Dit topic is voor alle hardlopers, van hardlopende beginners tot helden van de RoPaRun. Het maakt niet uit of je nou met Evy loopt, je eigen schema volgt of bij een vereniging loopt: Iedereen is hier welkom! Je kan in dit topic praten over hoe het gaat, welke kleding je wil dragen, hoe zwaar/makkelijk het allemaal gaat..Je kan het zo gek niet verzinnen. Stel ook gerust vragen, we zijn hier om elkaar te helpen . ---------------------------------------------------------------------------------------------------------- Er zijn 2 hardlooptopics gaande: [LIF] Topicreeks: Hardlopen voor beginners (heet inmiddels Hardlopen) : Alles over hardlopen! Kleding, schema's, lappenmandopvang, motivatie, wedstrijdjes..you name it! [SPT] Topicreeks: Centraal topic voor amateurhardlopers : Dit topic is voor de hardlopers die geen beginners meer zijn, al aardig wat wedstrijden lopen, flink op de tijden letten maar toch nog amateurs zijn.
Kijk en post gezellig mee in het topic wat voor jou van toepassing is ----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Gebruik je Endomondo om je voortgang bij te houden? Meld je dan aan bij het Fok! Endomondo team en laat zien dat Fok!kers ook buiten komen Stuur EERST even een PM/DM naar mosselmossel en meld je DAARNA aan op Endomondo
Alle lopers van vandaag en morgen veel succes en plezier gewenst!
Ik krijg ook enorm zin om nu een wedstrijdloopje te doen, maar mijn eerstvolgende is pas 25 oktober. De weekenden daarvoor zijn vrijwel allemaal volgepland met verjaardagen, dorpsfeesten etc
Volgende week zondag trouwens wel verkeersregelaar bij een hardloopevenement hier in de buurt, voor de afwisseling
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Hardlopen all over the place hier. Ben een stukje aan het schrijven voor hét clubblad over de fameuze Kerkpolderloop, waar laagdrempeligheid en gemoedelijkheid tot kunst zijn verheven
Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
Kwam na 18km mijn trainer tegen. Hij vroeg of ik net was begonnen, maar ik hoefde er dus nog maar twee. Maar als hij vraagt of ik net weg was, zag het er na 18km dus best nog fris uit.
Hij had net training gegeven op de club en loopt vanmiddag de marathon in Hilvarenbeek.
Op zaterdag 20 september 2014 12:12 schreef Devv het volgende: Mag de OP bijgewerkt worden? Ik ga op het laatste moment toch nog op de marathonafstand van start.
Ik heb net een abonnement op LV genomen, met gratis hardloophandschoenen erbij!
En het is weer just my luck vandaag, heb ik echt een hele berg werk meegenomen wat ik voor maandag af wil krijgen, is er een of ander kinder/buurtfeest met echt een enorme geluidsinstallatie vlak onder mijn huis
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Vanochtend 2x het 10km rondje van de lokale hardloopwedstrijd in oktober verkend. Ontstellend saaie stukken door het veld. Gelukkig was het ontzettend mistig zodat ik niet kon zien hoe ver ik nog moest. Verder met een handvol winegums en op duracellkonijn-tempo prima te doen
Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende: Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Op zaterdag 20 september 2014 12:07 schreef Hinder het volgende: Wat kan hardlopen toch heerlijk zijn om je zowel mentaal als fysiek compleet leeg te lopen. Gisteren een zeer ernstig privé-incident meegemaakt (zelfmoordpoging van m'n moeder), dit had ik even nodig. Ondanks die bloedhitte.
Jeetje wat heftig.. Sterkte en hopelijk helpt het lopen inderdaad om je hoofd koel te houden!
Ik hou van mij van mij van mij en van geen ander, want ik ben verreweg de leukste die ik ken!
Op zaterdag 20 september 2014 12:17 schreef SEMTEX het volgende: Ik start om 16:45. Ontzettend vaag tijdstip, maar goed. Eens kijken hoe ik dat met eten ga doen. Ik ga er met de trein heen en uitgerekend dit weekend zijn er werkzaamheden
Ja dat tijdstip...... Je verzint het niet. Volgens mij is dit vooral in overleg met de locale horeca gedaan om de terrassen extra vol te krijgen.
Maar om nou in je bezweette loopkleren op het terras te gaan zitten, lijkt me ook niks. Voor zover ik weet is er geen douchegelegrnheid.