preciez door rood rijden is vele malen gevaarlijker dan driften onvoorztelbaar dat dit getolereerd wordt en ik meteen 3 dagen moezt zittequote:Op maandag 22 september 2014 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat haar rijbewijs niet ingevorderd is destijds.
nee dat is omdat je gewoon een lul bent..quote:Op maandag 22 september 2014 19:03 schreef amenth het volgende:
[..]
preciez door rood rijden is vele malen gevaarlijker dan driften onvoorztelbaar dat dit getolereerd wordt en ik meteen 3 dagen moezt zitte
Wat klaag je nou?quote:Op maandag 22 september 2014 19:03 schreef amenth het volgende:
[..]
preciez door rood rijden is vele malen gevaarlijker dan driften onvoorztelbaar dat dit getolereerd wordt en ik meteen 3 dagen moezt zitte
wel kut dat holly dicht isquote:Op maandag 22 september 2014 19:03 schreef amenth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 september 2014 19:03 schreef amenth het volgende:
[..]
ja man dacht dat ze zouden komen met nieuw concept ofzo maar nog nikz gehoord maar komt goed miss moete we zelf gwn club opene ofzoquote:
miss is met een squote:Op maandag 22 september 2014 19:39 schreef amenth het volgende:
[..]
ja man dacht dat ze zouden komen met nieuw concept ofzo maar nog nikz gehoord maar komt goed miss moete we zelf gwn club opene ofzo
ik heb de s gekopierd nu fulltime maar werkt zo traag duz waar mogelijk gebruik ik de z zolang t niet voor zpraakverwarring zorgtquote:
OK ok ik hou al opquote:Op maandag 22 september 2014 20:00 schreef amenth het volgende:
[..]
ik heb de s gekopierd nu fulltime maar werkt zo traag duz waar mogelijk gebruik ik de z zolang t niet voor zpraakverwarring zorgt
no man ik werk alleen via connectiezquote:Op maandag 22 september 2014 20:01 schreef .sfinx het volgende:
amenth heb je al is sollicitatieformulier ingevuld?
Even quoten voor het plakboek.quote:Op maandag 22 september 2014 12:15 schreef amenth het volgende:
alz ik hem niet binnen maand terug heb ga ik landelijke youtube facebook twitter campanje tegen het cbr beginnen
Man ik zet het zelfs in mijn agenda.quote:Op maandag 22 september 2014 21:42 schreef hottentot het volgende:
[..]
Even quoten voor het plakboek.
En opdat ik deze op 22 Oktober terugvind.
Amenth - War against CBR.quote:Op maandag 22 september 2014 21:45 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Man ik zet het zelfs in mijn agenda.
Ik hoop dat iemand dit op de FP wil zetten.
wat houdt dit concreet inquote:Op maandag 22 september 2014 21:54 schreef FF het volgende:
Het is heel simpel.
De juridische macht mag een rijvaardigheidsbewijs niet ongeldig verklaren. Zij mogen deze alleen tijdelijk innemen. De juridische macht mag ook geen uitspraak doen over de rijvaardigheid van de bezitter van dit rijvaardigheidsbewijs. De juridische uitspraak is geweest en vervolgens is degeen die toezicht moet houden op de rijvaardigheid aan de beurt. En dat is het CBR.
Als het cbr zegt amenth mag niet rijden, dan mag amenth niet rijden.quote:
moete ze i oplette alz ik hem niet znel terug krijgquote:Op maandag 22 september 2014 22:31 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Als het cbr zegt amenth mag niet rijden, dan mag amenth niet rijden.
endanquote:Op maandag 22 september 2014 22:34 schreef amenth het volgende:
[..]
moete ze i oplette alz ik hem niet znel terug krijg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |