Omdat een grafische kaart een grafische kaart is, en een vliegtuig een perfect samenspel tussen alle onderdelen die zo uitgekozen zijn dat ze geschikt zijn voor dat specifieke toestel.quote:Op zondag 21 september 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo nou weer matig? Wat is er mis mee dan? Je gaat me toch niet zeggen dat een 737 even krachtig is qua motoren als een A380?
970 kost 350, 780 TI 600.
cokeheadquote:Op zondag 21 september 2014 02:17 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Eis veel van jezelf, verwacht weinig van anderen, dat bespaart je veel ergernis.
Ja, want een videokaart is gewoon wat transistors en koperdraad bij elkaar gegooid en met lijm verbonden.quote:Op zondag 21 september 2014 02:14 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Omdat een grafische kaart een grafische kaart is, en een vliegtuig een perfect samenspel tussen alle onderdelen die zo uitgekozen zijn dat ze geschikt zijn voor dat specifieke toestel.
quote:Op zondag 21 september 2014 02:13 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Dat valt allemaal erg mee, alleen heb ik de pech dat deadprez m'n onderbuurman is.
ow egt waar? dat wist ik nietquote:Op zondag 21 september 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want een videokaart is gewoon wat transistors en koperdraad bij elkaar gegooid en met lijm verbonden.
Ja dat bedoel ik dus.quote:Op zondag 21 september 2014 02:18 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, want een videokaart is gewoon wat transistors en koperdraad bij elkaar gegooid en met lijm verbonden.
350 euro uitgeven om pacman mooier in beeld te krijgenquote:Op zondag 21 september 2014 02:07 schreef Rezania het volgende:
[..]
Hoezo nou weer matig? Wat is er mis mee dan? Je gaat me toch niet zeggen dat een 737 even krachtig is qua motoren als een A380?
970 kost 350, 780 TI 600.
Minecraft op 2000 fps, jwz.quote:Op zondag 21 september 2014 02:20 schreef pijltjegooien het volgende:
[..]
350 euro uitgeven om pacman mooier in beeld te krijgen
Of praten we hier over Zloty?
Slapen heeft me welgeteld 8 uur dichter bij dinsdag gebracht. Duurt nog steeds lang.quote:Op zondag 21 september 2014 01:45 schreef DjeDje het volgende:
Vroeg slapen dan ben je zo bij de dinsdag
Verdomme eend, als je dan een poging wil wagen doe het dan goed.quote:
Nee ik ben thuis gebleven. En jij?quote:
980 bedoel ikquote:Op zondag 21 september 2014 10:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Verdomme eend, als je dan een poging wil wagen doe het dan goed.
Bij mij heerlijk andersom, als ik net wakker ben of thuis kom hoor ik de bel altijd.quote:Op zondag 21 september 2014 01:50 schreef BlueMage het volgende:
Die van de post weten 't altijd zo te timen dat ik op m'n werk ben als ze langskomen met belangrijke pakketjes.
Was dat maar zo.quote:
Uh, ja neequote:Op zondag 21 september 2014 02:04 schreef Rezania het volgende:
[..]
TI staat voor titan of titanium geloof ik. Betekent gewoon dat het een krachtigere versie van het origineel is. 780 TI was zo'n beetje de meest krachtige kaart voor gamen die je kon krijgen tot gisteren, en de 970 is iets beter dan dat, dus snap je nu waarom ik hem graag snel wil hebben?Het is zoals upgraden van een Boeing 737 naar een Airbus A380 qua vermogen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |