet'... als je wil kan je overal wegblijven zonder gevolgen
Kom vechten, saaie lul.quote:
Om alles willen vechtenquote:Op zondag 21 september 2014 18:24 schreef Rezania het volgende:
[..]
Oh, dat is bij ons dat weer wat minder zo. Maar gewoon alles wat op je rooster staat bij elkaar opgeteld is prima.
[..]
Kom vechten, saaie lul.
Dan wil ik al helemaal vechten.quote:Op zondag 21 september 2014 18:24 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Om alles willen vechten
Die videospelletjes maken je agressief. Misschien moet je ermee stoppen.
Jij wil zeker zo'n stoeipartij die eindigt in hete seksquote:Op zondag 21 september 2014 18:26 schreef Rezania het volgende:
Het is vechten of neuken, je mag kiezen.
Ja, wie niet dan?quote:Op zondag 21 september 2014 18:28 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij wil zeker zo'n stoeipartij die eindigt in hete seks
quote:Op zondag 21 september 2014 18:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Gaat dit over een muis of een toetsenbord?
Ja, want dat installeer je allemaal in een computer.quote:Op zondag 21 september 2014 18:31 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh het gaat natuurlijk over de nieuwe superdildo. Stom van me.
Ik niet nee, weet ik veel wat jij allemaal uitspookt.quote:Op zondag 21 september 2014 18:32 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want dat installeer je allemaal in een computer.[ afbeelding ]
Hmm, doet me hieraan denken.quote:Op zondag 21 september 2014 18:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik niet nee, weet ik veel wat jij allemaal uitspookt.
Iedereen dus!quote:Op zondag 21 september 2014 18:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hier heb ik even geen gepast antwoord op
....quote:Op zondag 21 september 2014 18:38 schreef Rezania het volgende:
[..]
Iedereen dus!Ik zweer je het, al deze oorlogen gaan nog eens eindigen in een wereldwijde orgie en daarna is er wereldvrede.
Mogen we weten hoe jaar ooit aan gekomen bent?quote:
Daarom laat ik het altijd op m'n werk bezorgenquote:Op zondag 21 september 2014 01:50 schreef BlueMage het volgende:
Gewoon Reddit en Imgur browsen.quote:Op zondag 21 september 2014 18:43 schreef KLTZK het volgende:
[..]
Mogen we weten hoe jaar ooit aan gekomen bent?
Wedden om een tientje?quote:
Oke, breng jouw inbreng maar langsquote:Op zondag 21 september 2014 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon Reddit en Imgur browsen.
[..]
Wedden om een tientje?
Nee, want het er is nog niks gebeurd.quote:Op zondag 21 september 2014 18:50 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oke, breng jouw inbreng maar langs
Ja.quote:
Ik bedoel meer in de rol als penningmeester...quote:Op zondag 21 september 2014 18:53 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, want het er is nog niks gebeurd.
[..]
Ja.
Nee, dat vertrouw ik niet.quote:Op zondag 21 september 2014 18:58 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik bedoel meer in de rol als penningmeester...
wat moet ik hiermeequote:Op zondag 21 september 2014 19:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, dat vertrouw ik niet.
Trouwens: http://imgur.com/gallery/ij4gW
Gewoon, vond ik leuk en ik kwam het tegen toen ik aan het reageren was.quote:
Aaahquote:Op zondag 21 september 2014 19:23 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gewoon, vond ik leuk en ik kwam het tegen toen ik aan het reageren was.
Ja, dat is 100 euro duurder.quote:Op zondag 21 september 2014 19:25 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Je had ook morgen in een winkel kunnen kopen
Op welke schimmige site heb je het besteld dan?quote:Op zondag 21 september 2014 19:26 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, dat is 100 euro duurder.
Technologie moet je echt nooit in een fysieke winkel kopen, zeker niet als het pas net uit is.
Gewoon www.tweakers.pricewatch.nl, product intikken en dan bij de goedkoopste webshop bestellen.quote:Op zondag 21 september 2014 19:27 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Op welke schimmige site heb je het besteld dan?
Ja, dat is wel nice.quote:Op maandag 22 september 2014 01:36 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Kun je straks AC: Unity op ultra spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |