Godverdomme ik hoop zo dat dit echt is hè.quote:Op zondag 21 september 2014 14:34 schreef xDxD het volgende:
Ja Slaapzak had mij helemaal via DM uitgelegd hoe het moest, hij vroeg zelfs naar het merk magnetron zodat hij de goede instellingen kon opzoeken voor me....
De hufter...
Er had wel brand kunnen aanbrekenquote:Op zondag 21 september 2014 14:36 schreef Pietverdriet het volgende:
Aangifte waarvoor?
Welk strafbaar feit?
Dat heb je zelf gedaan hoor.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef xDxD het volgende:
en moedwillig slopen van andermans eigendommen
Dat heb je zelf gedaanquote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef xDxD het volgende:
[..]
Er had wel brand kunnen aanbreken
ach... die gek dacht dat hij zijn iphone kon opladen via de magnetron, dus ik heb hem wat geholpen... blijkt ie het echt gedaan te hebbenquote:Op zondag 21 september 2014 14:50 schreef GhpH het volgende:
Ik heb niet gelezen wat er gebeurd is maar is hier hetzelfde an de hand als de 'waterproof app' toen iOS7 opkwam?
Hier geef je zelfs toe dat je me ertoe hebt aangezet... deze print ik ook uit... wacht maar afquote:Op zondag 21 september 2014 14:53 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
ach... die gek dacht dat hij zijn iphone kon opladen via de magnetron, dus ik heb hem wat geholpen... blijkt ie het echt gedaan te hebben
Nope.quote:Op zondag 21 september 2014 14:37 schreef xDxD het volgende:
[..]
Er had wel brand kunnen aanbreken
kk zooi me telefoon is nu kapotquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Dlocks het volgende:
Dit is dan wel weer het wachten waard:
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |