Wij hebben niet dat soort viaducten nee, en ook te weinig stoom op de hoofdlijnen.quote:Op zondag 21 september 2014 20:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooi! gaat hier nevernooit lukken. Saai duf land
Ja, ik in ieder geval ook. Alleen ben ik niet zeker van Bitlord, want hij heeft niet meer daar iets over gezegd later, volgens mij.quote:Op zondag 21 september 2014 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
Even tussendoor @greavy, dennistd, peter, James en Bitlord: Heeft nu iedereen bij Empire geboekt?
en Peter?quote:Op zondag 21 september 2014 21:08 schreef greavy het volgende:
[..]
Ja, ik in ieder geval ook. Alleen ben ik niet zeker van Bitlord, want hij heeft niet meer daar iets over gezegd later, volgens mij.
Hu, wat dan?quote:Op zondag 21 september 2014 21:08 schreef dennistd het volgende:
Vandaag reed de VSM nog van de Maliebaan naar Apeldoorn
Ik heb vandaag een foto gemaakt va de aankomst van een stoomtrein op Provins, 6 man in totaal op het perron, waarvan 3 fotografen, incluis mij!quote:Op zondag 21 september 2014 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het eigenlijk gewoon kut dat het bij zo'n stoomgebeuren nooit maar dan ook nooit een beetje rustig is. Zelfs al giet het pijpestelen
Willen wel, maar het gaat m niet worden met vrij krijgen enzo, iig niet 2 dagen. heb ik er 1 dan meld ik me wel in Luxemburg 1 van die 2 dagen. t is kut, maar t is niet anders...quote:Op zondag 21 september 2014 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
Wou jij nou ook nog een beetje meedoen Duck? Met het nieuwjaarsrondje?
We hebben zondag 11 jan 15 nog best een leuk programma hoor. Heb het nog niet uitgezocht maar vgs mij kun je het ook wel vanuit Marne halen. Schema wat ik tot nu toe uitgedokterd heb ( en wat natuurlijk nog gecheckt zal moeten worden tegen de nieuwe drgl) gaat uit van 10:20 vertrek uit Luxembourg. Beetje uitslapen, lekker grossartig ontbijten allesquote:Op zondag 21 september 2014 23:20 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Willen wel, maar het gaat m niet worden met vrij krijgen enzo, iig niet 2 dagen. heb ik er 1 dan meld ik me wel in Luxemburg 1 van die 2 dagen. t is kut, maar t is niet anders...
Eerts Nimes :p
Ja, als ik op zaterdag na mn werk vertrek kom ik om kwart over 12 snachts aan in LUX. eea. hangt van de nieuwe dienstregeling af. Misschien moet ik ergens een annuleerbaar hotel boeken...quote:Op zondag 21 september 2014 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
We hebben zondag 11 jan 15 nog best een leuk programma hoor. Heb het nog niet uitgezocht maar vgs mij kun je het ook wel vanuit Marne halen. Schema wat ik tot nu toe uitgedokterd heb ( en wat natuurlijk nog gecheckt zal moeten worden tegen de nieuwe drgl) gaat uit van 10:20 vertrek uit Luxembourg. Beetje uitslapen, lekker grossartig ontbijten alles![]()
Dan het rondje over Esch / Alzette naar Rodange en via Dippach-Reckange terug naar Luxembourg. Dan daar een forse lunchpauze en vervolgens naar het Noorden, met tijd voor zowel het zijlijntje naar Diekirch als het zijlijntje naar Wiltz. End of Story: 18:50 aankomst in Maastricht. vast niet de virm van 18:56 maar pas die van 19:26 naar de bewoonde wereld. 21:22 Utrecht C en zo kan iedereen nog prima de luxe naar huis komen
Als je om 7 uur weggaat kun je toch wel om 10 uur op LUX zijn?quote:Op zondag 21 september 2014 23:28 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, als ik op zaterdag na mn werk vertrek kom ik om kwart over 12 snachts aan in LUX. eea. hangt van de nieuwe dienstregeling af. Misschien moet ik ergens een annuleerbaar hotel boeken...
Ik bedoel 1 dag moet ik toch wel kunnen schooien/ruilen
ja, ik heb vanaf Parijs naar de laatste mogelijkheid gekeken. niet vanaf Marne.quote:Op zondag 21 september 2014 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Als je om 7 uur weggaat kun je toch wel om 10 uur op LUX zijn?
Quote uit het Roadbook:quote:
quote:Woensdag 8 oktober
Programma
Bezoek van Duck. Train ā Vapeur des Cévennes.
9:30 huurauto ophalen bij AVIS op het station. Referentienummer: 337419595.
Duck:
7:11 vertrek uit Marne la Vallée Chessy.
10:36 aankomst in Nîmes.
14:00 tot 15:40 met die stoomtrein onderweg van en naar St Jean du Gard.
18:29 vertrek uit Nîmes per TGV.
21:48 aankomst in Marne la Vallée Chessy.
Kun je zaterdag nog mee of wordt het hooguit zondag een paar uurtje?quote:Op zondag 21 september 2014 23:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
ja, ik heb vanaf Parijs naar de laatste mogelijkheid gekeken. niet vanaf Marne.
Edit: Het grootste probleem zit m in dat ik dat weekend dienst heb, op papier, en dat 2 (Oh Ironie) Luxemburgse collega's uit mn ploeg al lang en breed vakantie hebben gekregen om een weekendje naar huis te gaan![]()
Dit krijg ik:quote:Op zondag 21 september 2014 23:32 schreef Darkwing_Duck het volgende:
ja, ik heb vanaf Parijs naar de laatste mogelijkheid gekeken. niet vanaf Marne.
Ik noem nou de zondag, het kan ook de zaterdag zijn. Maar dan vertrek ik al wel vrijdagavond.quote:Op zondag 21 september 2014 23:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kun je zaterdag nog mee of wordt het hooguit zondag een paar uurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |