Ik haat geen voetbal maar je moet eens proberen een voorbeschouwing voetbal te onderbreken met F1 nieuws. Voetbal maakt zich zeker niet meer geliefd bij mij op deze manier. En Sport1 ook niet.quote:Op zondag 21 september 2014 13:53 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Hebben het toch niet over Fatima heEn haat aan voetbal
![]()
Kijk dan op 2 schermen?quote:Op zondag 21 september 2014 13:55 schreef WEST het volgende:
Zo even een 20 minuten F1 kijken en dan voetbal.
nee, ik kijk bij m'n kameraad voetbal dat doen we altijd met fey- ajax of ajax-fey. Dan zitten we met een man of 10 te kijken.quote:
Om 13:00 begint de pre-race.quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef opreis het volgende:
welke lul heeft de OP gemaakt!?!
ik ben net terug, zie ik daar staan dat de race om 13:00 begint, dus ik denk kut, dan maar downloaden over een paar uur, maar nog ff na gekeken en dan is het dus 14:00, net op tijd!
En ook gewoon nooit teamkleding aan. Afgezakte spijkerbroek, overhempie en/of een oude regenjas.quote:Op zondag 21 september 2014 13:54 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik blijf het geweldig vinden hoe Lauda praat
is toch goed. Was lullig geweest als je te laat was geweest.quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef opreis het volgende:
ik ben net terug, zie ik daar staan dat de race om 13:00 begint, dus ik denk kut, dan maar downloaden over een paar uur, maar nog ff na gekeken en dan is het dus 14:00, net op tijd!
Ik hoop dat hij eens een puntje pakt. Zou hem goed doen en misschien eens minder gefrustreerd laten rondrijden.quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef Geralt het volgende:
Veel plezier de komende paar uur;
En maldonado in de muur!
Firstrow 1ste linkquote:Op zondag 21 september 2014 13:59 schreef Sinister-D- het volgende:
pfff, ook nergens meer een fatsoenlijke Sky-stream te vinden via XBMC add-ons. Of een grote blokjes parade of elke 30s 1min bufferen
quote:Op zondag 21 september 2014 13:57 schreef opreis het volgende:
hoeft ook niet. Hij duurt sowieso al 2 uurquote:Op zondag 21 september 2014 13:59 schreef Peterselieman het volgende:
er wordt geen regen verwacht tijdens de race
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |