Inderdaad, het komt met bakken uit de luchtquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:36 schreef Sinister-D- het volgende:
Dikke hoosbui nu![]()
edit: valt niet goed te zien op deze foto
twitter:OfficialSF1Team twitterde op zaterdag 20-09-2014 om 16:39:11And that's how quick the #F1 paddock becomes empty.. Tropical rain in Singapore @F1NightRace #SingaporeGP http://t.co/EPcr5xS2RR[ afbeelding ] reageer retweet
Alleen tis zo warm daar dat het ook wel zo weer droog is.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef Libris het volgende:
[..]
Inderdaad, het komt met bakken uit de lucht
Deze wel:quote:Op zondag 21 september 2014 12:56 schreef JohnB52 het volgende:
Beide streams van Sky uit de OP doen het niet.
In Engeland was het 1:1 als Maldonado uit de race crashte...quote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Lopen er al weddenschappen in welke ronde Maldonado de muur gaat torpederen?
Eh... Rondje 8.quote:Op zondag 21 september 2014 13:17 schreef Sinister-D- het volgende:
Lopen er al weddenschappen in welke ronde Maldonado de muur gaat torpederen?
Hoe is dat geen driver aid? Zitten ze te zaniken over wat er over de radio gezegd wordt, maar zijn dat soort dingen wel toegestaan...quote:it automatically selects the best settings for the start
Dat zit in de auto en wordt niet vanuit de pits naar de coureur gemeld.quote:Op zondag 21 september 2014 13:33 schreef Wombcat het volgende:
Net op Sky iets over de startprocedure bij Mercedes. Ik heb het niet helemaal meegekregen , want ik was de was aan het ophangen. Hamilton doet het een en ander en dan
[..]
Hoe is dat geen driver aid? Zitten ze te zaniken over wat er over de radio gezegd wordt, maar zijn dat soort dingen wel toegestaan...
Heb ik iets gemist?quote:Op zondag 21 september 2014 13:12 schreef Peterselieman het volgende:
Het zal mij benieuwen hoe pissig Rosberg nog is en of hij dat in goede resultaten om kan zetten
Beetje raar onderscheid dat het wel mag omdat het in de auto zit. Traction control mag toch ook niet meer? Dit is net zoiets. Echt belachelijk dat ze dit toestaan.quote:Op zondag 21 september 2014 13:36 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat zit in de auto en wordt niet vanuit de pits naar de coureur gemeld.
Sowieso mogen dit soort dingen nog gezegd worden dit jaar nog toegestaan. Volgend jaar niet meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |