In een ideale wereld welquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, schijnbaar niet, al zou dat eigenlijk wel moeten natuurlijk.
Heb hier de boel kort en klein geslagen. Ook mijn landelijke dienblad met kaarsjesquote:
Heb je een bunker?quote:
Ik moet het doen met een kruipgat, maar daar zitten spinnen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:28 schreef artelligence het volgende:
[..]
Heb hier de boel kort en klein geslagen. Ook mijn landelijke dienblad met kaarsjes
[..]
Heb je een bunker?
Shit... Nu kan ik niet boos zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik moet het doen met een kruipgat, maar daar zitten spinnen.
Is de wereld voor jou ideaal dan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oh, shit, is dit niet de ideale wereld dan?
Dan zit ik denk ik verkeerd.
Die zijn banger voor jou dan jij voor hen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En dat stelt geenszins gerust.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zijn banger voor jou dan jij voor hen.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:34 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als het regent is ze snel nat in ieder geval. Maar dat is ze ook al met surfenquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef Faxie het volgende:
Zo slecht weer![]()
Ik ga maar eens douchen
Ach, je zweet zo toch wel weer van angst.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef Faxie het volgende:
Zo slecht weer![]()
Ik ga maar eens douchen
Inderdaadquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:21 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ach, je zweet zo toch wel weer van angst.
Heel veel plezier en succes.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Ik ga maar eens vertrekken![]()
heel veel plezier!quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Veel plezier Faxmanquote:Op zaterdag 20 september 2014 15:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Inderdaad
Nee, ik denk dat het dan binnen no time opgedoekt gaat worden.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Zal Fok! nog hetzelfde zijn met een altijd blije Fax als alles goed gaat?
quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat het dan binnen no time opgedoekt gaat worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |