quote:Op zondag 21 september 2014 13:38 schreef appelen het volgende:
[..]
Maar online gamen moet je toch ook met ps+?
Nee, ik ook nog niet. Maar zo panisch daar voorquote:Op zondag 21 september 2014 13:38 schreef Maraca het volgende:
[..]
Uuuh, niet naar gekeken en geen meldingen gekregen
Kun je niet gewoon een externe HDD formateren en via usb eraan gooien? Weet dat dat bij xbox kon.quote:Op zondag 21 september 2014 13:37 schreef Studiotje het volgende:
[..]!
heb jij al het probleem dat je hdd begint vol te raken?
Je krijgt idd ook nog korting. Maar 99% is toch al te duur in de storequote:Op zondag 21 september 2014 13:39 schreef appelen het volgende:
[..]
Dus die gratis zooi krijg je sowiesoen toch ook 10% korting?
Yessh! En via een omweg, nog goedkoper games krijgen.quote:Op zondag 21 september 2014 13:39 schreef appelen het volgende:
[..]
Dus die gratis zooi krijg je sowiesoen toch ook 10% korting?
Kan inderdaadquote:Op zondag 21 september 2014 13:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een externe HDD formateren en via usb eraan gooien? Weet dat dat bij xbox kon.
je kan ook een laptop hdd kopen van een paar tb en die er in hangen. Software downloaden van de Playstation site en er op installeren.quote:Op zondag 21 september 2014 13:39 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon een externe HDD formateren en via usb eraan gooien? Weet dat dat bij xbox kon.
Zit nog eentje achter de PS4, maar die is speciaal voor de camera. Die past ook niet in de usb poort voorin.quote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
maar je hebt maar 2 usb poorten
of heb ik er een paar over het hoofd gezien?
Klopt, maar dan is met stof/koeling niet optimaal. En dan nog, als je 2TB vol wil krijgen moet je je best doenquote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
je kan ook een laptop hdd kopen van een paar tb en die er in hangen. Software downloaden van de Playstation site en er op installeren.
Hebt gewoon voor <10E een usb hub/splitter!quote:Op zondag 21 september 2014 13:40 schreef Studiotje het volgende:
[..]
maar je hebt maar 2 usb poorten
of heb ik er een paar over het hoofd gezien?
Weet alleen niet of de PS4 dat herkentquote:Op zondag 21 september 2014 13:42 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hebt gewoon voor <10E een usb hub/splitter!
stof/koeling?quote:Op zondag 21 september 2014 13:41 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Klopt, maar dan is met stof/koeling niet optimaal. En dan nog, als je 2TB vol wil krijgen moet je je best doen
Je kan me ook gewoon DM'en.quote:Op zondag 21 september 2014 13:41 schreef appelen het volgende:
Heeft iemand pics van die berichten gr gr
Games digitaal kopen.. tig updates enzo. Had gisteren bij een spel een update van 1,7GBquote:Op zondag 21 september 2014 13:42 schreef appelen het volgende:
Hoe krijgen jullie dat vol.![]()
Mijn 120gig ps3 is nog niet eens vol
oooooh, ik dacht jij wilde een laptop hdd kopen en die om-kabelen om extern te gebruikenquote:Op zondag 21 september 2014 13:43 schreef Studiotje het volgende:
[..]
stof/koeling?Ik snap 'm even niet. Als je dezelfde soort schijf koopt als die er in zit maar dan met meer geheugen, lijkt mij het geen probleem. Playstation heeft er zelfs een handleiding voor gemaakt hoe je dat doet
Ik vind het fijner om mn games tastbaar te hebbenquote:Op zondag 21 september 2014 13:43 schreef Maraca het volgende:
[..]
Games digitaal kopen.. tig updates enzo. Had gisteren bij een spel een update van 1,7GB
149quote:Op zondag 21 september 2014 13:41 schreef Maraca het volgende:
[..]
Zit nog eentje achter de PS4, maar die is speciaal voor de camera. Die past ook niet in de usb poort voorin.
Trouwens net even gekeken.. nog 149GBMisschien toch maar even een externe HDD aansluiten
Nee joh!quote:Op zondag 21 september 2014 13:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
oooooh, ik dacht jij wilde een laptop hdd kopen en die om-kabelen om extern te gebruiken![]()
Dit. Als je hem dan verkoopt staan die digitale games toch op accountquote:Op zondag 21 september 2014 13:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijner om mn games tastbaar te hebben
Dit. En in de PSN store is alles 10x duurder lijktquote:Op zondag 21 september 2014 13:43 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind het fijner om mn games tastbaar te hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |