SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Wat heeft ze aan.. ze maakt het wat sletty.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
Nog meer foto's van haar[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Ik ben verliefd
Ook lieve kinderen kunnen terbiyesiz zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dat woord zo vaak naar me toegeroepen? gekregen.Terwijl ik gewoon een lief kind ben, ditdat.
Vind die wangmakeup zo raar, daardoor lijkt haar hoofd ook zo uit verhouding ofzo..quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
Nog meer foto's van haar[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Ik ben verliefd
...modernquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat heeft ze aan.. ze maakt het wat sletty.
Doe eens mooie meisjes uit Erbil ofzo. Zij is niet mooi.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
...modern
Traditionele Koerdische kleding.
Niet zo jaloers doen, jij bent nog steeds nummer 1quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind die wangmakeup zo raar, daardoor lijkt haar hoofd ook zo uit verhouding ofzo..
haha nee niet eens op die manier bedoeld, heb zelf ook een rare kop, maar dit is zo extreem geaccentueerd fzo weniequote:Op zaterdag 20 september 2014 11:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, jij bent nog steeds nummer 1
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens mooie meisjes uit Erbil ofzo. Zij is niet mooi.
Ze heeft wel te veel make up op. Maar dat doen alle Koerdische meisjes. Beetje een afknapper.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha nee niet eens op die manier bedoeld, heb zelf ook een rare kop, maar dit is zo extreem geaccentueerd fzo wenie
Wnr daten qurbani????
Welke borsten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pff dr borsten vallen er bijna uit
Naarmate men ouder wordt ziet men hoe vies mannen zijn en zal ze ze bedekkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pff dr borsten vallen er bijna uit
Ergens vind ik dat best cool hoor, zou ook zo mn make-up willen doen. Wat dat betreft ben ik echt een lompe kut.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft wel te veel make up op. Maar dat doen alle Koerdische meisjes. Beetje een afknapper.
Morgen is mijn rustdag, dus maandag? Maar dat heeft niks met gratis OV te maken ofzo.
Zo leer je Turks.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:02 schreef Peunage het volgende:
Je overal siz achter zetten. Sharafsiz, Adabdsiz, Terbiysiz, cafeïnesiz koffie, etc.
Ff in mijn agenda kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat best cool hoor, zou ook zo mn make-up willen doen. Wat dat betreft ben ik echt een lompe kut.
Ik werk niet op die manier momenteel, druk met school. Gooi een datum.
Ik kom alleen mee, als je yogapants aan zal hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
samen naar een proefles van yoga?
En dan ren je weg omdat ik geen kont heb zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kom alleen mee, als je yogapants aan zal hebben.
Squatte jwtquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan ren je weg omdat ik geen kont heb zeker.
Lange shirt aan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mwah. Ben zulke strakke kledingstukken niet gewendongemakkelijk
Ik zal nooit wegrennen voor een uitdaging 💪quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij geen kont?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
This is called: aandachtshoererij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:19 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga zo sporten via van jullie twee komt mee
[ afbeelding ]
Veel chiller dan een rugzak opvullen met gewichten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
This is called: aandachtshoererij.
Dat sowieso.quote:
Wat aardig zeg.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal nooit wegrennen voor een uitdaging 💪
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb jij geen kont?Jij moet echt een adonis zijn of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik droom nog steeds van een partner die zich de tering traint en mij mee pusht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel chiller dan een rugzak opvullen met gewichten.
Heb je nog wat aan mijn pm gehad?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik droom nog steeds van een partner die zich de tering traint en mij mee pusht.
I know, I know. Maar ik voel de behoefte ook niet. Ook door eigen onzekerheden enzo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
KB alles is gewenning. Je ouders hebben je geleerd dat het raar is, maar als je het een paar x zou doen raak je dat preutse gevoel ook kwijt.
Wat vind jij van met met skinny jeans aanquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
KB alles is gewenning. Je ouders hebben je geleerd dat het raar is, maar als je het een paar x zou doen raak je dat preutse gevoel ook kwijt.
Nee, ik geloof van nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat sowieso.
#preuts#onschuldig#verlegen
[..]
Wat aardig zeg.
[..]
Jij moet echt een adonis zijn of niet dan?
Het komt hierop neer: sporten.. enige x dat ik schrans is met een man id buurt. Dus qua eten valt het ook wel mee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je nog wat aan mijn pm gehad?
Geil.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind jij van met met skinny jeans aan
Is goed. Doen wequote:Op zaterdag 20 september 2014 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het komt hierop neer: sporten.. enige x dat ik schrans is met een man id buurt. Dus qua eten valt het ook wel mee.
Laten we samen trainen. Beul me af tot ik kots.
Utrecht en ik ga over uurtje trainen. Ds. kom maar meequote:
Ik heb wel een eisenpakketquote:
Ok dm me t adres.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht en ik ga over uurtje trainen. Ds. kom maar mee
[..]
Ik heb wel een eisenpakket
Haha, wanneer zij wakker wordt gaat ze naar de Gamma om haar gezicht te verven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
Wat? Hoe is het gebeurd? Ongeluk of bij je geboorte?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt mee. Haar natuurlijke gezicht is ook mooi.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, wanneer zij wakker wordt gaat ze naar de Gamma om haar gezicht te verven.
wniequote:Op zaterdag 20 september 2014 12:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat? Hoe is het gebeurd? Ongeluk of bij je geboorte?
Dat een hoge eis noemenquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel fucking hoge eisen hebben, ga fietsen mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ze staat gevoelloos op de foto's; ik vind haar gezichtsuitdrukking niets. Straalt (onbedoeld?) arrogantie uit. Als ze zou glimlachen zou ze er veel zachter op staan en zou ze er dus leuker op staan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee. Haar natuurlijke gezicht is ook mooi.
http://instagram.com/p/llA97TPy8p/quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze staat gevoelloos op de foto's; ik vind haar gezichtsuitdrukking niets. Straalt (onbedoeld?) arrogantie uit. Als ze zou glimlachen zou ze er veel zachter op staan en zou ze er dus leuker op staan.
Is er wat over van haar natuurlijke gezicht dan?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/llA97TPy8p/
Ik vind het maar lastig. Je moet iemand in het echt zien om te kunnen zeggen of ze echt zo knap zijn als op een foto.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met dr hotpants.
Vind het maar frappant hoor, maar wie ben ik nou.
Wat dan?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat een hoge eis noemen
Gisteren heb ik al gefietst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://instagram.com/zhyaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/llA97TPy8p/
HAD OOIT ZO'N GAT. NU RAKEN ZE ELKAAR AAN BAH BAHquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://instagram.com/zhyaan.
Voordat ik weer te veel negatieve zeg... Mijn voorkeur gaat uit naar ietwat kleiner. Bij de langere slanke vrouwen merk ik dat ik het onderlichaam helemaal niets vind (o.a. dikte en vorm benen). Dat gat tussen haar benen kan ik niet echt negeren, zeg maar.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]Ja natuurlijk, gooi wat plaatjes met spoiler-tags zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Damn die thighgap is huuuuuuuuugequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://instagram.com/zhyaan.
Voordat ik weer te veel negatieve zeg... Mijn voorkeur gaat uit naar ietwat kleiner. Bij de langere slanke vrouwen merk ik dat ik het onderlichaam helemaal niets vind (o.a. dikte en vorm benen). Dat gat tussen haar benen kan ik niet echt negeren, zeg maar.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:14 schreef AMAR420 het volgende:
Perzische meiden zijn zo fake, maar ik vind ze super aantrekkelijk, for some reason.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde mijn post nog wijzigen, het staat namelijk nogal raar. "Het gat tussen haar benen"...quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is er mis met gat tussen benen? Is helemaal hipperdepip. Heb je dat niet dan ben je een dikkie.
#teamdikkie
Ik ben verward, wat voor plaatjes wil je.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, gooi wat plaatjes met spoiler-tags zou ik zeggen
Haha jij bent dik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAD OOIT ZO'N GAT. NU RAKEN ZE ELKAAR AAN BAH BAH
mooi figuur maar hoofd is..pffquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post nog wijzigen, het staat namelijk nogal raar. "Het gat tussen haar benen"....
[ afbeelding ]
Dit is echt helemaal niet mijn ding. Ik heb liever stevige bovenbenen en benen die aansluiten op elkaar.
Hoe zij het heeft is inderdaad niet heel mooi. Ik heb het zelf ook, maar niet zo ernstig als de hare.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post nog wijzigen, het staat namelijk nogal raar. "Het gat tussen haar benen"....
[ afbeelding ]
Dit is echt helemaal niet mijn ding. Ik heb liever stevige bovenbenen en benen die aansluiten op elkaar.
WTF HAHAHAquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:14 schreef AMAR420 het volgende:
Perzische meiden zijn zo fake, maar ik vind ze super aantrekkelijk, for some reason.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef je paar hintsquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben verward, wat voor plaatjes wil je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind crip aantrekkelijk, crip ben jij neit van de vrouwenliefde?
Alles is heel raar uit proportie in haar gezicht. Dat maakt har weird, vooral die ballchins.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:20 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok ze is niet zo mooi, maar ze heeft wel iets
Ik heb Iraanse meiden gedate en naar genoeg feesten geweest, ze zijn zeker wel mooi en daarnaast een heel leuk karakter, niet zo animal-like als..Marokkaanse hihi jokequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
AMAR420 [ afbeelding ] PhotoshopGirl
valt meequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Alles is heel raar uit proportie in haar gezicht. Dat maakt har weird, vooral die ballchins.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:23 schreef Mathemaat het volgende:
Kunnen jullie aub ophouden om al die make-up vrouwen te posten.
En jij lelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben verward, wat voor plaatjes wil je.
[..]
Haha jij bent dik.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik geef je paar hintsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrquote:Vind jij. Dik zijn is wel een feit.quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook goed in appeltaarten. Misschien moeten we een keer voedsel uitwisselen
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dik zijn is subjectief en cultureel bepaald. Jouw lelijkheid is cultureel gezien ook een feit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Prrr
[..]
Vind jij. Dik zijn is wel een feit.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja moeten we doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook goed in appeltaarten. Misschien moeten we een keer voedsel uitwisselenJa, waarom klaag jij dan zo vaak over je dik zijn dan als je er zo mee zit? Dat ik 'zogenaamd' lelijk ben kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik heb meer te bieden dan enkel mijn lelijke uiterlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:30 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dik zijn is subjectief en cultureel bepaald. Jouw lelijkheid is cultureel gezien ook een feit.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:30 schreef Mathemaat het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook goed in appeltaarten. Misschien moeten we een keer voedsel uitwisselenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
WE ZIJN ALLEMAAL MOOI OKE. behalve amar's freakishly looking barbies."Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Ik denk niet dat de meisjes uit mijn omgeving het zouden waarderen als hun foto's op fok terecht zouden komen.quote:
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
Ik ben wel van de vrouwenliefde.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind crip aantrekkelijk, crip ben jij neit van de vrouwenliefde?![]()
Waarom zit jij er mee dat ik klaag over mijn dik zijn en ga je ervan uit dat alles wat ik hier neer schrijf daadwerkelijk zo is?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja moeten we doen.
[..]
Ja, waarom klaag jij dan zo vaak over je dik zijn dan als je er zo mee zit? Dat ik lelijk ben kan me eigenlijk niet zoveel schelen. Ik heb meer te bieden dan enkel mijn lelijke uiterlijk.
Je kan klagen dat ik een zeikwijf ben maar de laatste tijd heb jij mij van mijn zeikwijf troon verstoten. Dat jij niet in je vel zit zegt niet dat je van alles en nog wat kan zeggen en sws vind ik deze lap tekst wel genoeg voor jou.![]()
Zeikwijf vs zeikwijf. Been a while.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:39 schreef zarGon het volgende:
Hahaha, echt vrouwen weer die op deze manier ruzie maken..
![]()
![]()
WAT KOM JE BEMOEIUHquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
Waren jullie srs? Ik dacht datjullie grapjes met elkaar waren aan het maken. hhh![]()
Women.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
Waren jullie srs? Ik dacht datjullie grapjes met elkaar waren aan het maken. hhh
"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Haha, zo boos. Hoe kom je erbij dat ik niet lekker in mijn vel zit? Misschien ga jij er juist van uit dat alles wat ik hier post daadwerkelijk zo is? Of geldt dat weer niet voor jou?quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Waarom zit jij er mee dat ik klaag over mijn dik zijn en ga je ervan uit dat alles wat ik hier neer schrijf daadwerkelijk zo is?
Je kan klagen dat ik een zeikwijf ben maar de laatste tijd heb jij mij van mijn zeikwijf troon verstoten. Dat jij niet in je vel zit zegt niet dat je van alles en nog wat kan zeggen en sws vind ik deze lap tekst wel genoeg voor jou.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:39 schreef Crip het volgende:
Waren jullie srs? Ik dacht datjullie grapjes met elkaar waren aan het maken. hhhHaha, ik was al aan het wachten op 'shots fired' inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:38 schreef Peunage het volgende:
Ik ga dat dus mooi niet allemaal lezen he. Met jullie neuzen. (Neuzen, shots fired)![]()
![]()
eh. todat je ze zonder makeup ziet..quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:31 schreef Crip het volgende:
Ik blijf asian meisjes echt jfojfoedufhsw vinden.
[ afbeelding ]zzzzz![]()
KB, kun je je opmerkingen op anderen richten? Ik sta even niet open voor jou blabla. Ga anders ijs eten met Che_ of Stylo of de damtotdam loop met Sylvesterrr.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Haha, zo boos. Hoe kom je erbij dat ik niet lekker in mijn vel zit? Misschien ga jij er juist van uit dat alles wat ik hier post daadwerkelijk zo is? Of geldt dat weer niet voor jou?
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Haha, ik was al aan het wachten op 'shots fired' inderdaad.![]()
![]()
![]()
Oke, kalmeer hier maar even mee dan:quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:47 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
KB, kun je je opmerkingen op anderen richten? Ik sta even niet open voor jou blabla. Ga anders ijs eten met Che_ of Stylo of de damtotdam loop met Sylvesterrr.![]()
![]()
Puur natuurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oke, kalmeer hier maar even mee dan:
[ afbeelding ]![]()
ZOVEEL WIFEY FOTO'S.nu wil ik ook lekkere hunks plaatsen
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:51 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
ZOVEEL WIFEY FOTO'S.nu wil ik ook lekkere hunks plaatsen
Adabsiz.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:50 schreef Crip het volgende:
[..]
Bullshit dit is bij alle meiden die veel make up dragen.Crip ga weg.
![]()
Crip.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Crip.Hhhhhhhhhhhhhhhhh! Deze is echt leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoeveel makeup douw jij op je porem dat je van Geile naar KK ugly gaat? Hell, van Europees naar Jappenqueen met 1 makeup beurt.quote:![]()
Sensiz kaldik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:54 schreef De_Guidance het volgende:
Wats gebeurt met deze reeks man![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Crip.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wtf lul jijquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hoeveel makeup douw jij op je porem dat je van Geile naar KK ugly gaat? Hell, van Europees naar Jappenqueen met 1 makeup beurt.
Ik heb het over die make up transformatie's. Daar staat heel internet vol mee dat zijn niet alleen de aziaten zoals word beweert. En ze worden met opzet overdreven plus de lichtinval en de hoek waarin de foto word genomen om veel aandacht te trekken naar de ''supergrote'' transformatie.![]()
Idc?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:00 schreef Crip het volgende:
[..]
Wtf lul jij
Ik heb het over die make up transformatie's. Daar staat heel internet vol mee dat zijn niet alleen de aziaten zoals word beweert. En ze worden met opzet overdreven plus de lichtinval en de hoek waarin de foto word genomen om veel aandacht te trekken naar de ''supergrote'' transformatie.![]()
Ik vind het knap hoe je er nu uitziet in je profilepic Crip. Profilecrip.
Wat je allemaal niet met make up kunt doen![]()
![]()
Because she does care.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom vraag je het dan, Stimorol.![]()
![]()
Omdat ik het over A heb en zij de bocht neemt naar B om te antwoorden. Dan boeit het me al niet meer. Ik had het over iets anders.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Waarom vraag je het dan, Stimorol.
Dus. Idc.![]()
Die neus is lelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
minus the hipster hair.![]()
Haal dat zand uit je poen gurl.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:04 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Omdat ik het over A heb en zij de bocht neemt naar B om te antwoorden. Dan boeit het me al niet meer. Ik had het over iets anders.
Dus. Idc.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Zijn perfection is dat zwarte haar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
perfection includes imperfection.![]()
![]()
Niks imperfect.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
perfection includes imperfection.![]()
Afgekeurd, geen plat achterhoofd.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
En Borte dan?!quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
IHVK, ik mis je in deze reeks.
![]()
![]()
Wat.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Afgekeurd, geen plat achterhoofd.![]()
Wild guysquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:10 schreef Stimorol- het volgende:
Hij heeft baardgroei tot aan zijn torso. Is dat normaal?![]()
Ach. Idc.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:17 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik bedoel iig geen overdreven borsthaar en zeker geen rughaar
Je verklapt mijn publieke geheim!!quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:07 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
IHVK, ik mis je in deze reeks.
Maar bedankt voor het compliment.![]()
Wil je geen verlichting bereiken en loskomen van de honger van het ego dat nooit gestild kan worden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:06 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Zijn niet allemaal zo Dalai Lama als jij.![]()
Natuurlijk. Teach me.quote:Op zaterdag 20 september 2014 15:03 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Wil je geen verlichting bereiken en loskomen van de honger van het ego dat nooit gestild kan worden?![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]Mag niet veel praten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Mooiquote:Op zaterdag 20 september 2014 16:05 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
alsof er tijd is om te praten
Eerste oefening is gelijk dit
![]()
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
ik ga wel op je liggen - close enough.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga wel op je liggen - close enough.!
![]()
3 keer raden hoeveel ik al gedaan heb.quote:Op zaterdag 20 september 2014 14:08 schreef Peunage het volgende:
Kahpot veel hausarbeit, helemaal vergeten.![]()
Ben labiel. Can change in a minute.quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:33 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hey jij had geen zin in mij toch?![]()
Planken 4 lifequote:Op zaterdag 20 september 2014 16:23 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Mooi
[ afbeelding ]![]()
Justin Bieber met dikke wenkbrauw en gay baardquote:Op zaterdag 20 september 2014 14:04 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik ga wel op je liggen - close enough.is ook goed.
Ik doe nu met 15 kilo op de rug, maar is irritant."It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
heb jij verstand van newsgroups en dan downloaden?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef Santello het volgende:
Iemand die een invite wil voor een private torrent tracker site?zzzzz![]()
Nee. Wel van voetbal.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
heb jij verstand van newsgroups en dan downloaden?![]()
Is niet bedoeld voor porno, viespeuk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:22 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
heb jij verstand van newsgroups en dan downloaden?![]()
Ik heb eentje, maar is alleen Bollywoodfilms. Kijk je dat wel eens?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:19 schreef Santello het volgende:
Iemand die een invite wil voor een private torrent tracker site?![]()
ooooooeh zo eentje zou ik wel graag willen hebben ja. Wil je mijn invite?quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:28 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb eentje, maar is alleen Bollywoodfilms. Kijk je dat wel eens?![]()
Niks?quote:Op zaterdag 20 september 2014 16:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
3 keer raden hoeveel ik al gedaan heb.![]()
Ja, stuur maar.quote:Op zaterdag 20 september 2014 17:29 schreef Santello het volgende:
[..]
ooooooeh zo eentje zou ik wel graag willen hebben ja. Wil je mijn invite?![]()
wat quote je me elke dag. pleur eens opquote:Op zaterdag 20 september 2014 17:23 schreef Peunage het volgende:
[..]
Is niet bedoeld voor porno, viespeuk.zzzzz![]()
Ik vind ze net niet, denk ik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:07 schreef Santello het volgende:
Deze net besteld. Hot or not?
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:09 schreef Che_ het volgende:
Amar, jij hebt echt die koelietemperament![]()
![]()
Ja. Oke. Goed. Maar wat weet jij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik vind ze net niet, denk ik.
Amar wat denk jij?![]()
sukkeltjequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:09 schreef Che_ het volgende:
Amar, jij hebt echt die koelietemperamentzzzzz![]()
mwa gwn normaalquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Oke. Goed. Maar wat weet jij.
Amar wat denk jij?zzzzz![]()
Aparte kleurcombinatie.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:07 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]![]()
Koop dan of de normale vans. Of nette bruine schoenen.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:10 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Oke. Goed. Maar wat weet jij.
Amar wat denk jij?Dit zit er zo'n beetje tussenin. WENIEHOR.
![]()
nee iddquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:11 schreef Santello het volgende:
[..]
Ja. Oke. Goed. Maar wat weet jij.zzzzz![]()
Ik vind ze wel wat hebbenquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:07 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Ik ben beleefdquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:14 schreef Santello het volgende:
Wees eens gewoon aardig voor elkaar![]()
![]()
kggggggggggggg ah ah ahahahaahahaha artiest amina sogtimquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:17 schreef AMAR420 het volgende:
Ik heb geen verstand van westerse schoenen, ik draag deze (no joke)
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Nope, ik heb liever Ecco'squote:Op zaterdag 20 september 2014 18:07 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
WATquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:23 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hoe dan ook, bergwandelaar. Denk ik._
![]()
Probeer je ego te elimineren!quote:
En los te komen van aardse oppervlakkigheden als trots, ego, uiterlijk vertoon, lusten etc.![]()
Hebben Iraqi kunefe?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mijn mama heeft kunafe/kunefe gemaakt, wees jaloers allen.
!
En ook niet de islamitische variant waarbij je wel wijn en dames krijgt in de hemel.
Dat slaat ook nergens op in mijn humble opinion.
Verder respecteer ik iedereens religie.![]()
Ja ook en ze maken ook golfschoenen, sneakers en nette schoenenquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ecco maakt toch van die bergschoenen of niet?Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
Ik heb net een collectie mogen aanschouwen via google. Super lelijke bergschoenen inderdaad.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ecco maakt toch van die bergschoenen of niet?![]()
IK GA BESTELLEN!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:23 schreef AMAR420 het volgende:
zijn supermooi, deze van kamelenleer
[ afbeelding ]
http://www.ebay.com/itm/H(...)-US-11-/111337765502zzzzz![]()
Ja, want je gaat bergschoenen dragen voor je sex appealquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik heb net een collectie mogen aanschouwen via google. Super lelijke bergschoenen inderdaad.
Als ik een normale baard kon groeien wel jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, want je gaat bergschoenen dragen voor je sex appeal![]()
Nederland is niet echt de bergachtigstequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:25 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, want je gaat bergschoenen dragen voor je sex appeal![]()
Ik dacht meer van de nette (te dure) schoenen ook.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ecco maakt toch van die bergschoenen of niet?![]()
Duur?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht meer van de nette (te dure) schoenen ook.![]()
![]()
mabroekquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:29 schreef Santello het volgende:
Amar ik vind je maar een raar figuur.zzzzz![]()
Weet niet, ik kom nooit in die winkel.quote:
Zag deze in hun collectie staan:
http://origin-dnk-media.e(...)=450&h=600&bc=ffffff
Draag je zulke schoenen Mathemaat?!
![]()
Ze zitten ook voor wat ze kosten. Ik heb een paar die al meer dan 4 jaren oud is en nog steeds lekker zit (nooit blaren gehad).quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik dacht meer van de nette (te dure) schoenen ook.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
WTf is dat? Neequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Weet niet, ik kom nooit in die winkel.
¤400-¤500 is wel duur ja.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
¤150-¤250 is redelijk.![]()
http://nl.ecco.com/nl-nl/collection/men/sandals#!id=069564-52340quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ze zitten ook voor wat ze kosten. Ik heb een paar die al meer dan 4 jaren oud is en nog steeds lekker zit (nooit blaren gehad).
Deze zeker. Met mooie witte sokken?![]()
Jij valt zeker op de modaal Nederlandse man. Slippers, witte sokken en korte broek.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
http://nl.ecco.com/nl-nl/collection/men/sandals#!id=069564-52340
Deze zeker. Met mooie witte sokken?
Deze ga ik ook maar bestellen:
http://www.freshcotton.co(...)fe-121800106/275417/
http://www.freshcotton.co(...)jacket-fudge/275260/![]()
Wat wtf is dat.quote:Freshcotton is wel leuk, vroeger hadden ze ook vrouwenkleding. Maar dat is al niet meerrrrrrrr.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:33 schreef Santello het volgende:
http://www.freshcotton.co(...)jacket-fudge/275260/
Wat moet je met twee dezelfde soorten jasjes?![]()
Nog nooit zo iets lelijks gezienquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:30 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Het komt wel in de top-10 lelijkste schoenen ooit gemaakt jaquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Nog nooit zo iets lelijks gezien![]()
![]()
Tweede is mooiquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:33 schreef Santello het volgende:
http://www.freshcotton.co(...)jacket-fudge/275260/"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
Niet haten op Chelsea BOots.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:35 schreef Che_ het volgende:
[..]
Het komt wel in de top-10 lelijkste schoenen ooit gemaakt ja
Nu wil ik ook schoenen kopen.![]()
![]()
Afwisseling toch. Jassen en schoenen wil ik wel meerdere van hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat wtf is dat.
[..]
Freshcotton is wel leuk, vroeger hadden ze ook vrouwenkleding. Maar dat is al niet meerrrrrrrr.
Wat moet je met twee dezelfde soorten jasjes?![]()
Haal van die fake uggs. Gaan jaren meequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Niet haten op Chelsea BOots.
![]()
Ik moet een nieuwe paar kopen nu je erover begint.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nu wil ik ook schoenen kopen.
Je hebt een... hoe zeg je dat. Aparte smaak.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Lijkt net op een kerel.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
![]()
Hoe zie jij er dan uit?quote:Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:37 schreef Santello het volgende:
[..]
Haal van die fake uggs. Gaan jaren meeUggs zijn wel bijzonder fijn in de winter met veel sneeuw...
Gaan we op schoenendate en trakteer jij? WAT LEUKquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:38 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik moet een nieuwe paar kopen nu je erover begint.Helemaal niet. Of nou, misschien een beeetje. EEN KLEIN BEEETJE MAAR HOOR. Ik ben heus geen hipster.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:39 schreef Che_ het volgende:
[..]
Je hebt een... hoe zeg je dat. Aparte smaak.![]()
Doe toch maar niet. Sommige van jullie komen bij de gedachte alleen al spontaan klaar heb ik het ideequote:Op zaterdag 20 september 2014 18:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Terechte vraag. Terecht ik zeg je.![]()
![]()
Wat, welke gedachte. Wat is deze.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:42 schreef Santello het volgende:
[..]
Doe toch maar niet. Sommige van jullie komen bij de gedachte alleen al spontaan klaar heb ik het idee![]()
Dat die gozer zijn foto gaat plaatsen!quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat, welke gedachte. Wat is deze.![]()
Gaat toch tegenvallen. De verwachtingen zijn belachelijk hoog nu natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:43 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat die gozer zijn foto gaat plaatsen!![]()
We wachten het rustig af.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat toch tegenvallen. De verwachtingen zijn belachelijk hoog nu natuurlijk.![]()
![]()
Lust is natuurlijk. Hoe kom je daar los van dat?quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Probeer je ego te elimineren!
En los te komen van aardse oppervlakkigheden als trots, ego, uiterlijk vertoon, lusten etc.
Trots en ego ken ik sws niet. Uiterlijk vertoon wel een beetje.![]()
![]()
Ik ben goed in hypen. Misschien moet ik de marketingswereld inquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gaat toch tegenvallen. De verwachtingen zijn belachelijk hoog nu natuurlijk.
Mijn volgende schoenen worden gewoon simpele Nike's of Adidas. Die nette sneakers bij shoebaloo en tip de bruin zijn tegenwoordig echt voor die nieuwe twittergeneratie, niet meer voor die echte hombres.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:42 schreef TheMagnificent het volgende:
De Prelow-modellen van Vans zitten echt fijn.![]()
Deze man begrijpttttquote:Op zaterdag 20 september 2014 18:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Mijn volgende schoenen worden gewoon simpele Nike's of Adidas. Die nette sneakers bij shoebaloo en tip de bruin zijn tegenwoordig echt voor die nieuwe twittergeneratie, niet meer voor die echte hombres.![]()
![]()
![]()
Haha. Grapjas. Maar ik bemoei niet.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:46 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik ben goed in hypen. Misschien moet ik de marketingswereld in![]()
Zijn niet mijn smaak. Ik vind ze echt niets.quote:Op zaterdag 20 september 2014 18:53 schreef AMAR420 het volgende:
waarom halen jullie in turkije niet fake LV schoenen etc?![]()
Hahahhahaquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
zulke plaatjes...!
![]()
Wedden dat jij ook zulke foto's (gaat) maakt (maken)quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
zulke plaatjes...![]()
![]()
Te weinig geld en filters voor zulke picca's.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wedden dat jij ook zulke foto's (gaat) maakt (maken)"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Of hij heeft kleine handen of zij heeft grote handenquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
zulke plaatjes...
Wat is de afkomst van je fiancé?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:13 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Te weinig geld en filters voor zulke picca's.![]()
Hou oud ben jij?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
beetje persoonlijk che.
Laten we het nog persoonlijker maken👿"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
18, ik draag graag maillots en ik ben een steenbokquote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hou oud ben jij?
Laten we het nog persoonlijker maken👿"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Foto erbij. Leuk!quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hou oud ben jij?
Laten we het nog persoonlijker maken👿
Wie nog meer?![]()
Oh oke.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:17 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
beetje persoonlijk che.![]()
Wat is er mis met maillots en steenbok zijn? Waarom beschrijf je mij nou weer? Wat is er ook echt met jou?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
18, ik draag graag maillots en ik ben een steenbok![]()
IK WILDE ALTIJD JOU ZIJN OKE.quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:22 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat is er mis met maillots en steenbok zijn? Waarom beschrijf je mij nou weer? Wat is er ook echt met jou?"Whatever I was looking for was always you."Rumi![]()
Ok. hier was ik op vakantie:quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:19 schreef Santello het volgende:
[..]
Foto erbij. Leuk!
Wie nog meer?
Je was toch 20+?quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:19 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
18, ik draag graag maillots en ik ben een steenbok"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 19:23 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
IK WILDE ALTIJD JOU ZIJN OKE.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: