Ik niet. Lekker op de bank scrollen en dan direct selecterenquote:Op zondag 21 september 2014 13:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijner om mn games tastbaar te hebben
Heb die van mij al iets langer hequote:
Ja kwam er naderhand achterquote:Op zondag 21 september 2014 13:44 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Nee joh!Echt er in hangen ipv de standaard die er in zit.
Ja preciesquote:Op zondag 21 september 2014 13:44 schreef appelen het volgende:
[..]
Dit. Als je hem dan verkoopt staan die digitale games toch op accountLijkt me kut
Dat merkte ik bij steam, geef je veel te snel geld uitquote:Op zondag 21 september 2014 13:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik niet. Lekker op de bank scrollen en dan direct selecteren
Heb wel een paar games op schijf
Moet je voorstellen hoe hard dat gaat. Heb dat ding sinds april ofzo en hij is al bijna volquote:Op zondag 21 september 2014 13:46 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ja
Ik heb sinds kort die standaard er onder staan, zodat die goed op zijn zijkant kan staan.
Ik twijfel hier ook, heb ook nog aardig wat games die er aan komen die ik wil hebben.quote:Op zondag 21 september 2014 13:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe hard dat gaat. Heb dat ding sinds april ofzo en hij is al bijna volVraag me af of de 2TB schijf die ik hier heb staan wel voldoende is
Wist niet dat jij zoveel gamedequote:Op zondag 21 september 2014 13:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Moet je voorstellen hoe hard dat gaat. Heb dat ding sinds april ofzo en hij is al bijna volVraag me af of de 2TB schijf die ik hier heb staan wel voldoende is
Speel ze allebeiquote:Op zondag 21 september 2014 13:49 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wist niet dat jij zoveel gamede![]()
Speel je alleen grote titels of ook indie games ofzo?
Ik zie alleen dat externe harde schijven nog niet worden ondersteund op het momentquote:Op zondag 21 september 2014 13:50 schreef Maraca het volgende:
Ik wil trouwens mijn externe HDD formatteren voor de PS4. Moet ik nog iets aanpassen bij bestandssysteem (NTFS/exFat) en Clustergrootte (staat nu op 4096 bytes)?
quote:Op zondag 21 september 2014 13:52 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Ik zie alleen dat externe harde schijven nog niet worden ondersteund op het moment
LA Noirequote:Op zondag 21 september 2014 13:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat vond je van LA Noire ofziets dan? OPok weer heel apart
Ken ik nietquote:Op zondag 21 september 2014 13:52 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Wat vond je van LA Noire ofziets dan? OPok weer heel apart
Rockstar game, met een of andere hippe technologie dat de gezichten er behoorlijk goed uitzagen en dat je daar vanaf moest lezen of hun liegen of de waarheid vertellenquote:
Dit is mijn eerste playstationquote:Op zondag 21 september 2014 13:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
ZE KENT HET NIET![]()
Dat verhaal![]()
Die wereld
Die gezichtsuitdrukkingen
De humor![]()
Was een goeie game iddquote:Op zondag 21 september 2014 13:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
[..]
ZE KENT HET NIET![]()
Dat verhaal![]()
Die wereld
Die gezichtsuitdrukkingen
De humor![]()
Wat ik het mooiste vond was de realistischheid. Gebaseerd op echte zaken, overal echte gebouwen, de stad was met echte luchtfotos nagemaakt etc. Ongelofelijk mooi ook (voor die tijd). Enige spel waar ik alle achievements gehaald heb.quote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef Studiotje het volgende:
[..]
Was een goeie game idd
1 ding is me echt bij gebleven van dat. Rijdend door de stad, best mooi stukkie en het muziekje wat toen afspeelde maakte het af. Toen was ik zo onder de indruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |