Van HIMYM? Vind ik niet. Barney is nog steeds niet in staat om zich te binden, Ted's vrouw gaat dood (de vrouw die al 9 jaar gehyped werd) en vervolgens jat hij de vrouw van een van z'n beste vrienden.quote:Op maandag 22 september 2014 18:01 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Dit was een zogenaamd happy end

Ik heb inmiddels een paar afleveringen van A tot Z gekeken en ik moet zeggen dat ik tot nu het heel leuk vind! Heel anders dan HIMYM maar toch weer beetje dezelfde. Inderdaad meer romantiek dan comedy. Een aanrader als jullie ook van HIMYM leuk vonden.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:20 schreef Burdie het volgende:
Voor wie een leuke opvolgee zoekt, er is een nieuwe serie "A tot Z" die een beetje in het HIMYM genre past. Iets minder comedy, iets meer romantiek. Toevallig ook met Cristin Milioti.

) en vind het nu wel leuk.  Kijkt lekker weg.
 ) en vind het nu wel leuk.  Kijkt lekker weg.  

Bedankt voor de tip! Net de eerste aflevering gekeken en die was prima te doenquote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:20 schreef Burdie het volgende:
Voor wie een leuke opvolgee zoekt, er is een nieuwe serie "A tot Z" die een beetje in het HIMYM genre past. Iets minder comedy, iets meer romantiek. Toevallig ook met Cristin Milioti.
[ afbeelding ]

Fred
 Fred  uit drop dead diva
 uit drop dead diva  

Drop dead diva ook zo leuk <3quote:Op donderdag 23 oktober 2014 19:45 schreef Meke het volgende:
Ben nu ook aflevering 1 aan het kijken, lijkt leuk
En metFred
uit drop dead diva

quote:Op donderdag 23 oktober 2014 16:19 schreef Lampje_ het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een paar afleveringen van A tot Z gekeken en ik moet zeggen dat ik tot nu het heel leuk vind! Heel anders dan HIMYM maar toch weer beetje dezelfde. Inderdaad meer romantiek dan comedy. Een aanrader als jullie ook van HIMYM leuk vonden.
Ik zou me niet teveel hechten aan deze serie:quote:Op donderdag 23 oktober 2014 20:02 schreef Loserkid het volgende:
Dan kan ik me topic hier wel ff pluggen
USA A to Z

Tja jammer als dat gebeurt, misschien pikt netflix t daarna op, in principe een perfecte serie voor netflix aangezien het de serie max 26 episodes kan hebben als ze dit concept aanhouden.quote:Op vrijdag 24 oktober 2014 01:28 schreef Franktastic1984 het volgende:
[..]
[..]
Ik zou me niet teveel hechten aan deze serie:
http://tvbythenumbers.zap(...)-be-canceled/315842/
http://tvseriesfinale.com(...)n-one-ratings-34222/

En er zijn redelijk wat stadia die (ongeveer) 8 maanden kunnen duren waarmee ze weer een nieuw seizoen kunnen vullen
 En er zijn redelijk wat stadia die (ongeveer) 8 maanden kunnen duren waarmee ze weer een nieuw seizoen kunnen vullen 

Je bedoelt toen hij nog een peace corps hippie was?quote:Op dinsdag 5 mei 2015 12:17 schreef shiznuts het volgende:
Misschien nog eens seizoen 1 kijken ofzo. Voor shits 'n giggles. Maar meer ook niet.
't Was al een tijdje niet heel boeiend, maar toen de Playbook/Bro code avonturen ten einde gingen, ging het rap omlaag...
Ze hadden een Barney: The younger years spinoff moeten doen.

Vond het einde met Barney z'n goochelshizzle op het vliegveld tof
 Vond het einde met Barney z'n goochelshizzle op het vliegveld tof  Hij moet met Quinn trouwen
 Hij moet met Quinn trouwen    Wat een top wijf
   Wat een top wijf   Maar goed, never gonna happen
  Maar goed, never gonna happen  

Seizoen 7 was inderdaad zeer matig, seizoen 8 vond ik ook niet veel.quote:Op woensdag 11 november 2015 14:48 schreef RedFever007 het volgende:
heb ooit tot S6 gekeken, toen afgehaakt omdat het ruk werd en nu alles aan het herkijken. Gisteren S7 afgekeken. Erg matig seizoenVond het einde met Barney z'n goochelshizzle op het vliegveld tof
Hij moet met Quinn trouwen
Wat een top wijf
Maar goed, never gonna happen

same here! Ik heb net de laatste aflevering gekeken. Ik vond het wel mooi! Inderdaad, de dood van de moeder had veel meer uitgewerkt moeten worden maar verder prima!quote:Op donderdag 19 november 2015 17:30 schreef DragonFodder het volgende:
Voor een sitcom die zich onderscheidde met lichte mindfucks, vond ik het einde prima passen. Enige klacht die ik had is dat het drama van het ziek worden en uiteindelijk sterven iets meer had mogen verbeeld worden dan 2 subtiele verwijzingen in evenzoveel scenes en één zin in de allerlaatste aflevering. Had meer gewicht mogen hebben.
Laatst seizoen 9 in een paar dagen gebinged. Ik moet zeggen dat dat seizoen veel beter werkt dan toen ik het destijds week voor week keek.
 ); enorm irritante "grap" met het drankje van Lily en zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik
 ); enorm irritante "grap" met het drankje van Lily en zo kan ik nog wel even doorgaan denk ik  De aflevering op rijm (alleen de eerste 3 minuten gekeken daarna afgezet, ging nergens over. De volgende was de slapbet 1000 suns aflevering ging ook nergens over
 De aflevering op rijm (alleen de eerste 3 minuten gekeken daarna afgezet, ging nergens over. De volgende was de slapbet 1000 suns aflevering ging ook nergens over   Ook heel seizoen opbouwen naar de bruiloft en dan tussen neus en lippen door "oh ja, we zijn gescheiden" Wie verzint dat.....
 Ook heel seizoen opbouwen naar de bruiloft en dan tussen neus en lippen door "oh ja, we zijn gescheiden" Wie verzint dat.....  Marshall die Lily de les leest n.a.v. haar move naar San Francisco
 Marshall die Lily de les leest n.a.v. haar move naar San Francisco  Geniaal! De dialogen van Ted over het leven, heavy stuff!
 Geniaal! De dialogen van Ted over het leven, heavy stuff!  Liefde gevonden, moeder gaat dood, toch Robin
 Liefde gevonden, moeder gaat dood, toch Robin   

Echt wat een bitch! Gunt niemand iets, denkt alleen aan haarzelf, kan geen geheim bewaren, praat irritant, bemoeit zich overal mee BAH!
 Echt wat een bitch! Gunt niemand iets, denkt alleen aan haarzelf, kan geen geheim bewaren, praat irritant, bemoeit zich overal mee BAH!  wat een verschrikkelijk figuur
 wat een verschrikkelijk figuur  

|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |