En dat ben jij?quote:Op dinsdag 23 september 2014 22:36 schreef TwyLight het volgende:
Ik ken maar één iemand met die mount van Sha of Anger
Nuroshen. Praktisch hetzelfde qua tacticts, pure DPS check.quote:Op woensdag 24 september 2014 11:19 schreef Olment het volgende:
Welke boss is het makkelijkste te doen op heroic?
En kun je dat gewoon aanpassen tijdens de raid als je Garrosh al keer gedowned hebt?
Oh, die was ik al heel lang kwijtquote:Op woensdag 24 september 2014 07:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In de shop, en dan daar ook nog eens heel onlogisch verstopt
https://eu.battle.net/shop/en/product/world-of-warcraft-game-time
Je hebt gelijk, ik zat in dat overzicht te kijken op wowhead en die quest stond helemaal onderaan. Over het hoofd gezien.quote:Op woensdag 24 september 2014 07:50 schreef Olment het volgende:
[..]
Mwa, je moet de Titan Runestones ook nog hé
Heb er al 11 (van de 20) vandaag en moet nog 5 bosses doenquote:Op woensdag 24 september 2014 15:18 schreef Georges het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, ik zat in dat overzicht te kijken op wowhead en die quest stond helemaal onderaan. Over het hoofd gezien.
Maar dan red je het zeer waarschijnlijk niet.
ik ook niet.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet eens Cloud Serpent Riding
Van het farmen van Huolon had ik zoveel eieren dat ik op al mijn lvl 90's cloud serpent riding kon boosten zonder enige rep farm (was geloof ik 12 eieren per char en met de buff die je kon kopen).quote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Skillstorm het volgende:
Vind dat Cloud Serpent Riding toch wel over alle chars mag counten. Nu ze WoW toch al zo makkelijk hebben gemaakt en shared mounts etc maakt dat echt niet meer uit.heb het alleen op mijn lock en die heeft ook die heavenly golden cloud Serpent.
Jij bedoelt Master Riding (310%), die heb ik wel. Ik bedoel Cloud Serpent Riding, die heb je nodig om die Cloud Serpents te gebruiken en die kan je alleen krijgen door alle dailies van die faction te doen.quote:Op woensdag 24 september 2014 17:45 schreef PausNicolaas het volgende:
[..]
ik ook niet.
zonde is dat ook hoor!
Gaat me anders veel te hard. Vind het met eentje lager wel prima :p
Ja vind ik ook, maar in WoD heb je het sowieso niet meer nodig en kan je gewoon die Serpents gebruiken zonder die skill dus maakt het nu al niet meer zo veel uitquote:Op woensdag 24 september 2014 17:49 schreef Skillstorm het volgende:
Vind dat Cloud Serpent Riding toch wel over alle chars mag counten. Nu ze WoW toch al zo makkelijk hebben gemaakt en shared mounts etc maakt dat echt niet meer uit.heb het alleen op mijn lock en die heeft ook die heavenly golden cloud Serpent.
Oja lolquote:Op woensdag 24 september 2014 18:37 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Jij bedoelt Master Riding (310%), die heb ik wel. Ik bedoel Cloud Serpent Riding, die heb je nodig om die Cloud Serpents te gebruiken en die kan je alleen krijgen door alle dailies van die faction te doen.
Pfffffffffffffquote:Op woensdag 24 september 2014 17:26 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Nee
Ik heb niet eens Cloud Serpent Riding
Dat doe je snel. Waar farmde je ?quote:Op donderdag 25 september 2014 00:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yayyy, eindelijk mijn 10e skyshard binnen gekregen na 2 weken farmen ( per dag +- 40 minuten ), en Alani kunnen looten. Toffe mount! Heb hem ook nog nauwelijks bij anderen gezien. Daarnaast m'n 9e level 90 binnen
Ben de naam even kwijt, maar noord west in de Vale, bij ruins waar mogu rondlopen. Voornamelijk ook voor de keys die ze droppen, die je in de halls daar kan gebruiken op chests. Veel winst dus ook gemaakt daar. Twee plekken in de ruins waar een groep van ongeveer 8 a 10 bij elkaar staat. Aoe en heen en weer rennen tussen die twee plekken.quote:Op donderdag 25 september 2014 01:50 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat doe je snel. Waar farmde je ?
Ik heb hem wel, maar rij er nooit op omdat ik die serpents niet leuk vindquote:Op donderdag 25 september 2014 00:40 schreef AlwaysHappy het volgende:
Yayyy, eindelijk mijn 10e skyshard binnen gekregen na 2 weken farmen ( per dag +- 40 minuten ), en Alani kunnen looten. Toffe mount! Heb hem ook nog nauwelijks bij anderen gezien. Daarnaast m'n 9e level 90 binnen
Nee, mag het mag wel wat moeite en doorzettingsvermogen kosten. Dat laatste vooral als je wéér hetzelfde klotegebied door moet omdat je toch maar weer ras X hebt gekozenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef TwyLight het volgende:
Ja ze hebben de starter experience heel makkelijk gemaakt omdat ze toen eens onderzoek hebben gedaan waaruit bleek dat meer dan 90% van de nieuwe spelers al stopte met spelen onder de level 10.
Boeit ook niet echt imo, levelen hoeft niet zo'n enorme moeilijkheid te hebben
Sowieso is het veel makkelijker dan vroeger. Ik zag het aan mijn hunter, geen munitie meer hoeven kopen, je pet niet meer hoeven voerenquote:Op donderdag 25 september 2014 21:41 schreef TwyLight het volgende:
Ja ze hebben de starter experience heel makkelijk gemaakt omdat ze toen eens onderzoek hebben gedaan waaruit bleek dat meer dan 90% van de nieuwe spelers al stopte met spelen onder de level 10.
Boeit ook niet echt imo, levelen hoeft niet zo'n enorme moeilijkheid te hebben
Wutquote:Op donderdag 25 september 2014 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Sowieso is het veel makkelijker dan vroeger. Ik zag het aan mijn hunter, geen munitie meer hoeven kopen, je pet niet meer hoeven voeren
Wist je dat niet? Is al een poosje zo. Op een dag was mijn ammo pouch in een normale bag veranderdquote:
Maar je moest hem nog wel altijd blijven voeren kan ik me herinneren. En de ene pet lustte dit niet en de andere dat niet, dat was wel kut af en toe.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb al dik 2 jaar niet meer gespeeld heHet enige wat ik me van de hunter kan herinneren was dat je je pet niet echt meer hoefde te voeren als je hem al X lvls bij je had.
dat is dan ook echt dom en goed dat ze dat verwijderd hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Maar je moest hem nog wel altijd blijven voeren kan ik me herinneren. En de ene pet lustte dit niet en de andere dat niet, dat was wel kut af en toe.
Dat gaat trouwens ook op voor soulshards. Ik weet nog dat ik een hele lading zat te farmen voordat ik een raid in ging.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |