4Chanquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:48 schreef jcdragon het volgende:
[..]
Dit is misschien een troost. Je bent niet de enige![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
4Chan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat is er raar aan om wat extra geld over te hebben voor spullen die je dagelijks gebruikt?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:55 schreef mapima het volgende:
wtf. enige acceptabele optie bij hi voor de goedkopste iphone 6 is 100min en 1000+1000mb per maand. is 45 euro per maand maar bij minder moet je facking veel bijbetalen.
zijn mensen in nederland gek of zo beetje met geld smijten alsof het niks is. als je teveel geld hebt geef het dan lekker aan een goed doel joh. -___-
Aangezien er 0 providers zijn die gratis abonnementen aanbieden, waar je onbeperkt mee kunt bellen sms-en en internetten, betaal je geen 1200 Euro.quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:49 schreef Bredemug het volgende:
[..]
juist ja je betaalt dus uiteindelijk ongeveer 1200 euro voor een telefoon wat 600/700 (nieuw kost)
/Bquote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
4Chan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mensen dom noemen en dan doodserieus dat filmpje postenquote:Op zondag 21 september 2014 11:24 schreef Flammie het volgende:
Al die mensen die hun iphone ook echt in de microwave stoppenHoe vreselijk dom kun je zijn
http://9gag.tv/p/a5X1GG/f(...)makes-up-troll-prank
Hier ook weer. Verzin wat domme features en dit krijg je
quote:
Bazenactie hoorquote:
Pics van je iPhone?quote:Op zondag 21 september 2014 12:58 schreef xDxD het volgende:
Die klootzak gaf zelfs instructies via DM
We gaan maandag aangifte tegen hem doen...
Goedzo! Wegens bedreiging..?quote:Op zondag 21 september 2014 12:58 schreef xDxD het volgende:
Telefoon van je moeder/zusje?quote:Op zondag 21 september 2014 13:04 schreef xDxD het volgende:
Ja en waarmee moet ik die foto dan maken?
Ja doodslag lijkt me hier wel gepast. Pff dat wordt een paar jaar zitten voor die fokkerquote:Op zondag 21 september 2014 13:02 schreef xDxD het volgende:
Er had wel brand kunnen uitbreken, dus misschien wel doodslag
Ik heb bij de admins een verzoek gedaan tot vrijgave van zijn IP
Ik heb al je berichten bewaard op mijn pc, die gaan maandag allemaal meequote:Op zondag 21 september 2014 13:06 schreef Slaap_Zak het volgende:
Ik begin hem nu wel te knijpen hoor jongens
Mensen die daar in trappenquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Dlocks het volgende:
Dit is dan wel weer het wachten waard:
[ afbeelding ]
Ach wrijf het nou niet in...quote:
Goedzo. Ben benieuwd naar het hoofd van de agent als je je verhaal hebt verteld.quote:Op zondag 21 september 2014 13:07 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ik heb al je berichten bewaard op mijn pc, die gaan maandag allemaal mee
Apple gebruikers in combinatie met een fok! accountquote:Op zondag 21 september 2014 13:11 schreef HeatWave het volgende:
Als het geen troll is, mensen die zo dom zijn dat ze daar intrappen verdienen het ook 100%, hoe intens achterlijk moet je zijn?.
Ehh, heb je het nu over mijquote:Op zondag 21 september 2014 13:09 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ach wrijf het nou niet in...
al denk ik dat het een troll is
Al doet hij nu wel erg lelijk tegen me via DM
quote:Op zondag 21 september 2014 12:58 schreef xDxD het volgende:
quote:Op zondag 21 september 2014 13:02 schreef xDxD het volgende:
Er had wel brand kunnen uitbreken, dus misschien wel doodslag
Ik heb bij de admins een verzoek gedaan tot vrijgave van zijn IP
Zijn mensen nu echt zo dom?quote:Op zaterdag 20 september 2014 22:53 schreef jcdragon het volgende:
[..]
4Chan![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 21 september 2014 14:09 schreef xDxD het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Met een oude foon gemaakt..
Godverdomme ik hoop zo dat dit echt is hè.quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef xDxD het volgende:
Ja Slaapzak had mij helemaal via DM uitgelegd hoe het moest, hij vroeg zelfs naar het merk magnetron zodat hij de goede instellingen kon opzoeken voor me....
De hufter...
Er had wel brand kunnen aanbrekenquote:Op zondag 21 september 2014 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Aangifte waarvoor?
Welk strafbaar feit?
Dat heb je zelf gedaan hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef xDxD het volgende:
en moedwillig slopen van andermans eigendommen
Dat heb je zelf gedaanquote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef xDxD het volgende:
[..]
Er had wel brand kunnen aanbreken
ach... die gek dacht dat hij zijn iphone kon opladen via de magnetron, dus ik heb hem wat geholpen... blijkt ie het echt gedaan te hebbenquote:Op zondag 21 september 2014 14:50 schreef GhpH het volgende:
Ik heb niet gelezen wat er gebeurd is maar is hier hetzelfde an de hand als de 'waterproof app' toen iOS7 opkwam?
Hier geef je zelfs toe dat je me ertoe hebt aangezet... deze print ik ook uit... wacht maar afquote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ach... die gek dacht dat hij zijn iphone kon opladen via de magnetron, dus ik heb hem wat geholpen... blijkt ie het echt gedaan te hebben
Nope.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef xDxD het volgende:
[..]
Er had wel brand kunnen aanbreken
kk zooi me telefoon is nu kapotquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Dlocks het volgende:
Dit is dan wel weer het wachten waard:
[ afbeelding ]
Ja echt he vieze tering tyfus leier hi jdeed het ook met profesioneel plaatje ik dacht dat het echt wasquote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef xDxD het volgende:
[..]
Jij ook?
Ook door slaapzak zeker.... ik ga morgen aangifte doen, als jij dat nou ook doet
ja ik ookquote:Op zondag 21 september 2014 14:58 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ja echt he vieze tering tyfus leier hi jdeed het ook met profesioneel plaatje ik dacht dat het echt was
morgen aangifte op het politiebureau:quote:Op zondag 21 september 2014 14:56 schreef xDxD het volgende:
[..]
Jij ook?
Ook door slaapzak zeker.... ik ga morgen aangifte doen, als jij dat nou ook doet
ene slaapzak zegt u? Luistert u vaker naar uw slaapzak?quote:Op zondag 21 september 2014 15:01 schreef Michielos het volgende:
[..]
morgen aangifte op het politiebureau:
"Ja, ik heb mijn iPhone in de microwave gedaan omdat ene Slaapzak zei dat dat kon"
Die lachen je waarschijnlijk ook keihard uit.quote:
Ja moeten ze vooral doen... een vriend van mij is hacker dus dan zullen we nog wel eens zienquote:Op zondag 21 september 2014 15:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die lachen je waarschijnlijk ook keihard uit.
quote:Op zondag 21 september 2014 15:04 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ja moeten ze vooral doen... een vriend van mij is hacker dus dan zullen we nog wel eens zien
ja waarom? je hebt een hekel aan bewegende UI's?quote:Op zondag 21 september 2014 15:04 schreef GhpH het volgende:
[..]
Kun je aub je UI veranderen, ik word sterregek.
Die vriend gaat ook keihard lachen, zelfs mijn hond ligt hier in een deuk.quote:Op zondag 21 september 2014 15:04 schreef xDxD het volgende:
[..]
Ja moeten ze vooral doen... een vriend van mij is hacker dus dan zullen we nog wel eens zien
Je moet dan ook geen deuk in je hond slaan jij misbaksel. Ik heb even Marianne Thieme een DM gestuurd.quote:Op zondag 21 september 2014 15:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Die vriend gaat ook keihard lachen, zelfs mijn hond ligt hier in een deuk.
Bibberquote:Op zondag 21 september 2014 15:09 schreef GhpH het volgende:
[..]
Je moet dan ook geen deuk in je hond slaan jij misbaksel. Ik heb even Marianne Thieme een DM gestuurd.
Is de magnetron nu ook stuk? Of doet die het nog wel. Vaak gaan die ook stuk als je er metalen voorwerpen in doet.quote:Op zondag 21 september 2014 15:04 schreef xDxD het volgende:
[..]
Dat ging hij waarschijnlijk doen zodra zijn telefoon opgeladen was.quote:Op zondag 21 september 2014 15:08 schreef Slaap_Zak het volgende:
had je je vriend dan niet kunnen vragen of een iphone in de magnetron erg slim is?
Hij doet het nog wel maar hij stinkt wel... mijn moeder is echt boos op mequote:Op zondag 21 september 2014 15:10 schreef gargamelnl het volgende:
[..]
Is de magnetron nu ook stuk? Of doet die het nog wel. Vaak gaan die ook stuk als je er metalen voorwerpen in doet.
Nu lijkt je iPhone nog meer op jou.quote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef xDxD het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel maar hij stinkt wel... mijn moeder is echt boos op me
Je krijgt die lucht wel uit de magnetron door er een oude cd in te doen en dan even een minuutje op vol vermogenquote:Op zondag 21 september 2014 15:12 schreef xDxD het volgende:
[..]
Hij doet het nog wel maar hij stinkt wel... mijn moeder is echt boos op me
jaja.... ik geloof jou echt niet meerquote:Op zondag 21 september 2014 15:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Je krijgt die lucht wel uit de magnetron door er een oude cd in te doen en dan even een minuutje op vol vermogen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |