SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihihi
Wat heeft ze aan.. ze maakt het wat sletty.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
Nog meer foto's van haar[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Ik ben verliefd
Ook lieve kinderen kunnen terbiyesiz zijn.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik heb dat woord zo vaak naar me toegeroepen? gekregen.Terwijl ik gewoon een lief kind ben, ditdat.
Vind die wangmakeup zo raar, daardoor lijkt haar hoofd ook zo uit verhouding ofzo..quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
Nog meer foto's van haar[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] Ik ben verliefd
...modernquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wat heeft ze aan.. ze maakt het wat sletty.
Doe eens mooie meisjes uit Erbil ofzo. Zij is niet mooi.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
...modern
Traditionele Koerdische kleding.
Niet zo jaloers doen, jij bent nog steeds nummer 1quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Vind die wangmakeup zo raar, daardoor lijkt haar hoofd ook zo uit verhouding ofzo..
haha nee niet eens op die manier bedoeld, heb zelf ook een rare kop, maar dit is zo extreem geaccentueerd fzo weniequote:Op zaterdag 20 september 2014 11:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet zo jaloers doen, jij bent nog steeds nummer 1
quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:53 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Doe eens mooie meisjes uit Erbil ofzo. Zij is niet mooi.
Ze heeft wel te veel make up op. Maar dat doen alle Koerdische meisjes. Beetje een afknapper.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
haha nee niet eens op die manier bedoeld, heb zelf ook een rare kop, maar dit is zo extreem geaccentueerd fzo wenie
Wnr daten qurbani????
Welke borsten?quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pff dr borsten vallen er bijna uit
Naarmate men ouder wordt ziet men hoe vies mannen zijn en zal ze ze bedekkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
pff dr borsten vallen er bijna uit
Ergens vind ik dat best cool hoor, zou ook zo mn make-up willen doen. Wat dat betreft ben ik echt een lompe kut.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:57 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze heeft wel te veel make up op. Maar dat doen alle Koerdische meisjes. Beetje een afknapper.
Morgen is mijn rustdag, dus maandag? Maar dat heeft niks met gratis OV te maken ofzo.
Zo leer je Turks.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:02 schreef Peunage het volgende:
Je overal siz achter zetten. Sharafsiz, Adabdsiz, Terbiysiz, cafeïnesiz koffie, etc.
Ff in mijn agenda kijkenquote:Op zaterdag 20 september 2014 11:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ergens vind ik dat best cool hoor, zou ook zo mn make-up willen doen. Wat dat betreft ben ik echt een lompe kut.
Ik werk niet op die manier momenteel, druk met school. Gooi een datum.
Ik kom alleen mee, als je yogapants aan zal hebben.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
samen naar een proefles van yoga?
En dan ren je weg omdat ik geen kont heb zeker.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik kom alleen mee, als je yogapants aan zal hebben.
Squatte jwtquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
En dan ren je weg omdat ik geen kont heb zeker.
Lange shirt aan?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:13 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mwah. Ben zulke strakke kledingstukken niet gewendongemakkelijk
Ik zal nooit wegrennen voor een uitdaging 💪quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Heb jij geen kont?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
This is called: aandachtshoererij.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:19 schreef mrstylo het volgende:
Maar ik ga zo sporten via van jullie twee komt mee
[ afbeelding ]
Veel chiller dan een rugzak opvullen met gewichten.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
This is called: aandachtshoererij.
Dat sowieso.quote:
Wat aardig zeg.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:18 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik zal nooit wegrennen voor een uitdaging 💪
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:21 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Heb jij geen kont?Jij moet echt een adonis zijn of niet dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik droom nog steeds van een partner die zich de tering traint en mij mee pusht.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel chiller dan een rugzak opvullen met gewichten.
Heb je nog wat aan mijn pm gehad?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:25 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik droom nog steeds van een partner die zich de tering traint en mij mee pusht.
I know, I know. Maar ik voel de behoefte ook niet. Ook door eigen onzekerheden enzo.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
KB alles is gewenning. Je ouders hebben je geleerd dat het raar is, maar als je het een paar x zou doen raak je dat preutse gevoel ook kwijt.
Wat vind jij van met met skinny jeans aanquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:26 schreef Stimorol- het volgende:
KB alles is gewenning. Je ouders hebben je geleerd dat het raar is, maar als je het een paar x zou doen raak je dat preutse gevoel ook kwijt.
Nee, ik geloof van nietquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Dat sowieso.
#preuts#onschuldig#verlegen
[..]
Wat aardig zeg.
[..]
Jij moet echt een adonis zijn of niet dan?
Het komt hierop neer: sporten.. enige x dat ik schrans is met een man id buurt. Dus qua eten valt het ook wel mee.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb je nog wat aan mijn pm gehad?
Geil.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat vind jij van met met skinny jeans aan
Is goed. Doen wequote:Op zaterdag 20 september 2014 12:33 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Het komt hierop neer: sporten.. enige x dat ik schrans is met een man id buurt. Dus qua eten valt het ook wel mee.
Laten we samen trainen. Beul me af tot ik kots.
Utrecht en ik ga over uurtje trainen. Ds. kom maar meequote:
Ik heb wel een eisenpakketquote:
Ok dm me t adres.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Utrecht en ik ga over uurtje trainen. Ds. kom maar mee
[..]
Ik heb wel een eisenpakket
Haha, wanneer zij wakker wordt gaat ze naar de Gamma om haar gezicht te verven.quote:Op zaterdag 20 september 2014 11:50 schreef mrstylo het volgende:
Wat? Hoe is het gebeurd? Ongeluk of bij je geboorte?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Valt mee. Haar natuurlijke gezicht is ook mooi.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Haha, wanneer zij wakker wordt gaat ze naar de Gamma om haar gezicht te verven.
wniequote:Op zaterdag 20 september 2014 12:45 schreef Peunage het volgende:
[..]
Wat? Hoe is het gebeurd? Ongeluk of bij je geboorte?
Dat een hoge eis noemenquote:Op zaterdag 20 september 2014 12:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar wel fucking hoge eisen hebben, ga fietsen mens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Ze staat gevoelloos op de foto's; ik vind haar gezichtsuitdrukking niets. Straalt (onbedoeld?) arrogantie uit. Als ze zou glimlachen zou ze er veel zachter op staan en zou ze er dus leuker op staan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:47 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Valt mee. Haar natuurlijke gezicht is ook mooi.
http://instagram.com/p/llA97TPy8p/quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ze staat gevoelloos op de foto's; ik vind haar gezichtsuitdrukking niets. Straalt (onbedoeld?) arrogantie uit. Als ze zou glimlachen zou ze er veel zachter op staan en zou ze er dus leuker op staan.
Is er wat over van haar natuurlijke gezicht dan?
Wie is dat?quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/llA97TPy8p/
Ik vind het maar lastig. Je moet iemand in het echt zien om te kunnen zeggen of ze echt zo knap zijn als op een foto.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Met dr hotpants.
Vind het maar frappant hoor, maar wie ben ik nou.
Wat dan?quote:
quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:50 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Dat een hoge eis noemen
Gisteren heb ik al gefietst.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
http://instagram.com/zhyaan.quote:Op zaterdag 20 september 2014 12:53 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://instagram.com/p/llA97TPy8p/
HAD OOIT ZO'N GAT. NU RAKEN ZE ELKAAR AAN BAH BAHquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://instagram.com/zhyaan.
Voordat ik weer te veel negatieve zeg... Mijn voorkeur gaat uit naar ietwat kleiner. Bij de langere slanke vrouwen merk ik dat ik het onderlichaam helemaal niets vind (o.a. dikte en vorm benen). Dat gat tussen haar benen kan ik niet echt negeren, zeg maar.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat dan?
[..]Ja natuurlijk, gooi wat plaatjes met spoiler-tags zou ik zeggenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
Damn die thighgap is huuuuuuuuugequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
http://instagram.com/zhyaan.
Voordat ik weer te veel negatieve zeg... Mijn voorkeur gaat uit naar ietwat kleiner. Bij de langere slanke vrouwen merk ik dat ik het onderlichaam helemaal niets vind (o.a. dikte en vorm benen). Dat gat tussen haar benen kan ik niet echt negeren, zeg maar.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:14 schreef AMAR420 het volgende:
Perzische meiden zijn zo fake, maar ik vind ze super aantrekkelijk, for some reason.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik wilde mijn post nog wijzigen, het staat namelijk nogal raar. "Het gat tussen haar benen"...quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wat is er mis met gat tussen benen? Is helemaal hipperdepip. Heb je dat niet dan ben je een dikkie.
#teamdikkie
Ik ben verward, wat voor plaatjes wil je.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja natuurlijk, gooi wat plaatjes met spoiler-tags zou ik zeggen
Haha jij bent dik.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
HAD OOIT ZO'N GAT. NU RAKEN ZE ELKAAR AAN BAH BAH
mooi figuur maar hoofd is..pffquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post nog wijzigen, het staat namelijk nogal raar. "Het gat tussen haar benen"....
[ afbeelding ]
Dit is echt helemaal niet mijn ding. Ik heb liever stevige bovenbenen en benen die aansluiten op elkaar.
Hoe zij het heeft is inderdaad niet heel mooi. Ik heb het zelf ook, maar niet zo ernstig als de hare.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik wilde mijn post nog wijzigen, het staat namelijk nogal raar. "Het gat tussen haar benen"....
[ afbeelding ]
Dit is echt helemaal niet mijn ding. Ik heb liever stevige bovenbenen en benen die aansluiten op elkaar.
WTF HAHAHAquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:14 schreef AMAR420 het volgende:
Perzische meiden zijn zo fake, maar ik vind ze super aantrekkelijk, for some reason.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geef je paar hintsquote:Op zaterdag 20 september 2014 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben verward, wat voor plaatjes wil je.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik vind crip aantrekkelijk, crip ben jij neit van de vrouwenliefde?
Alles is heel raar uit proportie in haar gezicht. Dat maakt har weird, vooral die ballchins.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:20 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ok ze is niet zo mooi, maar ze heeft wel iets
Ik heb Iraanse meiden gedate en naar genoeg feesten geweest, ze zijn zeker wel mooi en daarnaast een heel leuk karakter, niet zo animal-like als..Marokkaanse hihi jokequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
AMAR420 [ afbeelding ] PhotoshopGirl
valt meequote:Op zaterdag 20 september 2014 13:21 schreef Crip het volgende:
[..]
Alles is heel raar uit proportie in haar gezicht. Dat maakt har weird, vooral die ballchins.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:23 schreef Mathemaat het volgende:
Kunnen jullie aub ophouden om al die make-up vrouwen te posten.
En jij lelijk.quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ben verward, wat voor plaatjes wil je.
[..]
Haha jij bent dik.
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:19 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ik geef je paar hintsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Prrrquote:Vind jij. Dik zijn is wel een feit.quote:![]()
![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben ook goed in appeltaarten. Misschien moeten we een keer voedsel uitwisselen
Croce e delizia cor. Misterioso, Misterioso altero, croce e delizia al cor.![]()
quote:Op zaterdag 20 september 2014 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]Dik zijn is subjectief en cultureel bepaald. Jouw lelijkheid is cultureel gezien ook een feit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Prrr
[..]
Vind jij. Dik zijn is wel een feit.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: